Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Science-Fiction > Archiwum sesji z działu Science-Fiction
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 08-02-2018, 22:03   #1
 
Prince_Iktorn's Avatar
 
Reputacja: 1 Prince_Iktorn ma wyłączoną reputację
[komentarze/solo/SavageStarWars]Star Wars Opowieść Łowcy Nagród

Witam,
Ten temat jest tematem komentarzy do sesji solowej Star Wars: Opowieść Łowcy Nagród.
Link do sesji:
http://lastinn.info/sesje-rpg-scienc...tml#post768872
Sesja powstała na podstawie tego posta:
http://lastinn.info/767226-post32.html (Najchętniej zagrał(a)bym w... - propozycje graczy)
Kolejny post w tym temacie rezerwuję na materiały sesyjne.
Dokument Google doc, który będzie używany w tej sesji znajduje się Tutaj
I jeszcze na koniec takie małe wyjaśnienie jednej kwestii.
U mnie na sesji statki skacząc w nadprzestrzeń przenoszą się do “innego wymiaru rzeczywistości”. Co oznacza, że efekt przyspieszenia jest jedynie wizualnym efektem samej zmiany przez statek “poziomu rzeczywistości” w którym się przemieszcza. Czyli pisząc po ludzku, u mnie nie ma taranowania statkiem z prędkością światła. :P
Życzę miłej zabawy.
 
__________________
-To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację.

Ostatnio edytowane przez Prince_Iktorn : 08-02-2018 o 22:05.
Prince_Iktorn jest offline  
Stary 08-02-2018, 22:03   #2
 
Prince_Iktorn's Avatar
 
Reputacja: 1 Prince_Iktorn ma wyłączoną reputację
MATERIAŁY SESYJNE

PROROK
Statek często używany przez zwiadowców, agentów i grupy specjalne Imperium. Lyrio znalazł go gdy wysunął się z hangaru transportowca i oczywiście się nim zaopiekował, aby nikt go go nie ukradł.




Przyjaciele

Ziggy STD-DB72
Droid złożony i później modyfikowany przez Sane’a dla Lyria. W jego oprogramowaniu wykorzystano fragmenty kodów ze starych droidów Federacji Handlowej, stąd co jakiś czas pojawią się u niego anomalie wypowiedzi związane z tamtym oprogramowaniem. Przeciętny pilot, ale bardzo dobry nawigator. Dobry medyk, średni strzelec, słaby w walce wręcz.

Sane Laddio
Bardzo uzdolniony mechanik, dobrzy przyjaciel i okazjonalnie kochanek zarówno Lyria, jak i Navy. Lyrio i Nava często żartowali że jest „za dobry” na Nar Shaddaa. Wprowadzał modyfikacje i naprawiał zarówno PROROKA jak i Ziggiego. Strzelec co najwyżej średni, słabo radzi sobie w walce wręcz.

Nava Norgito
Członkini Rogatego Słońca, główny dostawca Kajdana dla Lyria. Dobra znajoma, od przypadku do przypadku kochanka zarówno Lyria, jak i Sane’a. Zdarzało się, że dostarczała Lyriowi towar na kredyt, lub całkiem za darmo, raz czy dwa współpracowała z nim przy zleceniach. Strzela bez rewelacji, ale jest bardzo zwinna, w starciu wręcz świetna, bardzo niebezpieczna, preferuje wibroostrze które zawsze ma gdzieś koło siebie. Zdolna włamywaczka i złodziejka. Standardowy rok temu wyjechała na dłużej, dopiero niedawno wróciła na Nar Shaddaa.


Pozostali

Hutt Lungru

Szef jednego ze średniej wielkości Kajidików na Nar Shaddaa. Zlecił Lyrio pojmanie zbiegłego Twi’leka Zaaina.


Rogate Słońce
Syndykat przestępczy, złożony głównie z Zabraków, operujący w okolicach systemu Y’toub. Główna branża to handel i rozprowadzanie narkotyków.



Czarne Furie

Grupa przestępców, wygnańców ze swojej planety. Ich liczebność jest szacowana na około 30 osób. Wszyscy pochodzą z rasy Wookiech, nie przyjmują innych ras. Jako że Kashyyk, ich rodzinna planeta jest obecnie pod władzą Imperium, nie ma za nich nagrody. Obecnie pracują jako najemnicy. Dzicy, agresywni, ale na pierwszy rzut oka zadziwiająco kompetentni.
 
__________________
-To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację.

Ostatnio edytowane przez Prince_Iktorn : 09-03-2018 o 14:48.
Prince_Iktorn jest offline  
Stary 08-02-2018, 22:10   #3
 
Prince_Iktorn's Avatar
 
Reputacja: 1 Prince_Iktorn ma wyłączoną reputację
Witam,
Zaczynamy zatem. Chciałeś symulację, to proszę :P To taka wstępna misja treningowa, tyle, że można oberwać :P

Na mapce masz bunkier i okolice, czarny hełm to Ty, siedzisz ukryty w krzaczorach. Wartownik,Trandoshanin jest przy wejściu. To raczej były strażnik, nie zbiegły niewolnik. Na pewno ma karabin blasterowy, co poza tym, nie wiesz. Póki co Cię nie zauważył. Drzewa dają jaką taką osłonę, podobnie jak anteny czujników. Twoje pistolety są w kaburach na biodrach, karabin snajperski masz ze sobą.

Droid jest w statku, jakiś kilometr od bunkra, statek stoi w jednym z okolicznych kanionów, nie jest zamaskowany, aby w razie czego mógł szybko odlecieć. Masz kontakt przez komlink do droida.

Mapka
 
__________________
-To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację.
Prince_Iktorn jest offline  
Stary 09-02-2018, 07:33   #4
 
Pinn's Avatar
 
Reputacja: 1 Pinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputację


Witam.

Cieszę się, że wystartowaliśmy i czuje, że zabawa będzie naprawdę przednia!

*Używałeś jakiegoś programu do zrobienia mapki taktycznej? Jeśli tak to jestem wniebowzięty! ^_^

*Jedyne do czego na razie mogę się przyczepić to mało finezyjna nazwa sesji, ale cóż Nie ma co narzekać, sto razy ważniejsza jest rozgrywka ^^

*Cieszę się z tego, że rozgrywamy samouczek, ale jeśli się da chciałbym by miał choć mały wpływ na późniejszą fabułę (choć nie dojmujący).

W każdym razie- Niech Moc Będzie Z Tobą mój Mistrzu Jedi oraz życzę również tego samego pozostałym czytelnikom!

EDIT: Ok. Post już jest. P

Postarałem się opisać zarówno otoczenie (zgodnie z kanonem), stosunek do misji i charakter Khorta oraz pokrótce ekwipunek. Nie dałem decydujących deklaracji, ale skoro używamy mechaniki nie chce by "kości zostały rzucone" przedwcześnie

Mam nadzieję, że osobowość/moralność Lyrio nie jest tak bardzo zdeprawowana jak się tego obawiałeś. Jednak postarajmy oceniać się go po czynach a nie przemyśleniach Staram się grać zazwyczaj bohaterami, którzy postępują podobnie jak ja kiedy znalazł bym tylko się w ich skórze, z ich możliwościami stąd nie mogę obiecać, że Khort będzie kimś przesadnie pozytywnym

Skończyłem wpis na kontakcie z Ziggym, skoro już posiadam takiego droida. Planuje- mówiąc z wyprzedzeniem- wykorzystać jakąś formę dywersji. Talerze komunikacyjne być może nie są zwykłą ozdobą/osłoną a mogą posłużyć do "zhackowania" systemów placówki. Jeśli to się uda (zapewne rzucisz kośćmi) planuje jedną z tych możliwości:

*Najprostsza: Otworzyć drzwi do hangaru.

*Średnia trudność:Włamać się do systemu komunikacji bunkra i spróbować podstępnej dezinformacji. [Jeśli ta opcja wypali, będzie to część szerszej taktyki]

*Ekspercki poziom taktyki spec-ops : Spróbować zablokować wszystkie wejścia i jak wspominałem w poście- pobawić się z wszelkimi możliwymi systemami bunkra mogącymi wyrządzić szkodę istotom organicznym. Nie wiem np. wyłączenie wentylacji, być może do tego podkręcenie temperatury klimatyzacji na maksimum a potem ciche czekanie przez dłuższy okres aż buntownicy wymiękną ;D

Proponuje by mój droid sam zaproponował te trzy opcję sugerując szanse na ich powodzenie- jeśli w ogóle taktyka w stylu ducha/magika będzie dostępna

 

Ostatnio edytowane przez Pinn : 09-02-2018 o 09:35.
Pinn jest offline  
Stary 09-02-2018, 22:44   #5
 
Prince_Iktorn's Avatar
 
Reputacja: 1 Prince_Iktorn ma wyłączoną reputację
Witam i dziękuję
Co do programu, to w różnych sesjach korzystam z różnych aby znaleźć taki który mi odpowiada, tutaj robiłem GIMP. Tło, czyli sama mapa jest jedną z mojej starej kolekcji map które zbierałem, gdy prowadziłem na żywo. Więc nie robiłem całej sam Tu tylko dodałem znaczniki reprezentujące postacie. Znaczniki też używam stare, z czasów gdy prowadziłem na żywo, robiłem je sam, programem tokentool.

Otoczenie zgodnie z kanonem jak najbardziej, ale ponieważ mam lekką awersję do "Planety pustyni" czy "Planety bagna", stwierdziłem, że tereny nie bagniste nie będą w wielkim pożądaniu wśród Huttów, czyli mogą być dobrym miejscem na kryjówkę, tu lekka niekanoniczność była zamierzona

W docu opisałem dla Ciebie możliwości mechaniczne i udało mi się go odblokować.
 
__________________
-To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację.

Ostatnio edytowane przez Prince_Iktorn : 09-02-2018 o 22:58.
Prince_Iktorn jest offline  
Stary 10-02-2018, 12:37   #6
 
Pinn's Avatar
 
Reputacja: 1 Pinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputację
Ok, post jest. Stawiam na szybkie, krótkie posty. Pominąłem jakieś większe deklaracje mechaniczne, bo skończyło by się IMO na większym chaosie i moim zniechęceniu do rozgrywki '(^_^)

Uścislając:

Kieruje się najbardziej "delikatnym szlakiem" do drzwi hangaru. Postanowiłem również nie bawić się w konspiracje na komunikatorze z Ziggym chyba, że zawsze zakładasz możliwość podsłuchu i idziemy w tak dużą immersję (czyli ogólnie używać nie tylko szyfrowanych połączeń a krypto-języka w celu uniknięcia rozpoznania jeśli wróg podepnie się pod mój system komunikacyjny).

Używam wyjętej snajperki dopóki nie wejdę bezpiecznie do kompleksu- chyba że sugerujesz inaczej. W Battlefroncie 2 pomimo małego czasu gry specjalistą zauważyłem, że nawet strzał z biodra przy używaniu kar.prec. daje niezłe efekty- więc nawet jeśli Gadzinka mnie wykryje oddam szybki strzał (co w parzę z moimi umiejętnościami daje duże szanse sukcesu). Kiedy znajdę się w hangarze przechodzę na dwa ciężkie pistolety oraz dokonuje sprężenia między tymi blasterami a systemami celowniczymi hełmu

Chce by prolog nie był za długi, więc spokojnie jeśli nie zajdą jakieś komplikacje możesz skończyć swój post w magazynie- gdzie jak wspominałem Ziggy`emu chce sprawdzić ile zasobów narkotycznych tam się znajduje. Powiedzmy że sam dałem sobie cel poboczny, bo Bounty Hunter nigdy nie narzeka na dodatkowe kredyty

PS: Przyjąłem opierając się na Elite Dangerous (w która to gra okazała jak na razie zbyt hardcore`owa), że PROROK ma trzy główne systemy, których aktywację/moc mogę regulować i dostosowywać zależnie od sytuacji. A więc są to:

SYSTEMY BOJOWE (czyli głównie siła ostrzału, wspomaganie celowania, rakiety).

SYSTEMY NAPĘDU (prędkość maksymalna, manewrowanie, tempo zmian w ciągu oraz szeroko pojęta działalność hipernapędu)

SYSTEMY DODATKOWE (regeneracja tarcz, pozostałe podzespoły obronne, podtrzymywanie życia, potencjał skanerów itp.)

To tylko moja sugestią i nie oczekuje, że je wprowadzimy. Chodzi mi głównie o immersję oraz klimat

"

-ZIGGY SIEDZĄ NAM NA OGONIE! ZWIĘKSZ MAKSYMALNY CIĄG ORAZ KIEDY TO MY SIĄDZIEMY NA ICH TYŁKACH PRZEKIERUJ CAŁĄ MOC NA ATAK! PRZYWALIMY IM SALWĄ LASEROWĄ!


"

No tak by to mogło wyglądać już w czasie kosmicznych potyczek na które całym sercem liczę
 

Ostatnio edytowane przez Pinn : 10-02-2018 o 12:45.
Pinn jest offline  
Stary 10-02-2018, 21:43   #7
 
Prince_Iktorn's Avatar
 
Reputacja: 1 Prince_Iktorn ma wyłączoną reputację
Ok. Nie ma problemu żebyś po prostu deklarował co chcesz zrobić, a ja to przełożę na mechanikę. To czy prolog będzie długi czy krótki, zależy od szybkości naszego pisania i działań wrogów, ponieważ to nie tylko "tutorial" ale to co zrobisz tutaj, będzie miało wpływ na to co będzie później
Póki co mechaniczna strona wygląda następująco:
Tak jak pisałem, w opisach rzutów X/Y oznacza X:wynik rzutu kością umiejętności, Y wynik rzutu kością figury.
Lyrio test skradania 2/4 +2 (za kamuflaż i teren)=6 vs Wartownik Test Spostrzegawczość 6+2(as na kości i przerzut) =8, wartownik zauważył Lyrio
Inicjatywa: Lyrio dwie karty 6 kier, 10 karo, wartownik Walet pik.
Wartownik działa pierwszy, strzela serią (3 ataki – testy Strzelania, każdy na -2)
1 strzał: 6+3(as na kości i przerzut)-2(seria)=7 trafiony, obrażenia karabinek blasterowy 2k6+2(broń)= 3+2+2=7 pancerz wytrzymał.
2 strzał: 3 -2 =1 pudło
3 strzał: 5 -2 =3 pudło
Lyrio Test strzelania: 8 trafił z przebiciem (czyli zadaje dodatkowe 1k6 obrażeń), Obrażenia: 2k10+2+1k6=10+4(as na kości i przerzut)+2+2=18 zabity


Czy kontynuujesz skradanie do hangaru?

Mapka
 
__________________
-To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację.

Ostatnio edytowane przez Prince_Iktorn : 10-02-2018 o 21:49.
Prince_Iktorn jest offline  
Stary 10-02-2018, 22:55   #8
 
Pinn's Avatar
 
Reputacja: 1 Pinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputację
Thumbs up



Ok. Cieszę się, że tak rozwiązujemy zagadnienie mechaniki

Czytam rzuty kośćmi i strasznie mi się to podoba. Sto razy bardziej emocjonująco oraz "uczciwie" (nie kwestionuje Twoich złych zamiarów haha ^^) jest pozostawienie rozwoju wydarzeń fortunie

Czyli z tego co rozumiem "podkręcenie palnika" akcji nie wydarzyło by się gdybym po pierwsze nie spartolił testu skradania a następnie "Jaszczur" mnie nie odkrył?

Jednym słowem jeden nieudany test skradania wytworzył reakcję łańcuchową, która doprowadziła do oberwania w naramiennik, dezintegracje otrzewnej Tradoshanina i wzbudzenie alarmu?

W zasadzie zadaje pytania retoryczne ale chce mieć pewność co do stopnia ingerencji mechaniki w rozgrywkę :}

I dodam na koniec- o ile sam nigdy raczej nie będę potrafił czy może raczej miał zapału do używania kości- to jeszcze raz powtarzam: Rozgrywka jest 200% bardziej ekscytująca.

PS: Post dam jutro. I tak mamy dobre tempo, ale kolejka na jeden dzień to i tak nieźle. Wolę przespać się standardowo i usypiając rozmyślać nad możliwym ruchem a przy porannej kawie dawać przemyślane odpowiedzi

PS2: Odnośnie tempa- zawszę będę starał się odpisywać z rana a Twoje posty niech będą właśnie w takich godzinach. Jak mówiłeś masz obowiązki, więc na pewno najwięcej czasu masz pod wieczór i wychodzi nam niezła symbioza

Ja rozmyślam przed snem nad możliwymi rozwiązaniami, Ty masz zawsze czas by rzucić kośćmi i zdecydować jak rozpisać bieg wydarzeń.

Jasna sprawa będę zawsze miał Twój czas jako priorytet stąd nic nie dzieje się jeśli z różnych przyczyn zwolnimy tempo.

***

Co do deklaracji- obecnie nie mam bladego pojęcia co robić, choć mało prawdopodobne bym nadal skradał się do hangaru...

Czy PROROK jest na tyle zwrotny i "stabilny" by utrzymał się w powietrzu jak Kanonierka z okresu Wojen Klonów używając powietrznego wsparcia ogniowego?

Plus- zawsze istnieje szansa, że buntownicy mają wyrzutnie przeciwpancerne lub rakiety jonowe, ale statek jest chyba dość potężny by tarcze nie padły po jednej rakiecie taniego typu?

>>> Wydaje mi się, że tak właśnie zrobię. Oczywiście dam deklarację dopiero w poście, ale zdecyduje się by Ziggy z PROROKIEM "pokazali klasę" i nieco ostudzili zapał buntowników...

Nawiasem mówiąc Twoja sugestia z większą fregatą oraz posiadanie droida jako wsparcie naprawdę zwiększyło moje możliwości oraz mocno ubarwiło gameplay


 

Ostatnio edytowane przez Pinn : 10-02-2018 o 23:02.
Pinn jest offline  
Stary 11-02-2018, 00:01   #9
 
Prince_Iktorn's Avatar
 
Reputacja: 1 Prince_Iktorn ma wyłączoną reputację
Tak, ten jeden test zmienił sytuację. W momencie kiedy strażnik bandy uciekinierów która napada na huttańskie fabryki zobaczył skradającą się postać w czarnym pancerzu z wielką snajperką w rękach, raczej nie pomyślał że to zbłąkany dostawca pizzy I nie był to test skopany z Twojej strony. Po prostu on wyrzucił wyżej. I tak, gdyby Łowca zdał Skradanie wyzej niż wartownik Spostrzegawczość, to powoli przekradłby się do wejścia do hangaru.


Faktycznie, mechanika zmienia wydarzenia, ale może też być na plus. Jako MG zawsze uważałem, że mechanika sprzyja graczom, bo pozwala na rzeczy których w storytellingu nikt by nie dopuścił. (np. MG: masz 1% szans na to, że Ci się uda. Gracz: Ok, to rzucam. I wyrzuca 1 na k100).

Moja podpowiedź na teraz: biegnij do osłony. Schowaj się za drzewem, lub za anteną. Utrudniasz wrogom trafienie, bo raczej ktoś wyjdzie sprawdzić co się dzieje.

Myślę, że co do tempa jakoś się dogadamy, wiadomo, raz jest więcej czasu a raz mniej.

PROROK jak najbardziej da radę tak się unieść i Ziggy może ostrzelać bunkier. Tyle, że może go całkiem zniszczyć (z działek może, ale rakietami to na pewno), czyli i skradziona przyprawa i ciała buntowników mogą wyparować. A wtedy nie dość, że nie ma bonusu za żywych, to Hutt bez dowodów (ciał) może nie chcieć wypłacić nagrody... :P

Rakiety:

Generalnie rakieta z przenośnych wyrzutni zadaje 6k6 obrażeń. Min. 6, średnio 18-20, maksimum jest bardzo duże, bo każdą kostkę która wyrzuci maksymalną liczbę obrażeń przerzucasz i sumujesz kolejne wyniki. Twoje osłony mają 80 pkt. Osłony działają tak, że otrzymane obrażenia zmniejszają wartość osłony o wartość obrażeń. Co rundę w której osłony były uszkodzone, odnawiają się o wartość rozmiaru statku, u Ciebie to 8.
Tak więc wszystko zależy od tego, ile oni mają wyrzutni (i czy w ogóle je mają) oraz jakie będą mieli rzuty na trafienie (jeśli trafią z przebiciem to dokładają jeszcze jedną kostkę obrażeń, a o to będzie łatwiej, bo statek to bardzo duży cel). No i jakie będą rzuty na obrażenia.
Patrząc po średnich wartościach, osłona wytrzyma ze 3-4 trafienia, potem będzie wchodzić w kadłub, gdzie normalnie musi przewyższyć Wytrzymałość statku o 4 żeby zadać Ranę-wywołać uszkodzenia.

Moja podpowiedź nr. 2: Oni raczej się nie poddadzą, bo wiedzą co ich czeka jeśli dostaną się łapy Hutta.

 
__________________
-To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację.

Ostatnio edytowane przez Prince_Iktorn : 11-02-2018 o 00:04.
Prince_Iktorn jest offline  
Stary 13-02-2018, 23:11   #10
 
Prince_Iktorn's Avatar
 
Reputacja: 1 Prince_Iktorn ma wyłączoną reputację
Mechanika i mapki:

TURA 1 - MAPKA
Inicjatywa:
Lyrio: As pik, 8 karo, Gammoreanie: 9 karo, Nikto: 3 karo
Lyrio działa pierwszy, akcja bieg, rzut k6:2, razem miałby 8 pól do przebiegnięcia w rundzie, nie starczyłoby do drzewa bliższego bunkrowi, więc schował się za dalszym.
Gammoreanie Spostrzegawczość vs. Skradanie Lyrio: 2 vs 5/1(+2 za teren i kamuflaż) nie zauważyli Lyria.
Nikto Spostrzegawczość vs. Skradanie Lyrio: 5 vs 4/5(+4 za teren i kamuflaż) nie zauważyli Lyria.
TURA 2 - MAPKA
Inicjatywa:
Lyrio: Walet pik, 6 kier, Gammoreanie: 10 pik, Nikto: Dama pik
Nikto działają pierwsi, ruch + Spostrzegawczość vs. Skradanie Lyrio: 4,2 vs 2/4(+2 za teren i kamuflaż) nie zauważyli Lyria.

W tej turze teraz działa Łowca, potem Gammoreanie.
I od razu inicjatywa na turę 3 (w kolejności działania)
1: Lyrio- As trefl, 7 karo
2: Nikto-5 trefl
3: Gammoreanie 4 trefl

Kilka moich uwag:
Gammoreanie są raczej powolni, Lyrio nie sądzi aby w 1 turę do niego dobiegli.
Jeśli chciałbyś użyć pistoletów, to może być dobry moment, ale jeśli chcesz max bonusy, to nie możesz się przemieścić, tylko strzelasz.
Jedna tura trwa około 6 sekund, więc Ziggy przyleci na początku tury nr 9 i będzie mógł działać.
 
__________________
-To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację.

Ostatnio edytowane przez Prince_Iktorn : 14-02-2018 o 00:00.
Prince_Iktorn jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:02.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172