lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Warhammer (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/)
-   -   [Komentarze] W sieci zła (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/13993-komentarze-w-sieci-zla.html)

valtharys 06-03-2014 20:14

[Komentarze] W sieci zła
 
Witam i życzę miłej gry.

Link do doca poniżej. Tam toczymy walki, jak chcecie dłuższe dialogi między sobą czy ze mną (NPC) i jakieś pierdoły mogą się tam czasem pojawić.

https://docs.google.com/document/d/1...it?usp=sharing

Pytania do grupy:
- PDki wolicie bym rozdawał podczas sesji czy po zakończeniu jakiejś jego części (ważniejszej) ?
- wolicie większy nacisk na storytelling czy mechanikę ?

Rzuty ja wykonuję w zaciszu domowego ogniska (właściwie mam demonetkę do tego przystosowaną). To tak dla wyjaśnienia.

Jakieś jeszcze pytania? Prośby? Życzenia świąteczne? :devil:

Edit: Proszę sobie KP w panelu uzupełnić :) Avatary standardowo 200*200 chyba były.

Ulli 06-03-2014 20:20

Witam wszystkich i udanej zabawy życzę.

PDki po.

Też jestem za tym żeby mechanika była po stronie MG. W pozostałych sprawach zdaję się na zdanie większości.

Andamant 06-03-2014 20:58

Witam i tak samo jak poprzednik życzę udanej zabawy :)

Co do pytań:

-Wolę dostawać doświadczenie po ukończeniu jakiegoś etapu, żeby nie tworzyć jakiegoś bałaganu
-Co wszyscy na to, żeby podczas walki używać mechaniki w sposób następujący: z mobkami będziemy opisywać nasze zmagania, ale rzuty wtedy są mało potrzebne, gdyż to po prostu wydłuża takie walki (po co np rzucać na US, gdy się strzela w hordę nacierających zwierzoludzi), za to będziemy stawiać na spryt i logiczne rozwiązania. Co do silniejszych przeciwników, czy bossów za to mechanika jak najbardziej będzie przydatna.

Co do rzutów, to wolę żeby robił je MG, lub ta jego demonetka, przynajmniej będzie wiedział, że nikt go nie będzie próbował oszukać ;)

Zombianna 06-03-2014 21:43

Dzieńdobry cześć i czołem


Cytat:

PDki wolicie bym rozdawał podczas sesji czy po zakończeniu jakiejś jego części (ważniejszej) ?
Co pewien etap, tak będzie logiczniej.



Cytat:

wolicie większy nacisk na storytelling czy mechanikę ?
Jestem za storytellingiem. Mechanika podczas walk, koniecznych testów itd. Bez rzutów na każdym kroku, typu "czy po zjedzeniu tego podejrzanego gulaszu postać X dostanie biegunki..."
Zresztą odbierać demonetce radość z toczenia kości ku naszej zgubie? Toż to by było barbarzyństwo ;)


Emm, ten no...na chwilę obecną pytań z mojej strony brak. Jak coś się przypomni to na bieżąco będę Cię męczyć $)

Tadeus 07-03-2014 00:28

Cześć wszystkim :)

Z tą mechaniką to zależy na ile będzie można światotworzyć. Może faktycznie tak, że początek przykładowej walki sobie opiszemy storytellingowo, zostawiając ostateczny jej wynik otwarty dla mechaniki MG i jego zamysłów. Wtedy będzie można i pobawić się trochę opisem i zdać na okrutny los :)

PDki faktycznie po częściach. A tak w ogóle to to będzie krótka, czy długa przygoda? Dużo tego typu części będzie?

I to chyba tyle pytań :)

Oby nam się dobrze grało.

Nefarius 07-03-2014 00:29

Siemaneczko elo itd. :razz:

Fajnie Was znowu widzieć (czytać). Co do mechaniki i PD to kwestie wybitnie obojętne, które nie będą miały wpływu na moją dobrą zabawę. Pozdrawiam.

valtharys 07-03-2014 08:56

Cytat:

Napisał Tadeus (Post 483522)
PDki faktycznie po częściach. A tak w ogóle to to będzie krótka, czy długa przygoda? Dużo tego typu części będzie?

Do tej pory są trzy części gotowe (będzie więcej). Myślę że w 3/4 miesiące powinniśmy skończyć pierwszą "przygodę". To też zależy od was, jakie ścieżki wybierzecie etc. Po pierwszej przygodzie zadecydujecie czy chcecie dalej czy nie :) Liczę że wam się spodoba to co przygotowałem.

Punkty doświadczenia więc po ukończeniu przygody. Jeśli się to sprawdzi to zostaniemy przy tym, jak nie zmienimy by każdy był szczęśliwy.

Cytat:

Napisał Zombianna (Post 483489)
Mechanika podczas walk, koniecznych testów itd. Bez rzutów na każdym kroku, ...
Zresztą odbierać demonetce radość z toczenia kości ku naszej zgubie? Toż to by było barbarzyństwo ;)
)

Co do mechaniki to tak zrobimy. Przy ważnych walkach czy istotnych dla mnie dość rzeczach będziemy jej używać. Tak to pozwolę wykorzystać wam wasz bogaty warsztat. (będę dawał info w komentach typu; wybierzcie sobie cel i opiszcie jak go ubijacie).

Proszę tylko byście kasy pilnowali sobie i korygowali na bieżąco w panelu.

Ulli 07-03-2014 11:58

Czy bohaterowie się znają? Podróżowali razem?

valtharys 07-03-2014 12:21

Tu zostawiam wam totalną dowolność. Możecie się znać. Możecie się nie znać. Możecie wpaść na siebie podchodząc do karczmarza, lub mijać się gdy jeden już skończył z nim gawędzić.

Andamant 07-03-2014 12:36

Co do Klausa, to mogliście słyszeć o samotnym jeźdźcu, który wszędzie wypytuje o trzech ludzi i od trzech miesięcy zabił sam kilku banitów i dezerterów z ostlandzkiej armii.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:02.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172