Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Science-Fiction > Archiwum sesji z działu Science-Fiction
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 10-07-2016, 18:45   #1
 
MrKroffin's Avatar
 
Ogólne informacje


Menu główne:

System walki ([materiały] Akta: Agana Temi)
Statystyki graczy ([materiały] Akta: Agana Temi)
Leksykon postaci ([materiały] Akta: Agana Temi)

Stan konta misji: 14 950 kredytów
Historia transakcji:
Zakupy na targu Omegi - 5 150 k.
Przelew (z: komputer kapitana; do: <prywatny numer konta>) - 30 000 k.


Mapy statku:




Legenda:

1 – śluza powietrzna
2 – stanowisko pilota
3 – mapa galaktyki
4 – stanowisko nawigatora
5 – kwatery załogi
6 – schody na poziom 2.
7 – stołówka
8 – zbrojownia
9 – stacja medyczna
10 – pokład obserwacyjny
11 – toalety
12 – kuchnia
13 – właz do maszynowni
14, 15, 16, 17 – sypialnie
18 – składowisko śmieci ze śluzą powietrzna
19 - sala odpraw i główny terminal komunikacyjny
20 – stanowisko kapsuł ratunkowych
21 – magazyn
22 – biuro kapitana

Zawartość zbrojowni:

Aktualnie posiadane jednostki medi-żelu: 3
Maksymalna pojemność zasobnika: 4

Cytat:
Strzelba Executioner VII – 200 (obrażenia), 4 (strzały do przegrzania), 66 (bonus do celności)
Amunicja chemiczna I - +30% (dodatkowe obrażenia toksyczne), 5 (dodatkowe obrażenia na turę)
Amunicja antyorganiczna I -15% (bonus do obrażeń zadawanych organikom)
Podpalające ulepszenie granatów II – 19 ( dodatkowe obrażenia na turę)
Wzmacniacz biotyczny Synx – 50 (bonus do trwania), 0 (bonus do mocy), 30 (bonus do cooldownu) – 1200 kredytów
 

Ostatnio edytowane przez MrKroffin : 22-10-2016 o 15:33.
MrKroffin jest teraz online  
Stary 10-07-2016, 18:51   #2
 
MrKroffin's Avatar
 
System walki (bez umiejętności)


OGÓLNE ZAŁOŻENIA



Akcja:


Akcją jest:

Strzal
Użycie mocy
Ruch
Atak wrecz
Zmiana broni

Wykonanie akcji konczy ture postaci. Postac może wykonać maksymalnie jedna akcje na ture.

Inicjatywa:

Przyporzadkowanie numerow postaciom biorącym udział w walce. Kolejne losowanie bez zwracania.

Siatka na mapie:

Jedna kratka na mapie to 2,5mx2,5m.

Ruch:

Postac deklarujaca ruch w turze, przebiec moze maksymalnie odleglosc 2 kratek.. Wyjatki: mech YMIR, elkorowie, mech Atlas (1 kr./ture).

Uwaga: ruch wyczerpuje akcje.

Rozmiary:


Rozmiar wpływa na obrażenia i PT w walce wręcz.

a) duzy – kroganin, yahg, elkor, mech YMIR
b) sredni – wszystkie poza wyżej i nizej wymienionymi
c) maly – volus, mech FENRIS, varren

WALKA

Wartości zycia i tarcz bohaterow:

Sa one jednakowe z wartościami archetypu danej postaci z ME3 Multiplayer.
Uzyskanie finalnej liczby punktów zycia i punktów tarcz dokonuje się poprzez sumowanie wartości bazowych i wynikających z ekwipunku oraz talentow.

Test na celnosc:

Rzutem na celnosc jest 1k100.

W zaleznosci od celności wyróżniamy tu dwa tryby:

1) dla celności większej niż 50 - Poziom Trudnosci (PT) jest zależny od broni. Przykład: strzelba Katana IV ma celnosc 70. Jeśli wynik x< lub rowny 70 - postac trafia. Jeśli >70 pudluje.

2) dla celności mniejszej niż 50 - w wypadku broni o niższej celności niż 50, PT testu na celnosc wynosi 50, a celnosc broni stanowi karę do wyniku.

Test na atak wrecz:

Rzutem na sukces ataku wręcz jest 1k100.

PT:
a) dla rozmiaru przeciwnika „duży”: 25
b) dla rozmiaru przeciwnika „średni”: 50
c) dla rozmiaru przeciwnika „mały”: 75

Obrazenia zadawane w wyniku ataku wrecz:
a) dla rozmiaru „duzy” - 75
b) dla rozmiaru „sredni” - 50
c) dla rozmiaru „maly” - 25

Sa to wartości bazowe, do których dolicza się ewentualne bonusy z ekwipunku czy drzewek umiejetnosci.

Uzycie mocy:

Uzycie mocy, o ile nie wiaze się ze strzalem, nie wymaga testu i zawsze konczy się sukcesem, o ile wroga postac nie znajduje się za oslona.

Obrazenia:

Zadanie obrazen nastepuje po udanym teście celności. Liczbe obrazen określa roznica obrazen broni i ochrony przed obrażeniami pancerza atakowanego. W wypadku zadania obrazen moca biotyczna/technologiczna, role ochrony przed obrażeniami odgrywa wspolczynnik ochrony biotycznej/technologicznej.

Cytat:
Obrazenia broni - ochrona przed obrażeniami pancerza = obrażenia zadane strzalem
Obrazenia mocy – ochrona biotyczna/technologiczna = obrażenia zadane moca
Wspolczynniki obrazen broni i mocy oraz ochrony przed obrażeniami i biotyka/technologia znajduja się w statystykach ekwipunku.

Zasieg w walce:

Bazowy zasieg strzalu/mocy to 4 kratki. Wyjątek: dla strzelby - 2.

Oddalenie dalsze niz 4 pola od celu strzalu rowna sie -10 pkt do testu celności za kazde pole. Nie dotyczy karabinow snajperskich.

PT podczas strzalu na sasiednie pole wynosi 90 lub, jesli wskaźnik celności postaci jest wyższy, wartość tego wskaźnika. Wyjatki: strzelba zawsze ma PT: 100, karabin snajperski -25.

Oslony:

Oslona chroni całkowicie przed strzałami i mocami, które wykonywane sa przez postaci znajdujące się w linii prostej za oslona.

Kazda akcja ofensywna powoduje wychylenie się zza oslony. W takim wypadku postac jest traktowana, jakby nie była za oslona od chwili, gdy zaatakuje, do czasu, aż nastapi jej kolejna tura.

Ukrycie się za oslona, jak i wychylenie się, nie marnuje akcji.

Granaty:

Zasieg rzucenia granatu wynosi bazowo 4 kratki.

Zasieg uderzenia granatu obejmuje pole, na które został rzucony i pola sąsiednie.

Granat zadaje bazowo 150 pkt obrazen.

Druzyna może posiadac przy sobie bazowo maksymalnie 5 granatow.

Cooldown:

Czas cooldownu to 1 tura. Jest on równoczesny, co oznacza, ze uzycie jednej mocy blokuje na kolejna ture dostep do wszystkich.

Przegrzanie:

Użycie broni X razy pod rząd (, gdzie X oznacza liczbe strzalow do przegrzania broni), skutkuje przegrzaniem. Przegrzanie trwa jedną turę i uniemożliwia korzystanie z broni. Dla dwucyfrowych wartości strzalow do przegrzania, przesuwamy przecinek o jedno miejsce w lewo.

Regeneracja zdrowia i tarcz:

Tarcze regenerują się w całości po każdej skończonej walce.

Zdrowie nie regeneruje się samoczynnie.

Ograniczenia biotyki/technologii:

Moce majace na celu rzucenie/podniesienie przeciwnika o rozmiarze „dużym” koncza się automatyczna porazka, pod warunkiem ze postac atakujaca nie posiada tej rozwiniętej do poziomu 4.

Hakowanie mechow YMIR jest możliwe od 3. poziomu umiejetnosci „Hakowanie SI”.

System ran:

Klasyfikacja ran zalezna jest od stopnia utraty zycia (uwaga: do zycia tarcze się nie wliczają). Klasyfikacja ran:

<100% - brak odniesionych ran.
<75% - drobne rany, nie potrzeba leczenia.
<50% - mocniejsze zranienie. Wymaga 1 medi-zelu.
<20% - silne zranienie. Wymaga hospitalizacji w stacji medycznej.


EKWIPUNEK

Statystyki broni:

Obrazenia: ilość zadawanych obrazen w ciągu jednej tury.

Strzaly do przegrzania: zob.: „Przegrzanie”

Wskaznik celności: zob. „Celnosc”.

Statystyki pancerza:

Ochrona przed obrażeniami: wartość odejmowana od otrzymywanych obrazen.
Bonus do tarcz: wartość dodawana do punktów tarcz postaci.

Ochrona biotyczna/technologiczna: wartość odejmowana od otrzymywanych obrazen z mocy biotycznych/technologicznych.

Statystyki wzmacniacza biotycznego:

Bonus mocy: jest to wartość dodana do obrazen zadanych przeciwnikowi podczas ataku biotycznego.

Bonus do cooldownu: z kazda tura sumujemy ten bonus. Gdy osiągnie wartość 100 zapewnia ture pozbawiona cooldownu, w wypadku nastepnego uzycia mocy.

Bonus trwania: j. w. Gdy dojdzie do stu, po uzyciu mocy, czas jej trwania wydluza się o jedna ture. Tak wiec wtedy np. umiejetnosc „Podniesienie” unosi przeciwnika w powietrzu na 2 tury, a nie bazowa 1. Jeśli po osiagnieciu wartości 100 uzyta zostanie moc niepowodujaca czasowej konsekwencji (jak Rzut), wartość przestaje się kumulowac.

Statystyki omni-klucza:

Bonus do tarcz: wartość dodana do tarcz postaci.

Bonus do cooldownu zdolności technologicznych: jak przy biotyce.

Bonus do leczenia: przy uzyciu medi-zelu leczy o X% więcej obrazen, gdzie X oznacza wartość liczbowa opisywanego bonusu.

Ulepszenia amunicji:

Można posiadac maksymalnie dwa aktywne ulepszenia amunicji na postac.

Można uzywac wszystkich rodzajow amunicji poza: anty-biotyczna/anty-technologiczna, dewastujaca i oslepiajaca.

Wyjatek: amunicje wybuchowa określa tylko wspolczynnik „Premia do obrazen”, jednak jej uzycie liczyc się musi z podwójnie przyspieszonym tempem przegrzewania się broni.

Ulepszenia broni:

Na te chwile niedostępne.

Ulepszenia pancerza:

Na tę chwilę niedostępne.

Ulepszenia granatow:

Można posiadac maksymalnie jedno 1 aktywne ulepszenie granatow.

Wyrozniamy nastepujace typy ulepszeń granatow:

a) kriogeniczny – ma szanse na zamrozenie wszystkich przeciwnikow na polu, na które został rzucony i na polach sąsiednich. Szanse na zamrozenie określa procent podany w statystyce ulepszenia.

b) fuzyjny – zadaje X dodatkowych obrażenia od toksyn, gdzie X jest wartoscia ze statystyk ulepszenia.

c) zapalający – zadaje X obrazen na kazda ture. Czas jego dzialania to 5 tur. X jest wartoscia ze statystyk ulepszenia.

Omni-żel i medi-żel:

Omni-żel nie jest traktowany w kategoriach mechaniki.

Medi-żel leczy 150 pkt. Obrażeń (uwaga: nie tarcz, tylko zdrowia). Maksymalnie drużyna może posiadać 5 jednostek medi-żelu przy sobie.
 

Ostatnio edytowane przez MrKroffin : 18-07-2016 o 23:03.
MrKroffin jest teraz online  
Stary 12-07-2016, 17:36   #3
 
MrKroffin's Avatar
 
Statystyki postaci graczy (także: opisy umiejętności + ekwipunek)





Klasa: Turian Soldier
Życie: 700
Tarcze: 1219
Obrażenia z ataku wręcz: 58

Umiejętności:

Cytat:
Zabójstwo (Marksman) – 1. – Użycie mocy nie marnuje tury, choć uruchamia cooldown. Zwiększa obrażenia ze strzału o 30% i dodaje 30% do pierwotnego wyniku testu na celność.

Strzał wstrząsowy (Concussive Shot) – 2. – Uderza w cel, ogłuszając go na turę. Ogłuszenie powoduje stratę tury u danej postaci. Zadaje 150 pkt. obrażeń celowi.

Mina zbliżeniowa (Proximity Mine) – 1. – Używający mocy wyrzuca minę na odległość maksymalnie czterech pól. Mina wybucha, gdy jakaś istota (także przyjacielska) wejdzie na jej pole lub pole sąsiednie. Zadaje 200 pkt. obrażeń wszystkim istotom na polu, na którym się znajduje i na polach sąsiednich. UWAGA: Przekroczenie w/w pól podczas szarży nie uruchamia miny.

Wytrzymałość (Fitness) - 2. - Pasywna. Dodaje +40% do życia i tarcz i +15% do ataku wręcz.
Ekwipunek:

Cytat:
Medium Mercenary Armor IV – 18 (kontrdamage), 169 (bonus tarcz), 19 (bio/tech)
HMWSG IV - 172 (obrazenia), 4.3 (strzały do przegrzania), 65 (celność)
HMWP III – 134, 17.3, 56
HMWA III – 178, 45.3, 10
HMWSR III – 132, 1.5, 46
HMOT III - 16 (bonus tarcz), 15 (bonus do cooldownu zdolności technologicznych), 16 (bonus do leczenia)


Klasa: Volus Protector Vanguard
Życie: 178
Tarcze: 718
Obrażenia z ataku wręcz: 29

Umiejętności:

Cytat:
Szarża biotyczna (Biotic charge) – 1. - Atak (również poprzez przeszkody) na przeciwnika. Pokonać można do 4 pól włącznie. Powoduje zniszczenie 50% tarcz u używającego zdolności (jeśli przedziera się dodatkowo przez przeszkody – każda zwiększa zniszczenie tarcz o 25%) lub 50 obrażeń (25 więcej za każdą przeszkodę). Przewraca wroga, który potrzebuje 1 tury, by wstać. Aby wykonać szarżę, przeciwnik musi być oddalony co najmniej o jedno pole. Zadaje 550-50 pkt obrażeń wrogowi.

Kule biotyczne (Biotic Orbs) – 1. - Każda kula (3) umożliwia użycie mocy z pominięciem cooldownu. Potem znika. Do użycia raz na walkę. Mogą posłużyć też do ataku. Zadają 25 obrażeń.

Odnowienie tarcz (Shield Boost) – 2. - Odnawia 150 pkt. tarcz bohaterowi oraz sojusznikom na sąsiednich polach.

Wytrzymalość (Fitness) – 1. - Pasywna. Dodaje +15% do życia i tarcz i +15% do ataku wręcz.
Ekwipunek:

Cytat:
Light Mercenary Armor III – 16 (kontrdamage), 143 (tarcze), 16 (tech/bio)
Katana IV – 197 (obrażenia), 4 (strzaly do przegrzania), 70 (celność)
Polaris IV – 35 (bonus trwania), 10 (bonus mocy), 20 (bonus do cooldown)


Klasa: Asari adept
Życie: 575
Tarcze: 625
Obrażenia z ataku wręcz: 58

Umiejętności:
Cytat:
Zastój (Stasis) – 2. - powoduje unieruchomienie celu na okres 1 tury. Unieruchomiony cel nie może też strzelać, zyskuje zarazem 90% odporności na obrażenia. Kolejne awanse zapewniają naprzemiennie wydłużanie czasu trwania zastoju i obniżenie jego odporności na obrażenia w tym stanie.

Odkształcenie (Warp) – 0. (moc nieodblokowana) - na okres 3 tur niweluje ochronę pancerza i dodatkowo zadaje 50 pkt. obrażń na turę.

Rzut (Throw) – 2. – jeśli cel zostaje uderzony o trwały materiał, otrzymuje 150 pkt. obrażeń. Cel musi poświęcić kolejną turę na powstanie.

Wytrzymalość (Fitness) – 1. - Pasywna. Dodaje +15% do życia i tarcz i +15% do ataku wręcz.
Ekwipunek:

Cytat:
Light Assasin III – 16 (ochrona przed obrażeniami), 77 (bonus do tarcz), 1 (tech/bio)
Polaris IV – 35 (bonus do trwania), 10 (bonus do mocy), 20 (bonus do cooldownu)
Kessler IV – 109 (obrażenia), 16.2 (strzały do przegrzania), 55 (celność)


Klasa: Turian Ghost Infiltrator
Życie: 575
Tarcze: 956
Obrażenia z ataku wręcz: 58

Umiejętności:
Cytat:
Przeciążenie (Overload) – 2. – zadaje 250 pkt. obrazen tarczom i wrogom syntetycznym. Niemożliwa do zastosowania w celach organicznych pozbawionych tarcz. Impuls elektryczny przebywa drogę bezpośrednio od atakującego do atakowanego; każda przeszkoda na jego drodze spowoduje przedwczesny wybuch obejmujący pole przed przeszkodą.

Kamuflaż taktyczny (Tactical Cloak) – 2. – kamuflaż sprawia, iż używający jest niewidoczny dla wrogów na okres 2 tur. Każde przypadkowe potraktowanie bronią lub mocą dezaktywuje kamuflaż, nie negując zarazem cooldownu.

Pakiet stymulantów (Stimulant Pack) – 0. (moc nieodblokowana) – zwiększa ilość punktów tarcz o 10% i ilość punktów obrażeń zadawanych bronią o 15%.. Efekt jest tymczasowy i trwa przez 2 tury.

Wytrzymalosc (Fitness) – 1. - Pasywna. Dodaje +15% do życia i tarcz i +15% do ataku wręcz.
Ekwipunek:

Cytat:
Medium Predator Armor III - 28 (ochrona przed obrażeniami), 156 (bonus tarcz), 14 (bio/tech)
Reaper IV – 138, (obrażenia) 1.2 (strzły do przegrzania), 28 (celność)
Striker III – 115 (obrażenia), 14.9 (strzały do przegrzania), 49 (celność)
Chameleon IV – 0 (bonus tarcz), 17 (bonus do cooldownu technologii), 0 (bonus do leczenia)
 

Ostatnio edytowane przez MrKroffin : 12-01-2017 o 15:08.
MrKroffin jest teraz online  
Stary 25-07-2016, 15:55   #4
 
MrKroffin's Avatar
 


AGANA TEMI

Agana Temi (ur. 1633 r. kalendarza ziemskiego na Thesii) – starsza komandos asari, znana biotyczka, mediatorka podczas Wojny Pierwszego Kontaktu; w 1899 r. wysunięta przez konfederację Republik Asari jako kandydatka na WiDMO. Znana z operacji wywiadowczych w Układach Terminusa. Jej miejsce pobytu, jak i przebieg kariery, są utajnione przez Radę Cytadeli od 1923 roku.

Źródło: extranet

Akta Rady Cytadeli:

Imię: Agana
Nazwisko: Temi
Pochodzenie: Thessia
Wiek: 551
Specjalizacja wojskowa: Adept
Rodzina: <brak danych>

Życiorys:

W 1688 agentka Temi wpadła w konflikt ze swoją rodziną i opuściła ją. Tło konfliktu nieznane. Na lata 1690 - 1815 datuje się jej działalność kryminalną; szczegóły w większości nieznane. Działania te odbywały się w większości poza obszarem Rady Cytadeli. W 1815 roku agentka Temi zaciąga się do wojska. Jej szybki awans i wyjątkowa skuteczność implikują wysunięcie jej kandydatury na Widmo ze strony Republik Asari.

Przebieg kariery WiDMA:

1900 - 1905: rozbijanie zbrojnych grup piratów w Systemach Terminusa
1905 - 1908: zadania kontrwywiadowcze w szeregach batariańskich łowców niewolników.
1908: odznaczenie honorowe Rady Cytadeli za misję z lat 1905-1908.
1908 - 1980: utajnione działania infiltracyjne na terenie Systemów Terminusa; misja przerwana.
1980-1982: działania wywiadowcze na Omedze skupione wokół osoby Arii T'Loak. Misja zakończona; fałszywa tożsamość spalona.
1982 - 1999: kontynuacja misji w Układach Terminusa.
1999: rozprawa przeciw Aganie Temi ws. zabójstwa salariańskiego Widma Eremicka Tau. Wyrok uniewinniający.
1999 - 2001: urlop na życzenie spędzony na Thesii.
2001 - 2066: kierowanie ekipą badawczą w obrębie przekaźnika Omega-4.
2066-2157: misje infiltracyjne wśród grup najemniczych Omegi. Samowolne opuszczenie misji.
2157: nieformalna mediacja między turianami a ludźmi, która po dwóch miesiącach otrzymała oficjalną prawomocność od Rady Cytadeli.
2158: odznaczenie od Rady Cytadeli za mediację podczas Wojny Pierwszego Kontaktu. Jednocześnie rozprawa przeciw Aganie Temi ws. jej samowolnego opuszczenia przydzielonej misji. Wyrok: usunięcie z szeregów Widm.

Rok 2159 stanowi przerwę w karierze agentki.

2160: przywrócenie do służby.
2160 - 2183: misje inflitracyjne wśród najemniczych grup Omegi; podejrzenie spalenia tożsamości.
2184: pierwszy, drugi i trzeci brak kwartalnego raportu.

Fałszywe osobowości:

dr Annaya Jannuve - osobowość stworzona na potrzeby misji mającej na celu badanie przekaźnika Omega-4. Nieaktualna, niespalona. Doktor z jednego z uniwersytetów Thesii, przydzielona przez tenże do badań nad działaniem przekaźnika Omega-4.

Baies Ditrire - osobowość stworzona na potrzeby misji inflitracji Arii T'Loak. Osobowość spalona. Była najemnik Zaćmienia, lojalna współpracowniczka Arii T'Loak; prawdopodobnie również kochanka.

Irarise Meveni - osobowość stworzona na potrzeby misji infiltracji grup najemniczych Omegi. Narodzona na Omedze dziewczyna z ulicy, była striptizerka w klubie Overmind (pod kontrolą Błękitnych Słońc), szukająca możliwości przeżycia.

Uwagi:

Agentka Temi przed swoim wstąpieniem w szeregi wojska asari była dwukrotnie karana w przestrzeni galaktycznej; raz w roku 1759 za udział w batariańskiej grupie łowców niewolników i drugi raz w 1815 roku za przemyt czerwonego piasku na Cytadelę. Do dziś podejrzewana jest o utrzymywanie kontaktów ze swoją wspólniczką, zbiegłą Ardat-Yakshi o nieznanych danych personalnych, której nigdy nie udało się pojmać.

Notatka radnej Tevos: Ostatni zarzut oddalić. Agana po raz ostatni kontaktowała się z Ardat-Yakshi w roku 1835.

Źródło: Militarna Baza Danych WiDM; ściśle tajne.

TARGAT


Wiadomości Jahleeda

Targat jest jednym z bossów Krwawej Hordy na Omedze. Jego oddział to niemal wyłącznie vorche, w większości posługujący się miotaczami ognia. Gdy Jahleed wraz z dwójką swoich wspólników podpadli Krwawej Hordzie, to właśnie Targat wraz ze swym bratem Krudtarem mieli za zadanie rozwiązać kwestię volusa. Atak był zupełnie niespodziewany i zmusił Jahleeda do ucieczki z Omegi. Podczas pościgu zginęli obaj jego wspólnicy, on sam zaś cudem ocalał.

Targat jest dość nietypowy jak na kroganina, przynajmniej tak wynika z opowieści Jahleeda. Często hamował psychopatyczne skłonności brata i stawiał raczej na przemyślane działania niż nagły, agresywny zryw. We wspomnieniach volusa jest bardzo metodyczny i dokładny; sprawia wrażenie perfekcjonisty. Jednocześnie, mimo swego przedziwnego opanowania, jest zdecydowanie lojalny wobec swoich ludzi i całej Krwawej Hordy i nie ma żadnych skrupułów przy wykonywaniu najbardziej nawet brutalnych zadań.

Wiadomości zebrane w trakcie gry

Targat zdawał się bardzo spieszyć, gdy ponownie Jahleed się na niego natknął. Według informacji źródeł volusa zbierał znaczne ilości różnego rodzaju materiałów i wynajął ogromny frachtowiec. Ciężko powiedzieć w jakim celu. Prawdopodobnie opuścił już Omegę, bo wynajęty statek zniknął z doku.

CHARLES PITCHFORD


Wiadomości Jahleeda

Lat 42, starszy doker w porcie lotniczym Omegi. Sprzedaje na lewo informacje na temat ruchu podróżnych i statków w swoim sektorze, ale ma też dostęp do informacji z innych sektorów. Jedno z najtańszych, a wcale nie nie najgorszych źródeł informacji na Omedze, poza tym stary znajomy Jahleeda, któremu jednak po jego powrocie na Omegę nie okazał szczególnej sympatii. Nie żeby kiedyś było inaczej, ale w zachowaniu dokera jest coś dziwnego.

Interesuje się wysoko przetworzonym jedzeniem z dużą zawartością tłuszczu, ziemską ligą baseballową i soft porn z asari w strojach klaunów.

BAHRAM GAFMEWAR


Bahram Gafmewar (ur. 2138 r. kalendarza ziemskiego na Khar'shanie, zm. 2179 r. tamże) - batariański naukowiec, lekarz, wykładowca akademicki, autor kilkunastu monografii. Doktor habilitowany nauk medycznych uniwersytetu w Khar'shanie. Oskarżony w 2178 r. o działalność agenturalną na rzecz Przymierza Systemów w trakcie tak zwanego procesu pięćdziesięciu. Został uznany winnym i skazany w 2179 r. na śmierć, odebranie tytułu naukowego i damnatio memoriae w kronikach Uniwersytetu w Khar'Shanie. Wyrok wykonano poprzez strzał w tył głowy natychmiast po zasądzeniu.

Źródło: extranet

Wiadomości Jahleeda

Jahleed poznał Bahrama jakiś czas po postawieniu mu zarzutów na Khar'Shanie. Zaoferował pomoc w przemyceniu go na Omegę razem z towarem, jaki wtedy odbierał. Dzięki swoim konotacjom załatwił spreparowany wyrok trybunału wojennego i uznanie Gafmewara za zmarłego. Krótko po tym batarianin założył na Omedze prywatną klinikę, zapożyczając się u lokalnych lichwiarzy. Jednym z pożyczkodawców był m. in. Jahleed Von, który, żartobliwie czy nie, stwierdził, że pewnego dnia upomni się o swoją dywidendę od działalności.
 

Ostatnio edytowane przez MrKroffin : 02-03-2017 o 22:58.
MrKroffin jest teraz online  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:21.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168