Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Science-Fiction > Archiwum sesji z działu Science-Fiction
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 18-04-2018, 15:55   #751
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
1) Twoje założenia są błędne.
2) Twoje założenia są jeszcze bardziej błędne =p

Zbrojownię projektuję zupełnie od początku. Bestiariusz projektuję zupełnie od początku. Mechanika będzie na testach spornych gdzie ten oficer musiałby przebić rzut SM (który najpewniej byłby k10+k12) na co nawet z bonusem +4 za gank up i +2 za wild attack będzie miał jakieś 50% szans aby w ogóle trafić. 25% na przebicie. A nawet z przebiciem ma 3,5% szans na to, że zada jedną ranę... albo 25% jeśli dostanie jeszcze bonus +4 do obrażeń za to, że jest ich wielu (jedna ze zmian) ale w to wątpię, bo broń pozostałych gwardzistów nie będzie w stanie go zranić nawet na przebiciu więc odmówiłbym tergo bonusu.

Mi te cyferki się zgadzają.


Generalnie... nie martw się liczbami. Moja "kariera" w matematyce to szereg samych piątek. Projektując zbrojownię jedynie pierwsza faza jest "na czuja". Potem sprawdzam liczby, prawdopodobieństwo (anydice.com pomaga) i patrzę czy zachowuje się tak jak powinno. Czyli czy laskarabin jest w stanie zagrozić Astartes (nie jest), czy gwardzista trafiony bezpośrednio boltem to poczuje (oj poczuje), jak się spisze Astartes w walce z Krwiopuszczem (generalnie remis w walce wręcz, ale powinien go odstzrelić nim podejdzie) i tak dalej. Wszystko sprawdzam.

W zbrojowni mam obok broni jeszcze dwie kolumny gdzie patrzę co się stanie (na średnim wyniku) gdy ta broń trafi gwardzistę, a co gdy astartes i później traktuję ich jako punkt odniesienia. Jak na razie wszystko wygląda jak powinno.
 

Ostatnio edytowane przez Arvelus : 18-04-2018 o 17:09.
Arvelus jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:23.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172