|
Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
29-01-2006, 21:30 | #81 |
Banned Reputacja: 1 | Troszkę mnie nie było, więc w ramach rekompensaty wrzucam nieco o wyglądzie Myrthy, którego w ferworze kłótni nie zdążyłam porządnie opisać. Taki nowy początek [ Dodano: 2006-02-06, 17:40 ] Może zrobimy fast forward? W tym momencie chyba gracze już nie są w stanie nic zrobić, oprócz dania deklaracji działań. Czyli prosimy MGka o opis co nam się przytrafi ciekawego przy bramach i w knajpach, chyba że pominęłam jeszcze jakiś istotny element działań grupy? Na PW proponuję ustalić ewentualne zmiany rozkładu, oraz kto gdzie właściwie idzie. |
09-02-2006, 00:06 | #82 |
Reputacja: 1 | Ponieważ zastanawiacie się nad przejściem się po mieście na poważnie, to zamieszczam tu mapkę. To widzieliście przychodząc do miasta i będąc w nim ten jeden dzień zanim nie zaczęła się Wasza wspólna przygoda. Jak na razie opis budynków Wam nie jest potrzebny, bowiem nie byliście w nich i jedynie po wyglądzie możecie wnioskować co nieco na temat jego użyteczności. Jak widać są obence dwa porty, choć słowo "porty" jest tu sporym nadużyciem. Mniejszy, ten nad rzeką Sol, to przeprawa promowa na drugi brzeg oraz port dla łodzi płaskodennych i rybackich statków. Często trafiają tędy towary z Tilei, ale nie ma ich za wiele. Kupcy wolą pewniejszą drogę lądową niż niepewny nurt rzeki Sol. Drugi - nad Górnym Reikiem to już poważniejszy port. Mogą tu cumować większe statki, często barki transportowe z bydłem z Averheim, owcami z głębi lądu bądź surowcami z gór. Jest tu również przeprawa promowa na drugi brzeg. Co do bram miejskich to jest jedna oraz punkty strażnicze w portach. Karczem jest 5 (na mapie oznaczone numerami, ale ponieważ jakość gra rolę, dlatego trzeba ich bardzo uważnie poszukać). Dwie z nich to tawerny portowe (w każdym z portów), dwie to miejscowe karczmy i wreszcie "Zieleńsza". Jest oznaczona numerem 1 - pozostałe kolejnymi. By poznać resztę lub szczegóły niezbędne jest udanie się w miasto. Z góry przepraszam za jakość mapy, ale konwersja obrazka zjadła trochę tego, co widać, ale i tak nie jest najgorzej. Mam nadzieję, że pomoże Wam ona w dalszej przygodzie
__________________ ...and the Dead shall walk the Earth once more _. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._ |
09-02-2006, 13:02 | #83 |
Reputacja: 1 | "Zieleńsza", czy "Zielonooka"? :P Czyżby właściciel przemianował nazwę swojej karczmy na cześć mojej małej zielarki? |
09-02-2006, 13:05 | #84 |
Reputacja: 1 | Milly powinnaś się cieszyć Znakomita gospoda w wielkim mieście została nazwana Twoim imieniem
__________________ You're another sh... talking punk to me You're living inspiration for what I never wanna be And I see, you've been blinded by what you believe And now back up and sit down, shut up and act like you need to be |
09-02-2006, 15:44 | #85 |
Reputacja: 1 | I poszedł byk Jasne, że nie "Zieleńsza", a to dlatego, że wczoraj czytałem przy tym drugą sesję i tam mi się jakoś zgrało. Choć nie miałbym nic przeciwko gdyby się tak nazywała
__________________ ...and the Dead shall walk the Earth once more _. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._ |
10-02-2006, 14:28 | #86 |
Reputacja: 1 | Yarocie daj fast forwarda, bo zapiję się w tej gospodzie Ile można tu siedzieć i dysputować? Daj znać czy coś się udało na mieście - jakaś poszlaka itp. Karczmarze, strażnicy, kompania przewozowa - ktoś może coś wie lub widział poszukiwaną. Nie ma chyba sensu opisywać KAŻDEJ z takich rozmów... Czytelnicy usną (o ile jacyś jeszcze zostali ) i ja też. I inwyt też
__________________ You're another sh... talking punk to me You're living inspiration for what I never wanna be And I see, you've been blinded by what you believe And now back up and sit down, shut up and act like you need to be |
10-02-2006, 14:47 | #87 |
Reputacja: 1 | A jak rozmowa z Joachimem? Czy ona też będzie przewijana jako jedna z wielu czy chcecie ją odbyć? Teraz jest właśnie taka sytuacja, gdzie można to zrobić. Potem już tylko zdacie się na zebrane informacje i rzuty kością
__________________ ...and the Dead shall walk the Earth once more _. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._ |
11-02-2006, 00:12 | #88 |
Reputacja: 1 | Jak dla mnie może być FF. A Myrtha jest dobra w rozmowach
__________________ [center:e3bddbfe0e]And I saw the beast rise up out of the sea, having seven heads and ten horns, and upon his horns ten crowns, and upon his heads, the names of blasphemy.[/center:e3bddbfe0e] |
11-02-2006, 19:27 | #89 |
Banned Reputacja: 1 | To może Joachima jeszcze fabularnie rozegrajmy, bo jego się da. O reszcie osób i miejsc nic na razie nie wiemy, więc jakiś opis będzie potrzebny Mam nadzieję że Myrtha naprawdę okaże się dobra w rozmowach Mam też pytanko: czy tylko ja nie widzę już obrazka z planem miasteczka? |
11-02-2006, 19:51 | #90 |
Reputacja: 1 | Dobrze, zatem rozmowa z Joachimem jeszcze fabularnie. A co do obrazka to mam info na imageshacku, że trwają prace o brzmieniu jak następuje: Database maintenance is currently in progress, during which time your uploaded images are recorded, but cannot be viewed. Maintenance will be complete at 12:30 PM PST on 02/11/06. Nie wiem jaki to czas, ale chyba amerykański stąd jutro już powinno być OK.
__________________ ...and the Dead shall walk the Earth once more _. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._ |