Prawdę mówiąc to nie wiem, co Kier ma do szukania na mostku ;) Będzie przydatny później :) |
Cóż, przybył porozmawiać z kapitanem. Nie wyszło to został. ;) ...i tak się toczy ten babol... z pytaniem ze strony Kiera do Webstera :D |
W pierwszym poście pytanie jako takie nie padło (przynajmniej nie wprost), a to, co kapitan wie o jachcie, napisałem na początku mojego posta. Jako że to (ponoć) nie pierwsza akcja Kiera, to pytanie "Jaki plan i cele" nie powinno paść ;) Plan jest tradycyjny - zatrzymać jacht, wejść na pokład jachtu, sprowadzić pasażerów na pokład "Harpii", uniemożliwić załodze szybkie wezwanie pomocy. No i dowiedzieć się dokładnie, z kim mamy do czynienia (i ile kto jest wart - to później) ;) Załogę związać, kto stawia opór dostaje w dziób, kto sięga po broń ginie. Cel - zdobyć jak najwięcej pieniędzy (z jachtu zabieramy wszystkie wartościowe rzeczy oraz samych pasażerów i ich bagaż). Za pasażerów spróbujemy dostać okup. |
To co wie postać, a czego nie wiem ja to dwie różne sprawy ;) Swoją drogą myślałeś o Spisaniu Kodeksu na Harpii? Artykułów Porozumienia które każdy członek załogi podpisuje wchodząc w skład załogi? Myślę, ze to dość kluczowe ;) |
W pierwszy zdaniu ostatniego posta napisałem: "Prywatny, luksusowy jacht, osiem osób załogi, dziesięciu bardzo bogatych pasażerów - to wiedział każdy." Tak wygląda wiedza każdej postaci. Kodeks Harpii znajduje się w 2 poście Technikaliów. |
Skoro mówisz, że to całość Kodeksu... spoko. |
Kapitanie! Jakie masz plany na okup? :p |
Najpierw trzeba się dowiedzieć, ile warci są nasi goście ;) Kapitan z nimi porozmawia, a potem Kier będzie odgrywać "tego mniej złego" :D |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:25. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0