Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 06-03-2014, 21:14   #1
 
valtharys's Avatar
 
Reputacja: 2801 valtharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputację
[Komentarze] W sieci zła

Witam i życzę miłej gry.

Link do doca poniżej. Tam toczymy walki, jak chcecie dłuższe dialogi między sobą czy ze mną (NPC) i jakieś pierdoły mogą się tam czasem pojawić.

https://docs.google.com/document/d/1...it?usp=sharing

Pytania do grupy:
- PDki wolicie bym rozdawał podczas sesji czy po zakończeniu jakiejś jego części (ważniejszej) ?
- wolicie większy nacisk na storytelling czy mechanikę ?

Rzuty ja wykonuję w zaciszu domowego ogniska (właściwie mam demonetkę do tego przystosowaną). To tak dla wyjaśnienia.

Jakieś jeszcze pytania? Prośby? Życzenia świąteczne?

Edit: Proszę sobie KP w panelu uzupełnić Avatary standardowo 200*200 chyba były.
 
__________________
Dzięki za 7 lat wspólnej zabawy:-)

Ostatnio edytowane przez valtharys : 06-03-2014 o 21:38.
valtharys jest offline  
Stary 06-03-2014, 21:20   #2
Konto usunięte
 
Ulli's Avatar
 
Reputacja: 592 Ulli to imię znane każdemuUlli to imię znane każdemuUlli to imię znane każdemuUlli to imię znane każdemuUlli to imię znane każdemuUlli to imię znane każdemuUlli to imię znane każdemuUlli to imię znane każdemuUlli to imię znane każdemuUlli to imię znane każdemuUlli to imię znane każdemu
Witam wszystkich i udanej zabawy życzę.

PDki po.

Też jestem za tym żeby mechanika była po stronie MG. W pozostałych sprawach zdaję się na zdanie większości.
 

Ostatnio edytowane przez Ulli : 06-03-2014 o 22:05.
Ulli jest offline  
Stary 06-03-2014, 21:58   #3
 
Andamant's Avatar
 
Reputacja: 31 Andamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodze
Witam i tak samo jak poprzednik życzę udanej zabawy

Co do pytań:

-Wolę dostawać doświadczenie po ukończeniu jakiegoś etapu, żeby nie tworzyć jakiegoś bałaganu
-Co wszyscy na to, żeby podczas walki używać mechaniki w sposób następujący: z mobkami będziemy opisywać nasze zmagania, ale rzuty wtedy są mało potrzebne, gdyż to po prostu wydłuża takie walki (po co np rzucać na US, gdy się strzela w hordę nacierających zwierzoludzi), za to będziemy stawiać na spryt i logiczne rozwiązania. Co do silniejszych przeciwników, czy bossów za to mechanika jak najbardziej będzie przydatna.

Co do rzutów, to wolę żeby robił je MG, lub ta jego demonetka, przynajmniej będzie wiedział, że nikt go nie będzie próbował oszukać
 
Andamant jest offline  
Stary 06-03-2014, 22:43   #4
Szpieg Reptilian
 
Zombianna's Avatar
 
Reputacja: 43083 Zombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputację
Dzieńdobry cześć i czołem


Cytat:
PDki wolicie bym rozdawał podczas sesji czy po zakończeniu jakiejś jego części (ważniejszej) ?
Co pewien etap, tak będzie logiczniej.



Cytat:
wolicie większy nacisk na storytelling czy mechanikę ?
Jestem za storytellingiem. Mechanika podczas walk, koniecznych testów itd. Bez rzutów na każdym kroku, typu "czy po zjedzeniu tego podejrzanego gulaszu postać X dostanie biegunki..."
Zresztą odbierać demonetce radość z toczenia kości ku naszej zgubie? Toż to by było barbarzyństwo


Emm, ten no...na chwilę obecną pytań z mojej strony brak. Jak coś się przypomni to na bieżąco będę Cię męczyć
 
__________________
A God Damn Rat Pack

"I am the bad one, distant and cruel one.
I am the dream that, keeps you running down."
Zombianna jest offline  
Stary 07-03-2014, 01:28   #5
 
Tadeus's Avatar
 
Reputacja: 1594 Tadeus ma wspaniałą przyszłośćTadeus ma wspaniałą przyszłośćTadeus ma wspaniałą przyszłośćTadeus ma wspaniałą przyszłośćTadeus ma wspaniałą przyszłośćTadeus ma wspaniałą przyszłośćTadeus ma wspaniałą przyszłośćTadeus ma wspaniałą przyszłośćTadeus ma wspaniałą przyszłośćTadeus ma wspaniałą przyszłośćTadeus ma wspaniałą przyszłość
Cześć wszystkim

Z tą mechaniką to zależy na ile będzie można światotworzyć. Może faktycznie tak, że początek przykładowej walki sobie opiszemy storytellingowo, zostawiając ostateczny jej wynik otwarty dla mechaniki MG i jego zamysłów. Wtedy będzie można i pobawić się trochę opisem i zdać na okrutny los

PDki faktycznie po częściach. A tak w ogóle to to będzie krótka, czy długa przygoda? Dużo tego typu części będzie?

I to chyba tyle pytań

Oby nam się dobrze grało.
 
Tadeus jest offline  
Stary 07-03-2014, 01:29   #6
 
Nefarius's Avatar
 
Reputacja: 13450 Nefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputację
Siemaneczko elo itd.

Fajnie Was znowu widzieć (czytać). Co do mechaniki i PD to kwestie wybitnie obojętne, które nie będą miały wpływu na moją dobrą zabawę. Pozdrawiam.
 
__________________
A na sektorach, śląski koran, spora sfora fanów śląskiej dumy, znów wszyscy na Ruch katować głosowe struny!
Nefarius jest offline  
Stary 07-03-2014, 09:56   #7
 
valtharys's Avatar
 
Reputacja: 2801 valtharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Tadeus Zobacz post
PDki faktycznie po częściach. A tak w ogóle to to będzie krótka, czy długa przygoda? Dużo tego typu części będzie?
Do tej pory są trzy części gotowe (będzie więcej). Myślę że w 3/4 miesiące powinniśmy skończyć pierwszą "przygodę". To też zależy od was, jakie ścieżki wybierzecie etc. Po pierwszej przygodzie zadecydujecie czy chcecie dalej czy nie Liczę że wam się spodoba to co przygotowałem.

Punkty doświadczenia więc po ukończeniu przygody. Jeśli się to sprawdzi to zostaniemy przy tym, jak nie zmienimy by każdy był szczęśliwy.

Cytat:
Napisał Zombianna Zobacz post
Mechanika podczas walk, koniecznych testów itd. Bez rzutów na każdym kroku, ...
Zresztą odbierać demonetce radość z toczenia kości ku naszej zgubie? Toż to by było barbarzyństwo
)
Co do mechaniki to tak zrobimy. Przy ważnych walkach czy istotnych dla mnie dość rzeczach będziemy jej używać. Tak to pozwolę wykorzystać wam wasz bogaty warsztat. (będę dawał info w komentach typu; wybierzcie sobie cel i opiszcie jak go ubijacie).

Proszę tylko byście kasy pilnowali sobie i korygowali na bieżąco w panelu.
 
__________________
Dzięki za 7 lat wspólnej zabawy:-)
valtharys jest offline  
Stary 07-03-2014, 12:58   #8
Konto usunięte
 
Ulli's Avatar
 
Reputacja: 592 Ulli to imię znane każdemuUlli to imię znane każdemuUlli to imię znane każdemuUlli to imię znane każdemuUlli to imię znane każdemuUlli to imię znane każdemuUlli to imię znane każdemuUlli to imię znane każdemuUlli to imię znane każdemuUlli to imię znane każdemuUlli to imię znane każdemu
Czy bohaterowie się znają? Podróżowali razem?
 
Ulli jest offline  
Stary 07-03-2014, 13:21   #9
 
valtharys's Avatar
 
Reputacja: 2801 valtharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputację
Tu zostawiam wam totalną dowolność. Możecie się znać. Możecie się nie znać. Możecie wpaść na siebie podchodząc do karczmarza, lub mijać się gdy jeden już skończył z nim gawędzić.
 
__________________
Dzięki za 7 lat wspólnej zabawy:-)
valtharys jest offline  
Stary 07-03-2014, 13:36   #10
 
Andamant's Avatar
 
Reputacja: 31 Andamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodzeAndamant jest na bardzo dobrej drodze
Co do Klausa, to mogliście słyszeć o samotnym jeźdźcu, który wszędzie wypytuje o trzech ludzi i od trzech miesięcy zabił sam kilku banitów i dezerterów z ostlandzkiej armii.
 
Andamant jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:32.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166