Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 31-03-2017, 17:37   #1
 
Ardel's Avatar
 
Reputacja: 16363 Ardel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputację
[komentarze] W błocie, krwi i piwie!

Odpisy
Byłoby dobrze, gdyby udało nam się osiągnąć tempo 3 dni dla Was, 3 dni dla mnie. Ale jak będzie, to zobaczymy. W przypadku niewyrobienia się proszę o informację, ja także będę grzecznie dawał znać, czy dam radę. Nie wiem, jak będę od czerwca wyglądał z pracą, ale do tego czasu mamy jeszcze dwa miesiące zabawy.

DOCUŚ

Mapa
Jeżeli zapomnę o aktualizowaniu mapy, to mi przypominajcie.
Ostatnia aktualizacja: 1 lutego 2018



Legenda:
- chata z ogniskiem - osada
- ognisko - obóz
- miasto otoczone murem - Saltkalten
- ośmioramienna gwiazda Chaosu - obozowisko zwierzoludzi
- dróżka przerywana - leśna ścieżka
- niebieska krecha - rzeka
- flago-czaszka - leże orków
- czarne coś - zrujnowana wioska
- trzy chatki - miasteczko
- dom ze schodami - posiadłość

Skala:
Bok hexa ma 10 km. Prędkość poruszania się podana jest w podręczniku i zależeć będzie także od rodzaju terenu.

Mechanika

Niszczenie opancerzenia

Nowa statystyka: zniszczenie. Odzwierciedla aktualny stan pancerza. Im niżej, tym lepiej. Standardowy pancerz ma zniszczenie równe 1, pancerze dobrej jakości mogą mieć tę statystykę nawet ujemną, natomiast kiepsko wykonane mogą zaczynać od 4.

Kiedy może zostać uszkodzony pancerz?
- trafienie krytyczne
- trafienie bronią przebijającą
- trafienie obrażeniami większymi od 12 (przed redukcją obrażeń)
- trafienie krytykiem (Furią Ulryka)

Żeby sprawdzić, czy pancerz został uszkodzony wykonuje się rzut k10. Jeżeli wypadnie wartość mniejsza lub równa aktualnemu zniszczeniu pancerza, zostaje on uszkodzony (PZ zmniejsza się o 1). Następnie, bez względu na to, czy został uszkodzony, czy nie, zniszczenie wzrasta o 1 do czasu naprawienia.

Zniszczenie wzrasta także, gdy o pancerz się nie dba.


Niszczenie broni

Nowa statystyka: zniszczenie. Dokładnie tak jak przy pancerzach.

Kiedy można uszkodzić broń oraz tarczę?
- sparowanie ciosu zadającego 12 obrażeń
- sparowanie szaleńczego ataku (albo jak ktoś sparuje wasz szaleńczy atak, jednak rzut k10 ma bonus +1)
- sparowanie Furii Ulryka
- broń zostaje sparowane łamaczem mieczy i przegrany zostaje test krzepy (zwiększ uszkodzenie o 3 i dopiero wykonaj test na zniszczenie)

Tak jak w przypadku uzbrojenia wykonuje się rzut k10 – mniejszy lub równy zniszczeniu to złamanie czy inne pękniecie broni, większy nic. Potem zwiększa się zniszczenie o 1 punkt

Oczywiście niedbanie o broń także zwiększa zniszczenie.


Leczenie ran

Udany test leczenia tuż po walce przywraca k6 punktów żywotności, maksymalnie połowę tego, co postać w tej walce straciła. W przypadku postaci ciężko rannej przywraca po prostu 1 pż.

Jeżeli test leczenia wykonywany jest dłuższy czas po walce, albo walki nie było, to w przypadku postaci lekko rannej zwiększa regenerację pw dwukrotnie (albo trzykrotnie w przypadku „bardzo” udanego rzutu albo zastosowania dodatkowych remediów, jak np. ziół). W przypadku postaci ciężko rannej pozwala regenerować 1 pż dziennie.

Postaci ciężko ranne znacznie ciężej wyleczyć, stąd test leczenia utrudniany jest o 10 w przypadku 2 pż, 20 w przypadku 1 pż i 30 w przypadku 0 pż. Leczenie trafień krytycznych opisane jest w Zbrojowni Starego Świata i tego się trzymam (tabela 9-6).


Trafienie w głowę - mała zmiana

Tutaj nic odkrywczego. Każde trafienie w głowę to 3 dodatkowe obrażenia. Warto nosić hełm.


Walka konno

Walka będzie zależała od okoliczności (w gęstym lesie minusy, na polach plusy itd). Niestety w żadnym podręczniku (sprawdziłem nawet podręcznik Bretonnii) nie ma nic o walce konno. Stąd też - trafienie konnego to -10 do WW, atak z konia odpowiednią bronią +10 WW (jeżeli posiada się jeździectwo). Przed każdym atakiem test jeździectwa (zwykły atak łatwy test, szarża wymagający, atak w szarży zwykłą bronią - zwykły test jeździectwa). Do ataku z szarży dodawać będę połowę szybkości wierzchowca do obrażeń. Żeby trafić szarżującego jeźdźca trzeba mieć przygotowaną akcję. Oczywiście na koniu nie możesz wykonywać uników, możesz parować, jednak masz -10 do tych testów. Z innych spraw - łatwo będzie przeciwnikom trafić konia, więc warto dbać o takie zwierzątko.
 
__________________
Prowadzę: Ślepy los
Jestem prowadzon: Tajemnice Borochłodów, Utracony Świat


Ostatnio edytowane przez Ardel : 01-02-2018 o 21:42.
Ardel jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:26.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167