Wyniki rzutów? Jak najbardziej. Będziemy wiedzieć, czemu Los nas kopnął lub pogłaskał :) Julian konserwatywny? Według mnie najpierw działa, potem myśli :D |
Kerm, mogłeś przy okazji wrzucić do posta dialog z karczmarzem z doca (tę część co jest). Jak się jeszcze coś dopisze to najwyżej ktoś inny już doda u siebie i tyle. |
Czas do niedzieli. Jeśli ktoś jeszcze coś chce dopytać w ramach dialogów z posta - to oczywiście doc/gg. Można też przeprowadzić dalszy rekonesans, możemy to nawet rozpisać na docu, ale czas jak zwykle goni. Zmierzcha się tu szybko, ze względu na nisko wiszące chmury i ciągły deszcz. A łażenie w tych warunkach po ciemku jest na pewno wyjątkowo paskudne. Rzutów na razie nie pokazuję, jako, że w przypadku śledztwa byłaby to wpadka z mojej strony. ;) |
Jeśli moja wizja drogi jest rozbieżna z tym, co wie MG, to proszę o informacje. Poprawię :) |
Czas do soboty. Kto będzie chciał powstrzymać kłótnie, wystarczy opisać tę scenkę z dokładnym wskazaniem działań i słów postaci. Można to potem umieścić na docu (PW, gg etc) przed wrzuceniem do posta, można zostawić jako deklarację w poście. Niezależnie od tego gdzie to będzie, wykonam każdemu jawny rzut, umieszczając jego wynik i opis konsekwencji (mechanicznie i storytellingowo) na docu lub komentarzach. To pierwsza taka "mechaniczna" sytuacja, dzięki czemu można się bliżej przyjrzeć, jak to działa. Oczywiście jeśli przy akcji postać używa jakiejś karty akcji bądź talentu, także proszę o stosowną deklarację. Podobnie jak w nieoczywistych sytuacjach wskazać jakiej umiejętności chce się użyć - pozwoli nam to uniknąć błędnego rozumienia działania danej umiejętności. To chyba tyle na tę chwilę, jak zwykle nie bać się pytać. |
Z powodów rodzinnych raczej nie należy się spodziewać szybko mojego posta. Postaram się napisać coś przed świętami, ale nie obiecuję. |
Wesoły świąt i dużo dużych prezentów pod choinką. :) |
Wesołych Świąt wszystkim życzę;) |
Zdrowych i spokojnych :D |
Ok, wracamy do gry. Czas do niedzieli, ale nie potrzebuję postów od każdego - wystarczy aktywność na docu. Ta kolejka dla Was to zadawanie pytań Holtzom. Przypominam, że przekrzykiwanie się i zadawanie po kilka pytań na raz zaowocuje odpowiednią reakcją npców na takie zachowanie postaci. Będę regularnie zaglądał na doca, ale możemy się umówić, że każda postać niezależnie od tego kiedy ostatnio odpisałem ja, może zadać jedno pytanie na raz (nawet jak "wiszą" zadane przez innych pytania). Wtedy to odpowiednio ułożę. Co do rzutów wykonanych w moim poście (od razu mówię: wykorzystuję angielskie nazwy kości i wyników na nich, tak jest łatwiej i bardziej dla mnie iintuicyjnie - na razie dam jeszcze odpowiedniki polskie, ale później będę się posługiwał oryginalnymi): Julian wykorzystuje swój urok osobisty (charm), który z kolei korzysta z jego Ogłady, która jest zastraszająco niska i wynosi 2. Nie ma także żadnych bonusów, test MG uznaje za normalnie trudny (2 kości wyzwań - challenge) ale dodatkowo tamci zajęci są ostrą kłótnią, więc wtrącenie Juliana obciążone jest jeszcze dwoma kośćmi pecha - misfortune. Rzut jest więc bardzo trudny: 2x challenge 2x misfortune 1x characteristic 1x conservative (zielona kość, jako, że Julian jest na 1 puzzlu postawy konserwatywnej) Co ciekawe, udaje mu się, jego wynik to: 1x sukces, 1x boon (orzełek), 3x bane (czaszka). Oznacza to sukces w rzucie, ale obciążony dwiema czaszkami (jeden bane niwelowany jest przez boon-a). Ja jako MG przełożyłem to na to, że tamci przestają atakować się nawzajem a w zamian skupiają na Julianie. Dodatkowo Julian otrzymuje 1 punkt stresu, który miałby znaczenie, gdyby doszło do walki. Nie doszło, więc punkt jest automatycznie "leczony" po tej scenie - gdy Bretończyk odetchnie głębiej z ulgą. Ygritte natomiast miała nieco lepszą sytuację. Używa zastraszania (intimidate), które wykorzystuje siłę - w jej przypadku 3. Nie ma wyszkolenia, więc nie dostaje z tego żadnych kości, ale MG stwierdza, że proste chłopki boją się jej słów i tego jak wygląda i jak się zachowuje i dodaje do puli jedną kość szczęścia (fortune). Sam test uznaje jako normalnie trudny (2x challenge dice) i obciążony jedną misfortune dice, jako ujemnym modyfikatorem za konieczność zwrócenia na siebie uwagi. Jej pula wygląda więc tak: 2x characteristic 1x conservative (za jej obecną postawę) 2x challenge 1x fortune 1x misfortune Jej rzut także się udaje, otrzymuje wyniki: 2x sukces (1 klepsydra), 1x boon, 1x porażka. 1x chaos star Gwiazda chaosu w przypadku tego testu liczona jest jako bane, także likwiduje boon-a. Klepsydra nie odgrywa znaczenia (nie jest to walka ani użycie akcji lub talentu z karty), a sukcesów jest więcej od porażek. Ygritte przekonuje do zaprzestania, lub przynajmniej odłożenia kłótni na później przez zastraszenie i zmuszenie rodziny Holtzów do odpowiadania na wasze pytania. Także pierwsza kolejka rzutów poszła Wam dobrze. Jeśli macie jakieś pytania to je zadawajcie rzecz jasna. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:30. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0