|
Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
05-04-2006, 15:09 | #1 |
Reputacja: 1 | [komentarze] Skarb Jak gramy to musimy zrobić coś takiego np. Breux Podchodzę do trupa i obszukuje go...[dice:a9a55b7b40]1d100 = 1188720566 [/dice:a9a55b7b40] MG Po chwili przeszukiwania ujrzałeś ,że trup ma coś w ręku... To tylko przykłady jak powinniście grać w tej Sesji jak wam się spodoba zagramy całą Kampanię...
__________________ Warhammer górą! |
05-04-2006, 22:00 | #2 |
Reputacja: 1 | Chłopaki miałbym prośbę, może darujmy sobie te rzuty kośćmi, a skupmy się na opisach. Jak mistrz gry będzie chciał to sam wykona rzuty i będzie wiedział, a my jakieś wielkie decydujące rzeczy piszmy tak ostawiając końcówkę mistrzowi. Co wy na to? |
05-04-2006, 22:22 | #3 |
Reputacja: 1 | z jednej strony to dobre ale z drugiej to zabiera 'mistyczną więź' z kostkami |
05-04-2006, 22:36 | #4 |
Reputacja: 1 | Ale kostkowych emocji na forum i tak sie nie poczuje . nie ma tego toczenia, tego błagalnego spojrzenia, tego wstrzymania oddechu i tej ulgi jak wchodzi albo okrzyku jak twoja głowa odchodzi od twojego ciała . A wracając do gry wywnioskowałem po rekrutacji, że w teamie jest jakiś elf wiec umieścilem go w swoim opisie. mam nadzieje ze sie nie myliłem |
06-04-2006, 03:06 | #5 |
Reputacja: 1 | z tego co ja wiem jest dwa na dwa krasnoludy & elfy |
06-04-2006, 08:11 | #6 |
Reputacja: 1 | owszem 2 elfy to mamy rzucać kostkami czy nie?
__________________ moja pierwsza sesja na forum (z przed czterech lat): http://lastinn.info/archiwum-sesji-i...pod-rynne.html sesja obecna: http://lastinn.info/sesje-rpg-dnd/92...linga-snu.html |
06-04-2006, 12:15 | #7 |
Reputacja: 1 | O.K brak rzutów
__________________ Warhammer górą! |
06-04-2006, 13:19 | #8 |
Reputacja: 1 | mi to po krótkim przemyśleniu odpowiada |
15-04-2006, 14:12 | #9 |
Reputacja: 1 | Ehh... czy któryś z was zamierza jeszcze grać?? |
23-04-2006, 10:13 | #10 |
Reputacja: 1 | ja tak, ale nie sam |