lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Warhammer (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/)
-   -   Komentarze - Złoto dla naiwnych (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/12466-komentarze-zloto-dla-naiwnych.html)

valtharys 13-04-2013 11:10

Komentarze - Złoto dla naiwnych
 
Witajcie. Tak więc, może na początek garść ustaleń i informacji. Pierwszy post będzie w okolicach poniedziałku (ktoś mi Nurglinga do szafy podrzucił i lekko zdycham). Panel graczy postaram się przygotować w ciągu doby, tak żebyście mogli go wypełnić. Proszę, by do poniedziałku każdy uzupełnił swój panel wraz z avatarem (proponuję 200*200). Koniecznie!!!

Na PW dostaniecie info ile dodatkowych PD za KP doliczę, ot taki bonus od MG.

Poniżej kilka kwestii. Każdy ma się opowiedzieć za jedną z opcji. To warunek, bym zaczął postować.

A i każdy może dopisać sobie 5 zk jako zaliczkę, którą dostaliście od Mercuccia.

A teraz garść pytań ?

1. Wolicie sesję strikte mechaniczną, czy bardziej storytelling, gdzie mechanika pojawia się głównie przy final fightach (bossowie) lub przy gracz(e) vs gracz(e)? Jeżeli wybieracie opcję 2, to wtedy oczekuję od graczy, że w danych sytuacjach ich postacie będą zachowywać się adekwatnie do sytuacji (strach, obłęd, szał bitewny). Sami wtedy decydujecie, a ja liczę na wasze wczucie się w postać (nie chciałbym sytuacji: widzicie smoka, a gracze “aa jaszczurka..będzie kebab”).

Rzuty wykonuję ja, w tak zwanym zaciszu domowym, za pomocą pewnej demonetki :)-


2. Google doc. - używamy, czy totalnie pomijamy? Wasze sugestie.

3. Punkty doświadczenia: rozdaję podczas przygody czy przyznaję wam dopiero po zakończeniu rozdziału?

4. Czas na post: do pięciu dni Wy, ja około 2 dni na odpis. Akceptujecie?

5. Jeżeli komuś coś tam wypadnie, liczę, że sam da mi znać, i że nie będę musiał go ścigać.

Kerm 13-04-2013 11:45

Witam wszystkich i przyjemnej gry życzę.

A teraz odpowiedzi i uwagi.
1. Mechanika.
2. Doc - jak najmniej.
3. Im szybciej, tym lepiej.
4. Tak.
5. Jasne.

Zombianna 13-04-2013 11:57

Dzieńdobry :)

Ad1. Jak wyżej - mechanika.
Ad2. Do ważnych dialogów i akcji - jasne, ale bez notorycznego używania co post. To strasznie irytuje.
Ad3. Lepiej częściej a mniej ,niż rzadziej a więcej.
Ad4. Jasne.
Ad5. Jasne.

Szarlej 13-04-2013 11:59

Cześć wszystkim :-) oby ta przygoda w Starym Świecie przyniosła nam jak najwięcej frajdy.

1. Storytelling.
2. Używamy.
3. Podczas przygody.
4. Akceptuje.
5. Się wie.

Cranmer 13-04-2013 12:38

1. Synteza mechanika i story - mechanika tylko wtedy kiedy jest niezbędna (gracz vs gracz, gracze vs boss ),
2. Używany ale nie nagminnie - do jakiś gadek większych/dłuższych
3. Jak nagromadzi się za co dawać - po pewnych etapach przygody
4. Tak
5. Jasna sprawa.

AJT 13-04-2013 13:52

Witam Was wszystkich;) i życzę udanej zabawy;)

1. Zdecydowanie mechanika. Po to mamy tyle statsów, umiejek, zdolności, by ich używać;)

2. Nie pomijamy totalnie, ale używamy tylko wtedy gdy go trzeba i wspomoże to, a nie spowolni, grę.

3. W trakcie. Przygód nie kończy się zbyt często;)

4. Tak

5. To nie pytanie;) Można na mnie liczyć w tej kwestii;)


Valth, to w avku, to jakiś ziomek Filipka?;) Albo synek?

Jaracz 13-04-2013 17:34

Typuję następujące odpowiedzi panie władzo.

1. Storytelling z elementami mechaniki we wspomnianych sytuacjach, tj. gracz vs gracz i gracz vs ważna dla przygody persona (czyt. boss).

2. Google Doc'a używamy, ale tylko do wewnątrzgrupowych rozmów lub szybkich akcji.

3. PDeki podczas przygody.

4. Tak.

5. Jak wypadnę przez okno, upoważnię kogoś do przekazania odpowiedniej informacji :)

Asderuki 13-04-2013 17:34

1. Większy nacisk na story. Mechanika przy bossach i gracz vs. gracz. Bo od czasu do czasu fajnie jest cyferkami kogoś ubić... albo zginąć.

2. Używamy.

3. Tu pójdę za chwilowym głosem większości. Częściej

4. Si

5. Jasne.

vanadu 13-04-2013 20:14

1. tak jak AJT, po to ja mamy by jej używać ;) jak najbardziej używamy ;)

2. używamy, jest użyteczny
3.podczas przygody
4. tak
5. oczywiście

a tak w ogóle to powodzenia w grze;)

Eliasz 13-04-2013 21:29

Witam wszystkich graczy - znanych mi i nieznanych i szacownego MG

1. Storytelling z dodatkiem mechaniki vs boss i gracze. ( w ostatnim poście moja postać po przypadkowym zabiciu bandyty porzygała się i wciąż jeszcze nie może dojść do siebie. Pierwsza zabita ludzka osoba na koncie młodego włóczykija ) z tą postacią będzie nieco inaczej, bo już obeznana w walce, ale na stosowne odgrywanie możesz spokojnie liczyć.
2. Doc - używamy, jednak bez przesady. Czasami sesje zawieszają się na docu, czasami bez niego nie potrafią posunąć się naprzód. Jak wyjdzie potrzeba to się skrzykniemy, inaczej odpowiadamy sobie w postach.
Przydatny jak będzie dużo do omówienia i to wspólnie.
3. W trakcie - zwłaszcza jeśli pozwolą na jakieś rozwinięcie choćby statystyki nim się zakończy przygoda.
4. Tak , choć jeśli mogę wtrącić sugestię innym graczom, postarajcie się odpisywać możliwie szybko, oczywiście jak czas i wena pozwoli, ale im szybciej wy odpiszecie tym szybciej post MG, 5 dni nie oznacza, że czekamy na ostatnią chwile - bo tyle mamy danego czasu. Wiem , że różnie bywa, ale to p[o prostu moja prośba, bo znów nie jedna sesja się zwiesiła przez zbyt późne odpisywanie, a jest nas tu sporo graczy.
5. oczywiście - powiedział pewien rolnik wieszając gałki oczne na drzewie


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:50.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172