22-10-2005, 09:50 | #81 |
Reputacja: 1 | Guess who is back? Jak ,widać w końcu rzuciłem ,wprawdzie, jest to rzut edytowany,ale nic przy wynikach nie majstrowałem,po prostu 1 raz używałem generatora
__________________ Ein Reich,Ein Volk ,Zwei Kaczoren! |
27-10-2005, 23:33 | #82 |
Reputacja: 1 | Q nie rzuciłeś na inicjatywę... Coś mi się zdaje, że ta mechanika to jest tu mało funkcjonalna. Spowalnia akcję i wszystko jakoś mało się klei. Z drugiej strony bez podziału na rundy zacznie się pewnie wszystko mieszac... Nie wiem już co zrobić |
28-10-2005, 18:05 | #83 |
Reputacja: 1 | No jak w prawdziwym ST, gracze opisują co robią, następnie w ukrytych wiadomościach piszą jakich jusują mocy, a ty masz wszystkie karty i wszystko sobie porównujesz (metoda porównywania współczynników). Następnie opisujesz do czego wszystkie te działania doprowadziły i zaczynasz kolejną rundę czy tam turę. W takim wypadku najważniejsze jest jaki plan wymyśla gracze, bo nawet dużo silniejszego przeciwnika da się pokonać. Prowadziłem kiedyś w ten sposób system "Strefa Śmierci" i były to jedne z lepszych sesji w jakich brałem udział. Gracze potrafili wymyślić naprawdę genialne plany, a potem ginęli popełniając naprawdę głupie, niewielkie błędy. [user=184,101] Czy ja tez mam rzucać na inicjatywę ???? [/user] 8)
__________________ And then... something happened. I let go. Lost in oblivion -- dark and silent, and complete. I found freedom. Losing all hope was freedom. |
31-10-2005, 23:07 | #84 |
Reputacja: 1 | Widzę oczywiście ogromne zainteresowanie moich graczy tematem mechaniki w grze Jak to dobrze mieć tak mało wymagającą drużynę. Nie wiem co na to reszta graczy, ale mnie ta mechanika nie leży i uważam, że tylko przeszkadza zamiast pomagać. Dlatego rezygnuję z rzutów na inicjatywę etc. Zostawiłabym tylko rzuty na trafienie, obrażenia i wyparowanie. Reszta będzie polegać na porównywaniu współczynników. Kolejność działania ustalamy wg ilości kostek na inicjatywę. Tak więc pierwszy pisze Qbista, potem Diab, Lord Q i na końcu Dr Blade ( w tym przypadku). W poście piszecie tak jak mówi Nass - Opisujecie co chcecie zrobić, a w ukrytej wiadomości piszecie jakich mocy używacie, a także ewentualne rzuty na trafienie i obrażenia (ale tylko na trafienie i obrażenia, inne moce wymagające rzutu będą rozstrzygane wg ilości Waszych współczynników). Powinno pójść płynniej i szybciej. Tak mi się wydaje. Juz nie wiem co mam robić z tą beznadziejną sesją, coby ją usprawnić P.S.: Q już się wypowiedział, więc wypada, żeby Diab coś teraz napisał o swoich poczynaniach. A ponieważ Diaboł dzisiaj znika i założę się, że nie odpisze przed swoim zniknięciem uznam go za "chwilowo niezdolnego do działania" (jak Lord Q w ostatniej rundzie). Więc Lordzie Q - nie ma się co zastanawiać, trzeba napiać posta co robi Twoja postać. |
31-10-2005, 23:18 | #85 |
Reputacja: 1 | mało wymagająca ekipa ? dobra ja mam inne zmartwienie :/ jak byc online i wmiare plynnie odpisywac ;/ jesli za tydzien sie nie zjawie to Milly albo kill'em albo wymyśl coś... nie chce blokować sesji tak samo jak inne
__________________ eMIEJoteSCe eNA PeODePyIeS old desingn(tm)'s man |
17-11-2005, 14:54 | #86 |
Reputacja: 1 | No to stało się. Sesja wampira została zamknięta. W przyszłości planuję jeszcze sesję w Świecie Mroku, tym razem chyba raczej Wilkołaka, ale to dopiero niewyraźne plany. Przede wszystkim potrzebni są tacy gracze, którzy sesji nie oleją i będą odpisywać regularnie. Takim właśnie sposobem moja pierwsza sesja forumowa przechodzi w niebyt w punkcie, z którego do końcóweczki zostało doprawdy bardzo niewiele Tymczasem zapraszam do Otwartej Sesji WOD - nie dajmy jej umrzeć... |