|
Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
10-04-2015, 23:31 | #1 |
Reputacja: 1 | Cień Stygii - komentarze. Lista NPC BRAT ALTHIUS - wypalony czarodziej Collegium Aureum, zakonnik Sigmara, rezydent świątyni w Kreutzhofen. KAPŁAN CORVUS - kapłan Morra, zarządca kostnicy świątyni Sigmara w Kreutzhofen ŚMIECIARZ GERHARDT - śmieciarz, sumiennie odwożący wszystkie znalezione zwłoki do kapłana CORVUSA. Obronił się przed próbą zamachu na jego życie z rąk tajemniczego sprawcy. BIAŁA UTRA - zamordowana prostytutka STRZYGA - prostytutka, współlokatorka BIAŁEJ UTRY, nosząca się po strzygańsku i twierdząca, że ma takie korzenie. Ostatnio edytowane przez Reinhard : 19-04-2015 o 16:30. |
10-04-2015, 23:32 | #2 |
Reputacja: 1 | Inne ważne informacje KREUTZHOFEN TILEAŃSCY SYNDYKALIŚCI - do niedawna mieli monopol na handel z Tileą. Ich nieformalną siedzibą była tawerna "Il Tauro Rosso". Przegrali wojnę z dokerami z Nuln, których gildia z pomocą kapłanów Handricha przejęła większość handlu i obsadziła port swoimi faktorami. POBOŻNE BRACTWO HANDRICHA - organizacja religijna, skupiająca dokerów z Nuln i przedstawicieli konfraterni kupieckiej tego miasta pod duchowym przewodnictwem kapłanów Handricha. Oficjalna przykrywka dla grupy, która wygryzła z rynku TILEAŃSKICH SYNDYKALISTÓW. Chodzą plotki, że sprzyja im sama hrabina Emmanuelle Liebowitz, władczyni Nuln. Siedzibą bractwa jest nowo powstała karczma "Pod Złotą Koroną", której właściciel utrzymuje również kaplicę Handricha. ŚWIĄTYNIA SIGMARA W KREUTZHOFEN - nowa, prężnie rozwijająca się organizacja, powstała z nadania ziemi przez hrabinę Liebowitz z Nuln. Obszar należący do świątyni jest jurydyką - obowiązują na niej prawa kanoniczne, nie świeckie i miejskie. Obszerny kompleks murowanych budynków jest prawie wykończony, wiernym służy duża kaplica, rozpoczęto budowę katedry. Świątynia posiada swoją straż, prowadzi szkołę, chór, szpital połączony z dormitorium dla pielgrzymów, bibliotekę (korzystanie za zgodą Lektora) i kostnicę miejską, współpracującą ze Strażą Miejską. POD PANEM I DZBANEM - dobra karczma z towarzystwem pań do wynajęcia. Miejsce zamieszkania BIAŁEJ UTRY i STRZYGI Ostatnio edytowane przez Reinhard : 19-04-2015 o 16:31. |
11-04-2015, 17:03 | #3 | |
Reputacja: 1 | Dopiero co się doszukałem sesji Ale spoko szybko się to pozbieram do kupy. Na razie powrzucam staty do KP. A co do zmian: - to z umiejętności (nic nie wspomniałeś o koszcie w PD), które mogą nauczyć kapłani wybieram: Czytanie i pisanie od skryby Johanna i Wiedza (Teologia) od akolity Felixa. - co zdolności chciałbym Szósty zmysł - w WFRP 2 nie obciążenie nie liczy się w kilogramach. Jak widzisz tą kwestię - Cytat:
__________________ Szukam tajemnic i sekretów. | |
11-04-2015, 17:21 | #4 |
Reputacja: 1 | Zdaję sobie sprawę, że wrzuciłem mnóstwo informacji, ale na spokojnie pozbieramy się. Umiejętności "zimowe" to efekt nauki podczas czasu spędzonego w świątyni. Nie trzeba na nie PD. Szósty zmysł jak najbardziej. Paktowanie z upiorem, kontakt w snach z dusza zmarłej...jak najbardziej. 60ZK to ogólna wartość, którą Ernst dysponuje w postaci: -miedziaków, szylingów i ZK pozbieranych z kieszeni NPC -drobinek kruszcu, które znalazł w rzeczach kupca -kilku kamieni szlachetnych ze skazami, które również posiadał kupiec (używa się ich do wyrobu taniej biżuterii; w mieście nie jest trudno je spieniężyć. Jedna sztuka warta jest 1-6ZK, co ułatwia też przechowywanie) Jak zrobisz zakupy za te 60ZK i coś zostanie, to możesz to rozpisać albo "klasycznie" na ZK, ss i mp, albo zadeklarować, że jakaś suma zostaje w formie złotego piasku/kamieni szlachetnych Jeżeli będzie taka uzasadniona potrzeba, nie będzie problemu ze skorzystaniem z usług akolity lub jakiegoś sługi (kwestia poproszenia Corvusa albo Althiusa) Zarezerwowałem dwa sloty na opis NPC i innych ważnych rzeczy, bo w "Przeprawie" zrobiłem ten błąd, że ufałem we własne notatki, których nierzadko przy odpisach nie miałem pod ręką i powstawały kwiatki, że nie pamiętam imion czy nazw miejsc. Postaram się to teraz wyeliminować. Nie znaczy to, że w opisie będą wszystkie informacje, których Ernst dowie się o postaciach czy miejscach w trakcie sesji, tylko podstawowe informacje. Pierwszy post w sesji jest, ale na spokojnie, ile czasu i dodatkowych informacji będzie Ci trzeba, tyle będzie. |
11-04-2015, 17:46 | #5 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
- sieć - włócznia - tarcza - kusza z kołczanem i 10 bełtów - koszula - spodnie - buty - peleryna - sakwa podróżna - koc - drewniana miska - drewniane sztućce - sakiewka - 10 m. liny - woda święcona - 4 kołki - hubka i krzesiwo - pas żołnierski z klamrą z głową wilka (ulrycjańską) - 3 mikstury leczące - listy od kapłana do świątyni Sigmara w Uln - głowa herszta z kotliny - jeśli trochę wolnego obciążenia to najlepiej zapełnić je kuszą Sigurda i broniami jednoręcznymi po zabitych
__________________ Szukam tajemnic i sekretów. | |
12-04-2015, 11:23 | #6 |
Reputacja: 1 | Ok. Kusza Sigurda jeszcze wejdzie, reszta już nie. Wolę używać kg, przyjmuję, że człowiek może nieść Siła X 5 kg bez minusów do Zręczności i Szybkości. Kg łatwiej sprawdzić niż punkty obciążenia, które są dla mnie pomyłką. |
13-04-2015, 01:44 | #7 |
Reputacja: 1 | Dobra! Dzięki kwatermistrzowi będę chciał zrobić taki handel: - sprzedać kuszę Sigurda i kupić (jak mi podasz wielkość miejscowości to sam wylosuję): - plecak - tuba na zwoje lub mapy - namiot - parę kartejk lub pergaminów - haczyk na ryby i żyłka - kajdany - łom - przybory do pisania Po tym zastanowię się nad wielkością nagrody dla straży i sług i zacznę wreszcie tworzyć mojego pierwszego posta.
__________________ Szukam tajemnic i sekretów. |
13-04-2015, 08:24 | #8 |
Reputacja: 1 | Sprzedasz i kupisz wszystko, co chciałeś - po pierwsze, to jest maisto handlowe z 3 szlakami (do Księstw Granicznych, Tilei i Bretonii), po drugie, jest cała zima na handlowanie, a jak jest nudno (jak to w zimie), to informacje szybciej się rozchodzą. Ceny podręcznikowe, z modyfikatorami targowania się kwatermistrza, o jakich juz pisałem. Za sługi nie musisz płacić, po prostu w sesji, jak będzie Ernstowi ktoś potrzebny, to może skorzystać z niższego personelu świątyni - po prostu Althius wyda im rozkaz. Oczywiście nie pogardzą napiwkami |
26-04-2015, 00:58 | #9 |
Reputacja: 1 | Po drodze do cmentarza Ernst, będzie chciał porozmawiać z Gerhardem.
__________________ Szukam tajemnic i sekretów. |
12-05-2015, 10:02 | #10 |
Reputacja: 1 | ArchiwumX, czy prowadzenie pełnych dialogów ci odpowiada, czy to dla ciebie za długo i upraszczać tak, że dajesz mi listę pytań, a ja na tej podstawie piszę całą wypowiedź? |