Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07-07-2017, 17:25   #1
 
hen_cerbin's Avatar
 
Reputacja: 1 hen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputację
[Komentarze] Ostatni. Nóż w plecach, cz. II.

Witajcie na wojnie, straceńcy! Kto by pomyślał, nadal żyjecie...

Link do sesji:


Najpierw kilka zasad, które ułatwią nam wszystkim życie:
  • Mechanika postaci wędruje do panelu sesji, żeby był do niej wygodny dostęp
  • Dialogi od myślnika i kursywą.
  • Myśli zaznaczać tyldą
  • Z uwagi na ilość osób - jeśli do kogoś się zwracacie, pogrubcie imię, mniejsza szansa, że przegapi.
  • Grafiki wedle uznania.
  • Nie ma ograniczenia do jednego posta na turę.
  • Dłuższe dialogi i interakcje między postaciami - w docu. "Tajne" rozmowy miedzy postaciami, o których inni gracze nie mają wiedzieć - jak chcecie, ale MG ma wiedzieć i prosi o PW.
  • Terminy odpisu pięć dni od posta MG* (Dłuższe nieobecności proszę zgłaszać. Zarówno Wasz MG jak i Wasza postać przeżyje jedną nieusprawiedliwioną nieobecność. Przy drugiej z rzędu nie daję gwarancji.
  • Avatary postaci prosiłbym ściąć do szerokości 200 pikseli, wstawcie je do panelu.

Mechanika: Po mojej stronie. Rzucam kośćmi tylko tam gdzie jest to konieczne. Odpowiednie opisanie akcji zwiększa szanse na sukces, a czasem może zakończyć się nim nawet bez rzutu. Może też częściowo uchronić od negatywnych konsekwencji. Im dokładniejszy post, tym ja mam lepszą informację, co postać robi i to przekłada się też na tzw “bonus”.

Punkty doświadczenia będę przyznawał po zakończeniu każdej sceny.

Współtworzenie świata - w granicach zdrowego rozsądku, ale możecie i macie ingerować w świat.

W trakcie podróży będę chciał znać szyk drużyny. Brak informacji = idziecie luźną kupą.

Zmiany w zasadach podręcznikowych:

Dowodzenie - za każdy poziom sukcesu w teście: +5 do WW i US dla wykonujących rozkazy (i +10 do morale dla wszystkich słuchających) w tej rundzie. BNi rozumieją proste rozkazy automatycznie. Przy skomplikowanych - rzucam na (ich Int + Ogd rozkazującego - modyfikator zależny od skomplikowania planu).

Leczenie - zmiana: umiejka leczenie zostaje używana do testów pierwszej pomocy - jej udzielenie może przywrócić do połowy PŻyw utraconych w walce.
Chirurgia daje prawo do dodatkowego testu leczenia (+10) tego samego dnia.

Ekwipunek - warto o niego dbać. Może się zużywać.
Obciążenia nie będę używał tak długo, jak nikt za bardzo nie przesadzi.
Startujecie z wszystkim co mieliście na koniec prologu (czyli także z tym co zostawiliście w koszarach - mundury, przydziałową broń).

Punkty szczęścia odnawiają się w tempie 1 punkt co 10 stron. (10,20,30 strona i itd). Użycie deklarujemy PRZED rzutem (jeśli sukces byłby i tak, PS nie zostanie zużyty).

Punkty przeznaczenia - oprócz tego co w podręczniku działają jak PSz na sterydach: - Użycie bez czekania na moją reakcję - zapewniają automatyczny sukces o rozmiarach przekraczających maksymalny sukces. Użycie po mojej odpowiedzi zmienia jej efekt:
Przykład ([Komentarze] Cienie nad starym światem)
Wyjaśnienie ([Komentarze] Cienie nad starym światem)


* Jeśli post zaczyna się od czegoś takiego:
Aubentag (Dzień Poboru), 14 Vorgeheim 2522, przed południem
okolice biura pisarza wojskowego,
Koszary Armii Wissenlandu,
Nuln
to znaczy że jest nowa tura.

Jeśli jest po prostu odpisem - to dzieje się w tej samej turze.


link do doca


Wystartujemy, gdy wszyscy uzupełnią swoje karty w panelu sesji.


Punkty doświadczenia: rozesłane na PW.

Wykupienie umiejętności/zdolności z listy dostępnych w profesji - 75 PD (wyjaśnienie - dotyczy nowej profesji lub sytuacji, gdy w podręczniku w pierwszej profesji był wybór X albo Y), wykupienie umiejki z listy żołnierza/ochotnika, której jeszcze nie macie (nie są obowiązkowe do zakończenia profesji) - 50 PD.

Przykłady:
Najemnik w umiejętnościach ma aż 15 możliwości, ale może wybrać tylko 9 z nich. Teraz może dobrać te pominięte przy tworzeniu postaci po 75 PD każda.

Tworząc łowcę nagród trzeba było wybierać zdolność: "strzelec wyborowy albo ogłuszanie". Wtedy wybrać można było tylko jedną. Teraz może dobrać drugą za 75 PD.

Łowca nagród został ochotnikiem: tam jest kilka umiejętności (hazard, plotkowanie, opieka nad zwięrzętami, itd) - każda kosztuje 50 PD (o ile komuś się chce wydawać na nie PDki).


Przypominam też, że oprócz PDków wybieracie sobie kolejną umiejkę z listy ochotnika/żołnierza/sierżanta (zależy jaką macie "drugą" profesję), której jeszcze nie zdobyliście.

 

Ostatnio edytowane przez hen_cerbin : 12-07-2017 o 19:13.
hen_cerbin jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:19.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172