30-09-2017, 19:32 | #1 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Kocie Łby - materiały i komentarze SZEPTY KOCICH ŁBÓW ZAŁOŻENIA OGÓLNE Dwa ghule należące do jednego wampira starają się o przeistoczenie, doprowadzenie go do zagłady by uwolnić się od jego wpływu i przejąć jego ziemie, lub cokolwiek wpadnie im do głów spaczonych krwią niosącą szaleństwo. Realia Księstwo Burgundii, druga połowa XV wieku. Urokliwe miasteczko leżące w zakolu Mozy, w Ardenach zwie się Coiville, liczy sobie kilkuset mieszkańców i jest całkowicie poza nurtem wydarzeń otaczającego je świata. Biskup Liege myśli, że miasto należy do ks. Burgundii, księciu wydaje się, że miasteczko przynależy do diecezji Liege. Jest to jest wynikiem intrygi wampira, który obrał sobie za leże zamek na wzgórzu nad miasteczkiem. Cisza, spokój, góry na zadupiu. Coiville żyje ze spławu drewna i kamienia pod budulec. Kilka okolicznych osad drwali i prężnie działający kamieniołom są rozrzucone wokół miasteczka i zapewniają mu towar na wymianę z kilkoma kupcami kursującymi w górę i w dół Mozy. Ważnym zwornikiem miejscowości jest karczma, której właściciel podobnie jak burmistrz i kilka lub kilkanaście innych osób w okolicy wie o wampirze i z dobrodziejstwem inwentarza przyjmuje ten stan rzeczy. Karczmarz zapewnia pierwszą linię obrony przed przyjezdnymi w aspekcie tego “kto jest panem tych terenów”, dla dobra siebie i miasteczka, które ma się świetnie gdy nie odwiedzają go poborcy ani księcia, ani biskupa… i bardziej pod tym kątem, a nie dla wampira utrzymuje ten stan rzeczy. Wampir - Malkav, żyje w zamku, ale nikt nie wie gdzie dokładnie sypia. Właściwie nie wiadomo jak dokładnie wygląda. Znane jest jego najczęstsze oblicze, gdy przedstawia się jako Elijah - miejscowy lutniarz i bajarz, jego ghule jednak wiedzą, że czasem bywa też służącą Derwą oraz żebrakiem Jednookim, a czasem... nie trudno zgadywać, że wampir może mieć jeszcze więcej wcieleń, o których oni nie wiedzą. Wampir wydaje się mieszkać w zamku od dawna, 50 lat co najmniej. Kocie Łby (Tetes de Chats) - zamek nad Mozą w Ardenach. POSTACIE GRACZY
__________________ Konto zawieszone. Ostatnio edytowane przez Mira : 14-11-2017 o 09:34. |
01-10-2017, 00:41 | #2 |
Reputacja: 1 | NPC R.I.P[*]
__________________ "Soft kitty, warm kitty, little ball of fur... Happy kitty, creepy kitty, pur, pur, pur." "za (...) działanie na szkodę forum, trzęsienie ziemi, gradobicie i koklusz!" Ostatnio edytowane przez Leoncoeur : 15-11-2017 o 12:25. |
04-10-2017, 22:03 | #3 |
Reputacja: 1 | TIMELINE 1.
__________________ "Soft kitty, warm kitty, little ball of fur... Happy kitty, creepy kitty, pur, pur, pur." "za (...) działanie na szkodę forum, trzęsienie ziemi, gradobicie i koklusz!" Ostatnio edytowane przez Leoncoeur : 05-10-2017 o 08:59. |
14-11-2017, 08:37 | #4 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | WSPOMNIENIA KOCICH ŁBÓW ZAŁOŻENIA OGÓLNE Ponad pięć lat później (wiosna 1462). Jako wyszkolony łowca wampirów Alex zabija wreszcie Elijahę i jako obiecał Aili, chce ją odnaleźć. Listy od żony przestały do niego przychodzić jakieś 2 lata temu, toteż rusza od ostatniej lokalizacji jej śladem. Aila oficjalnie stała się mniszką - mieszka w zamkniętym klasztorze] niedaleko Sionu w Szwajcarskim kantonie Valais, w Alpach. Nieoficjalnie - jest jedną z ghulic Tremere’a Merlina By żyć w spokoju i szczęśliwie, oboje muszą znaleźć sposób, aby zdjąć z Aili więzy krwi, problem w tym, że sire Aili może i chętnie zwolniłby służkę… ale ma mocnego, dybiącego na niego wroga.... REALIA Kanton Walis i biskupstwo Sion w szwajcarskich Alpach, druga połowa XV wieku. W oddalonym od Sion o dzień drogi klasztorze w jednej z górskich dolin (o którym nie wie prawie nikt) rezyduje wampir Merlin badający wszelkie informacje o bytach nadnaturalnych i prowadzący bibliotekę skupiająca tę wiedzę. Szkoli w niej również we własnym, niewiadomym celu mniszki, oraz koresponduje z wampirami z Wiednia. W pobliżu doliny klasztoru jest druga, na której krańcu mieści się malownicza wieś Wygódki, od ponad dekady zmagająca się z plagą zniknięć mieszkańców. Pogłoski i lokalne opowieści mówią jakoby wieś przesladowana była przez nieumarłych. Dobry Wampir - Merlin, Tremere, żyje w klasztorze od dziesięcioleci, przynależy do luźnego sojuszu protoCamarilli i działa z jego ramienia. Zuuuy Wampir - Marcus, Gangrel, uwięziony w szwajcarskich alpach, wrogi wszelkim projektom układania się z ludxmi, których ma za ‘bydło’. Bezimienny klasztor - monastyr w szwajcarskich Alpach, kryjówka Merlina.
__________________ Konto zawieszone. |
14-11-2017, 08:56 | #5 |
Reputacja: 1 | NPC R.I.P[*]
__________________ "Soft kitty, warm kitty, little ball of fur... Happy kitty, creepy kitty, pur, pur, pur." "za (...) działanie na szkodę forum, trzęsienie ziemi, gradobicie i koklusz!" |
14-11-2017, 08:56 | #6 |
Reputacja: 1 | TIMELINE 1.
__________________ "Soft kitty, warm kitty, little ball of fur... Happy kitty, creepy kitty, pur, pur, pur." "za (...) działanie na szkodę forum, trzęsienie ziemi, gradobicie i koklusz!" Ostatnio edytowane przez Leoncoeur : 20-12-2017 o 13:51. |
08-12-2017, 08:37 | #7 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Isotta d’Este - Ventrue 9 pokolenia, przyrodnia siostra księcia Modeny, ofiara rozgrywek między Ventrue (Camcia) i Lasombra (Anarchy) w środkowych Włoszech. Sire Ventrue został zniszczony w czasie walk, a wychodzący z tego starcia zwycięski Lasombra kontrolujący śmiertelną rodzinę d’Este chciał ją ubić. Isotta deklaruje się procamarillowo, ale nie ma zaufania do niej. Jest pewne podejrzenie, że Lasombra w Modenie ją zbondował i Isotta jest ukrytym agentem anarchistów. Ta misja, to dobry sposób na przekonanie się po której stronie frontu Isotta faktycznie stoi. Viligaiła - Telyavelic Tremere 8 pokolenia, litewski kriwe i opiekun żmudzkiego chramu spalonego przez Ventrue podczas pacyfikacji pogan. Uchodząc został złapany przez Tzimizce, który trzymał go u siebie jako obiekt sadystycznych zabaw. Przejęty podczas ataku Tremerów na leże jego oprawcy i zabrany do Wiednia. Rada zatrzymała go i związała, aby dzięki Viligaile badać pogańską ścieżkę taumaturgii (Sielanic). W zamian litewski wampir ma azyl, jest jednak podejrzenie, że pogańska magia blokuje jego bond i jego lojalność stoi pod znakiem zapytania.
__________________ Konto zawieszone. |
31-01-2018, 09:48 | #8 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | No to ofiszal, ogromne podziękowanie Leon za to, że w ogóle zgodziłeś się na ten projekt wspólnego grania/miszczowania. I za to, że zasypywałeś dziury, które macki robiły w szale tffurczym. I za wytrwałość. I cierpliwość. I w ogóle, w ogóle. Kocie Łebki dostarczyły mi naprawdę wielu emocji, pewnie nieraz jeszcze będę sobie je poczytywać.
__________________ Konto zawieszone. |
31-01-2018, 10:41 | #9 |
Reputacja: 1 | Czytałam obie części Bardzo fajna sesja i mam nadzieję, że nie ostatni tego typu projekt z waszej strony. |
31-01-2018, 15:17 | #10 |
Reputacja: 1 | @Mira, ja też dziękuje. kozio-kocio się grało/współtworzyło @Aiko, dzięki, z pewnosicio nie ostatni, ale czy na LI, to inna bajka @MiRaaz, jakbyś mógł nie usuwać na razie komentarzy do archiwum, póki timeline i NPC nie uzupełnię...
__________________ "Soft kitty, warm kitty, little ball of fur... Happy kitty, creepy kitty, pur, pur, pur." "za (...) działanie na szkodę forum, trzęsienie ziemi, gradobicie i koklusz!" |