|
- Dzięki za głosy :) Scena 1 Co powinni zrobić zieloni? Wynik głosowania: Dron: 1 (1 Vadeanaine) Lina: 1 (1 Kerm) Plastik: 1 (1 GreK) Właz: 0 Scena 2 Co powinien rozkazać porucznik? Wynik głosowania: Marines do tuneli! 0 Obrona tubylców: 2 (1 Vadeanaine; 2 Kerm) Odjazd!: 0 Wszyscy do tuneli!: 1 (1 GreK) --- - Termin do głosowania: do połnocy pt. 08.28 |
- No to czas na podsumowanie 11 tury :) Scena 1 Co powinni zrobić zieloni? Wynik głosowania: Lina: 1 Dron: 1 Plastik: 1 Właz: 0 - No to jak nie mamy zywcięskiej opcji to zdecyduje rzut kostką. Rzut: Kostnica 2 > Lina Scena 2 Co powinien rozkazać porucznik? Wynik głosowania: Obrona tubylców: 2 Wszyscy do tuneli!: 1 Marines do tuneli! 0 Odjazd!: 0 --- - No to postaram się na dniach jakoś wrzucić kolejną turę :) |
Tura 12 - 2727.08.02 póź. ranek; g. 13:55 - Z drobną opóźnieniem ale witam w 12-ej turze starcia z robalami na Cerberze i zapraszam do głosowania :) - Wyniki rzutów kostką do sceny 1 z poprzedniej tury są doklejone na dole obecnej sceny 1. W największym skrócie to udało się każdemu wydostać z transportera zanim ten runał w przepaść. Co powinni zrobić zieloni? Dron i lina - Olga może podczepić linę pod swój dron a potem wysłać go na powierzchnię i o coś zaczepić. Z pomocą liny powinno dać się wydostać na powierzchnię. Pierwsze 6 osób wydostaje się automatycznie. 7 osoba nie wydostaje się na 10; 8 osoba nie wydostaje się na 9+; 9 osoba nie wydostaje się na 8+; 10 osoba nie wydostaje się na 7+; 11 osoba nie wydostaje się na 6+; 12 osoba nie wydostaje się na 5+; 13 osoba nie wydostaje się na 4+. Wady - nie jest pewne czy uda się zaczepić linę wystarczająco szybko. Na raz po linie może wspinać się tylko 1 osoba. Im później ktoś będzie się wspinał tym trudniej będzie odpierać robali. Zalety - jest to najszybsza droga na powierzchnię. Pierwsze osoby prawie na pewno wyjdą bezpiecznie. Plastik błyskawiczny - Brian może założyć plastik w ścianę szeliny i zdetonować zanim robale do niej dotrą. To powinno spowodować zawał jaki odetnie ludzi od robali chociaż na jakiś czas. Na 1-5 wszystko poszło zgodnie z planem. Na 6-7 poszło zgodnie z planem ale marines obrywają za -1 Zdrowie a dziewczyny -3 Zdrowia. Na 8-9 za każdą osobę rzut kostką i parzyste wyszła cało ma -1/-3 obrażeń i wyszła cało na nieparzyste zawał ją zasypał i ginie. Na 10 coś poszło mocno nie tak i wybuchło więcej niż trzeba albo zawał okazał się dużo większy niż planowano i zasypało wszystko i wszystkich. Wady - jak eksplozja ma być zanim robale dotrą na poziom kanałów to jest bardzo mało czasu. Wybuch może nastąpić zanim ludzie zdołają się wydostać na bezpieczną odległość. Może wybuchnąć/zawalić się więcej niż planowano. Zalety - najszybsza akcja by odciąć się od robali. Plastik opóźniony - Brian może założyć plastik na ścianę szeliny i zdetonować później (zdalnie lub ustawić czas). To powinno przepuścić czołówkę robali ale zawał powinien odciąć resztę chociaż na jakiś czas. Na 1-7 wszystko poszło zgodnie z planem. Na 8-9 poszło zgodnie z planem ale marines obrywają za -1 Zdrowie a dziewczyny -3 Zdrowia. Na 10 za każdą osobę rzut kostką i parzyste wyszła cało ma -1/-3 obrażeń i wyszła cało na nieparzyste zawał ją zasypał i ginie. Wady - czołówka robali dotrze na poziom kanałów i trzeba będzie się z nimi uporać innymi metodami. Może wybuchnąć/zawalić się więcej niż planowano. Duże zużycie amunicji w walce. Zalety - wybuch/zawał powinien nastąpić gdy ludzie znajdą się w bezpiecznej odległości. Drużyna marines ma na tyle dużą siłę ognia, że póki jest amunicja powinni móc w wąskim przejściu utrzymać robale na dystans ścianą ognia i ołowiu. Tunel i łazik - marines z dziewczynami mogą cofać się tunelem, jeśli/jak dotrze łazik to użyć go jako pomoc do transportu. Wszyscy marines rzucają 1k10. Na 10 kogoś jednak dorwały robale i ginie. Wady - małe szansę oderwania się od przeciwnika co może zaowocować przedłużającą się walką. Duże zużycie amunicji w walce. Zalety - wszyscy mogą się ewakuować od ręki a wkrótce powinien przybyć łazik na wsparcie tej ewakuacji. Drużyna marines ma na tyle dużą siłę ognia, że póki jest amunicja powinni móc w wąskim przejściu utrzymać robale na dystans ścianą ognia i ołowiu. Wyniki głosowania: Co powinni zrobić zieloni? Dron i lina: 0 Plastik błyskawiczny: 0 Plastik opóźniony: 0 Tunel i łazik: 0 --- Scena 2 Co powinien rozkazać porucznik? Częściowa ewakuacja - czerwoni obsadzają parter i dach świetlicy zajmując się obroną. Niebiescy robią wypad do transporterów i osłaniają ewakuację. Około połowy cywili jest szansa załadować do obu transporterów. Czujki pozostają na swoich pozycjach próbując się na nich obronić. Czerwoni giną na 9+, niebiescy giną na 8+, czujki giną na 7+, ewakuowani tubylcy na 10. Wady: problem kto z cywili ma zostać ewakuowany, transport cywilbandy pod ogniem do transporterów, spore ryzyko dla marines osłaniających ewakuację, czujki zostają z minimalnym wsparciem od reszty oddziału. Jeśli transportery odjadą odpada wsparcie ich broni pokładowej. Zalety: jeśli transportery wyjadą z wioski jest spora szansa, że uratują ewakuowanych. Jeśli walka trwała by dłużej to jest to jedna z pewniejszych metod by oderwać się od przeciwnika. Pełna obrona - czerwoni i niebiescy obsadzają parter i dach świetlicy, zajmują się obronią. Czujki pozostają na swoich pozycjach próbując się na nich obronić. Każdy z marine w świetlicy ginie na 9+, czujki giną na 8+. Wady: czujki zostają z minimalnym wsparciem od reszty oddziału. Zalety: najsilniejszy i najbezpieczniejszy wariant dla ludzi w świetlicy. Ruch i obrona - czerwoni obsadzają parter i dach świetlicy zajmując się obroną. Niebiescy robią wypad lub koncentrują się by dać osłonę czujkom jakie próbują dotrzeć do świetlicy. Każdy marine w świetlicy ginie na 8+, czujki giną na 7+. Wady: ryzykowny manewr dla niebieskich robiących wypad i czujek jakie muszą przebić się do świetlicy. Zalety: jeśli czujkom uda się przebić to uda się scalić wszystkich ludzi w jednym miejscu. Wsparcie tubylców - ochotnicy z tubylców łapią za swoje strzelby, klamki i koktajle zapalające wspierając obronę marine. Czujki pozostają na swoich pozycjach próbując się na nich obronić. Każdy marine ginie na 10, czujki giną na 8+, ochotnicy giną na 9+. Wady: niepewna postawa uzbrojonych tubylców, większa szansa poniesienia strat wśród tubylców niż u marine. Zalety: zauważalnie zwiększa siłę bojową marines. Wynik głosowania: Co powinien rozkazać porucznik? Częściowa ewakuacja: 0 Pełna obrona: 0 Ruch i obrona: 0 Wsparcie tubylców: 0 --- Termin do głosowania: do północy cz. 09.03. |
plastik błyskawiczny ka boom! ruch i obrona |
- Dzięki za oddanie głosu :) Scena 1 Wyniki głosowania: Co powinni zrobić zieloni? Dron i lina: 0 Plastik błyskawiczny: 1 (1 GreK) Plastik opóźniony: 0 Tunel i łazik: 0 --- Scena 2 Wynik głosowania: Co powinien rozkazać porucznik? Częściowa ewakuacja: 0 Pełna obrona: 0 Ruch i obrona: 1 (1 GreK) Wsparcie tubylców: 0 --- Termin do głosowania: do północy cz. 09.03. |
Plastik błyskawiczny Wsparcie tubylców |
- Dzięki za oddanie głosu :) Scena 1 Wyniki głosowania: Co powinni zrobić zieloni? Dron i lina: 0 Plastik błyskawiczny: 2 (1 GreK; 2 Kerm) Plastik opóźniony: 0 Tunel i łazik: 0 --- Scena 2 Wynik głosowania: Co powinien rozkazać porucznik? Częściowa ewakuacja: 0 Pełna obrona: 0 Ruch i obrona: 1 (1 GreK) Wsparcie tubylców: 1 (1 Kerm) --- - Przepraszam za tak długi zastój. Przez tą awarię sprzętu ciężko mi pisać na bieżąco. |
Plastik błyskawiczny Ruch i obrona |
- Dzięki za oddanie głosu :) Scena 1 Wyniki głosowania: Co powinni zrobić zieloni? Dron i lina: 0 Plastik błyskawiczny: 3 (1 GreK; 2 Kerm; 3 Driada) Plastik opóźniony: 0 Tunel i łazik: 0 --- Scena 2 Wynik głosowania: Co powinien rozkazać porucznik? Częściowa ewakuacja: 0 Pełna obrona: 0 Ruch i obrona: 2 (1 GreK; 2 Driada) Wsparcie tubylców: 1 (1 Kerm) |
Tura 13 - Koniec - Ostatni post w tej sesji wrzucony :) Czas chyba zakończyć te cerberowe przygody. Dziękuję wszystkim za wsparcie wszelakie, zwłaszcza tym którzy dzielnie głosowali w kolejnych turach. Jak ktoś miałby coś do dodatnia na koniec to zapraszam. - Opiekuna działu bym prosił by na wszelki wypadek potrzymał tą sesję do końca tygodnia a potem można ją przenieść do archiwum. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:26. |
|
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0