lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Science-Fiction (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-science-fiction/)
-   -   [Komentarze] Czarna Gwiazda (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-science-fiction/9429-komentarze-czarna-gwiazda.html)

Tadeus 14-11-2010 03:35

[Komentarze] Czarna Gwiazda
 
Czarna Gwiazda

Załoga (poj. max 80.000)

A. Marynarze.
1. 8.321 przeciętnych marynarzy Dynastii Krard
2. 9.213 doświadczonych w boju piratów
3. 4.001 dobrze wyszkolonych w teorii marynarzy z akademii na Paragus Prime

B. Zbrojni
1. 1.501 słabych żołnierzy gwardii Dynastii Krard
2. 1.915 barbarzyńców z plemion Wyjących Czaszek i Krawych Zębów
3. 1.980 misjonarzy z Sekty Płonącego Poranka
4. 84 dobrze wyszkolonych Adeptus Arbites
5. 23 Szarych Ostrzy


Hangar
1. 1x lekki prom osobowy (40os i 5t)
2. 1x ciężka transportowa barka (2os i 300t)
3. 1x luksusowy prom Maximiliana (4os i 1t)
4. 1x prom szturmowy Szarych Ostrzy (35os i 10t)

Ładunek

Uzbrojenie
1x Lanca energetyczna na dziobie.
2x Ciężkie burtowe baterie Macro-dział.
10x Lekkie wieżyczki dział przechwytujących.

(Pierwszy post będzie na bieżąco aktualizowany)

Nasz GoogleDoc do dyskusji drużynowych:
https://docs.google.com/Doc?id=dg2f9...thkey=CLbA5bMC

Komentarz do ruchu pierwszego
1. Post póki co pojawił się, by można już było zastanowić się nad pierwszym ruchem. Wypada w nim opisać troszkę postać, może wspomnieć o tym co robiła wcześniej i czemu trafiła tam gdzie trafiła. Dni między podpisaniem umowy, a zebraniem na mostku można wypełnić sobie dowolnie scenkami z wprowadzania się na pokład. Aktualnie dostępnych jest tylko jakieś 30% pokładów, ale są w tym położone w najbardziej prestiżowych miejscach pałace oficerskie. Oczywiście bardziej skromne miejsca dla ascetów też się znajdą. Cała reszta jest zablokowana/niezbadana albo nadal jeszcze niebezpieczna/uszkodzona.
2. Termin odpisania w pierwszej turze pojawi się po zakończeniu rekrutacji, gdy będziemy już wiedzieli jak wygląda pełna ekipa.
3. Obecna załoga składa się z dawnych pracowników zapadłego, wewnątrzsystemowego konsorcjum handlowego Krardów. Są niezorganizowani, leniwi i nieprzywykli do zagrożenia/podróży w warp. Można opisać sobie scenki, w których postać reaguje na ich niekompetencję.
4. Wszyscy z podpisaniem umowy otrzymaliście status starszych oficerów na pokładzie. Rozumiem, że zakres obowiązków już jakoś sobie rozdzielicie. I tak Max go czasem będzie chciał zmienić.
5. Avatary będą obowiązkowe. Więc już teraz zachęcam do poszukiwań. Od biedy ja mogę coś znaleźć w moich kolekcjach, jeśli podacie kryteria.

deMaus 14-11-2010 13:56

Witam i pozdrawiam, życzę miłej zabawy wszystkim graczom, którzy już są i tym, którzy jeszcze dołączą, i oczywiście MG.

Popołudniem dorzucę trochę info o mojej postaci, aby takich danych ogólnych, i trochę ploteczek.

Tadeus 14-11-2010 19:11

@deMaus - Napisałem Ci już na GG w sprawie konieczności zmiany avatara :)

Innym też polecę choćby tę wyszukiwarkę:

Browsing deviantART

albo

Browsing deviantART

Znajdźcie sobie jakieś fajne rogue-traderowe facjaty :)

Dla uściślenia - osoby, które dopisane zostały do sesji są już przyjęte i mogą korzystać z komentarzy i DOCa.

deMaus 15-11-2010 15:25

Poszedł pierwszy tekst w google.docs.

Info o mojej postaci.

Szlachcic, młody na wygląd może mieć maksymalnie 30lat.
Nosi biały nieskalany dobrze skrojony, prosty mundur, pod nim nosi lekki cerapłyowy pancerz, właściwie to ma "skrojony" na miarę napierśnik, na ramionach i nogach, ma coś na wzór drobno plecionej kolczugi z ceramstali.
Zasadniczo trzeba się przyjrzeć, że pod mundurem na piersiach ma jakąś zbroję, a na rękach i nogach jest niezauważalna, chyba, że by mu rozedrzeć ubranie.
Na udach nosi dwie kabury, z laspistolami, ma także uprzęż pod pachami, w której nowi kolejne dwa pistolety, tym razem są to modyfikowane hellpistole.
Spostrzegawczy zobaczą, że ma na lewym przedramieniu wbudowany kilku calowy wyświetlacz, z pewnością dotykowy, przynajmniej tak się nim posługuje.
Tak samo spostrzegawczy mogą, acz nie muszą zobaczyć, że na dłoniach po wewnętrznej stronie ma wstawki z stali nierdzewnej. Na obu takie same, jakby lustrzane odbicie.
Osoby z termowizją mogą zobaczyć, zwiększone skupiska ciepła w okolicach oby przedramion i lewego oka, choć to przy oku jest bardzo trudno wyczuwalne na tle organizmu.

Plotki głoszą, że jest mistrzem walki z pistoletami na małym dystansie. Podobno opracował własny styl walki. Podobno jest członkiem potężnej rodziny mafijnej, (de'Vireas) a jego tytuł szlachecki jest nie z pochodzenia a z nadania za zasługi dla głowy rodziny przestępczej.

Podobno lubi gotować, i podobno ma małego tygrysa w swoim apartamencie.

W razie pytań, zapraszam na gg lub pw lub maila.

QuartZ 16-11-2010 02:31

Witam wszystkich ! :)
Mam nadzieję, że w miarę szybko dorzucę swoje trzy grosze do sesji postacią nietuzinkową, a nawet jeśli nie, to przynajmniej dość nieprzewidywalną, żeby i MG miał w sesji sporo dobrej zabawy :) Tymczasem czas wczytać się we wszystko jeszcze po trzy razy ;)

EDIT:
Dodałem pierwszą małą edycję do googli, ale to na pewno jeszcze nie koniec. Natomiast warto zauważyć, że teraz po mojej edycji w poście znajdzie się dwójka kapłanów maszyny, więc można to jakoś wykorzystać. Jutro natomiast postaram się dodać tutaj jakiś konkretniejszy opis mojej postaci, bo oprócz jednego elementu opisanego w poście przydałoby się, żebyście wiedzieli po prostu co Wasze postacie widzą ;)

Tadeus 17-11-2010 00:35

Pojawiło się trochę pytań o możliwe pokładowe role i podwładnych.

Oto moje propozycje.

1. Maxwell - pierwszy oficer. Dowodzi załogą mostka i zewnętrznymi systemami statku (broń, sensory, silniki).
2. Ventidius - Nadzór nad pokładowym garnizonem, który niby ma dowódce, ale nieudolnego - pochodzącego z wcześniejszych wewnątrzsystemowych oddziałów Krardów.
3. Darleth - Grzebanie w pokładowych archiwach i bibliotekach, logistyka zakupów i wydatków, doradca od kwestii okultystycznych, pokładowy nauczyciel.
4. Vladyk - Oficer naukowy. Specjalista od cybernetyki. Głównie odpowiedzialny za badanie nowych technologii, nadzór nad serwitorami i tworzenie nowych z rannych załogantów, do tego baza wiedzy od tematów stricte technicznych.

NPC

Hecklerius - Naczelny inżynier. 90% czasu gdzieś przy silnikach (Enginarium) i reaktorach. Nudna i stacjonarna praca.
Yanda - Astropatka, komunikacja międzygwiezdna i czytanie myśli. Fanatyczna patriotka.
Veltarius Ghrant - Pokładowy nawigator. Spec od nieumierania w spaczni. Stary maruda i malkontent.

Wesoła gromadka :)

Komentarz do ruchu: W tej turze oczywiście najważniejsze jest podjęcie decyzji co do składu załogi. Od tego zależeć będą przyszłe zasoby i ewentualne mini-questy na pokładzie. Dobrze by było byście napisali kogo dokładnie chcecie brać.

W Port Wander też będzie można prawdopodobnie znaleźć trochę załogantów, ale tam jest drogo ze względu na dużą konkurencję.

QuartZ 17-11-2010 01:05

Obiecałem opis postaci i oto jest ;)

Pozwolę sobie opis napisać dość "niesesjowym językiem", bo bardziej zależy mi na tym, żeby wszyscy doskonale mogli sobie go wyobrazić ;)

Twarz kapłana mimo wszystko w większości nadal jest twarzą ludzką. Jeśli nie liczyć oczu wymienionych na ich cybernetyczne odpowiedniki wyposażone w odpowiednie filtry i soczewki, oraz aparat oddechowy przypominający trochę zaawansowane zestawy do nurkowania skrzyżowane z maską gazową. Przewody powietrzne prowadzą przez ramiona do pleców, gdzie skrywają się pod szatą w miejscu otworów, którymi wyprowadzone są na zewnątrz dwa duże wysięgniki oraz znajdują się liczne "kratki" prawdopodobnie służące do poboru powietrza, lub jako wyloty nieokreślonych bliżej mechanizmów pokrywających całą powierzchnię odsłoniętą przez szatę.

Vladyk przypomina odrobinę krzyżówkę lorda Vadera z gwiezdnych wojen (dźwięk wydawany przy oddychaniu, ale o wiele cichszy) z mnichem w długiej szacie i całkiem sporym kapturze. Jest kilka różnic oczywiście, jak (przede wszystkim) dwa dość okazałe wysięgniki zakończone czaszkami. Każde z tych mechanicznych ramion ma przynajmniej pięć przegubów, chociaż niektóre wydają się podwójne, łącznie jednak daje to wrażenie iż w praktyce oznacza to możliwość zwrócenia mechanicznej czaszki w dowolnym kierunku. Każda czaszka przy oględzinach z bliska wydaje się autentyczna, chociaż nie widać żadnych szczególnych znaków charakterystycznych ... po prostu kiedyś należała do jakiegoś nieokreślonego człowieka. Wyglądają tak:

PIERWSZA:
http://1.bp.blogspot.com/_WBAiOqMnRl...servoskull.jpg

DRUGA:
http://www.bilderbastler.de/stuff/wallpaper_skull.jpg

Jednak w przeciwieństwie do typowych servoczaszek nie są oddzielnymi servitorami i nie wydają się być automatami wykonującymi polecenia, a są ściśle przez te ramiona i kilka wijących się przewodów najróżniejszej grubości (w tym także przypominających rury techniczne z nieokreśloną zawartością) połączone z Vladykiem. Jedna z czaszek nosi znamiona, w postaci starych runów i inkantacji, że kiedyś była takim automatem nim została poddana przeróbkom.

Kolejnym elementem rzucającym się w oczy jest jedno z ramion, wyraźnie masywniejsze od drugiego i posiadające wiele elementów, których zastosowania nikt nie jest w stanie się od razu domyśleć. Podobnie jak wysięgniki z czaszkami oplecione jest masą najróżniejszych przewodów i (przynajmniej tak to wygląda) również czegoś na kształt hydrauliki, chociaż jej zastosowania nie da się organoleptycznie wyłapać. Nie sposób go przeoczyć, kiedy wygląda tak:

http://gfx.gaminator.tv/data/screen/2905/24/18174-2.jpg

Drugie ramię wydaje się w znacznej mierze niezmienione i przypomina bardziej dłoń w technicznej rękawicy do prac precyzyjnych, niż wyszukany kawał maszynerii. W zasadzie niewiele jest tutaj do patrzenia, a jeśli cokolwiek więcej jest jeszcze do zobaczenia, to skutecznie zakrywa to szata.

Na sam koniec zostawiłem odgłos który wydaje przy chodzeniu. Mocne uderzenie metalowych stóp sugerują iż ukryte w większości pod szatą nogi również zostały częsciowo, lub nawet całkowicie wymienione na elementy mechaniczne, jednak przy całej reszcie poczynionych w ciele modyfikacji jest to raczej krok konieczny i właśnie przenoszenie całego ciężaru bioniczno-mechanicznego ciała jest zadaniem tego elementu.

No i chyba tyle ... jakbyście chcieli wiedzieć coś jeszcze o wyglądzie tego dziwnego jegomościa pytajcie, a opis zostanie dany :D.

Tadeus 17-11-2010 02:38

Skontaktowałem się z resztą osób, które zadeklarowały gotowość do gry i wygląda na to, że póki co będzie tylko wasza czwórka - co dla mnie i tak jest wstępnie idealną liczbą graczy.

W związku z tym wyznaczam koniec tury (czas na napisanie pierwszego posta) do 25tego listopada, do północy. Jeśli wyrobicie się wcześniej, to i wcześniej będzie mój post.

Można już normalnie grać :)

QuartZ 17-11-2010 12:06

Rozumiem, że to co mamy w google docs-ach jednak trafi do posta i resztę dopiero napiszemy w swoich postach? W tej chwili mamy tam już trochę tekstu i nie wiem, czy traktować to jak rch na tą turę, czy pisać dalej już w swoim poście ;)

Tadeus 17-11-2010 15:25

Cytat:

Napisał Tadeus (Post 271163)
Komentarz do ruchu pierwszego
1. Post póki co pojawił się, by można już było zastanowić się nad pierwszym ruchem. Wypada w nim opisać troszkę postać, może wspomnieć o tym co robiła wcześniej i czemu trafiła tam gdzie trafiła. Dni między podpisaniem umowy, a zebraniem na mostku można wypełnić sobie dowolnie scenkami z wprowadzania się na pokład. Aktualnie dostępnych jest tylko jakieś 30% pokładów, ale są w tym położone w najbardziej prestiżowych miejscach pałace oficerskie. Oczywiście bardziej skromne miejsca dla ascetów też się znajdą. Cała reszta jest zablokowana/niezbadana albo nadal jeszcze niebezpieczna/uszkodzona.
[...] Można opisać sobie scenki, w których postać reaguje na ich niekompetencję.

Normalny post jest wymagany. Najlepiej z akcją dziejaca sie przed Narada na mostku, a nie po. Dialog doda sie do ktoregos z waszych postow albo mojego. Zobaczymy kto jeszcze co dopisze.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:26.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172