Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 21-11-2005, 19:56   #1
 
Yarot's Avatar
 
Reputacja: 1 Yarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnie
12 kroków (komentarze)

Witajcie przyszli gracze. Zgodnie z obietnicą przekazuję Wam co nieco, co może przydać się do nadchodzącej sesji. Co prawda jest jeszcze trochę czasu, ale poczytać o tym, gdzie się zaczyna można. Dziś będzie o miejscu - zatem ogólny widok na krainę oraz miasto (większość informacji pochodzi ze źródeł internetowych oraz dodatku "Sigmar`s Heirs" do WFRP v.2

Wissenland. Południowa prowincja elektorska Imperium. Wielu mówi o tej krainie Sudenland, z racji rzeki Soll, która przecina ten skrawek Starego Świata. Od wschodu Wissenland ogranicza Górny Reik, za którym rozciągają się zielone pagórki Averlandu. Od zachodu dumnie piętrzą się Góry Szare, które dzięki krasnoludom, dają pracę dla wielu ludzi, a kopaliny Wissenlandu są znane w całym Imperium. Na południu swe ośnieżone szczyty pokazują Góry Czarne. To przez nie biegnie szlak do Tilei, co czyni z rzeki Soll bardzo uczęszczany i dochody trakt handlowy. Na terenie tej krainy leży perła w koronie Impeirum - Nuln, zaś jego władczyni - Księżna Emmanuelle von Liebwitz to pierwsza partia w Starym Świecie i zarazem głowa całego Wissenlandu. Stolicą prowincji jest Wissenburg - i rzeczywiście jest to prowincja. 9 000 mieszkańców wobec 85 000 leżącego 3 dni drogi Nuln to pestka. A sam Pfeildorf to trzecie co do wielkości miasto. Liczy sobie prawie 7 000 według ostatniego spisu ludności z początków panowania Karla Franza, Imperatora. Miasto, kiedyś stolica Sudenlandu, obecnie to spokojne i uporządkowane miasto. Zamieszkują go głównie ludzie oraz trochę krasnoludów, które prowadzą tu handel oraz wstępną obróbkę rud wydobywanych w Górach Szarych. Do największych Hanz należą Srebrna, Miedziana i Węglowa. Jak sama nazwa wskazuje, zajmują się określonym rodzajem surowca. Trafia on na rynek Gratten w Pfeildorfie i stąd albo jest przetwarzany, albo znajduje swojego nabywcę i opuszcza miasto. Drugim źródłem utrzymania mieszkańców to wełna oraz wyroby z nią związane, a także owce, mleko i mięso. Nieliczne niziołki nie mogą się tutaj za długi zaaklimatyzować a elfów to nie widziano w okolicach od lat.
Spokojna kraina zamieszkiwana jest przez spokojnych ludzi. Wiara w Sigmara jest tu większa niż w samym Altdorfie, a to ze względu na prostotę ludzi tu mieszkających oraz poszanowanie krasnoludów, kórzy również oddają cześć wielkiemu przyjacielowi ich rasy. Na uwagę zasługuje również kult natury w spostaci Taala oraz Rhei (zwanej tutaj Dyrath). Najciekawszą sprawą są liczne miejsca Starej Wiary, a także obrządki w niektórych wsiach. Ludzie są prości i szorstcy w obyciu ale o niezachwianej wierze oraz wewnętrzej sile. Mówi się, że to przez kontakty z krasnoludami, które przecież z obycia nie słyną. Nie na darmo podczas ostatniej intruzji Chaosu na Imperium trzy bataliony pikinierów z Wissenlandu walczyło jak równy z równymi u boku krasnoludów przeciwko Czarnym Ogrom. Z prawie tysiąca żołnierzy nie wrócił co piąty, ale tych, co wrócili, witano tak, jak bohaterów. Po dziś dzień, mimo że minęło kilka lat, na pamiątkę tego czynu każdy, kto był wtedy na wojnie ma wpiętą czarną kitkę włosów na prawym ramieniu. Inni walczyli w wolnej kompanii Hesse, która jako najemnicza kompania z wolnej stopy do walki przystąpiła i złoto za ten czyn zażądała. Krasnoludy i ludzie dzielnie walczyli ale większość z nich padła pod naporem ponad setki trolii. Jednak ten czyn opłacił się tym, co przeżyli. O tych, co zostali w lasach Middenlandu układano pieśni bo na takie pieśni zasługiwali.
Co mówią o ludziach "stąd" inni:
"Nigdy jeszcze nie spotkałem grupy bardziej zniechęconych ludzi" (Hector Brunwald)
"Większość z nich to górale. I są równie gadatliwi jak krasnoludy" (Karczmarz z Grussenwald)
"Twardy i zacięty ludek w walce. Wydaje się, że chcą odpłacić każdemu za upadek Sudenlandu. Jednak nie wiem dlaczego." (Oficer imperialny)
"Najlepsze futra znajdziesz niedaleko źródeł Hornbergu, ale pamiętaj, by krasnoludy nie złapały Cię na swojej ziemi" (były traper).
 
__________________
...and the Dead shall walk the Earth once more
_. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._
Yarot jest offline  
Stary 24-11-2005, 00:35   #2
 
Yarot's Avatar
 
Reputacja: 1 Yarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnie
Dziś, zgodnie z obietnicą, druga porcja WFRP dla Was.
Dziś trochę o tym, co leży pod zasłoną przygody czyli o mechanice. Nie zmieniło się wiele, ale kilka podejść do tego samego tematu przyczyniło się do tego, że niektóre elementy są zaskakująco dobre. Najpierw statsy - to co najważniejsze, a co zostanie Wam wygenerowane na podstawie przesłanych mi życiorysów i opisów. Są najważniejsze cechy do walki: Walka Wręcz, Umiejętności Strzeleckie, Siła, Zręczność oraz Wytrzymałość i Odporność. Teraz wszystkie te statystyki są procentowe (oprócz życia) i w jasny sposób wpływają na mechanikę walki:
- kolejność określa Zręczność oraz rzut k10 (to zastąpiło cechę Inicjatywa z poprzedniej edycji);
- trafienie kogoś to oczywiście albo WW albo US zwiększone lub zmiejszone o odpowiedni modyfikator wynikający z sytuacji, pozycji, ruchu lub innej przyczyny zależnej od MG;
- zadawanie ran to rzut k10 (a nie jak poprzednio k6) powiększony o modyfikator z siły (a nie jak poprzednio o Siłę);
- zbroje są teraz dużo lepsze i mogą mieć od 1 do 5 PP i jest możliwość ich ubierania na siebie - o zwiększeniu przeżywalności nie wspomnę
- poprzednia Odporność, która czasami zastępowała dobry pancerz płytowy została zniwelowana przez wprowadzenie modyfikatora z Odporności, który pomniejsza liczbę zadawanych ran;
- specjalne akcje broni - wprowadzono szereg akcji specjalnych, które są właściwe dla danych typów broni (broń przebijająca niweluje pancerz, bronie do parowania, oborny, celności, oraz ciężkich ran - to ostatnie mają bronie dwuręczne; nie zadają one obrażeń dwa razy większych tylko rzuca się na rany dla nich dwa razy i wybiera lepszy wynik)
- podczas jednej tury akcji można wykonać jedną pełną akcję, dwie akcje zwykłe albo ileś tam akcji darmowych; szereg czynności można wykonać podczas tury i ich podział wynika właśnie z przypisania do danego typu akcji; atak to akcja standardowa, ale nie można wykonywać 2 ataków na rundę, choć cecha "Ataki" może na to wskazywać - otóż jest to inaczej przewidziane; wykonanie serii ciosów - tyle ile wynosi cecha ataki pochłania całą pełną akcję; jak widać nic nie jest zaburzone a ataki wykonane; całość układu jest może niezbyt jasna, ale na szczęście w praktyce to opanowałem, więc nie ma strachu o wyniki
- pojawił się podział umiejętności na zdolności i talenty; to bardzo dobre rozwiązanie, gdyż teraz Bardzo Silny jest brany z puli talentów, kórych nie da się wyuczyć, bo jest to wrodzone i tyle;
Magia to Inteligencja, Siła Woli oraz Charyzma a także Magia:
- magia czarodziejska; tutaj pojawiła się istna rewolucja; magia jest już oddzielona od modlitw kapłańskich; zniesiono Punkty Magii; teraz czary można ciskać do woli o ile - i tu jest haczyk - nie zdarzy ci się skucha; każdy czar ma poziom trudności - liczba od 1 do 40 chociażby; każdy mag ma cechę Magia równą na poczatku 1 a potem nawet 4; każdy punkt Magii to jedna kość k10, którą trzeba rzucić więcej niż wynosi trudność czaru - proste? Jasne. Jeśli czar ma trudność 4 to wiadomo, że mag mający 3 Magii a ten z 1 punktem będzie podchodził do tego czaru zupełnie inaczej; składniki czaru mogą obniżać trudność czaru; problemy zaczynają się, gdy rzucisz 1 na jednej kostce (np. jako początkujący mag). Jeśli nie wykonasz testu Silnej Woli to dostajesz 1 punkt Obłędu. Jeśli rzucasz kilkoma kośćmi to niebezpieczeństwo rośnie aż dochodzi do czegoś co nazywa się Klątwą Tzeentcha; klątwa objawia się, gdy na kościach pojawia się dublet, lub triplet lub kwadruplet - gradacja oznacza tylko rosnącą siłę klątwy a może być ona od otrzymania ran do wypalenia okolicy w promieniu kilometra;
- magia boska bieże swą siłę od bóstwa i nie jest tak śmiertelna jak dla magów; tutaj powikłania wynikają tylko z wyrzucenia dubletu lub tripletu - wtedy można nabawić się Gniewu Bogów; dla oddanego kapłana nie będzie to problemem - dla kapłana tracącego wiarę może być to ostatni raz, kiedy może zaczerpnąć tchu;
- awansując na inne profesje zdobywa się rozszerzenia oraz umiejętności, za które płaci się doświadczeniem;
Tak to wygląda dla MG. A dla gracza nadal pozostał ten sam dobry, brzydki i brudny Stary Świat.
Teraz mechanika walki na forum. Podejrzewam, że będzie się ona zmieniała, w miarę jak uda się ją podrasować, ale wstępnie można tak zacząć. Na początku walki określam kolejność według której będziecie pisać, co robi Wasza postać. Kolejność będzie wynikać ze Zręczności oraz rzutu k10. Pojawi się taka oto lista uszeregowana od tego, kto pierwszy coś robi, do tego, kto ostatni:

GraczA
GraczB
GraczC
GraczD

Będę oczekiwać, żeby każdy gracz kolejno podawał, co będzie robił. Oczywiście rozstrzygnięcia będę podawał na bieżąco. Kiedy tura wszystkich minie, to lista będzie wyglądała następująco:

GraczA1
GraczB1
GraczC1
GraczD1

I znów zaczyna się od nowa. Przy większej niż 4 liczbie osób jest to konieczne, bo potem rozłazi się to wszystko koszmarnie. Na szczęście nie musicie nic pamiętać i wiedzieć specjalnie do mechaniki. Łatwo poznacie, kiedy wasza kolej. Takie zdarzenia będą pojawiać się, kiedy jest to istotne dla akcji a nie cały czas. Trochę spowalniają grę, i bez tego czasami idzie wszystko wolno. System będzie zmieniany w miarę, jak go się przetestuje. Zatem bez obaw - nic się nie zgubi i nic się nie straci.
W następnym odcinku przykładowy ekwipunek, trochę o złocie i porównaniu zarobków. Może się przydać.
(uwaga wszelkie użyte przeze mnie nazwy są moimi tłumaczeniami, bowiem nie mam dostępu do polskiego wydania; jeśli ktoś ma wątpliwości czy mówię o tym samym o czym on myśli to niehc da znać).
 
__________________
...and the Dead shall walk the Earth once more
_. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._
Yarot jest offline  
Stary 24-11-2005, 15:59   #3
 
Darken's Avatar
 
Reputacja: 1 Darken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumny
Mam propozycje: Opisy czynności podczas walk gracze mogli by umieszczac w komentarzach a kochany MG Na koniec tury ładnie to sklejał w temacie sesji. Co ty na to Yarot?
 
__________________
Mroczna wydawnicza małpa przedstawia Gindie, czyli wydawnictwo fabularnych gier karcianych.
Uuuk.
Darken jest offline  
Stary 28-11-2005, 18:55   #4
 
Yarot's Avatar
 
Reputacja: 1 Yarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnie
Cytat:
Napisał Darken
Mam propozycje: Opisy czynności podczas walk gracze mogli by umieszczac w komentarzach a kochany MG Na koniec tury ładnie to sklejał w temacie sesji. Co ty na to Yarot?
Nie wiem, czy z tym nie będzie większego zamieszania niż to jest warte. Może jednak zrobimy to podczas sesji, bo potem ktoś nie spojrzy, zobaczy że to nie jego tura itp. Opisuję jakieś zdarzenie, poczym zamieszczam "listę startową" i każdy z graczy, zgodnie z listą wpisuje to, co robi. Mój post przedstawiający wynik walki opisuje całość tury i jej wyniki. I o ile istnieje konieczność, znów umieszczam listę z kolejnością na najbliższy czas. Może się zdarzyć, że ktoś będzie zaskoczony, podczas walki jeden z krytyków spowoduje, że turę będzie musiał opuścić to też to zamieszczę. Taka lista nie będzie za bardzo psuła wyglądu przygody, a pozwoli trzymać czas i zdarzenia we właściwej kolejności. Tak to widzę w tej chwili. Jeśli zdarzy się, że to nie daje rady to się zmieni. Dlatego chyba przy tym zostanę na razie.
Trochę ekwipunek zwleka, ale jutro lub pojutrze już będzie.
 
__________________
...and the Dead shall walk the Earth once more
_. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._
Yarot jest offline  
Stary 30-11-2005, 23:41   #5
 
Yarot's Avatar
 
Reputacja: 1 Yarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnie
I zgodnie z obietnicą trochę o ekwipunku i innych takich. Zacznę od spraw przyziemnych czyli jadło i picie. Otóż zakładam, że aby nie czuć głodu i zachować stan zdrowia a także warunki do odpoczynku i regeneracji należy poświęcać dziennie 10 pensów. To będzie Wam zdejmowane za każdy dzień Waszego życia w Starym Świecie. Jeśli chcecie sobie pofolgować, to wydajecie więcej - średnio od 3 do 10 razy więcej. Jeśli chcecie przyoszczędzić, to możecie ograniczyć to do połowy. Jednak liczcie się z możliwością zasłabnięć, chorób i innych mało przyjemnych rzeczy wynikających z niedożywienia. Podaję to po to, by podczas przygody nie zaprzątać sobie dużej wagi rzeczami codziennymi, a do takich należy właśnie jedzenie i picie. Zatem jeśli pojawi się opis śniadania czy innego posiłku, to wiecie ile on wyniesie i nie trzeba się o to pytać. Oczywiście jeśli ktoś "zmieni" sobie menu to niech powie. A kiedy jedzenie będzie istotne, to zostanie to też odpowiednio zasygnalizowane.
Pojawiła się waluta. Dla przypomnienia:
[center:3fa0eae56b]1 Korona Imperialna (złota ZK) = 20 Szylingów (srebrnych S) = 240 Pensów (brązowych P)[/center:3fa0eae56b]
[center:3fa0eae56b]1 Szyling = 12 pensów[/center:3fa0eae56b]
Czy to dużo czy mało?
Sami popatrzcie na relacje cenowe. Podaję typowe, ale pojęcie na cih podstawie sobie wyrobicie:

miejsce w dormitorium 5 P
miejsce w osobnym pokoju 10 S
kąpiel 1 S
tygodniowy zarobek niewykwalifikowanego robotnika 5 S (po odjęciu żarcia i spania ma się rozumieć)
podróż dyliżansem na krótkim odcinku - kilka mil 1 ZK, zaś dłuższa to kosztowne przedsięwzięcie kosztujące 7 ZK za każde 12 mil (ochrona wliczona ma się rozumieć)
ta sama podróż na zwykłym wozie, ale w miarę szybkim kosztuje odpowiednio 10 S oraz 3 ZK
piwo 2 P
dobre wino 10S
chleb 2 P
zwykłe ubranie 1 ZK
płaszcz 5 ZK
kapelusz 10 S

broń - tutaj rozpiętość jest od 1 ZK (sztylety, pałki) po 18-20ZK za korbacze, miecze dwuręczne; standardowa broń ręczna będąca na wyposażeniu każdego bohatera to 10 ZK;
broń miotana - od plebejskich proc i włóczni (2 ZK) po łuki (10 ZK) oraz kusze (25ZK) po pistolety (200 ZK)
zbroje - skórzane 3-25 ZK; kolcze 20-170 ZK; płytowe 30-400 ZK

ekwipunek różny:
plecak 30 S
lampa oliwna + 0,5l oliwy 10S
pochodnia 5P
lina 10 metrów 1 ZK
pergamin 1 S
papier 5 S
wytrychy 10 ZK
książka 100 ZK
łańcuch 30 S za każde 0,5 ,metra
łom 10S
przyrządy do pisania (tubus, pióro, atrament, kałamarz, podstawka) 10 ZK
hak 4 ZK
sprzęt do przebierania się (farby, peruki) 5 ZK
i coś dla eksperymentatorów: trucizny - czarny lotos 20 ZK, korzeń mandragory 25 ZK, czarny jad 30 ZK (ceny za jedną dawkę)

Jak widać jes tego trochę. Podane ceny dotyczą standardowego towaru, bez szczególnych walorów dodatkowych. Jeśli chce się coś trwalszego lub ładniejszego albo i to i to, to trzeba te ceny odpowiednio zwiększyć - średnio od 3 do 10 razy. W to wchodzi wyrób ze stali dobrej jakości, krasnoludzki kowal, elficki tkacz, umieszczenie ozdób, klejnotów, posrebrzanie i pozłacanie. Jak ktoś ma kasę, to może robić, co mu się żywnie podoba.
Jak zauważyliście ceny są takie, że aby gdzieś się ruszyć, to trzeba się nieźle namęczyć, by mieć kasę choć na podróż. Dlatego początki są trudne. Na szczęście każdy z Was będzie zaczynał z określoną gotówką oraz sprzętem przewidzianym w waszej obecnej profesji. Co z tym zrobicie, to już Wasza wola.

Teraz króciutkie podsumowanie:

Do sesji "12 kroków" przeszły następujące osoby:

Nassair
Millenion
inwyt
Hood
toma5on

Piątka szczęśliwców powinna teraz czekać na PW o swoich postaciach od mojej - cyferkowej - strony oraz wprowadzenie. Ponieważ układa się ciekawa koncepcja grupy - niezbędne przedstawienie jest Wam waszych wewnętrznych relacji oraz znajomości.

Do pozostałych pięciu osób, które się zgłosiły - jeśli jeszcze nadal będziecie chciały zagrać, to pod koniec grudnia uruchomiona zostanie druga grupa w której się znajdziecie. Zatem nic straconego. Aha, uważnie czytajcie to, co pojawi się w "12 krokach" bowiem to, co będzie się działo w tej sesji będzie miało wpływ na Waszą grupę. Zostanie zachowana jedność miejsca i lekkie przesunięcie czasu, zatem poznacie świat i realia już podczas obecnej przygody. Zapraszam serdecznie.

A wracając do obecnej drużyny, to planuję zacząć w przyszłym tygodniu najpóźniej we wtorek. Oczywiście do czasu aż dopnę całość drużyny - jeśli się to nie uda, to może się to odwlec o kilka dni. Mam nadzieję, że jednak potoczy się wszystko sprawnie i bez problemów.
Jeśli jeszcze coś chcecie wiedzieć, to piszcie. Komentarze są po to, by zamieszczać swoje uwagi co do sesji.
 
__________________
...and the Dead shall walk the Earth once more
_. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._
Yarot jest offline  
Stary 30-11-2005, 23:57   #6
 
kemuri's Avatar
 
Reputacja: 1 kemuri jest na bardzo dobrej drodzekemuri jest na bardzo dobrej drodzekemuri jest na bardzo dobrej drodzekemuri jest na bardzo dobrej drodzekemuri jest na bardzo dobrej drodzekemuri jest na bardzo dobrej drodzekemuri jest na bardzo dobrej drodzekemuri jest na bardzo dobrej drodzekemuri jest na bardzo dobrej drodzekemuri jest na bardzo dobrej drodzekemuri jest na bardzo dobrej drodze
Proszę się starać! Macie przynajmniej jednego czytelnika.
 
__________________
"Było tak zimno, że gdyby termometr był o cal dłuższy, zamarzlibyśmy na śmierć".
Mark Twain
kemuri jest offline  
Stary 08-12-2005, 00:25   #7
 
Yarot's Avatar
 
Reputacja: 1 Yarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnie
Już jutro pierwszy wpis do "12 kroków" (w godzinach popołudniowych - macie czas na ostatnie przemyślenia). Zatem sesja rusza. Pamiętajcie, że w komentarzach możecie (a czasami nawet musicie) umieszczać to, co na sesji zmieścić się nijak nie może - komentarze, utyskiwania, pomysły rozwiązań kwestii spornych oraz inne. Jeśli jakaś kwestia świata będzie niezrozumiała zostanie wyjaśniona, jeśli kwestia mechaniczna - to również doczeka się swojej kolejki wyjaśnień.
Mam nadzieję, że przygoda spełni Wasze oczekiwania i stanie się wstępem do prawdziwej kampanii w Starym Świecie. Zapraszam!!!
 
__________________
...and the Dead shall walk the Earth once more
_. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._
Yarot jest offline  
Stary 09-12-2005, 00:05   #8
 
Yarot's Avatar
 
Reputacja: 1 Yarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnie
Przepraszam za zwłokę w zaczęciu. Ale już jest wszystko tam, gdzie trzeba. Zapraszam do grania, zgodnie z przyjętymi zasadami na forum.
Zatem mozna się przedstawiać i opisywać dokłaniej niż to zrobiłem ja w waszych openingach.

Edytowany
To ja też dorzucę stronkę o WFRP do przejrzenia - świetne mapy, odręczne, na każdą prowincję imperium i trochę wiedzy. Do wykorzystania:
Mapy i nie tylko
 
__________________
...and the Dead shall walk the Earth once more
_. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._
Yarot jest offline  
Stary 10-12-2005, 22:34   #9
 
Millenion's Avatar
 
Reputacja: 1 Millenion ma wyłączoną reputację
Szukając informacji o Imperium natknąłem się na stronę Kamienny Smok, na której można przeczytać - i ściągnąć - historię Imperium, Starego Świata i nie tylko. Może się przydać w czasie sesji.
 
__________________
[center:e3bddbfe0e]And I saw the beast rise up out of the sea, having seven heads and ten horns, and upon his horns ten crowns, and upon his heads, the names of blasphemy.[/center:e3bddbfe0e]
Millenion jest offline  
Stary 10-12-2005, 22:37   #10
Banned
 
Reputacja: 1 inwyt nie jest za bardzo znany
Top może i to się przyda - http://www.warhammer.net/maps.php
 
inwyt jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:04.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172