Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Science-Fiction > Archiwum sesji z działu Science-Fiction
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 02-02-2011, 14:15   #1
 
Arsene's Avatar
 
Reputacja: 261 Arsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie coś
[Materiały dodatkowe] Gwiezdna Flota

Broń i uzbrojenie

Broń palną dzieli się w zależności od tego czyją technologię wykorzystuje. Karabiny Inaków są cenniejsze i bardziej śmiercionośne, ale także droższe od karabinów produkcji ludzkiej. Karabiny Perianów są specyficzne i głównie naśladują technologię ludzką. Innowacyjne są natomiast Periańskie działa planetarne, lecz nie jest to coś co zwykły śmiertelnik może nosić przy sobie.

Broń laserowa i konwencjonalna


Pistolet magnetyczny
Broń bez właściwości bojowych. Strzał do odległości 30 metrów paraliżuje ofiarę. Bateria pozwala na wystrzelenie 10 wiązek niebieskiego lasera. Nie ma możliwości zmiany wiązki na czerwoną - agresywną. Trafienie niebieską wiązką działa jak porażenie prądem. Broń używana przez cywilne służby porządkowe.

Karabin boltowy.
Karabin boltowy to najstarsza z używanych broni. Stosowany przeciwko „szklanym tarczom”, czyli osłonom antylaserowym. Strzela kołkami długości 10 cm na odległość 60 metrów. Siła przebicia jest ogromna, lecz używane ładunku prochowego do wyrzucania kołków jest niebezpieczne dla strzelca i drogie w użytkowaniu. Cywilne służby specjalne są w posiadaniu niewielkiej ilości tego karabinu. Na czarnym rynku bywa dość popularny, zwłaszcza na czerwonych planetach.

Pistolet laserowy
Najpopularniejsza broń, dostęp do niej może mieć niemalże każdy. Nie jest droga, ma zasięg do 70 metrów. Jedna bateria starcza na około 20 strzałów. Różne jego odmiany wykorzystywane są przez oficerów wojskowych Ligi Ludzkości. Najczęściej używane są pistolety strzelające czerwonym laserem, model X04 oraz te ze zwiększoną siłą strzału kosztem szybkostrzelności i pojemności baterii, model X04s. Można z niego oddać 5 strzałów, lecz trafienie przechodzi przez człowieka na wylot, a nie jak w przypadku modelu standardowego robi jedynie ranę głęboką na 3-5 cm.

Karabin laserowy Xa06
Istnieje wiele odmian tej broni. Strzela ona czerwonym laserem, jedna bateria wystarcza na oddanie około 50 strzałów. Jest podstawowym uzbrojeniem rekrutów Ligi Ludzkości. Strzał może skończyć się przepaleniem człowieka na wylot. Zasięg skuteczny to 200 metrów, laser traci właściwości bojowe po 500 metrach. Najpopularniejsze odmiany to:
- Xb06 używany przez oficerów. Udoskonalono celność i poprawiono maksymalny zasięg bojowy lasera o 50 metrów.
- Xa07 używany przez oddziały zawodowych żołnierzy, zwiększono pojemność baterii do około 75 strzałów.
- Xa08 używany przez niektóre oddziały zawodowych żołnierzy, dodano możliwość regulacji siły strzału
- Xc06 używany przez oddziały specjalne, zwiększono siłę strzału bez zmniejszania liczby strzałów na jedną baterię.
- Xa06l używany przez załogi statków oraz platform stacjonarnych, zmniejszono rozmiary karabinu kosztem mocy.

Karabin laserowy L44
Karabin oddziałów szturmowych, każda bateria wystarcza na około 300 strzałów, może prowadzić ogień ciągły o dużej sile. Koszty produkcji są drogie, a użytkowanie absorbuje ogromne ilości energii. Istnieje możliwość załadowania granatów EMP oraz modułu przebijania pancerza, który kosztem zasięgu zwiększa skupienie promienia.

Strzelba laserowa L44
Wariacja karabinu L44, w której zamiast ciągłego ognia używa się jednorazowego skupienia całej energii. W zależność od regulacji mocy z jednej baterii można oddać od 10 do 15 strzałów. Trafienie przebija pancerze słabszych wozów bojowych. Zasięg skuteczny to 50 metrów, laser traci wartość bojową po 150 metrach. Istnieje wersja wycofana z użytku, która pojawia się często na czarnym rynku, nazwana Lk44. Zamiast lasera użyto tam amunicji konwencjonalnej o mniejszej sile przebicia lecz o większym rozrzucie odłamków na bliskim dystansie.

Karabin laserowy CRR6
Karabin wyborowy , w którym zastosowano technikę kompresji energii. Dzięki temu karabin może trafić w cel z odległości 3 000 metrów mimo małych rozmiarów. Każdy strzał zużywa jednak całą zawartość baterii, a między każdym przeładowaniem trzeba odczekać 30 sekund czasu ładowania. Trafiony cel zostaje przebity na wylot. Laser traci właściwości bojowe po 5 000 metrów.

„Szklana tarcza”
Ochrona wykonana ze stopu pierwiastków tworzących coś podobnego do szkła. Twór ten jednak rozbija wiązkę laserową odbierając jej właściwości bojowe. Dziś nie stosowane przez żadne służby, używane natomiast często przez przemytników, handlarzy bronią i przestępców. „Szkło” jest mało odporne na bolty, strzał z amunicji konwencjonalnej tworzy „pajęczynę”, a następnie rozbija osłonę.

Tarcza magnetyczna
Jest to ochrona która wyparła „szklane tarcze”. Pole magnetyczne wytwarza przy generatorze tarczę z pola elektromagnetycznego, które przechwytuje laser i zamienia go na dodatkową energię dla tarczy lub energię w bateriach karabinowych. Przechwytuje metalowe bolty i spala drewniane. Jest mało odporne na granaty EMP. Stosowane przez cywilne służby specjalne.

Broń plazmowa i niekonwencjonalna


Pistolet plazmowy
Broń w użyciu niektórych oficerów zawodowych oraz ochrony strategicznych punktów w Lidze Ludzkości. Szczególnie siedzib władz. Rozgrzana plazma leci na odległość około 50 metrów i podpala cel. Magazynek starcza na oddanie 15 strzałów. Istnieje wariacja eksperymentalna która zmienia typ plazmy przez co strzał skuwa cel lodem zamiast podpalać.

Karabin plazmowy Model U7
Szczególnie popularny wśród weteranów pierwszych frontów. Karabiny te otrzymują tylko najwytrwalsi i najlepsi z żołnierzy. Rekrut nie ma prawa posiadać tej broni pod groźbą kary śmierci. Zasięg skuteczny to 130 metrów, a magazynek pozwala na oddanie 10 strzałów. Między każdym strzałem trzeba odczekać 3 sekundy oraz ręcznie przeładować broń.

Karabin plazmowy Model U8
Karabin plazmowy nowej generacji w jaki wyposażani są żołnierze na szczególnie krwawych frontach. Plazma którą miota ów karabin nie podpala celu, a zamraża go. Jest to wyjątkowo skuteczne jeżeli chodzi o walkę w tunelach i podziemiach planet, gdzie może występować łatwopalny gaz. Cel można dosięgnąć z odległości 130 metrów, magazynek starcza na 10 strzałów, a po każdym trzeba odczekać 3 sekundy i ręcznie przeładować broń.

Karabin plazmowy model U9
Automatyczny karabin plazmowy w jakie wyposażane są jednostki szturmowe. Do broni dołączony jest zbiornik plazmy i taśma amunicyjna. Każdy „magazynek” pozwala na oddanie 80 strzałów w seriach po maksymalnie 20. Karabin automatycznie wyłącza się przy przegrzaniu. Niektórzy żołnierze ręcznie usuwają tę blokadę. Zasięg broni to 150 metrów. Cena produkcji jest wysoka, przez co jest ich stosunkowo niewiele.

Karabin przeciwpancerny PPX
Broń na amunicję konwencjonalną z ładunkiem plazmowym. Po trafieniu pocisk rozpada się, a na pancerz pojazdu wylewa się rozgrzana plazma. Trafić można z odległości 200 metrów, każdy magazynek to 20 strzałów. Po zmianie magazynku trzeba odczekać 10 sekund. W te karabiny wyposażani są żołnierze przeznaczeni do niszczenia lekkich platform bojowych oraz do walki z dywizjami piechoty zmechanizowanej.

Platformy bojowe i broń ciężka


Platforma 12.5mm
Platforma ogniowa o napędzie magnetycznym, posiada zamontowane automatyczne działko 12.5mm, posiada zapas amunicji na oddanie 10 000 strzałów. Pancerz osłaniający strzelca z frontu działa ma grubość 5 cm i jest pokryty „szklaną tarczą”. Najpopularniejsza broń wsparcia, która jest na wyposażeniu dywizji piechoty. Może być zrzucana z orbity w kapsułach, a następnie montowana przez żołnierzy na polu walki. Stosowana głównie do walki z piechotą wroga.

Platforma typu L
Platforma ogniowa o napędzie magnetycznym, posiada czterolufowe działko laserowe. Może prowadzić ostrzał ciągłym promieniem na zasięg do 400 metrów. Laser tego działa jest skuteczny przeciw pojazdom oraz ciężkiej piechocie. Żołnierze używają ich także do strącania lekkich myśliwców oraz uszkadzania cięższych statków. Może być zrzucana z orbity w kapsułach, a następnie montowana przez żołnierzy na polu walki. Stosowana głównie do walki z piechotą wroga.

Platforma obronna
Platforma obronna o napędzie magnetycznym. Otoczona tarczą magnetyczną posiada trzy stacjonarne karabiny plazmowe U9 z taśmami amunicyjnymi, po 500 jednostek plazmy do każdej, cztery stanowiska ogniowe dla załogi oraz obrotową wieżyczkę z karabinem PPX. Platformy te rozstawiane są w miejscach zagrożonych atakiem. Jest bardzo powolna, ale posiada duży zapas amunicji. Na wyposażeniu tej platformy jest też zapas 300 baterii do broni laserowej oraz zapasowy generator do ochraniającej platformę tarczy magnetycznej. Jest ulubioną platformą żołnierzy, lecz nie posiada takiej mobilności jak inne, przez co słabo nadaje się do ataku.

Platforma przeciwpancerna
Platforma ogniowa o napędzie magnetycznym, posiada działo plazmowe przeznaczone do niszczenia wrogich pojazdów. Wspiera zwykle oddziały piechoty walczące z piechotą zmechanizowaną przeciwnika. Nadaje się do niszczenia cięższych czołgów wroga, ale jest bardzo podatna na ataki lotnictwa. Również piechota stanowi dla nieosłoniętej platformy duże zagrożenie. Działo razić może z odległości 2 000 metrów, posiada zapas plazmy na 300 strzałów.
 
__________________
Także tego
Arsene jest offline  
Stary 02-02-2011, 14:17   #2
 
Arsene's Avatar
 
Reputacja: 261 Arsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie coś
Liga Ludzkości

Powstanie


Niedługo po skolonizowaniu planet starego układu słonecznego pewna część ludzkości zainteresowała się wyprawami w dalsze zakątki wszechświata. Z różnych przyczyn przeciwne temu władze nie finansowały tych projektów, a ci którzy przykładali do tego ręce szybko je tracili. Pewnym było, że kolonie w innych układach podzielą losy kolonii ziemskiego „Nowego Świata”. Staną się autonomiczne. Może w wyniku utraty łączności, może w wyniku przelania krwi wielu ludzi, nie wiadomo. Pewnym było tylko że nastąpi to prędzej lub później. Wreszcie jednak jeden z rządów państw Europy uległ namową ekspertów i społeczeństwa wysyłając eksperymentalny statek na planetę oddaloną znacznie od układu słonecznego. Bezzałogowy statek rzucony pierwszy raz na tak wielką odległość odpowiedział pozytywnie oraz przesłał dane dotyczące możliwości życia na tej planecie. Po takim sukcesie inne mocarstwa straciły argumenty którymi dotychczas się zasłaniały. Pod presją społeczeństwa rządy niechętnie wykładały środki na projekty kolonizacyjne. I stało się - ludzie zasiedlili odległy zakątek wszechświata. Na początku robiono wszystko by kolonie nie zyskały samodzielności. Między innymi zabroniony był jakikolwiek transport broni na planetę. Jednak wszystko dało się obejść. Z drobną pomocą z Ziemi na skolonizowanej planecie utworzono samodzielny rząd oraz przechwycono stacjonujący na orbicie okręt wojskowy. Posiadając jeden statek bojowy i karabiny-samoróbki planeta zwana Nadzieją I (były bowiem plany skolonizowania całego układu Nadzieja) ogłosiła swoją autonomię. Zapoczątkowało to okres niezwykle krwawy we wczesnych dziejach kosmicznych podbojów ludzkości. Planeta mniej więcej wielkości Ziemi, zamieszkana przez cztery miliardy ludzi rozwijała się niezwykle szybko. Odrzucono wszelkie demokratyczne formy rządów, a nad całą planetą władzę objęła Liga Nadziei.

Wojna o Nadzieję


W dwa dni po ogłoszeniu autonomii Nadziei I orbitę planety naruszyła flota bojowa Sojuszu Układu Słonecznego (SUS). Tak bowiem nazwała się organizacja zbrojna łącząca ludzi z wszystkich planet w jedną wielką armię na wypadek wojny z obcą cywilizacją … lub autonomiczną kolonią właśnie. W ogromnych hutach i warsztatach zbrojeniowych powstawały czołgi i statki bojowe starej generacji. Były mało skuteczne w walce z najnowszą ziemską technologią. Brak przeszkolenia żołnierzy odbijał się na ich żywotności. Po miesiącu SUS zajął wszystkie ważniejsze miasta planety. I gdy zdawało się, że wszystko było stracone stało się coś niezwykłego. Na siły okupujące Nadzieję uderzył nieznany przeciwnik. Była to obca cywilizacja, która uznała że na jednej z planet dzieje się coś dziwnego. Mimo iż kilka statków obcych miało jedynie zbadać sytuację, to w sztabie SUS wrzało. Nikt nie wiedziało się dzieje, zapanowała panika. Rozkazy z Ziemi szły długo, często były bezsensowne. W końcu ktoś otworzył ogień bez rozkazu. Tamci odpowiedzieli i rozpętało się piekło. Fakt ten wykorzystał rząd Nadziei I uderzając całymi siłami w dowództwo SUS. Zamach częściowo powiódł się, gdyż większa część generałów zginęła. Wówczas przedstawiciele obcej cywilizacji nawiązali kontakt z rządem Nadziei I widząc w nich potencjalnych sojuszników w ewentualnych potyczkach. Podpisano pakt na okres roku, na mocy którego Inacy, bo tak bowiem nazwano przybyszów, mieli pomóc postawić ludziom pierwsze kroki we wszechświecie. Oddano ludzkości dwie inne planety, które pomogli zabudować i uruchomić obcy. Przekazali oni ludziom z Nadziei I część swej technologii, w tym także szersze wykorzystywanie wymiaru zerowego. Wcześniej można było wykonywać skoki tylko na niewielkie odległości lub w statkach eksperymentalnych. Te miały w zwyczaju ginąć bez śladu lub eksplodować tuż przed skokiem. Liga Nadziei przekształciła się w Ligę Ludzkości. Zaczęto organizować nielegalne przerzuty kolonistów ze starego układu słonecznego na nowe planety, zaludniano je bardzo szybko. SUS pod wpływem tych działań przekształcił się w Cesarstwo Starego Świata, gdzie nie było już podziału na państwa. Skupili się oni na rozwijaniu planet macierzystych oraz na poprawie jakości życia, chcąc konkurować z LL obdarzoną technologią przez Inaków. Chwila upadku SUS i powstania CSS uznana została końcem Wojny o Nadzieję.

Ekspansja


Przez wieki ludzie żyli w symbiozie z Inakami, nie wchodząc sobie w drogę. W końcu jednak ludzkość zasiedliła wszystkie podarowane im planety, nie mając więcej miejsca do życia, a to było bardzo potrzebne. Liga Ludzkości posiadająca już stabilną armię i flotę oraz silne zaplecze społeczne zerwała sojusz z Inakami i ruszyła do walki. Na początku niczego nie spodziewający się obcy zostali ostrzelani z orbity na jednej z planet układu Hekar. Atak ten był złamaniem trwającego od wieków pokoju. Niezwykle liczne wojska pobiły niczego nie spodziewających się Inaków w ciągu przeszło dwóch tygodni na całej planecie. Natychmiast po zwycięstwie i oczyszczeniu większych miast sprowadzono tam ludzi z przepełnionych planet i największych miast. Postępując szybko, zdobywając planety jedna po drugiej Liga Ludzkości rosła w siłę. Do czasu aż zatrzymała się na układzie Uther. Tutaj właśnie Inacy pierwszy raz pokazali na co ich stać. Doszczętnie rozbijając flotę ludzi przeszli do ataku odbijając kilka planet z rąk niedawnych sojuszników. Tak właśnie wpływy Ligi kurczyły się i powiększały. Krwawe walki toczyły się na wielu frontach, lecz ani ludziom ani Inakom nie kończyły się zasoby ani armie. Krok po kroku ludzie postępowali do przodu aż do momentu gdy dotarli do silnie ufortyfikowanych miast obcych. Tam zaczęły się już regularne rzezie. Bywało że jedna ze stron masakrowała drugą niemalże bez strat. Inacy jednak nie dopuszczali ludzi nawet na krok do swoich macierzystych układów, strzegąc ich siłą ognia nie do wytrzymania. Na planetach gdzie flota obcych nie miała już zasięgu po dziś dzień od czasu do czasu toczą się krwawe boje o zasoby i miejsce do życia.

Administracja


Planety należące do Ligi Ludzkości zarządzane są przez zarządców wykonujących zarządzenia rady z Nadziei I. Porządku pilnują Odziały Inkwizycyjne; dbają by zarządzenia były odpowiednio wykonane i by politycy nie działali na własną korzyść. W radzie zasiada po trzech przedstawicieli każdej planety. Rada wybiera dziesięciu kandydatów, mieszkańcy planety natomiast decydują którzy konkretnie mają ich reprezentować. W radzie nie ma partii politycznych czy kampanii wyborczych prowadzonych z pośrednictwem masowych mediów. Przejawy prób działania na korzyść indywidualną były dogłębnie badane przez Oddziały Inkwizycyjne. Wyeliminowało to praktycznie całkowicie korupcję i zepsucie polityczne. Wojskiem zarządza podległy radzie Sztab Generalny Ligi Ludzkości. Mają oni władzę nad wojskiem oraz służbami cywilnymi korzystającymi z broni. Oddziały Inkwizycyjne nie podlegają nikomu poza radą. Małe ośrodki społeczności lokalnych tworzone są z inicjatywy mieszkańców, zatwierdzane przez zarządców obszaru. Każda planeta podzielona jest na dwanaście obszarów. Każdy z nich ma swojego zarządcę, każdy z trzech przedstawicieli ma pod kontrolą i opieką cztery obszary. Do jego obowiązków należy nie tylko dbanie o politykę lokalną i gospodarkę ale także regularne rekrutacje wojsk ze swoich obszarów.


Armia

Główne siły Ligi Ludzkości składają się z ogromnych ilości rekrutów. Uzbrojeni w karabiny laserowe Xa06 oraz kamizelki ochronne, na mundurach posiadają obszycia regimentów planet. W celu zdobycia doświadczenia rekruci nie służą na swoich macierzystych planetach. Zasłużeni lub wcześniej szkoleni mogą zostać żołnierzami zawodowymi. Wówczas mogą powrócić na planetę macierzystą i strzec jej w garnizonie lub zostać rzuceni na pierwsze linie frontu jako potężne wsparcie słabych wojsk z poborowych. Piechotę wspiera liczny ciężki sprzęt taki jak platformy ogniowe oraz transportery i wozy bojowe. Czołgi stanowią niewielki odsetek sił pancernych LL. Flota to przede wszystkim okręty zdolne do przerzucania piechoty oraz osłaniające je krążowniki. Pancerniki czy niszczyciele stanowią nieliczną ilość statków floty. Myśliwce służą tylko do osłaniania konwojów oraz ochrony lotnisk. Nie są używane podczas szturmów na wrogie planety. Nie stosuje się bombowców, natomiast działa krążowników są przystosowane także do ostrzałów orbitalnych.
 
__________________
Także tego
Arsene jest offline  
Stary 02-02-2011, 14:18   #3
 
Arsene's Avatar
 
Reputacja: 261 Arsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie coś
Domena Inaków - informacje posiadane przez ludzi z LL


Powstanie


Skąd pochodzą Inacy nie wiadomo. Istnieją liczne teorie, wiązane z innymi galaktykami, wymiarem zerowym oraz licznymi bóstwami. Wiadomym jest, że rasa ta jest o wiele starsza od ludzkiej. Pierwsze loty w kosmos odbyli jeszcze nim cywilizacja ludzka na Ziemi zaczęła powstawać. Pierwszy kontakt z ludźmi mieli w starożytności. Pomagali plemionom Indiańskim, można powiedzieć że hodowali ich jak zwierzęta. Niebawem po powstaniu Ligi Ludzkości odnaleziono na Ziemi statki Inaków właśnie w podziemiach jednej z piramidy Inków. Stąd też pochodzi ludzka nazwa tej rasy. Pierwszy kontakt z rozwiniętą cywilizacją na Ziemi Inacy mieli gdy ich statek został zesłany przypadkiem przez awatara zapomnianego boga chaosu właśnie na tę planetę. Przekazali wówczas Ziemianom wiele swych technologii i część wiedzy o wszechświecie. Kiedy Inacy, którzy przybyli na Ziemię pomarli w różnych okolicznościach rozpoczął się rozpadł imperium ludzkiego. Różne podania przedstawiają różne wersje tych wydarzeń. Wiadomym jest, że jedna z koloni zwana Nadzieją ogłosiła swoją autonomię.

Technologia


Inacy opierają się na kontroli wymiaru zerowego oraz energii pozyskiwanej z Gheliesa - pierwiastka który tylko oni umieją obrabiać i wykorzystywać. Nieskończone źródło energii w połączeniu z możliwością skoków przez wymiar zerowy dały im ogromne możliwości. Wiadomo jest, że Inacy tak jak ludzie podatni są na choroby, oddychają tlenem lecz zabija ich prawie wszędzie obecny azot. Przez to każdy z nich nosi specjalny aparat oczyszczający z niego powietrze. Na macierzystych planetach Inaków gaz ten z niewiadomych przyczyn nie występuje w powietrzu. Ciała tych istot nie są dobrze rozwinięte, przez co muszą korzystać z licznych kombinezonów wspomagających orasz wszczepów biotechnologicznych. Prawdopodobnie kiedyś wyglądali podobnie do ludzi, lecz teraz tkankę mięśniową zastąpiła stal.

Broń opiera się głównie na miotaniu plazmy lub amunicji z ładunkiem plazmowym. Te drugie mogą być rzucane przez wymiar zerowy i dzięki temu są niezwykle skuteczne przeciwko wszelkim osłonom. Ten typ broni często wykorzystywany jest na statkach i w myśliwcach. Czołgi i pojazdy lądowe wykorzystują przeważnie działa plazmowe i karabinki plazmowe. Wykorzystanie tej technologii u Inaków różni się od ludzkiego. Plazma miotana jest z pomocą urządzeń zasilanych bezpośrednio energią Gheliesa. Dzięki temu siła strzału jest większa, a sama plazma ma działanie podobne bardziej do ludzkiego lasera niż plazmy.

Postać Wodza-Ducha


Przywódcą Domeny Inaków jest postać o potężnych predyspozycjach psionicznych. Ludzie zwą go po prostu wodzem-duchem, w podaniach Inackich zwie się go Az-ran, Egetal, Inar oraz na wiele innych mniej popularnych sposobów. Ma on swoją siedzibę na macierzystej planecie Inaków w układzie Pierwszym. Nazwa ta została przejęta przez ludzi od obcych. Wiadomym jest, że dzięki niewyobrażalnym możliwością psionicznym wódz-duch sam zajmuje się całą administracją. Swoją wolę przekazuje przez specjalne roboty nazywane Heksalami. Maszyny te przystosowane są do łączenia się z wodzem-duchem siecią psioniczną i przekazują jego wolę. W ten sposób wyeliminowano zjawisko korupcji i politykę.


Armia


Główną siłą armii Inaków są oddziały specjalistyczne. Działają tylko w ściśle określonych warunkach i w określony sposób. Decyzja o użyciu danego oddziału podjęta jest po szczegółowej analizie pola walki. Tak więc są tu oddziały szturmowe w pancerzach bojowych wielkości blisko czterech metrów, są oddziały wsparcia wyposażone w dużą siłę ognia, są oddziały do walki z siłami pancernymi, które wyposażone są w ciężkie działa plazmowe. Ważnym elementem są też niezwykle szybkie czołgi. Działają one na napędzie magnetycznym podobnym do ludzkiego. Mogą wykonywać skoki przez napęd zerowy na odległość do dziesięciu kilometrów, lecz ze względów bezpieczeństwa skoczyć mogą raz na siedemdziesiąt trzy ludzkie minuty. Przez ten czas odnawia się energia potrzebna do bezpiecznego skoku. Pojazdy wyposażone są w potężne działa plazmowe niezwykle skuteczne przeciw pojazdom oraz nisko latającym myśliwcom. Każdy pojazd wyposażony jest w karabin plazmowy. Załogę stanowi zwykle czterech Inaków w lekkich pancerzach bojowych, uzbrojonych w lekką broń. Na orbicie planet dominują Inackie pancerniki i myśliwce. Wiele jest też lotniskowców i bombowców orbitalnych. Bardzo ważnym elementem są statki wywiadowcze, zbierające dane umożliwiające bezpieczne skoki wymiarem zerowym oraz desanty na powierzchnię planet z poziomu orbity. Taktyki wojenne to głównie szybkie szturmy i ataki w niespodziewane miejsca dzięki wymiarowi zerowemu.
 
__________________
Także tego
Arsene jest offline  
Stary 02-02-2011, 14:33   #4
 
Arsene's Avatar
 
Reputacja: 261 Arsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie coś
Systemy celownicze


Najpopularniejszym systemem używanym w broni ręcznej jest nadal muszka i szczerbinka. Popularne jest też stosowanie celowników laserowych. Lunety wyszły z użycia już dawno temu. Zastąpiła je nowa generacja kolimatorów o mnogiej ilości trybów widzenia. Najprostsze posiadają prócz przybliżenia noktowizję i termowizję. Te bardziej złożone posiadają systemy laserowego namierzania celu, odróżniania swoich od wrogów, rozpoznawanie celu i wyświetlanie informacji o nim, a nawet prześwietlanie ścian do trzech warstw.

Systemy obrony planetarnej korzystają zwykle z satelitarnych systemów namierzania, a szczegółowe informacje wysyłane są ze statków lub satelitów na orbicie. Dodatkowo platformy ogniowe wyposażone są w zaawansowane celowniki laserowe, a starsze wersje w dodatkowe celowniki konwencjonalne.

Statki wykorzystują gównie namierzanie laserowe oraz różnego rodzaju czujniki i sensory. Nowoczesne statki mogą wykorzystywać do celowania trójwymiarowe modele pola bitwy. Wymagany jest do tego jednak znajdujący się w zasięgu skanu skaner. Najczęściej jest on montowany na pancernikach lub w bazach naziemnych. Korzystanie z tej technologii pozwala prowadzić walkę nie widząc wroga. Kiedy czujniki zostaną zniszczone, pozostaje nadal namierzanie laserowe, oraz w przypadku niektórych rodzajów uzbrojenia sterowanie ręczne z poziomu działa, nie zaś mostku i komputerowych stanowisk kontrolnych.
 
__________________
Także tego
Arsene jest offline  
Stary 02-02-2011, 15:48   #5
 
Arsene's Avatar
 
Reputacja: 261 Arsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie coś
Systemy obronne - wykorzystujące energię elektryczną


Najpopularniejszym systemem obronnym wykorzystującym energię elektryczną jest standardowe pole siłowe. Zasada jego działania jest prosta. Zmienia energię strzału, w tym przypadku wiązki laserowej lub podobnego pochodzenia, w dodatkową energię dla generatorów statku.

Dziś wykorzystywane są głównie pola siłowe z modułem magnetycznym. Posiadają one dodatkową funkcję przechwytywania amunicji konwencjonalnej, rakiet oraz bomb. Oczywiście w zależności od mocy pola można przechwytywać większe obiekty. Wokół miast i kluczowych obiektów wojskowych roztoczona jest zwykle bariera zdolna blokować ataki statków oraz piechoty.

By przedostać się przez pole utworzone na przykład nad miastem trzeba przedostać się przez bramkę magnetyczną, czyli stelaż, zwykle okrągły lub kwadratowy, wewnątrz którego pole jest zneutralizowane. Podobne techniki wykorzystuje się przy przemieszczaniu się jednostek naziemnych oraz cywilnych. Wykorzystanie stelaży magnetycznych, które neutralizują pole jest też powszechne podczas naziemnych ataków, kiedy niewielkie grupy w nocy z desantowane za miastem przekradają się przez pole i wyłączają generatory, otwierając drogę do miasta jednostką powietrznym.


Schemat działania pola siłowego statku

Osłona osobista stosowana jest głownie przez specjalne oddziały służb cywilnych oraz w wyjątkowych sytuacjach przez wojsko podczas walk w terenach zurbanizowanych. o najpopularniejszych należą tarcze magnetyczne, które są w stanie osłonić dwóch dorosłych mężczyzn oraz przystosować się do wielkości pomieszczenia. Bateria wytrzymuje od dwóch do czterech godzin, a dodatkowo oddane strzały wiązek laserowych zwiększają ilość energii. Zapewniają one też ochronę przed amunicją konwencjonalną oraz boltami, z wyjątkiem tych wystrzelonych z bezpośredniej odległości. Charakteryzuje się mobilnością, gdyż generator ma wielkość puklerza o średnicy 40 cm.
 
__________________
Także tego
Arsene jest offline  
Stary 03-02-2011, 18:30   #6
 
Arsene's Avatar
 
Reputacja: 261 Arsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie coś
Myśliwce


Inacki myśliwiec




Inackie myśliwce wyposażone są w technologię krótkich skoków wymiarem zerowym. Ich głowne zadania to szybkie ataki i rozpoznanie przed skokiem dużych jednostek. Podstawowe uzbrojenie to od dwóch do czterech działek plazmowych oraz rakiety wyzwalające przy uderzeniu impuls elektromagnetyczny. Czasem na wyposażeniu znajdują się wystrzeliwane sondy, zbierające dane, skanujące teren i ulegające autodestrukcji. Mimo słabego pancerza, dysponują dużą siłą ognia i dobrymi osłonami, które ciężko przebić. Piloci zwykle są specjalistami w przeprowadzaniu poszczególnych rodzajów akcji.

Podstawowy myśliwiec Obrony Planetarnej LL


Podstawowy myśliwiec Ligi Ludzkości, który wykorzystywany jest przez prawie wszystkie siły Obrony Planetarnej. Nie jest wyposażony w urządzenia do skoków wymiarem zerowym, a ilość energii jaką posiada starcza na trzy godziny lotu lub godzinę intensywnych walk. Podstawowe wyposażenie bojowe to dwa działka laserowe na końcach skrzydeł zdolne prowadzić ciągły promień oraz jedno pod kadłubem, zdolne do obrotu wokół własnej osi i szybkie wypluwanie niewielkich wiązek laserowych. Załogę stanowi pilot oraz strzelec. Przeciętny pancerz i mała ilość energii procentują niską żywotnością tych maszyn na polu walki. Mają one zwykle przewagę liczebną, gdyż są bardzo tanie w produkcji. Jedyny plus to dość dobra siła ognia i skuteczność w walkach z celami naziemnymi oraz przy osłanianiu większych jednostek.
 
__________________
Także tego
Arsene jest offline  
Stary 23-03-2011, 19:03   #7
 
Arsene's Avatar
 
Reputacja: 261 Arsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie cośArsene ma w sobie coś
Łazik lądowy V6


Pojazd na podwoziu gąsienicowym, wyposażony w sprzęt badawczy, sensowy, skaner terenu o zasięgu 100 metrów oraz działko automatyczne na dachu. Posiada zapas amunicji pozwalający na oddanie 1 000 strzałów. Pojazd radzi sobie z terenem trudnym, posiada systemy podtrzymywania życia nawet w ekstremalnych warunkach. Kilka sztuk jest na wyposażeniu wszystkich statków badawczych. Gruby pancerz chroni przed czynnikami atmosferycznymi oraz niespodziewanym atakiem wroga. Wersja V7 wykorzystywana jest przez armię Ligi Ludzkości jako transporter taktyczny. Różni się tym, że zamiast sprzętu posiada większy zapas miejsca i amunicji, oraz uzbrojony jest w dodatkowe dwa działka automatyczne.

Kombinezon bojowo-badawczy LXV5



Piąta generacja kombinezonów ochronnych łączących ochronę wojskowych kamizelek kuloodpornych i badawczych strojów ochronnych. Absorbuje promieniowanie gamma, uniwersalna maska przeciwgazowa może zostać podłączona pod butlę z tlenem. Odsiewa wszelkie zarazki i toksyny szkodliwe dla zdrowia. Wysyła ona też dane o atmosferze do centrali. Można kontrolować czynniki życiowe w bazie. Korpus chroniony jest przed laserami oraz kulami. Są podstawowym wyposażeniem statków badawczych oraz niektórych statków eskorty.
 
__________________
Także tego
Arsene jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:49.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169