lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Science-Fiction (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-science-fiction/)
-   -   [Hangar] MechWarrior - Hearth and Home (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-science-fiction/19128-hangar-mechwarrior-hearth-and-home.html)

Lynx Lynx 27-01-2021 21:01

Powiem, że łatwiej piszę się z perspektywy idioty XD u mądrego to dłubie i dłubie i końca nie widać XD może jutro się uda w końcu ukończyć posta XD

Micas 27-01-2021 21:07

Cytat:

Napisał Lynx Lynx (Post 905435)
Powiem, że łatwiej piszę się z perspektywy idioty XD u mądrego to dłubie i dłubie i końca nie widać XD może jutro się uda w końcu ukończyć posta XD

Bez obaw, nie jesteś sam. Ja składałem się do tego startowego posta kilka dni i teraz kminię nad drugim z kolei, rozpoczynającym właściwą akcję. Nie taka prosta sprawa, nie na tym tzw. "zaawansowanym" poziomie gry. Zresztą, początek sesji jest zawsze trochę trudny. Potem się rozkręcimy jak już złapiemy klimat, wyczujemy postacie i wgryziemy się w realia. Ale teraz ten pierwszy post postaraj się dobrze docisnąć, żeby fajnie postać zarysować i jej miejsce/relację z Amerigo.

Zombianna 28-01-2021 15:34

Pańszczyzna odrobiona, w razie czego łapcie mnie na HO :)

Pozdrawiam

Lynx Lynx 28-01-2021 21:27

Post jako tako mam napisany tylko trochę go jutro przeredaguje i wstawie. Sesje mi się ogólne mieszają i wpadło mi do posta trochę kapitana bomby XD



edit//
Trochę wpis mi wyszedł chaotyczny i ogólnie taki jako taki XD Trochę też musiałem po redagować po wpisie o lewackim rządzie i dlaczego ojciec w tym siedzi XD

Stalowy 31-01-2021 18:04

Rozbudowałem trochę swojego posta ;)

Lynx Lynx 31-01-2021 20:27

Tak ogólnie to my będziemy mieli jakoś tymi siłami republiki dysponować ? Czy to bardziej dla Azraela i jego roboty sztabowca?

Ogólnie jak takie zabawy są to mogę cos bardziej strategicznego rzucać niż taktycznego, bo trochę nie wiem jak bitwa wygląda w tym uniwersum. Mechy to takie bardziej lądowe statki, czy dynamika starć jak z transformerów?

Stalowy 31-01-2021 21:24

Hmmm... ujmując to najprościej jak się da.

Mechy to machina bojowa o wyjątkowej sile ognia, wyjątkowej mobilności i wyjątkowej wytrzymałości.
Nie jest to ani ślamazarność statków, ani bling bling transformersów. Mechy są potężnymi mobilnymi platformami uzbrojenia, więc raczej bliżej im w dynamice do czołgów lub szybkich wozów bojowych.

Micas 31-01-2021 21:59

Cytat:

Napisał Lynx Lynx (Post 905920)
Tak ogólnie to my będziemy mieli jakoś tymi siłami republiki dysponować ? Czy to bardziej dla Azraela i jego roboty sztabowca?

Spora część informacji w Sztabie będzie funkcjonowała w tle i będzie zmienna w czasie. Kiedy np. zechcecie udać się na misję pod Burlington i zastanowicie się nad tym kto mógłby Was tam wesprzeć (lub kogo Wy macie tam wesprzeć), to zerkacie na listę oddziałów NVDF i bam, macie z grubsza rozeznanie jak sytuacja wyglądała sprzed rozpoczęcia działań wojennych (a potem poleci konfrontacja z rzeczywistością i update). To tak w uproszczeniu. Natomiast raczej nie dojdzie do sytuacji gdzie będziecie tymi formacjami bezpośrednio dowodzić.

Co do mechów: Stalowy wyjaśnił to w trafny sposób. Chodzący czołg o teoretycznie większej manewrowości i większych możliwościach udźwigu broni oraz pancerza. Ja ze swojej strony natomiast polecam Ci obejrzeć gameplaye z gier MechWarrior i MechCommander. Albo nawet w MechCommandery zagrać, bo zostały legalnie udostępnione darmowo w internecie przez Microsoft.

Azrael, czekamy na Ciebie.

Lynx Lynx 01-02-2021 11:17

Znalazłem sobie gameplaya i poszukałem taki ze spiderem wariant ten co wybrałem i tytuł napawa optymizmem XD
Cytat:

Spider-5V - The Most Useless Mech?
Formalnie to biegasz tak szybko i latasz, że nikt na ciebie czasu nie traci, a sam wroga łaskoczesz XD, a punktacja to z oznaczania wroga jest bardziej XD
Oby fabularnie lepiej się go dało wykorzystać XD

edit//
Na niektórych mapach występują jakby takie przerośnięte zapory czołgowe. Mech bez możliwości skoków rozumiem, że może czegoś takiego nie dać rady przejść bo nogi tak wysoko nie podnosi?

Micas 01-02-2021 12:17

Cytat:

Napisał Lynx Lynx (Post 905971)
Znalazłem sobie gameplaya i poszukałem taki ze spiderem wariant ten co wybrałem i tytuł napawa optymizmem XD
Formalnie to biegasz tak szybko i latasz, że nikt na ciebie czasu nie traci, a sam wroga łaskoczesz XD, a punktacja to z oznaczania wroga jest bardziej XD
Oby fabularnie lepiej się go dało wykorzystać XD

Mówiąc o gameplayach miałem na myśli ogólny wygląd i "klimat" tego, jak funkcjonują mechy w BattleTechu; jak się poruszają, jak walczą. Nie bierz sobie do bani jakichśtam pierdół z naliczaniem punktów z MechWarrior Online, bo gry internetowe to nic innego jak zakamuflowane i opakowane w grafikę warcaby czy inne Monopoly.

Spider będzie bardzo przydatny - do zwiadu, ataków hit & run, kurierstwa (w sensie: goniec wojskowy), a i dwa Medium Lasers mogą narobić szumu w walce z technicalami, lżejszymi czołgami czy polowymi fortyfikacjami. Do pojedynków z innymi mechami lepiej puść współgraczy.

Cytat:

Na niektórych mapach występują jakby takie przerośnięte zapory czołgowe. Mech bez możliwości skoków rozumiem, że może czegoś takiego nie dać rady przejść bo nogi tak wysoko nie podnosi?
Zależy jak solidne i wysokie są. Jeśli są budowane z myślą o powstrzymaniu ciężkiego czołgu lub mecha, to nie inaczej - trza obejść albo przeskoczyć jump-jetami.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:41.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172