Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07-07-2017, 18:25   #1
 
hen_cerbin's Avatar
 
Reputacja: 1 hen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputację
[Komentarze] Ostatni. Nóż w plecach, cz. II.

Witajcie na wojnie, straceńcy! Kto by pomyślał, nadal żyjecie...

Link do sesji:


Najpierw kilka zasad, które ułatwią nam wszystkim życie:
  • Mechanika postaci wędruje do panelu sesji, żeby był do niej wygodny dostęp
  • Dialogi od myślnika i kursywą.
  • Myśli zaznaczać tyldą
  • Z uwagi na ilość osób - jeśli do kogoś się zwracacie, pogrubcie imię, mniejsza szansa, że przegapi.
  • Grafiki wedle uznania.
  • Nie ma ograniczenia do jednego posta na turę.
  • Dłuższe dialogi i interakcje między postaciami - w docu. "Tajne" rozmowy miedzy postaciami, o których inni gracze nie mają wiedzieć - jak chcecie, ale MG ma wiedzieć i prosi o PW.
  • Terminy odpisu pięć dni od posta MG* (Dłuższe nieobecności proszę zgłaszać. Zarówno Wasz MG jak i Wasza postać przeżyje jedną nieusprawiedliwioną nieobecność. Przy drugiej z rzędu nie daję gwarancji.
  • Avatary postaci prosiłbym ściąć do szerokości 200 pikseli, wstawcie je do panelu.

Mechanika: Po mojej stronie. Rzucam kośćmi tylko tam gdzie jest to konieczne. Odpowiednie opisanie akcji zwiększa szanse na sukces, a czasem może zakończyć się nim nawet bez rzutu. Może też częściowo uchronić od negatywnych konsekwencji. Im dokładniejszy post, tym ja mam lepszą informację, co postać robi i to przekłada się też na tzw “bonus”.

Punkty doświadczenia będę przyznawał po zakończeniu każdej sceny.

Współtworzenie świata - w granicach zdrowego rozsądku, ale możecie i macie ingerować w świat.

W trakcie podróży będę chciał znać szyk drużyny. Brak informacji = idziecie luźną kupą.

Zmiany w zasadach podręcznikowych:

Dowodzenie - za każdy poziom sukcesu w teście: +5 do WW i US dla wykonujących rozkazy (i +10 do morale dla wszystkich słuchających) w tej rundzie. BNi rozumieją proste rozkazy automatycznie. Przy skomplikowanych - rzucam na (ich Int + Ogd rozkazującego - modyfikator zależny od skomplikowania planu).

Leczenie - zmiana: umiejka leczenie zostaje używana do testów pierwszej pomocy - jej udzielenie może przywrócić do połowy PŻyw utraconych w walce.
Chirurgia daje prawo do dodatkowego testu leczenia (+10) tego samego dnia.

Ekwipunek - warto o niego dbać. Może się zużywać.
Obciążenia nie będę używał tak długo, jak nikt za bardzo nie przesadzi.
Startujecie z wszystkim co mieliście na koniec prologu (czyli także z tym co zostawiliście w koszarach - mundury, przydziałową broń).

Punkty szczęścia odnawiają się w tempie 1 punkt co 10 stron. (10,20,30 strona i itd). Użycie deklarujemy PRZED rzutem (jeśli sukces byłby i tak, PS nie zostanie zużyty).

Punkty przeznaczenia - oprócz tego co w podręczniku działają jak PSz na sterydach: - Użycie bez czekania na moją reakcję - zapewniają automatyczny sukces o rozmiarach przekraczających maksymalny sukces. Użycie po mojej odpowiedzi zmienia jej efekt:
Przykład ([Komentarze] Cienie nad starym światem)
Wyjaśnienie ([Komentarze] Cienie nad starym światem)


* Jeśli post zaczyna się od czegoś takiego:
Aubentag (Dzień Poboru), 14 Vorgeheim 2522, przed południem
okolice biura pisarza wojskowego,
Koszary Armii Wissenlandu,
Nuln
to znaczy że jest nowa tura.

Jeśli jest po prostu odpisem - to dzieje się w tej samej turze.


link do doca


Wystartujemy, gdy wszyscy uzupełnią swoje karty w panelu sesji.


Punkty doświadczenia: rozesłane na PW.

Wykupienie umiejętności/zdolności z listy dostępnych w profesji - 75 PD (wyjaśnienie - dotyczy nowej profesji lub sytuacji, gdy w podręczniku w pierwszej profesji był wybór X albo Y), wykupienie umiejki z listy żołnierza/ochotnika, której jeszcze nie macie (nie są obowiązkowe do zakończenia profesji) - 50 PD.

Przykłady:
Najemnik w umiejętnościach ma aż 15 możliwości, ale może wybrać tylko 9 z nich. Teraz może dobrać te pominięte przy tworzeniu postaci po 75 PD każda.

Tworząc łowcę nagród trzeba było wybierać zdolność: "strzelec wyborowy albo ogłuszanie". Wtedy wybrać można było tylko jedną. Teraz może dobrać drugą za 75 PD.

Łowca nagród został ochotnikiem: tam jest kilka umiejętności (hazard, plotkowanie, opieka nad zwięrzętami, itd) - każda kosztuje 50 PD (o ile komuś się chce wydawać na nie PDki).


Przypominam też, że oprócz PDków wybieracie sobie kolejną umiejkę z listy ochotnika/żołnierza/sierżanta (zależy jaką macie "drugą" profesję), której jeszcze nie zdobyliście.

 

Ostatnio edytowane przez hen_cerbin : 12-07-2017 o 20:13.
hen_cerbin jest offline  
Stary 07-07-2017, 18:28   #2
 
hen_cerbin's Avatar
 
Reputacja: 1 hen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputację
Informacje, plotki, rozkazy

Informacje:

Stolicą Wissenlandu jest Wissenburg, jednak Elektorka Emmanuelle von Liebovitz utrzymuje swój dwór w Nuln.
Elektorka jest zarówno Księżną Nuln jak i Wielką Księżną Wissenlandu.

Leos von Liebwitz to był młodszy brat Elektorki. Zginął niedawno w niejasnych okolicznościach.
Brat wdowy po nim pełni jakąś ważną funkcję na dworze.

Samo Nuln ma szeroką autonomię i jest praktycznie niezależne od Wissenlandu, choć leży w jego granicach i jest formalnie uznawane za część Wissenlandu.

Trzecim co do wielkości miastem Wissenlandu jest Pfeildorf, dawna stolica Sollandu. Przebywa tam (a właściwie tuż obok, w Zamku Mecklemburg) Wielka Baronowa Etelka von Toppenheimer.

Barwy prowincji: biało-szare. Sztandar - widać

Podporucznik Gruber pracował w Straży Miejskiej Nuln, do dziś ma w niej kontakty.

Zasłyszane plotki:

Elektorka Emmanuelle von Liebovitz interesuje się tylko Nuln i chętnie oddałaby cały Wissenland poza miastem Wielkiej Baronowej Etelce von Toppenheimer, gdyby tylko nie oznaczało to utraty statusu Elektorki.

Księstwa Graniczne
Tereny leżące za Górami Czarnymi i będące pierwszą osłoną przez najazdami z południa. Ziemia niczyja o którą walczyć nie trzeba, bo i tak nikt nie chce. Liczne księstewka i państwa-miasta mają dość swoich problemów, by jeszcze przejmować się okolicznymi wioskami.- [Encyklopedia Maxima Mundi, tom III, Nuln, 2511 SI]

Otto von Wernicky, dowódca wroga to stary, sprytny lis, który pół życia strawił na wojaczce, a drugie pół na intrygach.

Pograniczni: Wiem na pewno, że zdobyli Kroppenleben - centrum handlu futrami, bo nie dostaję stamtąd wieści, a później doszły mnie słuchy, że Wusterburg też splądrowali i spalili. Pewnie więc idą przy rzece, żeby im flankę broniła. Tam dróg mniej, to może zwolnią trochę. Ale to Max mówił, a on z kolei chyba gdzieś wyżej usłyszał

Kwatermistrz - obecnie nie żyje, a jego notatnik jest zaszyfrowany: lubił hazard, sprzedawał na lewo różne rzeczy.

Obozowy kowal okazał się być tylko uczniem kowala. Miał jakiś problem, ale nikt się tym nie zainteresował.

Zamach:
Za podpalenie magazynu i zamach na Kapitana odpowiadają dywersanci z Księstw granicznych.
Za podpalenie magazynu i zamach na Kapitana odpowiada elf, co później uciekł.
Za zamach odpowiada Harkin Brock - chciał w ten sposób przejąć dowodzenie nad oddziałami z Nuln.

- "To on. To on." - medyk nadal zastanawia się nad ostatnimi słowami umierającego kapitana.
Bełt którym trafiono kapitana nijak nie pasuje do standardowej kuszy, a ręczna kusza nie ma wystarczającego zasięgu i siły przebicia by gwarantowała sukces przy strzale z dachu magazynu.
Samo podpalenie było przeprowadzone przez Alfonsa Ragorna, a przynajmniej przez jego ludzi.

Garnizon był później odwiedzony przez kogoś znacznego, może nawet samą Elektorkę.

Alfons Ragorn:
Zastępca Mocka, ambitny typ, ostatnio się chyba pogryźli między sobą i Alfons przegrał. Przejęty przez Was, uciekł i zniknął.

Uwolnienie Alfonsa:
Rzeź przy Dróżce Vogelhansa jest początkiem jakiejś wojny gangów.
Gang Mocka został wybity przez dwóch ludzi i krasnoluda, to musieli być zawołani mordercy.
Zginęło ponad dwadzieścia osób.
Musieli kogoś znacznego wkurzyć.
To sprawka kultystów, próbowali przywołać Khaine'a.
Sami się wyrżnęli między sobą.
Straż capnęła tylko jednego gościa, Alfonsa, ale musieli go wypuścić i tyle go widzieli.
 

Ostatnio edytowane przez hen_cerbin : 09-08-2017 o 16:57.
hen_cerbin jest offline  
Stary 07-07-2017, 18:29   #3
 
hen_cerbin's Avatar
 
Reputacja: 1 hen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputację
Żołnierze Piątej Dziesiątki Trzeciej Drużyny Czwartej Kompanii Drugiego Batalionu Trzeciego Regimentu Armii Wissenlandu, "Ostatnich":
https://docs.google.com/spreadsheets...it?usp=sharing

MAPY:





MEISSEN:
 

Ostatnio edytowane przez hen_cerbin : 25-12-2017 o 19:42.
hen_cerbin jest offline  
Stary 07-07-2017, 22:31   #4
 
Hakon's Avatar
 
Reputacja: 1 Hakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputację
No i ruszamy w dalszą drogę Powodzenia Wszystkim
 
Hakon jest offline  
Stary 07-07-2017, 22:53   #5
 
pi0t's Avatar
 
Reputacja: 1 pi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputację
A więc wojna! Cały wysiłek drużyny musi iść w jednym kierunku. Wszyscy jesteśmy żołnierzami. Musimy myśleć tylko o jednym - przeżyciu!

Cześć wszystkim raz jeszcze

Hen jak kwestia ekwipunku? jakieś wyposażenie dodatkowe z garnizonu (prowiant/mundury/koce/inne)?
 
__________________
Mistrz gry nie ma duszy! Sprzedał ją diabłu za tabelę trafień krytycznych!
pi0t jest offline  
Stary 08-07-2017, 00:47   #6
 
hen_cerbin's Avatar
 
Reputacja: 1 hen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał pi0t Zobacz post
Hen jak kwestia ekwipunku? jakieś wyposażenie dodatkowe z garnizonu (prowiant/mundury/koce/inne)?
To które wybraliście. Tak, ekwipunek ochotnika/żołnierza dostaliście spowrotem.
Koce, namioty, żywność, itd. dostaniecie zaraz.
 
hen_cerbin jest offline  
Stary 08-07-2017, 01:15   #7
 
Hakon's Avatar
 
Reputacja: 1 Hakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputację
Jako sierżant mam inne wyposażenie?
Czy mogę pomarzyć?
 
Hakon jest offline  
Stary 08-07-2017, 11:14   #8
 
druidh's Avatar
 
Reputacja: 1 druidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputację
Hen,

Pamiętam, że w którymś momencie dostaliśmy jakieś umiejki, etc na zakończenie szkolenia. Rozumiem, że to co dostaliśmy teraz nie jest pomniejszane o te poprzednie wydatki?

Nie mogę też sobie przypomnieć, czy nie została tam jakaś resztka pdków do rozdania...

Posta nie umiem znaleźć. :/
 
__________________
by dru'
druidh jest offline  
Stary 08-07-2017, 14:11   #9
 
hen_cerbin's Avatar
 
Reputacja: 1 hen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Hakon Zobacz post
Jako sierżant mam inne wyposażenie?
Czy mogę pomarzyć?
Powinieneś je dostać razem z awansem. Ale nie przypominam sobie byś się o nie upomniał u kwatermistrza, a teraz, kiedy magazyn poszedł z dymem to nie bardzo jest skąd je wziąć.
Ale kto wie, może jakieś zaopatrzenie dotrze?

Cytat:
Napisał druidh Zobacz post
Pamiętam, że w którymś momencie dostaliśmy jakieś umiejki, etc na zakończenie szkolenia. Rozumiem, że to co dostaliśmy teraz nie jest pomniejszane o te poprzednie wydatki?
Nie jest.

Cytat:
Nie mogę też sobie przypomnieć, czy nie została tam jakaś resztka pdków do rozdania...
Posta nie umiem znaleźć. :/
Czy to ten post ([Komentarze] Ostatni. Nóż w plecach.) masz na myśli?

Jeszcze podczas prologu dostaliście umiejętności i zdolności (w spoilerze przypomnienie, gdyby ktoś zapomniał sobie dopisać):
Cytat:
(...) "wspólne" umiejki:

Każdy kto ćwiczył piką/halabardą przez 3 dni może sobie dopisać zdolność "broń dwuręczna".
Ci co strzelali - analogicznie - "błyskawiczne przeładowanie".

Każdy kto brał udział w pojedynku (czy to z Gruberem czy takich jak Rolanda z Karlem) - dopisuje sobie zdolność "silny cios" i umiejętność "unik" (albo +10 jeśli już miał) do karty.

Każdy kto w zamieszaniu z pikami / musztrą / ogólnej bijatyce na placu starał się nie zderzać z innymi - dostaje sam "unik" (nie sumuje się to z poprzednim)

Morel i Komtur muszą zadecydować czy Oleg i Bert nabędą/rozwiną spostrzegawczość czy przeszukiwanie.

Hakon, Gobl1n - (...) Dostajecie umiejętność "dowodzenie" (a Hakon dopisuje sobie poziom specjalizacji w dowodzeniu bo miał je już wcześniej, co każdy już odkrył)



Przypominam też, że oprócz PDków wybieracie sobie kolejną umiejkę z listy ochotnika/żołnierza/sierżanta (zależy jaką macie "drugą" profesję), której jeszcze nie zdobyliście.
 
hen_cerbin jest offline  
Stary 08-07-2017, 14:58   #10
 
druidh's Avatar
 
Reputacja: 1 druidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputację
Muchas gracias senor.

Jeszcze proszę o sprecyzowanie poniższego, bo niby rozumiem, ale chyba nie rozumiem:

Cytat:
wykupienie umiejętności/zdolności z listy dostępnych w profesji - 75 PD (wyjaśnienie - dotyczy nowej profesji lub sytuacji, gdy w podręczniku w pierwszej profesji był wybór X albo Y),

wykupienie umiejki z listy żołnierza/ochotnika, której jeszcze nie macie (nie są obowiązkowe do zakończenia profesji) - 50 PD.
Kiedy mamy do czynienia z sytuacją nr 1 - tylko w sytuacji kupowania zdolności ochotnika i niekupionych rzeczy w podstawowej profesji, tak?
bo umiejki ochotnika są za 50, tak?

I pytanie kompletnie z ... co to za rzemiosło "sztuka"? To jest umiejętność np malowania obrazów, czy raczej oceniania jakichś dzieł sztuki? Rozważam fabularne importowanie dłubania w drewnie, albo czegoś podobnego.
 
__________________
by dru'
druidh jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:23.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172