lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Science-Fiction (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-science-fiction/)
-   -   X-COM - komenty (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-science-fiction/17940-x-com-komenty.html)

MTM 08-06-2018 23:11

No niech będzie dział Informacyjny i wydział Skanu. W sumie najlepiej pasuje do mojego teamu.

Pipboy79 09-06-2018 03:52

@Wszyscy

- Oki doki, uruchomiłem sesję :) Na razie jest tam ta sama scenka wstępna co w rekrucie. Dopisane ino, że chodzi o browar a nie jakieś bezimienne fabryki.

- Wrzuciłem panel sesyjny. Na razie tych Graczy co mi przysłali kompletne KP. MTM i Raging, możecie wstawić swoje awatary w panel. Jakby co to pytać. Właściwie jak chcecie to jakieś posty na dzień dobry ze streszczeniem ostatnich tygodni i/lub samej drogi czy moment dotarcia do celu podróży możecie właściwie już opisać w postach. Ale na razie to właśnie takie "dzień dobry" zanim pokończymy ten brudnopisowy, wstępny etap.

---

- Co do struktury bazy w St. Louis obecnie wygląda to tak:


Baza w St. Louis

I Dział Administracyjny (?)

- Wydz. Logistyki (logistyk) zajmuje się magazynami i transportem z nich i do nich. Sprawdza nowe trasy, udrażnia, naprawia, zabezpiecza bezpieczne kryjówki po drodze. (?)

- Wydz. Socjalny (admin) zapewnia warunki bytowe, pomieszczenia, energię, rozrywkę, urlopy, szpitale, SPŻ jeśli potrzeba i dba aby baza była wygodnym miejscem. (?)


II Dział Informacyjny (?)

- Wydz. Skanu (informatyk) skrzyżowanie operatora radarów, nasłuchu radiowego, wywiadu informatycznego i klasycznego informatyka. Zdobywa i przesyła informacje. (Law Tao)

- Wydz. PR (PR) zwalcza wrogą propagandę, rozsyła własną, dba o wizerunek X-COM, o to by społeczeństwo odnosiło się pozytywnie do niego. (?)


III Dział Naukowy (?)

- Wydz. Inżynieryjny (inżynier) rozwój technologii bazujących na materii nieożywionej. Nowsze wersje programów, komputerów, skanów, robotów, broni, pancerzy, silników itd. (?)

- Wydz. Biologiczny (biolog) zajmuje się badaniami na materii ożywionej. Głównie opracowuje wszelkie szczepionki, stroje ochronne, filtry, toksyny, stymulanty, terapie itd. (Lena Grey)


IV Dział Obrony (?)

- Wydz. Zbrojny (żołnierz) stanowi główną siłę zbrojną w akcjach w terenie lub gdy trzeba to w obronie bazy. Zalicza się tu również wszelkich operatorów sprzętu bojowego np. droniarzy. (?)

- Wydz. Wywiadu (agent) stanowi główne źródło danych osobowych z terenu tak od informatorów, agentów jak i różnych środków podsłuchu. Dba również by baza nie została zinfiltrowana przez wrogich agentów. (?)


V Dział Produkcyjny (?)

- Wydz. Lekki (rusznikarz) dba o wytwarzanie lekkiego sprzętu piechoty zdolnych do wytworzenia w małych garażach i podobnych lokalach. Głównie pancerze i broń piechoty. (?)

- Wydz. Ciężki (mechanik) zajmuje się produkcją i/lub naprawą pojazdów i jeśli trzeba to budynków i wszelkich “ciężkich” rzeczy niemożliwych do wytworzenia mniejszych zakładach. (?)


VI Dział Wsparcia (?)

- Wydz. Handlu (kontrahent) dokonuje wymiany na towary i usługi których brakuje w bazie. Zawsze bowiem czegoś brakuje. (?)

- Wydz. Prawniczy (prawnik) spec od obowiązującej oficjalnie biurokracji i znawca systemu. Przydatny gdy trzeba kogoś zwolnić za kaucją czy przenieść do mniej strzeżonego miejsca. (?)

Siły Szybkiego Reagowania (???)

Raging 11-06-2018 17:54

czyli możemy ruszać? jakieś jeszcze ustalenia?

Pipboy79 11-06-2018 22:19

Cytat:

czyli możemy ruszać? jakieś jeszcze ustalenia?
- Możecie zaczynać :) MTM widzę, już zaczął i całkiem ładnie, zgrabnie i kilmaciarsko :) A ustalenia no będą jeszcze ale na razie nie powinno to chyba rzutować na tą pierwszą kolejkę sprzed New St. Louis tudzież na rozpakowywaniu się w nowej bazie.

MTM 12-06-2018 00:49

A dzięki, za docenienie, Pip. Bardzo dobrze mi się tego posta pisało :-)

Dajesz. Raging, nie wstydź się tylko pisaj i wrzucaj odpis ;-)

Pipboy79 12-06-2018 12:50

@Wszyscy

- Oki zmajstrowałem robienie bazy. Co i jak. Ot, wziąłem i spisałem jak leci, wyszło jak widać :) Dopisałem w części ze ściągą z mechy w dziale o X-COM. Tam też wrzuciłem exelową ściągę bo na kwadraciki wydaje mi się ciut czytelniejsze na szybki rzut oka niż sam fabularny opis. Jak ktoś coś ma za uwagi albo pomysły to niech daje, zobaczymy co da się z tym zrobić :)

- Przy okazji tego bazorobienia wyszła bolączka wielu systemów czyli ekonomia. Na razie aby ruszyć cokolwiek zrobiłem same kwadraciki bazy nie zastanawiałem się jeszcze co z kosztami.

- W każdym razie zakładacie nową bazę która jest wedle tej nomenklatury małą bazą czyli ma 16 klocków samej bazy i 4 sloty na dodatki. Część jest już rozbudowana ze startu z tym co przywieźliście z NY albo było przygotowane wcześniej. Głównie jest to podstawowa infrastruktura jak HQ, generatory i miejsce do spania. Poza tym jest Was dwóch to niech każdy sobie wybierze 1 slot w bazie i 1 slot dodatku do bazy.

- A jakby co to tu daję link do tego exel: https://docs.google.com/spreadsheets...nK4/edit#gid=0

- I jakby co to pytać. System się tworzy więc wiadomo, z jednej strony prowizorka szyta na bieżąco a z drugiej jednak można coś jeszcze do tego doszyć :)

MTM 12-06-2018 21:39

O co chodzi ze slotami dodatków? Działają jak normalne miejsce budowy pod moduły na 1 slot?

Pipboy79 12-06-2018 21:53

Cytat:

O co chodzi ze slotami dodatków? Działają jak normalne miejsce budowy pod moduły na 1 slot?
- To różne takie ustrojstwa, albo gdzieś "na zewnątrz" (na dachu, po sąsiedzku, na jakimś ogrodzeniu etc.) albo zbyt specyficzne by uznać je za jakiś konkretny moduł. Dlatego nie zabierają miejsca we właściwej części bazy. I w miejsce tych dodatków można wpakować te ustrojstwa z dodatków czyli z tych rzeczy z listy co są opisane kursywą (chyba, że przegapiłem coś) i mają na końcu w opisie, że to dodatek. Ale nie można tam ładować standardowych modułów bazy bo te buduje się w bazie właśnie.

Raging 12-06-2018 22:32

Hej.
genlab? coś więcej od strony mechanik w ramach tego

Pipboy79 12-06-2018 22:43

Cytat:

Hej.
genlab? coś więcej od strony mechanik w ramach tego
- Mniej więcej jak w pierwszym X-COM był ten genlab. Czyli usprawnienia przez modyfikacje organów i narządów ludzi. I podobnie dość zaawansowana technologia więc raczej dostępna na późniejszych etapach gry.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:00.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172