Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13-12-2016, 12:41   #1
Ośmiorniczka
 
Fyrskar's Avatar
 
Reputacja: 8347 Fyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputację
[Komentarze] W bladym obliczu Morrslieba

Witajcie w sesji

Wstęp
Witam wszystkich w komentarzach do warsztatów Warhammera 2ed., pt. W bladym obliczu Morrslieba. Na początek wyjaśnienie co do tytułu. Morrslieb to dosłownie kochanek Morra, który jest w uniwersum gry bogiem śmierci, bynajmniej nie opiekunem nekromantów jednak, a raczej patronem spokojnego pochówku. Takim mianem obdarzony jest jeden z dwóch księżyców planety, na której przebywają wasze postacie, mającym powszechnie opinię zwiastuna przeróżnych paskudnych rzeczy, poruszającym się po nieprzewidywalnej orbicie.

Sama sesja odbywać się będzie w głównym temacie. Tam piszemy fabularne posty, o których więcej, zanim jednak zaczniemy, mamy do doszlifowania nasze postacie. Zanim przejdziemy do warstwy mechanicznej, poproszę Kiardowa o podanie odpowiedniego imienia postaci (patrz mój komentarz w rekrutacji ([Warhammer] Warsztaty do 2ed.)). Kiardowa, Shaxa oraz hen_cerbina poproszę również o przesłanie innych, bardziej pasujących portretów postaci. Następne kroki w tworzeniu postaci znajdziecie poniżej.

Tempo sesji
Póki co dwa dni dla graczy, dwa dni dla mistrzów gry, jednak wszyscy jesteśmy ludźmi i fluktuacje tempa to dla nas naturalna rzecz. W razie nieobecności, warto o niej poinformować zawczasu w komentarza. O ile oczywiście macie taką możliwość.

Długość odpisów
Jak… najszybsze! Gracze powinni odpisywać jak najpoprawniej językowo i jak najczęściej. Długość sama w sobie nie jest kryterium ocenianym, nie każdy ma talent pisarski, a przede wszystkim chcemy zapewnić każdemu grę w taki sposób, w jaki czerpie z tego przyjemność. Dlatego też nie narzucamy ram objętościowych dla odpisów.

Rzuty kośćmi
Kto wykonuje rzuty kośćmi i czy wyniki będą jawne?
Wszystkie rzuty wykonują mistrzowie gry. Na pewno rzuty nie będą potwierdzane przez Kostnicę, Orokos czy inną stronę, bo jest to czasochłonny i mało pożyteczny substytut zaufania między grającymi. Postaramy się, żeby wszystkie rzuty były jawne, gdyż takie podejście pozwoli Wam się szybciej oswoić z zasadami WFRP 2. Podawać będziemy je w formie podobnej do tej z sesji Tadeusa.

Punkty doświadczenia
Dostawać je będziecie za rozwiązywanie żywotnych problemów, a także za przetrwanie, w tym wypadku głównie walk. Niezależnie, czy własne życie wywalczycie, czy się wrogimi Wam osobami/potworami dogadacie, czy kogoś przekupicie, czy uciekniecie, gdzie pieprz rośnie. Liczba PD za przeżycie zależeć będzie od tego, z jakim wdziękiem, czy skuteczność wyszliście z jakiejś kabały - więcej dostaniecie, jeśli bez szwanku wyjdziecie ze starcia ze zbrojną bandą, wybijając ich przy okazji do nogi, niż jeśli przekupicie grupkę obwiesi wszystkimi Waszymi pieniędzmi, będąc już zdrowo przez nich poharatanymi. No i oczywiście - im większy udział masz w danym działaniu drużyny, tym więcej PD otrzymasz.

ten post może być jeszcze uzupełniany...

Tworzenie postaci

Umiejętności i zdolności
Podczas losowania postaci otrzymaliście po kilka um. i zd., mogliście jednak zauważyć, że było ich zaledwie kilka. Są one jednak najistotniejszym elementem mechaniki Warhammera, w dużej mierze określającym zakres rzeczy, które może zrobić wasz bohater. Poniżej znajdziecie rozpiskę um. i zd. z waszych profesji. Podkreśliłem sytuacje, kiedy muscie wybrać pomiędzy dwoma lub więcej umiejętnościami/zdolnościami. Napiszcie mi, które bierzecie. Wiele nazw może być w pewnym stopniu niezrozumiałych, możecie nie wiedzieć, jaki zakres czynności dana um./zd. określa. Jeśli macie pytania - piszcie.

WolfSet (elf posłaniec): umiejętności: jeździectwo, nawigacja, opieka nad zwierzętami, pływanie, sekretne znaki (zwiadowców), spostrzegawczość, sztuka przetrwania, wiedza (Imperium lub Jałowa Kraina) albo plotkowanie; zdolności: obieżyświat, wyczucie kierunku

<Shax> (człowiek ochroniarz): umiejętności: leczenie, spostrzegawczość, unik, zastraszanie; zdolności: bardzo silny albo niezwykle odporny, bijatyka, broń specjalna (parująca), broń specjalna (rzucana), ogłuszanie, rozbrajanie albo szybkie wyciągnięcie

Anvan (człowiek szuler): umiejętności: czytanie i pisanie albo sekretne znaki (złodziei), gadanina, hazard, sekretny język (złodziejski), przekonywanie, spostrzegawczość, zwinne palce; zdolności: chodu! albo szczęście, etykieta albo łotrzyk

hen_cerbin (krasnolud tarczownik): umiejętności: nawigacja, rzemiosło (gotowanie), spostrzegawczość, śledzenie, unik, wspinaczka; zdolności: czuły słuch albo opanowanie, morderczy atak, ogłuszanie, silny cios, wyczucie kierunku

Kiadrow (niziołek oprych): umiejętności: hazard, mocna głowa, rzemiosło (kamieniarstwo), sekretny język (złodziejski), unik, zastraszanie; zdolności: morderczy atak albo zapasy, odporność na trucizny albo szybkie wyciągnięcie, ogłuszanie, opanowanie albo szybki refleks, rozbrajanie

Amon (człowiek górnik): umiejętności: nawigacja, opieka nad zwierzętami, rzemiosło (górnictwo albo górnictwo odkrywkowe), spostrzegawczość, ukrywanie się albo powożenie, wspinaczka, wycena albo sztuka przetrwania; zdolności: broń specjalna (dwuręczna), niezwykle odporny albo urodzony wojownik, wyczucie kierunku

Aiko (człowiek podżegacz): umiejętności: czytanie i pisanie, nauka (historia), nauka (prawo), przekonywanie, spostrzegawczość, ukrywanie się, znajomość języka (bretoński lub tileański); zdolności: chodu!, opanowanie albo bijatyka, przemawianie

Orthan (elf rzemieślnik): umiejętności: czytanie i pisanie, opieka nad zwierzętami albo plotkowanie, powożenie, rzemiosło (dowolne dwa*), sekretny język (gildii), spostrzegawczość, targowanie, wycena; zdolności: żyłka handlowa albo błyskotliwość

*Dostępne umiejętności: aptekarstwo, bednarstwo, garbarstwo, gotowanie, górnictwo, górnictwo odkrywkowe, handel, jubilerstwo, kaligrafia, kamieniarstwo, kartografia, kowalstwo, krawiectwo, młynarstwo, piwowarstwo, płatnerstwo, rusznikarstwo, rymarstwo, stolarstwo, szkutnictwo, szewstwo, sztuka, świecarstwo, uprawa ziemi, wyrób łuków, zielarstwo, złotnictwo.

Avitto (niziołek dyletant): umiejętności: czytanie i pisanie, gadanina, nawigacja, nauka (dowolna*), rzemiosło (sztuka, kaligrafia albo kartografia), sekretny język (dowolny**) albo sekretne znaki (dowolne***), spostrzegawczość, wiedza (dowolne dwie****), wycena albo plotkowanie, znajomość języka (dowolne dwa*****); zdolności: etykieta

*Dostępne umiejętności: alchemia, astronomia, demonologia, filozofia, genealogia/heraldyka, historia, inżynieria, magia, matematyka, nekromancja, prawo, runy, strategia/taktyka, sztuka, teologia.

**Dostępne umiejętności: bitewny, łowców, więzienny, złodziejski

***Dostępne umiejętności: łowców, rycerzy zakonnych, złodziei, zwiadowców

****Dostępne umiejętności: Bretonia, Estalia, Imperium, Jałowa Kraina, Kislev, Księstwa Graniczne, Norska, Tilea, elfy, krasnoludy, niziołki, ogry, zielnoskórzy.

*****Dostępne umiejętności: bretoński, eltharin, estalijski, khazalid, kislevski, norski, tileański, reikspiel/staroświatowy, klasyczny, gobliński, narzecze grumbarth, mroczna mowa.


Tutaj natomiast wypisane są um. i zd. przysługujące z wybranej rasy. Ludzie nic do wybierania nie mają, natomiast pozostałych proszę o zdecydowanie się przy niektórych.

WolfSet (elf posłaniec): umiejętności: wiedza (elfy), znajomość języka (eltharin), znajomość języka (staroświatowy); zdolności: broń specjalna (długi łuk) albo zmysł magii*, bystry wzrok, opanowanie albo błyskotliwość, widzenie w ciemności

*Ta zdolność jest absolutnie bezużyteczna dla postaci, które nie są magami (jak twoja), więc raczej polecam wziąć broń specjalna (długi łuk).

<Shax> (człowiek ochroniarz): umiejętności: plotkowanie, wiedza (Imperium), znajomość języka (staroświatowy); zdolności: błyskotliwość, krzepki

Anvan (człowiek szuler): umiejętności: plotkowanie, wiedza (Imperium), znajomość języka (staroświatowy); zdolności: bardzo silny, błyskotliwość

hen_cerbin (krasnolud tarczownik): umiejętności: rzemiosło (górnictwo, kamieniarstwo albo kowalstwo), wiedza (krasnoludy), znajomość języka (khazalid), znajomość języka (staroświatowy); zdolności: krasnoludzki fach, krzepki, odporność na magię, odwaga, widzenie w ciemności, zapiekła nienawiść

Kiadrow (niziołek oprych): umiejętności: nauka (genealogia/heraldyka), plotkowanie, rzemiosło (gotowanie lub uprawa ziemi), wiedza (niziołki), znajomość języka (niziołków), znajomość języka (staroświatowy); zdolności: broń specjalna (proca), bystry wzrok, odporność na Chaos, widzenie w ciemności

Amon (człowiek górnik): umiejętności: plotkowanie, wiedza (Imperium), znajomość języka (staroświatowy); zdolności: szczęście, urodzona wojowniczka

Aiko (człowiek podżegacz): umiejętności: plotkowanie, wiedza (Imperium), znajomość języka (staroświatowy); zdolności: niezwykle odporna, oburęczność

Orthan (elf rzemieślnik): umiejętności: wiedza (elfy), znajomość języka (eltharin), znajomość języka (staroświatowy); zdolności: broń specjalna (długi łuk) albo zmysł magii*, bystry wzrok, opanowanie albo błyskotliwość, widzenie w ciemności

*Ta zdolność jest absolutnie bezużyteczna dla postaci, które nie są magami (jak twoja), więc raczej polecam wziąć broń specjalna (długi łuk).

Avitto (niziołek dyletant): umiejętności: nauka (genealogia/heraldyka), plotkowanie, rzemiosło (gotowanie lub uprawa ziemi), wiedza (niziołki), znajomość języka (niziołków), znajomość języka (staroświatowy); zdolności: broń specjalna (proca), bystry wzrok, odporność na Chaos, widzenie w ciemności

Ekwipunek postaci
Kolejną ważną sprawą jest ekwipunek początkowy postaci. Wszyscy bohaterowie otrzymują początkowe wyposażenie odpowiadające swojej klasie postaci oraz dodatkowe przedmioty ze swojej profesji. Poniżej lista dla każdej z postaci - ponownie podkreślone sytuacje, kiedy musicie wybrać.

WolfSet (elf posłaniec): ekwipunek początkowy: dobre, chociaż podniszczone i pobrudzone w podróżach ubranie, kapelusz, płaszcz z kapturem oraz mocne skórzane buty, skórzana torba albo plecak zawiera dwa koce, hubkę i krzesiwo oraz mały kucharski kociołek, manierka z wodą zawieszona na ramieniu, ręczna broń u pasa (miecz lub inna), mały nóż w pochwie, sakiewka lub pas na pieniądze zawierający 18 zk, ikona warta 6 zk; przedmioty z profesji: lekki pancerz (skórzana kurta), tarcza, koń z siodłem i uprzężą, tuba na mapy.

<Shax> (człowiek ochroniarz): ekwipunek początkowy: solidne i praktyczne ubranie, płaszcz z kapturem i wysokie buty, torba na rzemieniu, plecak lub worek zawierający: cynowy dzbanek, sztucce, kubkę z krzesiwem oraz koc, broń ręczna (miecz lub inna), nóż wetknięty za pas lub w cholewę buta, sakiewka, w której pobrzękuje 7 zk, zardzewiały i poobijany hełm pełny; przedmioty z profesji: dwa topory lub noże do rzucania, kastety, lekki pancerz (skórzana kurta), puklerz

Anvan (człowiek szuler): ekwipunek początkowy: mocne, choć raczej zniszczone i znoszone ubranie, wysokie buty lub kamasze, nóż zatknięty za pas lub cholewę, dobrze ukryta sakiewka zawierająca 18 zk; przedmioty z profesji: kości do gry, talia kart, lekki pancerz (skórzany kaftan)

hen_cerbin (krasnolud tarczownik): ekwipunek początkowy: solidne i praktyczne ubranie, płaszcz z kapturem i wysokie buty, torba na rzemieniu, plecak lub worek zawierający: cynowy dzbanek, sztucce, kubkę z krzesiwem oraz koc, broń ręczna (miecz lub inna), nóż wetknięty za pas lub w cholewę buta, sakiewka, w której pobrzękuje 6 zk, cztery gomułki śmierdzącego, ale smacznego sera; przedmioty z profesji: kusza i 10 bełtów, średni pancerz (kolczuga, skórzana kurta i skórzane nogawice), tarcza, 10 metrów liny z kotwiczką, bukłak z wodą

Kiadrow (niziołek oprych): ekwipunek początkowy: mocne, choć raczej zniszczone i znoszone ubranie, wysokie buty lub kamasze, nóż zatknięty za pas lub cholewę, dobrze ukryta sakiewka zawierająca 18 zk; przedmioty z profesji: kastety, średni pancerz (kaftan kolczy i skórzany kaftan)

Amon (człowiek górnik): ekwipunek początkowy: nieskomplikowany, funkcjonalny strój, czasami w kolorach rodzinnej prowincji lub miasta, buty lub w sandały, nóż w pochwie, broń ręczna (pałka, młot lub lekki kilof), torba na rzemieniu zawierająca paczkę z drugim śniadaniem, cynowy kubek, kilka kawałków węgla albo kredy, sakiewka zawierająca 3 zk, pozwolenia, licencje, dokumenty i kontrakty, relikwia; przedmioty z profesji: dwuręczny kilof, lekki pancerz (skórzana kurta), łopata, latarnia sztormowa, olej do latarni

Aiko (człowiek podżegacz): ekwipunek początkowy: mocne, choć raczej zniszczone i znoszone ubranie, wysokie buty lub kamasze, nóż zatknięty za pas lub cholewę, dobrze ukryta sakiewka zawierająca 18 zk, niedopasowany, staromodny mundur; przedmioty z profesji: lekki pancerz (skórzana kurta), ubranie dobrej jakości, szesnaście ulotek o różnej treści

Orthan (elf rzemieślnik): ekwipunek początkowy: lekkie ubranie, sandały lub miękkie buty, nóż za pasem, haftowana sakiewka zawierająca 14 zk, butelka dobrego wina; przedmioty z profesji: lekki pancerz (skórzany kaftan), dodatkowe 6 zk

Avitto (niziołek dyletant): ekwipunek początkowy: nieskomplikowany, funkcjonalny strój, czasami w kolorach rodzinnej prowincji lub miasta, buty lub w sandały, nóż w pochwie, broń ręczna (pałka, młot lub lekki kilof), torba na rzemieniu zawierająca paczkę z drugim śniadaniem, cynowy kubek, kilka kawałków węgla albo kredy, sakiewka zawierająca 3 zk, pozwolenia, licencje, dokumenty i kontrakty, beczułka rozwodnionego piwa; przedmioty z profesji: trzy książki, narzędzia (odpowiadające wybranemu rzemiosłu), przybory do pisania

Rozwinięcia cech
Wszystkie profesje w grze posiadają schemat rozwoju. Rozwój postaci w grze polega na zakupywaniu umiejętności i zdolności (od drugiej profesji - z początkowej automatycznie dostaliście wszystkie) oraz wykupywaniu rozwinięć cech z ww. schematu. O koszcie zakupu rozwinięcia (lub um./zd.) poniżej waszych schematów, w dodatkowych informacjach. Możecie wykupywać jedynie rozwinięcia ze schematu, np. górnik nie posiada w schemacie rozwinięcia Zr, więc nie możecie go wykupić.

WolfSet (elf posłaniec):


<Shax> (człowiek ochroniarz):


Anvan (człowiek szuler):


hen_cerbin (krasnolud tarczownik):


Kiadrow (niziołek oprych):


Amon (człowiek górnik):


Aiko (człowiek podżegacz):


Orthan (elf rzemieślnik):


Avitto (niziołek dyletant):


Dodatkowe informacje nt. rozwoju postaci
Wykupienie nowej umiejętności/zdolności kosztuje 100 PD, tyle samo musicie wydać, aby rozwinąć którąś z cech o +5/+1 (cechy główne/cechy drugorzędne) oraz przejść na kolejną profesję. Aby przejść na kolejną profesję, musicie zgromadzić wymagany dla niej ekwipunek. Wykupienie umiejętności wymaga znalezienia nauczyciela - kogoś, kto posiada odpowiednie kwalifikacje, które wy chcecie nabyć i będzie skłonny podzielić się swoją wiedzą (często odpłatnie lub za przysługę). Czas potrzebny na naukę różni się w zależności od tego, do której z trzech kategorii należy umiejętność: praktycznych, intelektualnych, czy osobistych. Zdolności nie wymagają nauczyciela. Aby przejść na następną profesję musicie wykupić wszystkie rozwinięcia ze schematu oraz wszystkie umiejętności/zdolności.

Profesje wyjściowe
Poniżej wypisałem, na jakie profesje będziecie mogli przejść po skompletowaniu początkowej. Kursywą są profesje zaawansowane. Na razie to tylko poglądowo i dla dalekosiężnych planów, bo pewnie będziemy blisko końca pierwszej sesji, zanim będziecie mogli zmienić profesję.

WolfSet (elf posłaniec): herold, strażnik dróg, wojownik klanowy, woźnica, zwiadowca, żołnierz

<Shax> (człowiek ochroniarz): łowca nagród, najemnik, oprawca, reketer, rzezimieszek, strażnik więzienny, zarządca

Anvan (człowiek szuler): cyrkowiec, demagog, kanciarz, rozbójnik, szarlatan

hen_cerbin (krasnolud tarczownik): gladiator, goniec, hiena cmentarna, przemytnik, sierżant, weteran

Kiadrow (niziołek oprych): gladiator, najemnik, ochroniarz, oprawca, reketer

Amon (człowiek górnik): inżynier, najemnik, przemytnik, tarczownik, węglarz, zwiadowca

Aiko (człowiek podżegacz): banita, demagog, fanatyk, kanciarz, szarlatan, urzędnik

Orthan (elf rzemieślnik): fanatyk, inżynier, kupiec, mistrz rzemiosła, ochotnik, rzecznik rodu

Avitto (niziołek dyletant): akolita, astrolog, bajarz, cyrulik, dworzanin, hiena cmentarna, katecheta, łotrzyk, nawigator, rzemieślnik, szarlatan, śledczy Vereny, żak
 
__________________
A bad necromancer always blames the corpse.

Ostatnio edytowane przez Fyrskar : 20-12-2016 o 16:42.
Fyrskar jest offline  
Stary 13-12-2016, 22:12   #2
 
Matyjasz's Avatar
 
Reputacja: 614 Matyjasz to imię znane każdemuMatyjasz to imię znane każdemuMatyjasz to imię znane każdemuMatyjasz to imię znane każdemuMatyjasz to imię znane każdemuMatyjasz to imię znane każdemuMatyjasz to imię znane każdemuMatyjasz to imię znane każdemuMatyjasz to imię znane każdemuMatyjasz to imię znane każdemuMatyjasz to imię znane każdemu
Testy cech/umiejętności
Każda postać ma zestaw cech i umiejętności zapewnione przez rasę/profesję.
Jeżeli chcemy wykonać test to znajdujemy odpowiednią umiejętność i cechę przypisaną do tej umiejętności. Jeżeli czynność nie ma umiejętności to testujemy samą cechę.
Następnie rzucamy k100, jeżeli rzut jest równy lub mniejszy od cechy to test jet udany.
Czasem używa się(gdy interesuje nas nie tylko czy ale też jak coś się udało) "ilości sukcesów", każde 10 poniżej wymaganej wartości to dodatkowy sukces.
Umiejętności dzielą się na podstawowe i zaawansowane.
Umiejętności podstawowe to takie rzeczy, które potrafi każdy w świecie Młotka. Jeżeli nie mamy umiejętności podstawowej to test wykonujemy dzieląc właściwą cechę na 2.
By wykonać czynność odpowiedzialną za umiejętność zaawansowaną musimy tą umiejętność posiadać. Każdy potrafi się targować ale nie każdy potrafi zszywać rannych.

Testy posiadają także arbitralnie przyznawane poziomy trudności. Od bardzo łatwego +30 do cechy po bardzo trudny -30 do cechy, test przeciętny wykonuje się bez żadnych modyfikatorów.
Testy przeciwstawne
Testy przeciwstawne wykonuje się tak samo jak test zwykły, tylko rzucają dwie "spierające się" ze sobą postacie.
Jeżeli jedna postać zda test a druga nie to spór wygrywa ten kto test zdał.
Jeżeli obie postacie zdały test to wygrywa ten kto zdał test lepiej.
Jeżeli obie postacie nie zdały to są dwie możliwości, do wyboru przez MG:
a) Remis gdzie nikt nie uzyskuje żadnej przewagi
b) Przerzut do skutku aż komuś się uda.
 

Ostatnio edytowane przez Matyjasz : 16-01-2017 o 17:52.
Matyjasz jest offline  
Stary 14-12-2016, 00:58   #3
 
Clutterbane's Avatar
 
Reputacja: 5021 Clutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputację
dokument google
 
__________________
Waterdeep: Dragon Heist - deadline: 48h - czekam: na Aiko, Amon, Asmodian, Fiath, Hungmung, Icarius

Ostatnio edytowane przez Fyrskar : 18-01-2017 o 18:34.
Clutterbane jest offline  
Stary 14-12-2016, 21:24   #4
 
<Shax>'s Avatar
 
Reputacja: 34 <Shax> jest na bardzo dobrej drodze<Shax> jest na bardzo dobrej drodze<Shax> jest na bardzo dobrej drodze<Shax> jest na bardzo dobrej drodze<Shax> jest na bardzo dobrej drodze<Shax> jest na bardzo dobrej drodze<Shax> jest na bardzo dobrej drodze<Shax> jest na bardzo dobrej drodze<Shax> jest na bardzo dobrej drodze<Shax> jest na bardzo dobrej drodze<Shax> jest na bardzo dobrej drodze
Wybieram w takim razie:
1. Niezwykle odporny
2. Szybkie wyciąganie

Nowy portret... ciekawe czy teraz będzie pasował
 

Ostatnio edytowane przez <Shax> : 14-12-2016 o 21:41.
<Shax> jest offline  
Stary 14-12-2016, 21:49   #5
 
Anvan's Avatar
 
Reputacja: 118 Anvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znany
Ja wybieram na razie:
-Czytanie i pisanie
Co do reszty to chciałbym się najpierw dowiedzieć:
Jak i kiedy działa szczęście i za co odpowiada zdolność łotrzyk?

edit: #up fable nie mylę się?
 
Anvan jest offline  
Stary 14-12-2016, 22:13   #6
Ośmiorniczka
 
Fyrskar's Avatar
 
Reputacja: 8347 Fyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputację
Cytat:
Nowy portret... ciekawe czy teraz będzie pasował
Jak najbardziej pasuje, dziękuję za wyrozumiałość.

Cytat:
Jak i kiedy działa szczęście i za co odpowiada zdolność łotrzyk?
Szczęście: Normalnie ta umiejętność daje dodatkowy punkt szczęścia. Z tych jednak zrezygnowaliśmy, gdyż ich wykorzystanie bardzo spowolniałoby sesję, przede wszystkim walki. Na potrzeby sesji możemy nieco zmodyfikować zasady - jeśli wybierzesz tę umiejętność, to przy pierwszym twoim nieudanym teście danego dnia w sesji dokonujemy ponownego rzutu.

Łotrzyk: Bohater jest blisko związany ze światem przestępczym. Otrzymuje modyfikator +10 do testów plotkowania i przekonywania w kontaktach z przedstawicielami półświatka.
 
__________________
A bad necromancer always blames the corpse.
Fyrskar jest offline  
Stary 14-12-2016, 22:15   #7
 
Anvan's Avatar
 
Reputacja: 118 Anvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znany
W takim razie właśnie te dwie zdolności wybieram.
 
Anvan jest offline  
Stary 14-12-2016, 22:39   #8
 
Aiko's Avatar
 
Reputacja: 20982 Aiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputację
wybieram opanowanie i język tileański

w jakiej formie mamy zebrać wszytskie dane o postaciach, jakaś edytowalna karta pdf, mythwavers, opisujemy wszytsko tekstowo, a może... odznaczymy wszystko na papierowej karcie i wyślemy wam skan ^^
 
Aiko jest offline  
Stary 14-12-2016, 22:43   #9
Ośmiorniczka
 
Fyrskar's Avatar
 
Reputacja: 8347 Fyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputację
Teoretycznym planem było uzupełnienie kart w panelu sesji na forum, ale one są dosyć archaiczne i pod wieloma względami niewygodne w użyciu. Dlatego po dokończeniu postaci przeniosę je na karty zrobione przeze mnie w dokumentach lub arkuszach google.

Cytat:
odznaczymy wszystko na papierowej karcie i wyślemy wam skan
Ale to też jest pewien plan.

Cytat:
tileański
Jeszcze krótkie wytłumaczenie - tileański jest staroświatowym odpowiednikiem języka włoskiego. Z kolei bretoński to nasz francuski.
 
__________________
A bad necromancer always blames the corpse.
Fyrskar jest offline  
Stary 14-12-2016, 22:46   #10
 
Clutterbane's Avatar
 
Reputacja: 5021 Clutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputacjęClutterbane ma wspaniałą reputację
O ile umiejętności i zdolności wiadomo, że trzeba wybrać już i teraz, to wydawanie złotych koron rozegrałbym już podczas sesji. Będzie chociaż okazja do poszwendania się po Nuln i zrobienia kilku testów Ogłady (plotkowania). Nieludzie odczują, jak trudno jest znaleźć piekarza chcącego takiemu elfiakowi czy krasnoludowi sprzedać chleb.

* Dla niewtajemniczonych - jest w grze pewien pewnie niezamierzony przez twórców, ale ciekawy skutek posiadania głównie przez ludzi umiejętności plotkowania i zależności dostępności towarów od rzutu właśnie na tę umiejętność. Jak wiemy, jeśli ktoś nie ma umiejętności prostej, rzuca na połowę cechy, w tym przypadku Ogłady - szanse na zdanie takiego testu są dosyć marne. Jeśli jakiś Mistrz Gry ceni sobie ukazanie rasizmu na sesjach, to test plotkowania przy zakupach jest pierwszą i jedną z najlepszych broni, jaką może użyć przeciw nieludziom.
 
__________________
Waterdeep: Dragon Heist - deadline: 48h - czekam: na Aiko, Amon, Asmodian, Fiath, Hungmung, Icarius

Ostatnio edytowane przez Clutterbane : 14-12-2016 o 22:53.
Clutterbane jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:37.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166