Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Science-Fiction > Archiwum sesji z działu Science-Fiction
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 28-11-2019, 09:17   #51
 
Mike's Avatar
 
Reputacja: 1 Mike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputację
Cytat:
jaka obsada kutra będzie chciała obstawy aniołów gdy zawineliśmy skrzydła po pierwszym trafieniu.
Po pierwsze nie było jak ich ochronić, a po drugie skończą się nudne wachty :P
 
Mike jest offline  
Stary 28-11-2019, 09:47   #52
 
Raga's Avatar
 
Reputacja: 1 Raga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputację
To raczej będzie problem morale kutrów versus dowództwo, a nie zaufania do eskadr.
 
__________________
Walls of stone do not a fortress make. But they're not a bad start.
Raga jest offline  
Stary 28-11-2019, 10:04   #53
 
Fenrir__'s Avatar
 
Reputacja: 1 Fenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputację
Kutry nie są lubianymi jednostkami. Są wystawiane własnie na strzał z dalekiej odległości. Ale zapewne nie wpłynie to pozytywnie na reakcje załóg pozostałych kutrów - ale to nie taki problem bo stacjonują na niszczycielach...

Ale wracamy do gry. Aktualizacja pliku taktycznego wgrana. Sytuacja chyba jasna. Jak ktoś ma uwagi lub i sugestie proszę pisać.

++++++++++++++++++++++++++++++

Nie będę pisał nowego posta tylko dopiszę tutaj

++++++++++++++++++++++++++++++

Sytuacja mocno się w te 40 minut zmieniła. Statki są już praktycznie w zasięgu skutecznego ognia. Pora ruszyć do boju. Kapitan ustala właśnie z dowódcami niszczycieli plan ataku. Na razie wyszło im że:

1. Robią szarżę - wypuszczają na pełnym pędzie niszczyciele i myśliwce.
2. Lotniskowiec idzie też do przodu chce wejść w zasięg broni bezpośredniej
3. Lotniskowiec nie wali z rakiet (mimo, że ma tu duża siłę ognia) bo szkoda amunicji marnować skoro pociski i tak są nieskuteczne. Ale chce potwierdzić przypuszczenia labolatorium więc niszczyciele wystrzelą salwę albo 2.
4. Myśliwce mają jako główny cel strącić małe jednostki, niszczyciele średnie, duży stateczek (mniejszy od niszczyciela przypominam) jest celem dla lotniskowca.
5. Myśliwce maja swobodę ataku
6. Oczywiście Nightskye działają od tyłu. Ich w planie niema bo Kapitan w nie nie wierzy.

Plan taktyczny w docu jest zaktualizowany.
 

Ostatnio edytowane przez Fenrir__ : 01-12-2019 o 14:16.
Fenrir__ jest offline  
Stary 02-12-2019, 01:15   #54
 
harry_p's Avatar
 
Reputacja: 1 harry_p ma wspaniałą reputacjęharry_p ma wspaniałą reputacjęharry_p ma wspaniałą reputacjęharry_p ma wspaniałą reputacjęharry_p ma wspaniałą reputacjęharry_p ma wspaniałą reputacjęharry_p ma wspaniałą reputacjęharry_p ma wspaniałą reputacjęharry_p ma wspaniałą reputacjęharry_p ma wspaniałą reputacjęharry_p ma wspaniałą reputację
W dobie nowych danych dwie propozycje.
1) podejść do wroga w 2-3 falach. Gdyby impuls miała zadziałać na myśliwce część aniołów można by wycofać lub spróbować wywabić mniejsze jednostki poza zasięg impulsów, Gdyby udało się ustalić zasięg lub szkodliwość impulsy dla aniołów wtedy "kupą mości panowie" i panie.

2 pomysł już spóźniony ale może uda się to wykorzystać potem.

Wykorzystać stawiacz min do postawienia nowych platform które mogły by wysyłać na statek bazę stały strumień rakiet po dwie lub cztery. Aby zmusić przeciwnika do częstego/ciągłego wykorzystania tej broni/obrony

Gdyby się walka miała przedłużyć może by jeszcze zdążył postawić nowe platformy dość blisko by miało to jakiś sens. Tyle że to pewnie mało realne.

Wykorzystanie niszczycieli niby ok tyle że rakiety będą musiały przebić się od "czoła" więc pewnie nie zawsze dolecą aby wymusić użycie co nie znaczy że nie warto spróbować. Poza tym będą też potrzebne do pozbycia się osłony.

Lepiej by posłać jakąś kanonierkę lub dwie przezbrojone jako nosiciele rakiet i zostawić poza zasięgiem bezpośredniego ognia obstawy.

Taki system przeciw rakietowy musi mieć wady np:
Interwał między impulsami - konieczność naładowania/wystudzenia systemu,
Jeżeli działanie ciągłe - ewentualna możliwość przeładowania systemu ciągłym ogniem
Zżera masę energii - okręt poza impulsami nie ma zasobów na dużo więcej np: ucieczkę z pola walki, znacząco skraca czas walki nawet dla takiego kolosa, ogranicza użycie broni energetycznej
Impuls może uszkadzać własne jednostki lub blokować jakieś inne funkcje przeciwnika

Ostatecznie pozwoli na lepsze poznanie systemu
Odkrycie częstotliwości
Zasięgu broni
Ulokowania emiterów
 
__________________
Jak ludzie gadają za twoimi plecami, to puść im bąka.
harry_p jest offline  
Stary 02-12-2019, 07:40   #55
 
Fenrir__'s Avatar
 
Reputacja: 1 Fenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputację
Co do podejścia w 2-3 falach. W sumie to tak wygląda. Na początek idzie duże uderzenie wykorzystując przewagę liczebną. W zapasie newman chce wysłać kanonierki szczególnie tą desantową. No a 3 fala to przecież NightSkye...

Na stawiacz min raczej za późno. Zresztą widzisz, że ta jednostka raczej nie nadaje się do działań bojowych. Miny to działanie defensywne. Ostrzał lepiej prowadzić z kanonierek. Mają fajną szybkostrzelności i magazyny amunicji.

Strzały z dalekiego dystansu są bardzo kosztowne. Połowa rakiet odpada już z założenia nie licząc tego co zestrzelą lub strącą zakłóceniami.
 
Fenrir__ jest offline  
Stary 02-12-2019, 08:34   #56
 
Raga's Avatar
 
Reputacja: 1 Raga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputację
1. Robią szarżę - wypuszczają na pełnym pędzie niszczyciele i myśliwce.
Plan sensowny, nie ma się co z nim kłócić.

2. Lotniskowiec idzie też do przodu chce wejść w zasięg broni bezpośredniej
Nie.

3. Lotniskowiec nie wali z rakiet (mimo, że ma tu duża siłę ognia) bo szkoda amunicji marnować skoro pociski i tak są nieskuteczne. Ale chce potwierdzić przypuszczenia labolatorium więc niszczyciele wystrzelą salwę albo 2.
Niech wypuszczą trzy salwy i sprawdzą jak często przeciwnik może z tej fali korzystać.
Można tu użyć kanonierek rakietowych, a nie zasobów lotniskowca.


4. Myśliwce mają jako główny cel strącić małe jednostki, niszczyciele średnie, duży stateczek (mniejszy od niszczyciela przypominam) jest celem dla lotniskowca.
Spójne z punktem 1. Tak.

5. Myśliwce maja swobodę ataku
Punkt 4.

6. Oczywiście Nightskye działają od tyłu. Ich w planie niema bo Kapitan w nie nie wierzy.
Zależy czy Hunter ma kontakt z piratką.
 
__________________
Walls of stone do not a fortress make. But they're not a bad start.
Raga jest offline  
Stary 02-12-2019, 08:47   #57
 
Fenrir__'s Avatar
 
Reputacja: 1 Fenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputację
Co do punktu 2 główna broń to broń lotniskowca to przedziały fazowe i rakiety. Stąd koncept by lotniskowiec zbliżył się do celu. Jednocześnie przeciwnik zdaje się nie dysponować bronią która mogła by zagrozić szczególnie lotniskowcowi.

Jeśli Piratka skontaktuje się z hunterem pierwsza to tak. W drugą stronę nie. Musi laserem podać swoje koordynaty.
 
Fenrir__ jest offline  
Stary 02-12-2019, 08:59   #58
 
Raga's Avatar
 
Reputacja: 1 Raga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Fenrir__ Zobacz post
Co do punktu 2 główna broń to broń lotniskowca to przedziały fazowe i rakiety. Stąd koncept by lotniskowiec zbliżył się do celu. Jednocześnie przeciwnik zdaje się nie dysponować bronią która mogła by zagrozić szczególnie lotniskowcowi.
Na tym dystansie wydaje się nie dysponować więc może niech tak zostanie.

Jeśli nasz kapitan nie wierzy w stealth to zakładam, że nie wierzy też, że przeciwnik dysponuje czymś co obroni się przed myśliwcami i niszczycielami.

Lotniskowiec to lotniskowiec. Nie służy do starć bezpośrednich. Jego zasobami są myśliwce i bombowce. Jako kapitan też tak bym go używał.
 
__________________
Walls of stone do not a fortress make. But they're not a bad start.
Raga jest offline  
Stary 04-12-2019, 16:57   #59
 
Fenrir__'s Avatar
 
Reputacja: 1 Fenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputację
Temat zostanie przeniesiony na doca. Obsługę forum proszę o jego zamknięcie. Dziękuję.
 
Fenrir__ jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:35.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172