Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Science-Fiction > Archiwum sesji z działu Science-Fiction
Zarejestruj się Użytkownicy Oznacz fora jako przeczytane


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30-03-2010, 00:50   #1
 
Raghrar's Avatar
 
Reputacja: 1 Raghrar nie jest za bardzo znanyRaghrar nie jest za bardzo znanyRaghrar nie jest za bardzo znanyRaghrar nie jest za bardzo znanyRaghrar nie jest za bardzo znanyRaghrar nie jest za bardzo znanyRaghrar nie jest za bardzo znanyRaghrar nie jest za bardzo znany
[Komentarze][WH40k-RT/DH] Rodzinne sprawy

Link do rekrutacji

Witam serdecznie wszystkich graczy i przepraszam za niewielkie opóźnienie.
W tym temacie będziemy umieszczać informacje organizacyjne dotyczące spraw związanych z sesją. Będę tu także wrzucał dane na temat miejsc i postaci napotykanych przez waszych bohaterów.

Na początek, zanim jeszcze wystartujemy z właściwą sesją, chciałbym byście napisali w tym temacie trochę o waszych postaciach - to dla współgraczy, oraz ustalili między sobą powiązania (czyli kto zna kogo, wujek czyjej babki ze strony ojca nadepnął na odcisk czyjemu stryjowi itd.)

Następną rzeczą, która będzie potrzebna, jest konstrukcja okrętu. Pozostawiam wam tu pole do popisu, to wasze postacie będą tym latać.

Oto co trzeba zrobić:
Startowy "Profit Factor" i Punkty Statku: W podręczniku RT, na stronie 33 jest tabelka 1-5. Nie musicie rzucać, wybierzcie wariant, który wam najbardziej odpowiada i do obu statystyk dodajcie 10.

Następnie, począwszy od strony 193 macie do dyspozycji właściwie wszystko:

Rodzaj okrętu jest dowolny

Komplikacje związane z duchem maszyny okrętu, oraz jego historią również możecie wybrać sami (metodą dowolną, może to być też rzut kostką).

Możecie wybrać stopień wyszkolenia załogi zgodnie z zasadami na stronie 193

Komponenty dowolne (powinny tylko spełniać swoje wymagania, czyli przestrzeń, punkty i ewentualnie komplikacje, jak w przypadku urządzeń archeotechu)


Kiedy statek będzie gotowy, ruszamy z sesją.
Powodzenia
 
__________________
"Hope is the first step on the road to disappointment"
Raghrar jest offline  
Stary 30-03-2010, 16:32   #2
 
Roslin's Avatar
 
Reputacja: 1 Roslin jest godny podziwuRoslin jest godny podziwuRoslin jest godny podziwuRoslin jest godny podziwuRoslin jest godny podziwuRoslin jest godny podziwuRoslin jest godny podziwuRoslin jest godny podziwuRoslin jest godny podziwuRoslin jest godny podziwuRoslin jest godny podziwu
Franc Mauler - porucznik w armii imperatora - I w sumie to wszystko co chciałbym napisać, bo postać ma być jak najbardziej stereotypowa. Wiecie taki żołnierz którego ulubiona taktyką jest 2 granaty i seria. Chociaż mam dużo skilla w gadaniu wiec pewnie będzie bawił się w politykę, zawsze wierny imperium.

Postać wzorowana na Lindzie i kapitanie bomba.

A co do statku to chyba mi obojętne byle by był dobrze opancerzony i miał duże działa. Chociaz tez chcialbym zeby statek miał dostatecznie wiele miejsca na mój odział razem ze sprzętem.

btw. Nie mam podręcznika do RT.
 
Roslin jest offline  
Stary 30-03-2010, 17:44   #3
 
behemot's Avatar
 
Reputacja: 1 behemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwu
Witam wszystkich i tradycyjnie życzę udanej sesji, oraz śmierci z imieniem imperatora na ustach.

Postać:


Markiz Juan Aesteban Ramirez el Rioja de Castilla (Szeneszal)
Dwadzieścia lat temu jego ród zbuntował się przeciw Imperatorowi, za co spotkała go sroga kara. Tylko nieliczni, a pośród nich rodzina Juana, pozostali wierni, choć i na nich ciążą podejrzenia. Dorastał na Kuźni, pośród kultystów maszyny, i to w Omnissiaha wyznaję przede wszystkim. Kilka lat życia spędził jako komisarz Imperialnej Gwardii, gdzie wsławił się jako sprawny pacyfikator obcych ras, późniejsze lata spędził już na statkach niezależnych kupców, głównie uczestnicząc w wyprawach badawczych. Przez pewien czas pracował dla Teodoriusa Bohra.
Plotki mówią, że łatwo wybucha gniewem, jest skłonny do ryzykownych przedsięwzięć, zbywa zwykłe zlecenia a ożywia się jedynie gdy ma pozyskać coś "specjalnego". Jest bardziej odkrywcą niż handlarzem.

Pomysły na zapoznanie: Poprzez kult maszyny, służbę w gwardii, pracę dla Teodoriusa.

Statek:
Nie do końca rozumiem mechanikę statków, więc wybieram raczej na czuja.

1. Bryła - Raidery/Fregaty są fajne, szybsze od silniejszych, mocniejsze od szybszych. Statek mały ale sprawny jakoś zawsze mi bardziej odpowiadał. Też wydaje mi się, że profit factor może być bardziej przydatny do pozyskania fajnego sprzętu dla postaci. Może Havoc. Fregaty zdają się być też opłacalne, głównie ze względu na działa typu Dorsal.
Drugi pomysł, można spróbować podkręcić maksymalnie Jerricho. Jest kilka sposobów na podbicie Spped, Manouevrability i Detection.
Ewentualnie można wziąć (ciężki) krążownik i po prostu brać wszystko jak leci i zrobić z statku największe zagrożenie w sektorze, co też ma klimat.

2.1 Charakter
Mroczna tajemnica skrywana na dolnych poziomach, albo okręt który rwie się do akcji bardziej mi pasuje. Wolę okręty sterane życiem, poskładana z tego co było pod ręką, za to mające charakter. Podoba mi się wizja statku, który ma duszę i swoje zdanie.

Machine spirit oddies: Martial Hubris, albo Resolute wyglądają fajnie.

2.2 Wydarzenia
Wrested from a Space Hulk - okręt powstał z wraków po wielkiej bitwie ;-D
Death CUlt - mamy kultystów na pokładzie! podobny potencjał fabularny.
Finances in Arrears - czyli okręt zawdzięczamy komuś, z wskazaniem na Teodoriusa mogą wyjaśnić zaangażowanie naszych postaci w sprawy arystokraty. (mamy dług do spłacenia)

(MG na GG stwierdził, że potencjalnie może zezwolić na kilka wydarzeń jak ładnie poprosimy)

3. Inne systemy
Command Bridge - wygląda dobrze.
Sunsear Laser - strzelanie z dystansu
Właściwie to większość rzeczy wygląda dobrze, tylko kosztują swoje w SP, więć dopóki nie zdecydujemy ile chcemy ich wydać i na ile możemy sobie pozwolić trudno sugerować.

4. Dodatki
Szklany sufit, biblioteczka i kaplica mają potencjał fabularny i fajnie wyglądają.

5. Załoga, w miarę pomysłów i możliwości pomyślałbym nad skomplikowaniem załogi, np podzielić ją na frakcję religijne, dodać tajemny kulty, jakieś xenomorphy na dolnych poziomach... Do tego kilku wyrazistych NPCów, których trudno przeoczyć i którzy mają swoje zdanie. Mówiąc krótko sprawić by na statku ciągle się coś działo.

6. Moi szpiedzy donoszą, że cokolwiek wybierzemy będzie dobrze.

7. Nazwa, może coś z łaciny? Łacina zawsze brzmi srogo, a niegramatyczna łacina zdaje się być elementem settingu.

***

Różne takie:
@ Roslin - nawet najmniejsze RT mają po kilkatysięcy dusz na pokładzie, więc twój oddział pewnie się zmieści.
Jeśli mówisz o większej grupie (tysiące) to można wziąć Baraki na pokładzie, troszke dużo miejsca zajmują, ale przyoszczędzi się na uzdatniaczach powietrza.

Na początek możemy ustalić czy to ma być wielka jednostka, czy coś mniejszego. I czy ktoś ma jakieś specjalne życzenia, typu kaplica, baraki, biblioteka itp.
 
__________________
Efekt masy sam się nie zrobi, per aspera ad astra

Ostatnio edytowane przez behemot : 30-03-2010 o 17:54.
behemot jest offline  
Stary 30-03-2010, 21:45   #4
 
Roslin's Avatar
 
Reputacja: 1 Roslin jest godny podziwuRoslin jest godny podziwuRoslin jest godny podziwuRoslin jest godny podziwuRoslin jest godny podziwuRoslin jest godny podziwuRoslin jest godny podziwuRoslin jest godny podziwuRoslin jest godny podziwuRoslin jest godny podziwuRoslin jest godny podziwu
[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=swkT07TP-mo[/MEDIA]

Lacrimosa to moja propozycja odnośnie nazwy..

No to fakt mniejszy szybszy statek z dobrymi czujnikami żeby wiedzieć co się dzieje w około to dobry pomysł.

Co do ludzi pewnie 100 stykneła skoro ma być z rozmachem.
 
Roslin jest offline  
Stary 30-03-2010, 23:11   #5
 
deMaus's Avatar
 
Reputacja: 1 deMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumny
Witam w imieniu swoim i szlachetnie urodzonego Maxymiliana Alexandra Juliana Bohr.


Troszeczkę o mojej postaci.
Max Bohr jest jak z nazwiska wynika, synem gubernatora Krakena, ma dużo pieniędzy, i w zasadzie nie musiał by nic robić poza walka na słowa i walka o wpływy wśród elit, jednak Max wybrał inne życie. Mianowicie jest utalentowanym pojedynkowiczem i szermierzem. Ma honorowo przyznany tytuł porucznika w gwardii imperialnej, po tym jak razem z sformowanym przez siebie odziałem "Salinne" prowadził udane wypady na tyły rebeliantów podczas buntu na Malfi gdzie garnizon Krakena brał czynny udział w walkach. Wsławił się także w kilku innych misjach.
Ogólnie można by powiedzieć, że jest typem showmena, lubi ryzyko i adrenalinę, ma możliwości kondycyjne aby wychodzić cało z bardzo ryzykownych akcji. Jednocześnie Pilnuje swoich ludzi, szczyci się tym, że przez trzy lata działania Salinne tylko jeden z jego ludzi nie wrócił.

Max jest ekscentrykiem, ma w swoim apartamencie oswojonego tygrysa, lubi gotować i opracował swój własny styl walki, którego zazdrośnie strzeże, i odmawia jego rozpowszechnienia. Prawdopodobnie tylko on go zna, no może jeszcze jego przyjaciel/ochroniarz/zastępca w Salinne. (tu postać Storm Vermin'a o ile ją skończy).

Na Krakenie jest znany z powodu kilku widowiskowych pojedynków, na lokalnej arenie, oraz z faktu bycia dowódcą Salinne. No i z tego, że jest synem gubernatora.

Regularnie trenuje na strzelnicy i siłowni, oraz odbywa sparingi.
Lubi chodzić pieszo, ma kochankę japońskiego pochodzenia, a jego ulubionym kolorem jest szaro-stalowy.

Max ma jeszcze dużo dziwactw, ale wiedzą o nich raczej tylko najbliżsi jego współpracownicy i przyjaciele.

Salinne - to odział składający się z 20 członków, na misję wyjeżdża zazwyczaj od 5 do 15. Specjaliści z każdej dziedziny, mają nawet jednego psykera. Działają na tyłach wroga, zazwyczaj eliminując/porywając kluczowe persony lub cele.

Całość wiedzy, którą tu podałem jest oczywiście do wykorzystania, ale z rozsądkiem, wasze postacie mogły słyszeć plotki, albo poznać kilka faktów, ale nie będą wiedziały o nim wszystkiego.






Co do statku, to ja proponował bym Lekki Krążownik, bo:
A) jest według mnie idealnym środkiem pomiędzy mocą(siłą ognia) szybkością/zwrotnością, opancerzeniem i miejscem w środki.
B) przy Krakenie mogą cumować trzy krążowniki i cokolwiek mniejszego wyglądało by śmiesznie.
C) jest bardzo potężny, ale zawsze możemy mieć jeszcze cel aby zdobyć coś lepszego (tz. ciężki krążownik)

Co do wyposażenia, to warto według mnie zainwestować punkty w wyszkolenie złogi, to się zwróci.
A co do obiektów na statku, to na pewno takie miejsca jak kaplica, i poziom dla vipów (biblioteka, nie wielki park, może basen, kasyno, itp. takie poziom lub połówka, dla gości i wysokich oficerów).

Co do nazwy to może "Leavados" co tłumaczyło by się jako "Powiew wiatru" symbolika mam nadzieję, prosta, wiatr uderza niespodziewanie, nikt nie wie skąd i dokąd odchodzi.
 
deMaus jest offline  
Stary 31-03-2010, 02:24   #6
 
behemot's Avatar
 
Reputacja: 1 behemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwu
Ahoj,

Co do nazwy to obydwie nazwy wyglądają całkiem fajnie.

Co do załogi, to rzeczywiście można wykupić lepszą, ale raczej bym kupił za 5SP, a nie 15SP. Gdyż im więcej SP tym mniej profit factor, a podejrzewam, że nie raz przyjdzie nam zejść na ziemię, a wówczas mocniejszy sprzęt się przyda.

Co do Light Crusera to nie jestem przekonany, skoro już celujemy w dużą ligę, to może się szarpnąć na zwykły krążownik, który ma bardziej konkretną siłę ognia i być postrachem sektora. Różnica w SP między light i heavy to tylko 5, a mamy o 1 więcej działo na burtę, jeszcze więcej pancerza, dodatkowe wieżyczki i garść HI (choć wówczas PF to śmiech na sali).

Z walorami estetycznymi nie polemizuję, aczkolwiek... mało kto będzie się gapił na nasz okręt przycumowany do Krakena. No i zawsze można wyrobić sobie legendę małej ale zajadłej fregaty, każdy potrafi pogonić piratów krążownikiem, a niepozorną fregatą to większa sztuka. Wreszcie, kto powiedział, że trzeba mieć od razu wszystko, może właśnie konieczność udowodnienia, że nie liczy się statek lecz kapitan będzie bardziej motywować. Takie "a ja wam jeszcze pokaże na co mnie stać..."

Trochę też zależy od profilu misji, jeśli więcej chcemy regularnych kosmicznych walk to LC i C plusują, jeśli jednak bardziej rozpoznanie i zwiad + starcia z drobnicą to szybkość fregaty i sprzęt dla ekspedycji może być bardziej przydatny.

Co do potęgi LC, to nie jest to takie oczywiste, porównując Tempest z Dauntless:
- LC deklasuje Fregate pod względem hit pointsów (60 do 36)
- Przewaga w Powierzchni pokładowej (60 do 42) jest pozornie duża, gdyż wiele modułów zżera więcej powierzchni na krążownikach niż fregatach.
- Profit Factor vs Ship points, sam tempest zżera 40 SP, a LC 55. Do tego LC ma więcej sprzętu czyli różnica jeszcze większa. Co oznacza że początkowy PF nie będzie 50, a 30.
- LC ma pare fajnych rzeczy zastrzeżonych, choćby mistrzowski mostek.
- Obydwa statki mają armor na 19
- Tempest ma wyższą manewrowność, ale to nie jest ważne, bo zwrotność łatwo podbić.
- Dauntless ma lepsze czujniki, ale to nie jest ważne, bo czujniki łatwo podbić.
- Dauntless ma gorsze rozłożenie broni, znaczy Tempest ma dwie wieżyczki, które mogą strzelać na 270st. Tymczasem Dauntless ma 1 wieżyczke na 270, i dwie burtowe na 90st. Czyli efektywnie ma dwa na burte (tyle co tempest), ale tylko jedną na froncie (gorzej od tempesta). Nadal jednak musimy wybulić miejsce, energie i SP na trzecie działo, nawet jeśli z niego nie będziemy korzystać.
- Tempest jest minimalnie szybszy (8 do 7). Jeśli zrobimy go z wraków będzie mógł się ścigać z Raiderami.

Generalnie LC ma swoje zalety, ale moim zdaniem nie są one warte PF.

***

To może przykładowa fregata, żeby ocenić czy rzeczywiście jest taka beznadziejna.

Hull: Tempest
Speed: 9 (8+1)
Manoeuvrability: +24 (18-2+5+3)
Detection: +23 (12+6+5)
Hull Integrity: 36
Armour: 21 (19+1+1)
Turret Rating: 1
Void Shields: 1
Space: 42/42
Power: 44/45
SP: 59 (40+19)
Profit Factor: 51
Załoga: 100
Morale: 92 (100-10+3+1-2)
Weapon Capacity: Dorsal 2
2x Sunsear Laser Battery (S4, D k10+2, crit 4, r 9)

Esential Components: Strelov 1 Warp Engines, Jovian Class 2 Drive, Warpsbane Hull, Single Void Shields, Vitae Patern Life Sustainer, Pressed Crew Quater, Mark 201b Auger Array, Command Bridge (+5 Comand Test, +5 Balistic Skill)

Suplemental Components: 2x Sunsear Laser Battery.
Cargo and Passenger: Barracks (dywizja piechoty, +20 do do abordażu)

Augments: Augmented Retro Thruster (+5Man), Armor Plating (+1 Armor, -2 Man)

Additional Facilities:
Temple Shrine of God Emperor (+3 Morale)
Liberium Vault (+10 Investigation)
Observation Dome (+1 Morale)

Spirit Complication:
Martial Hubris (+5BS, -15 pilotaż w czasie ucieczki)

Past Histories:
Wrested from a Space Hulk (+1 Armour, +1 Speed, +3 man, ale ma pecha)
Finances in Areas (opcjonalnie, mamy dług wobec Teodoriusa)
Haunted - nawiedzony statek (+6 detection, -10 morale, -5 wraży comand test)

Komentarz:
1. Możliwe, że coś źle policzyłem i wkradł się błąd.
2. Baraki być może nie są najlepszym pomysłem i można je wymienić na Bulkheads (+3 HI) + Voidmaster quarters (+2 do morale) + Deep Void Auger Array (+5 do Detection). Pytanie czy komuś się podoba dywizja. Dla mnie ma swój urok fabularny, ale coś czuje że się nie przyda.
3. Dla porównania można by wrzucić przykładowy okręt, LC, albo nawet HC. Ktoś chętny?
4. Można jeszcze trochę podkręcić fregatę dobierając się do archeomodułów. (ale to może być długofalowy cel)
5. To raczej przykład co się da wycisnąć z fregaty, niż propozycja.
6. Nadal można snuć marzenia o wielkim okręcie, albo wręcz jakiejś legendarnej jednostce. Nawet z fregatą a starcie będą one lepiej umotywowane.
 
__________________
Efekt masy sam się nie zrobi, per aspera ad astra
behemot jest offline  
Stary 31-03-2010, 20:30   #7
 
deMaus's Avatar
 
Reputacja: 1 deMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumny
Po kilku pytaniach do MG dowiedziałem się, że punkty SP i PF mamy wspólne dla drużyny, więc wnioskował bym za wybraniem wyników SP 50, PF 40 i po dodaniu tych +10 do oby zyskamy SP60 i PF50. Co pozwoli nam zrobić taki statek jaki proponuje Behemot, zastanawiam się tylko czy nie lepiej zamiast Tempest nie lepiej wziąć Sword'a, bo ma bazowo lepszy Manoeuvrability o +2 Detection o +3 i turrent Raiting o +1, a kadłub kosztuje tyle samo. I skoro już mamy ten jeden punkt SP wolny tobyłbym za dorzuceniem na statek czegoś z starożytnych czasów, mam na myśli teleportatorium, może być ciekawym zaczepnikiem fabularnym.
 

Ostatnio edytowane przez deMaus : 31-03-2010 o 20:57.
deMaus jest offline  
Stary 31-03-2010, 22:58   #8
 
behemot's Avatar
 
Reputacja: 1 behemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwu
1. Punkty można wydawać w dowolnych proporcjach, znaczy jest zapis w podręczniku, że niewykorzystane SP przechodzą na PF.
2. Teleportum to mocna rzecz. Co prawda minus z archeotechu do reperacji jest bolesny, ale prędzej czy później będzie trzeba sięgnąć po archeotech, więc możemy zacząć już teraz.
3. Zrobiłem nową rozpiskę z swordem.
3.1 Można odjąć 5 od manewrów i dodać 5 do detekcji. Choć manewry wydają być się bardziej kluczowe.
3.2 Wrzuciłem Sunseary, bo mają fajny zasięg (9 a nie 6) i można strzelać do przeciwnika gdy on do nas nie może. A na krótkich dystansach łatwiej o premię za bliski zasięg. Ale... sunseary zżerają dość dużo miejsca/mocy. Co o tym myślicie?
4. Od razu mamy questa: zdobyć więcej archeomodułów by zmieścić więcej na statku.

***

Hull: Sword
Speed: 9
Detection: 26
Armour: 19
Manoeuvrability: 28
Hull Integrity: 35
Turret Rating: 2
Shield: single
Morale: 94
Population: 100
Crew: Crack (40)
Power: 45/45
Space: 39/40
SP: 56
PF: 54
Weapon:
2x Sunsear laser Battersy dorsal ( S4, D k10+2, crit 4, R 9)

Essential Components: Jovian cl 2 drive, Strelov 1 Warp Engine, Warpsbane, single Shield Array, Command Bridge, M1 LS, Voidsmen quarters, M201BAuger Array

Suplemental Components: 2x Sunsear, Augment retro thrusters, LIberium Vault, Temple shrine to God Emperor, Observation Dome,

Archeotech: Teleportium

Machine Spirit: Martial Hubris
Past Histories: Reliquiary from Mars, Wrested from a space hulk, Haunted

Modyfikatory:
+5 Comand Test
+10 BS
+10 Ivestigation
+10 Hit and Run
-15 Piloting w czasie ucieczki
-20 Tech Use repairs
-5 Wraży Comand Test na pokładzie
+1 do każdej straty morale
 
__________________
Efekt masy sam się nie zrobi, per aspera ad astra

Ostatnio edytowane przez behemot : 31-03-2010 o 23:10.
behemot jest offline  
Stary 01-04-2010, 11:34   #9
 
behemot's Avatar
 
Reputacja: 1 behemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwu
Troszkę inny model, wariacja na temat sworda, tym razem nastawiony nie na wymianę ognia, ale na abordaż.

Zmiany: Zamiast dobrych dział mamy jedno średnie i jedno słabe, czyli będziemy musieli podlecieć na bliski dystans. Za wolne miejsce/energie zyskujemy lepsze czujniki (+5 detection), baraki, roboty zabójców. Ofiarą padł jeszcze szklany sufit, ale go akurat da się przywrócić.

Taktyka: Korzystając z tego że mamy teleportium, to w trakcie starcia, najpierw skanujemy wraży okręt, a następnie teleportujemy się w jego pobliże (np troche za niego) i przeprowadzamy operację Hit and Run (czyli wysyłamy komandosów na wraży pokład), mamy +60 do testu, jesli się uda to możemy coś rozwalić, np wysadzić sensory (-30 do BS ofiary).

Generalnie takie rozwiązanie ma swoje zalety, gdyż potencjalnie jest szybsze i bardziej 'odważne' niż tradycyjna wymiana ognia. Ma też swoje wady, bo większość okrętów będzie miała mocniejsze działa od nas.

Cytat:
Model: Death from Above
Hull: Sword
Speed: 9
Detection: 31
Armour: 19
Manoeuvrability: 28
Hull Integrity: 35
Turret Rating: 2
Shield: single
Morale: 94
Population: 100
Crew: Crack (40)
Power: 45/45
Space: 40/40
SP: 60
PF: 50
Weapon:
1x Dorsal Sunsear( S4, D k10+2, crit 4, R 9)
1x Dorsal pusty

Essential Components: Jovian cl 2 drive, Strelov 1 Warp Engine, Warpsbane, single Shield Array, Command Bridge, Vitae LS, voidmasters quarters, Deep Void Array

Suplemental Components: 1x Sunsear dorsal, Augment retro thrusters, Liberium Vault, Temple shrine to God Emperor,Barrack, Murder Survitors, Observation Dome

Archeotech: Teleportium

Machine Spirit: Martial Hubris
Past Histories: Reliquiary from Mars, Wrested from a space hulk, Haunted

Modyfikatory:
+5 Comand Test
+10 BS
+10 Ivestigation
+60 Hit and Run
+20 Command Test boarding
-15 Piloting w czasie ucieczki
-20 Tech Use repairs
-5 Wraży Comand Test na pokładzie
EDIT: Wrzuciłem to jedno działko.
 
__________________
Efekt masy sam się nie zrobi, per aspera ad astra

Ostatnio edytowane przez behemot : 03-04-2010 o 20:50.
behemot jest offline  
Stary 01-04-2010, 13:53   #10
 
deMaus's Avatar
 
Reputacja: 1 deMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumny
Drugie rozwiązanie podoba mi się zdecydowanie bardziej niż pierwsze. Choć można by się zastanowić czy nie wydać o te pięć SP więcej, i na wszelki wypadek nie dobrać chociaż jednego lepszego działa.
 
deMaus jest offline  
 


Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:36.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172