Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23-02-2014, 14:58   #1
 
Mortarel's Avatar
 
Reputacja: 783 Mortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwu
[komentarze] Krew, piach i łzy II

Witam wszystkich

Piszemy posty według standardowych zasad. 5 dni na waszą odpowiedź, 2 dni na moją. Jeśli odpiszecie szybciej, to moja odpowiedź pojawi się też prędzej.
W pierwszym poście komentarzy będziecie mieli zawarte podstawowe informacje na temat waszych oddziałów, będą aktualizowane na bieżąco, więc warto tu zerkać planując działania. Możecie nadać nazwy swoim oddziałom, to wtedy je tu uzupełnię.

Kurt Ripke
X oddział, II regimentu Bohsenfels

Typ oddziału: Rekruci
Wytrzymałość: 100
Atak podstawowy: 30
Szybkość: 4
Morale: bardzo wysokie (przez najbliższe 24h)
Samopoczucie: Lekko zmęczeni

Ekwipunek: Prowiant na 7 dni, włócznia, tarcza, sztylet, skórzany kaftan, plecak z kocem, miska i sztućce.

Zakupiono: 1 siekierę

1. Abelhard (chłop), 14 lat
2. Andric (chłop), 15 lat
3. Dieter (młynarz), 13 lat
4. Emil (kowal), 16 lat
5. Eodred (kucharz) , 18 lat
6. Felix (myśliwy) , 20 lat
7. Eugen (świniopas) , 13 lat
8. Diel (młynarz) , 16 lat
9. Gisbert (leśnik) , 14 lat
10. Jonas (węglarz) , 12 lat



Albert Koppig
XI oddział, II regimentu Bohsenfels
Typ oddziału: Rekruci
Wytrzymałość: 100
Atak podstawowy: 30
Szybkość: 4
Morale: wysokie
Samopoczucie: Lekko zmęczeni

Ekwipunek: Prowiant na 7 dni, włócznia, tarcza, sztylet, skórzany kaftan, plecak z kocem, miska i sztućce.
1. Hans (rzezimieszek) , 50 lat
2. Igor (złodziej) , 55 lat
3. Varl (szczurołap) , 51 lat
4. Sigric (śmieciarz) , 25 lat
5. Rein (śmieciarz) , 30 lat
6. Nat (śmieciarz) , 67 lat
7. Voltz (domokrążca) , 13 lat
8. Wulf (żebrak) , 80 lat
9. Otwin (żebrak) , 19 lat
10. Meinolf (hiena cmentarna) , 44 lata



Herman von Gendelhausen
IX oddział, IV regimentu Salkalten "Sroki"


Typ oddziału: Rekruci
Wytrzymałość: 100
Atak podstawowy: 30
Szybkość: 4
Morale: wysokie
Samopoczucie: Lekko zmęczeni

Ekwipunek: Prowiant na 7 dni, włócznia, tarcza, sztylet, skórzany kaftan, plecak z kocem, miska i sztućce.
1. Mekel (skryba) , 30 lat
2. Gunter (aktor) , 25 lat
3. Calvin (ochroniarz) , 25 lat
4. Bruno (kramarz) , 16 lat
5. Boris (chłop) , 50 lat
6. Albrecht (chłop) , 12 lat
7. Engel (włóczęga) , 37 lat
8. Gregor (włóczęga) , 25 lat
9. Lodwig (włóczęga) , 26 lat
10. Lucius (sługa) , 16 lat



Galiusz La Vorte
XIII oddział, II regimentu Bohsenfels


Typ oddziału: Rekruci
Wytrzymałość: 65
Atak podstawowy: 30
Szybkość: 4
Morale: wysokie
Samopoczucie: Zmęczeni

Ekwipunek: Prowiant na 7 dni, włócznia, tarcza, sztylet, skórzany kaftan, plecak z kocem, miska i sztućce.

Zakupiono: 5 butelek gorzałki, prowiant na 7 dni dla jednej osoby

1. Bart (leśniczy) , 14 lat
2. Guido (drwal) , 30 lat
3. Heinman (drwal) , 30 lat
4. Jekil (zielarz) , 33 lat
5. Leo (rzeźnik) , 20 lat
6. Jorn (zbieracz runa leśnego) , 70 lat
7. Osric (zbieracz runa leśnego) , 67 lat
8. Rigo (włóczykij) , 30 lat
9. Volker (chłop) , 13 lat
10. Xavier (woźnica) , 19 lat



Johann Vanderhosen
XIV oddział, II regimentu Bohsenfels


Typ oddziału: Rekruci
Wytrzymałość: 100
Atak podstawowy: 30
Szybkość: 4
Morale: bardzo wysokie (przez najbliższe 24h)
Samopoczucie: Lekko zmęczeni

Ekwipunek: Prowiant na 7 dni, włócznia, tarcza, sztylet, skórzany kaftan, plecak z kocem, miska i sztućce.

Zakupiono: 5x drewno na opał, 10x pochodnia, 2x lina, 2x łopata, 1x hubka i krzesiwo (-6zk i 6s)

1. Sebastian (rybak) , 20 lat
2. Ulli (rybak) , 30 lat
3. Prospero (majtek) , 16 lat
4. Sepp (łowca szczurów) , 13 lat
5. Johann (treser psów) , 33 lat
6. Liebert (tropiciel) , 45 lat
7. Gerlach (cyrulik) , 50 lat
8. Balthasar (żebrak) , 75 lat
9. Dankmar (rzezimieszek) , 40 lat
10. Dirk (chłop) , 12 lat



Ekkill Eiriksen
XV oddział, II regimentu Bohsenfels


Typ oddziału: Rekruci
Wytrzymałość: 0 - poważne rany
Atak podstawowy: 30 -12 = 18
Szybkość: 4
Morale: niskie
Samopoczucie: Bardzo zmęczeni (jeśli będą kontynuować marsz w dzisiejszym dniu, to na jego koniec otrzymają -1 morale)

Ekwipunek: Prowiant na 7 dni, włócznia, tarcza, sztylet, skórzany kaftan, plecak z kocem, miska i sztućce.
1. Detlef (szkutnik) , 55 lat
2. Eodred (stolarz) , 56 lat
3. Agis (piekarz) , 68 lat
4. Gawin (żołnierz okrętowy) , 25 lat
5. Hamlyn (żeglarz) , 23 lat
6. Josef (włóczęga) , 14 lat - zmarł dźgnięty nożem
7. Linus (włóczęga) , 16 lat
8. Horst (flisak) , 30 lat - porwany przez zwierzoludzi
9. Gismar (chłop) , 60 lat - zabity przez Goraka
10. Rambrecht (chłop) , 56 lat - porwany przez zwierzoludzi



Carl Gretch
XI oddział, III regimentu Salkalten


Typ oddziału: Rekruci
Wytrzymałość: 250
Atak podstawowy: 40
Szybkość: 3
Morale: bardzo wysokie (przez najbliższe 24 h)
Samopoczucie: Lekko zmęczeni

Ekwipunek: Prowiant na 7 dni, miecz, tarcza, sztylet, oszczep, skórzana zbroja, kolczuga, kolczy czepiec plecak z kocem, miska i sztućce.

Umiejętności:

-szarża- miecznicy szarżują z zabójczą skutecznością. (+50% do skuteczności walki oddziału, nie można używać broni dystansowej w natarciu, +1 do szybkości)

-ramię przy ramieniu- miecznicy ścieśniają szeregi przygotowując się do obrony. (-25% do skuteczności walki przeciwnika)

-harcownicy- członkowie oddziału otrzymują dodatkowo po oszczepie, którym rzucają we wroga zanim chwycą za broń właściwą. (+1 dodatkowy atak oszczepem w fazie natarcia)

-ukrycie- oddział potrafi zamaskować swoją obecność. Istnieje 25% szansa wykonaniu ataku z zaskoczenia. (kumuluje się z „zasadzką”)

1. Gorish (furman) , 30 lat
2. Gustaw (drwal) , 25 lat
3. Pieter (leśnik) , 33 lat
4. Theo (zielarz) , 50 lat
5. Arne (ochotnik), 30 lat
6. Franz (gladiator), 22 lata
7. Ernst (oprych), 40 lat
8. Ehrl (górnik), 25 lat
9. Aldred (przemytnik), 18 lat
10. Kaspar (giermek), 20 lat
11. Lukas (miecznik), 30 lat
12. Jorg (wartownik), 45 lat
13. Gundolf (medyk), 35 lat



Poniżej zamieszczam eksperymentalną mechanikę bitwy. Jeśli ktoś będzie miał jakieś uwagi, pomysły, którymi można coś ulepszyć, zmienić, dodać to niech napisze. Wspólnie wypracujemy coś co będzie działać. Jedno zastrzeżenie, ulepszenia i zmiany muszą działaś na rzecz uproszczenia mechaniki, żeby miała jak najmniej etapów. Nie chcemy przecież rozgrywać bitwy przez 7 tygodni. W czasie bitwy będę wykonywał wszystkie rzuty, które będę mógł robić za was, do przodu, aby nie marnować tygodni.

Armia składa się z oddziałów dowodzonych przez sierżantów i z dowódcy bitwy. Każdy z nich pełni swoją role na polu walki. Bitwa ma kilka etapów i nie zawsze wszystkie wystąpią.
1. Pierwszym etapem są manewry. Obie armie wiedzą o sobie i przemieszczają się aby uzyskać jak najlepszą pozycję, z której rozpoczną bitwę. Może się zdarzyć, że obie armie zajmą dogodne pozycje, zrobi to tylko jedna armia lub żadna.
W tym etapie znaczenie ma umiejętność nauki (strategia) głównodowodzącego lub doradcy pełniącego rolę głównego stratega w armii. Udany test strategii spowoduje, że armia ulokuje się w najlepszej możliwej dla niej pozycji (+10 do testów taktyki głównodowodzącego za teren dobry, 0 za neutralny, -10 za teren niekorzystny).
Bonusy do testu:
-Dokładna mapa terenu i udany test orientacji w terenie +10
-Udany zwiad rozpoznawczy terenu +10
-Poznanie pozycji przeciwnika +10
Kary do testu:
-Trudny teren (gęsty las, bagno itp.) -10
2. Kolejny etap następuje w momencie, w którym armie stoją naprzeciwko siebie. Główni dowódcy armii wykonują test Inicjatywy. Dowódca posiadający inicjatywę może pierwszy wykonać ruch lub się od niego wstrzymać.
3. Trzecim etapem jest natarcie. Wyróżniamy trzy typy ogólne oddziałów: piechota, strzelcy i kawaleria. Każdy z oddziałów dysponuje swoją szybkością poruszania się, atakiem i obrona.

Podczas natarcia wykonywane są ataki bronią dystansową- jeżeli oddział posiada taką na wyposażeniu. Każdy oddział posiada określoną liczbę ataków w tym etapie. Oddział wykonujący szarżę nie wykonuje ataków bronią dystansową.
Na tym etapie głównodowodzący bitwą wydaje rozkaz natarcia wybranym oddziałom i testuje umiejętność nauka (taktyka). Każdy poziom sukcesu albo porażki przekłada się bezpośrednio na modyfikator dowodzenia sierżantów. Po otrzymaniu rozkazu od głównodowodzącego sierżanci testują swoje dowodzenie z odpowiednim modyfikatorem za taktykę głównodowodzącego i z innych okoliczności. Udany test oznacza, że oddział wykonuje manewr zgodnie z rozkazem.
4. Starcie
W tym etapie atakujące oddziały ścierają się ze sobą. Każdy oddział posiada swoją wytrzymałość, na którą składa się suma PŻ i PP członków oddziału zaokrąglana do dziesiątek. 10 osobowy oddział ochotników w skórzanych kaftanach dysponuje 110 punktami wytrzymałości. Na atak składa się siła atak pomnożona przez 10. Przy broni jednoręcznej i sile 3 będzie to 30 punktów ataku dla całego oddziału. Na to czy oddział zaatakuje i z jaką siłą (pierwszy atak) wpływa poziom sukcesu testu dowodzenia sierżantów z etapu 3. Udany test oznacza atak 30, atak rośnie o 10 z każdym poziomem sukcesu maksymalnie o 30. (analogicznie spada z każdym poziomem porażki o 10). Przed każdym kolejnym atakiem sierżant może wykonać test dowodzenia.
5. Morale
Wyróżniamy 3 poziomy morale: wysokie, przeciętne i niskie
Za każdym razem gdy oddział otrzyma trafienie jego poziom morale spada o jeden stopień. Kiedy morale spadnie na niskie sierżant musi automatycznie wykonać test dowodzenia z modyfikatorem -30. Udany test oznacza, że oddział walczy dalej. Nieudany test powoduje, że oddział rzuca się do ucieczki. Z każdym kolejnym trafieniem należy powtarzać test stopniowo zwiększając trudność o -10.
Morale może także wzrosnąć w trakcie bitwy. Dzieje się to w następujących przypadkach:
-Głównodowodzący bitwą staje do walki w pierwszym szeregu. Morale rośnie o 1 poziom.
-Wsparcie sojuszników. Morale rośnie o 1 poziom.
-Pokonanie lub zmuszenie do ucieczki wrogów, z którymi walczy oddział o niskim morale.
-Atak w przynajmniej dwukrotnej przewadze +1
Morale może także spaść:
-Śmierć głównodowodzącego bitwą. Morale spada o 3 poziomy.
-Upadek sztandaru oddziału. Morale spada o 1 poziom.
-Upadek sztandaru głównodowodzącego. Morale spada o 2 poziom.
Odzyskanie sztandaru cofa karę za morale.
-Atak z flanki -1 morale
-Atak od tyłu -2 morale
-Atak przez wroga o przynajmniej dwukrotnej przewadze liczebnej -1 morale
6. Wygrana
Bitwę wygrywa armia, która zabije lub zmusi do ucieczki oddziały przeciwnika. W walce z niektórymi przeciwnikami można wygrać dzięki zabiciu głównodowodzącego.



Wszelkie pytania, uwagi, prośby itp. Zamieszczamy w komentarzach.

Informować o nieobecności!

Staramy pisać się jak najkrótsze posty!
-Jeśli ktoś napisze posta dłuższego niż 1 strona A4 to zdezerteruje mu 1k4 ludzi z oddziału!
-Jeżeli w czasie walki, ktoś napisze bez uzasadnienia więcej jak pół strony A4, to oddział straci 1 morale!
Posty nawet na kilka zdań są bardzo mile widziane, jeśli akurat nie ma dużo do pisania. Za tzw. lanie wody będą kary.
 

Ostatnio edytowane przez Mortarel : 22-03-2014 o 17:09.
Mortarel jest offline  
Stary 23-02-2014, 15:18   #2
 
Andamant's Avatar
 
Reputacja: 31 Andamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodze
Z tego co widzę,to niektórzy rekruci będą się ledwo na nogach trzymać, ale dobrze, to odpowiada realiom splądrowanej, wyludnionej prowincji.

Co do systemu walki, to proponowałbym wprowadzić jeszcze efekt szarży kawaleryjskiej. Jak każdy chyba wie, to była kiedyś prawie że nie powstrzymana siła i na pewno wielu (szczególnie nieprzygotowanych) rekrótów zabarwiłoby spodnie tylko na sam widok nacierającej konnicy. Co by powiedział MG i inni gracze na to żeby w przypadku, kiedy oddział widziałby taką szarżę, sierżant musiałby rzucić na dowodzenie w celu utrzymania dyscypliny. Ilość straconego morale w przypadku niepowodzenia zostawiam Mortarelowi.

P.S.

IX oddział, IV regimentu Salkalten będzie nazywany Srokami, od ulubionego ptaka Ranalda
 

Ostatnio edytowane przez Andamant : 23-02-2014 o 15:20.
Andamant jest offline  
Stary 23-02-2014, 15:29   #3
 
Mortarel's Avatar
 
Reputacja: 783 Mortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwu
Hehe No niestety, takie realia.

Pomysł bardzo dobry. Dałbym -1 do morale za nieudany test dowodzenia. Nie pisałem jeszcze o kawalerii, bo taką nie dysponujecie, ale na pewno się uzupełni.
 
Mortarel jest offline  
Stary 23-02-2014, 15:31   #4
 
Andamant's Avatar
 
Reputacja: 31 Andamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodze
Ewentualnie wróg może dysponować kawalerią, ale nie wybiegajmy aż tak na przód (lepiej żeby nie miał)
 
Andamant jest offline  
Stary 23-02-2014, 15:33   #5
 
Wnerwik's Avatar
 
Reputacja: 123 Wnerwik wkrótce będzie znanyWnerwik wkrótce będzie znanyWnerwik wkrótce będzie znanyWnerwik wkrótce będzie znanyWnerwik wkrótce będzie znanyWnerwik wkrótce będzie znanyWnerwik wkrótce będzie znanyWnerwik wkrótce będzie znanyWnerwik wkrótce będzie znanyWnerwik wkrótce będzie znanyWnerwik wkrótce będzie znany
Cytat:
Staramy pisać się jak najkrótsze posty!
-Jeśli ktoś napisze posta dłuższego niż 1 strona A4 to zdezerteruje mu 1k4 ludzi z oddziału!
-Jeżeli w czasie walki, ktoś napisze bez uzasadnienia więcej jak pół strony A4, to oddział straci 1 morale!
Posty nawet na kilka zdań są bardzo mile widziane, jeśli akurat nie ma dużo do pisania. Za tzw. lanie wody będą kary.
Propsy. Może skrócimy w takim razie trochę czas na posty? ;>
Rozumiem, że w takim razie nie będzie google doca?

Pozabieraj żołnierzom puklerze i daj zwykłe tarcze, bo i tak niezbyt będą sobie z nimi radzili - potrzeba do tego zdolności "broń specjalna (parująca)".

EDIT: Mechanikę bitwy, stan oddziałów, mapki i opcje rozwoju oddziałów z tematu rekrutacyjnego można wrzucić do oddzielnego tematu z materiałami, bo w komentarzach to szybko zniknie
 

Ostatnio edytowane przez Wnerwik : 23-02-2014 o 16:05.
Wnerwik jest offline  
Stary 23-02-2014, 15:47   #6
 
Mortarel's Avatar
 
Reputacja: 783 Mortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwu
Zobaczymy jak będzie wam szło postowanie, no i każdy musiałby się zgodzić na krótszy czas. Doca możecie sobie zrobić do jakichś waszych rozmów lub omawiania sytuacji. Ja doca czytać raczej nie zamierzam, wszystkie najważniejsze rzeczy mają być w postach.

No pomyliłem tarczę z puklerzem. Zaraz poprawię
 
Mortarel jest offline  
Stary 23-02-2014, 15:51   #7
 
Luffy's Avatar
 
Reputacja: 28 Luffy jest na bardzo dobrej drodzeLuffy jest na bardzo dobrej drodzeLuffy jest na bardzo dobrej drodzeLuffy jest na bardzo dobrej drodzeLuffy jest na bardzo dobrej drodzeLuffy jest na bardzo dobrej drodzeLuffy jest na bardzo dobrej drodzeLuffy jest na bardzo dobrej drodzeLuffy jest na bardzo dobrej drodzeLuffy jest na bardzo dobrej drodzeLuffy jest na bardzo dobrej drodze
Witam wszystkich, mam nadzieję że będzie nam się dobrze grało!

Popieram pomysł ze skróceniem czasu odpisu, ale to raczej prośba do graczy bo MG z tym problemu chyba nie ma, postarajmy się by gra była dynamiczna

Co do mojego oddziału to tylko taka uwaga że specjalistą miał być medyk
 
Luffy jest offline  
Stary 23-02-2014, 16:10   #8
 
Mortarel's Avatar
 
Reputacja: 783 Mortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwu
Poprawię, poprawię Wybacz za pomyłkę. Patrzyłem w komentarze z poprzedniej części, a przecież zmieniłeś na PW.


Edit: Nie wszyscy załapali, ale popatrzcie na mapę.

1. Kto był w Salkalten ten szedł drogą na niebiesko.
2. Jesteście teraz w forcie Bohenfels. Tu miała miejsce rozmowa z Komendantem fortu.

W tym momencie rozpoczyna się wasz post!

Kończycie go w momencie opuszczenia fortu Bohenfels i wejścia do Lasu Cieni(bo idziecie na misję do Ferlangen - jest to też na mapie, nawet trasa)

Nie umiem łatwiej, więc wybaczcie. Będzie widać po postach, kto nie załapał hehe:P
 

Ostatnio edytowane przez Mortarel : 23-02-2014 o 16:53.
Mortarel jest offline  
Stary 23-02-2014, 17:00   #9
 
Luffy's Avatar
 
Reputacja: 28 Luffy jest na bardzo dobrej drodzeLuffy jest na bardzo dobrej drodzeLuffy jest na bardzo dobrej drodzeLuffy jest na bardzo dobrej drodzeLuffy jest na bardzo dobrej drodzeLuffy jest na bardzo dobrej drodzeLuffy jest na bardzo dobrej drodzeLuffy jest na bardzo dobrej drodzeLuffy jest na bardzo dobrej drodzeLuffy jest na bardzo dobrej drodzeLuffy jest na bardzo dobrej drodze
Czy ktokolwiek jest zainteresowany by nasze postacie zamieniły kilka słów przed wymarszem? Jeśli tak daje link do DOCa:

https://docs.google.com/document/d/1...it?usp=sharing

Ja zacznę, jeśli ktoś się dopiszę to wstawię to w swoim poście, jak nie to trudno
 
Luffy jest offline  
Stary 23-02-2014, 17:28   #10
 
Mortarel's Avatar
 
Reputacja: 783 Mortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwuMortarel jest godny podziwu
Każdy z rekrutów dostał po 8 srebrnych szylingów jako zapłatę za tygodniowy żołd "z góry".

Miecznicy Carla otrzymali po 10 srebrnych szylingów. A specjalista 12 srebrnych szylingów.

Dowódcy oddziałów otrzymują po 1 złotej koronie tygodniowo.

Wódz z racji sprawowanej funkcji otrzymuje 10 złotych koron + 1 złotą koronę jako dowódca oddziału tygodniowo.

Utrzymanie wszystkich oddziałów i dowódców tygodniowo kosztuje von Raukova:
-6 oddziałów rekrutów: 480 srebrnych szylingów= 24 złote korony
-oddział mieczników + specjalista: 122 srebrne szylingi = 6 złotych koron i 2 srebrne szylingi
-7 dowódców oddziałów: 7 złotych koron
-Wódz: 11 złotych koron

Razem: 48 złotych koron i 2 srebrne szylingi tygodniowo za wszystkich.


Jednocześnie są to wasze zarobki.
 
Mortarel jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:31.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166