Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 26-01-2015, 22:23   #21
 
archiwumX's Avatar
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
Jak się kroi taka walka to się przyda jakaś mapka.
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.
archiwumX jest offline  
Stary 26-01-2015, 23:15   #22
 
Reinhard's Avatar
 
Reputacja: 1 Reinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputację
Postaram się, ale jestem bardzo marny w takich rzeczach. Póki co w akcji mamy taniec z mułami, chyba, że Ernst to oleje i wykorzysta czas przemieszczania się bandytów do krańca kotliny na ich ostrzał.

EDIT: odpisuję teraz na partyzanta, bo mam problem z netem w domu. Może uda się im usunąć awarię do wieczora
 

Ostatnio edytowane przez Reinhard : 27-01-2015 o 09:54.
Reinhard jest offline  
Stary 28-01-2015, 01:11   #23
 
archiwumX's Avatar
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
Inicjatywa:
3 + 50 = 53

Akcja: Jeśli herszt nie dobiegł odpowiednio do rzutu siecią (mim. 8 m.) czeka, jeśli dobiegł to rzuci.
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.
archiwumX jest offline  
Stary 28-01-2015, 01:17   #24
 
Reinhard's Avatar
 
Reputacja: 1 Reinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputację
Dalszą akcję napiszę, jak Ernst wykona rzut.
 
Reinhard jest offline  
Stary 28-01-2015, 01:24   #25
 
archiwumX's Avatar
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
Rzut oplątał herszta...
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.
archiwumX jest offline  
Stary 28-01-2015, 22:52   #26
 
archiwumX's Avatar
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
Jak przy takiej ochronie wygląda kwestia podziału "łupów wojennych".
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.
archiwumX jest offline  
Stary 29-01-2015, 00:54   #27
 
Reinhard's Avatar
 
Reputacja: 1 Reinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputację
Zwykle jest to udział dla uczestnika walki wręcz i pół udziału dla strzelca. Herszt to będzie 1/3 wartości dla Ernsta, procarz 1/2. Można jeszcze dogonić rannego w głowę kusznika - zostawia ślady krwi i wolno idzie. Konkretnie jakie rzeczy wejdą do udziałów, to kwestia dogadania, w której słowo ostateczne ma dowódca wyprawy.

Przykładowo, jeżeli 2 osoby walczyły z wrogiem wręcz a 1 strzelała, to dzielimy łup na 5 części, z czego po 2 dostają walczący wręcz (po 1 udziale), a 1 część dostaje strzelec (1/2 udziału). Jeżeli mamy do czynienia z oddziałem wojskowym lub szlachecką kopią, lub też dużą karawaną, może być tak, że dowódca/kwatermistrz przed podziałem ściąga 1/4 lub 1/2 dla siebie. Ale o tym mówi się przy warunkach, jeśli nie ma nic na ten temat, podział jest standardowy.
 

Ostatnio edytowane przez Reinhard : 29-01-2015 o 00:58.
Reinhard jest offline  
Stary 29-01-2015, 01:09   #28
 
archiwumX's Avatar
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
Jak Ernst dopadnie kusznika, to będzie mu zależało na bełtach. Jeśli trzeba zaoferuje jakiś gambling (nawet ze stratą).
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.
archiwumX jest offline  
Stary 29-01-2015, 01:15   #29
 
Reinhard's Avatar
 
Reputacja: 1 Reinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputację
Dojście do kusznika to kwestia dwóch minut, Wolfgang dobija procarza i wraca sprawdzić, co z kupcem.

Kusznika widać przez 4 rundy, potem wyjdzie z kotliny. Spokojnie można go dogonić pieszo, ale jak Ernst dogania, to poproszę o rzut na Spostrzegawczość. Kusznik jest celem łatwym (+20 WW i US), ze względu na charakter odniesionej przez niego rany.

Teoretycznie jeden z jego kamratów może chcieć mu pomóc, ale Ernst widział już siłę ich lojalności. Tym niemniej, skrawek szansy istnieje (SW zbója -30).
 
Reinhard jest offline  
Stary 29-01-2015, 03:21   #30
 
archiwumX's Avatar
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
Przy okazji powrotu do karawany rzuciłem na odzyskiwanie bełtów:
62 > 50 - I, porażka
3 < 50 - II, sukces
43 < 50 - III, sukces

Udało się odzyskać pełny magazynek kuszy.
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.

Ostatnio edytowane przez archiwumX : 29-01-2015 o 03:23.
archiwumX jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:46.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172