|
Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
25-01-2018, 20:38 | #21 |
Administrator Reputacja: 1 | Gdy zaczniemy się nudzić, Luis się pojawi i upomni się o wierzchowca |
26-01-2018, 23:24 | #22 |
Opiekun działu Warhammer Reputacja: 1 | Luis i tak nie żyje więc po co trupowi koń A to jest jakiś zwykly kon czy coś więcej?
__________________ ORDNUNG MUSS SEIN Odpowiadam w czasie: PW 24h, disco: 6h (Dekline#9103) |
29-01-2018, 21:06 | #23 |
Reputacja: 1 | Koń lepszej maści Post będzie na dniach, bo mam kilka rzeczy do zrobienia. |
29-01-2018, 21:15 | #24 |
Opiekun działu Warhammer Reputacja: 1 | Czyli że ładniejszy, ale to dalej zwykły koń?
__________________ ORDNUNG MUSS SEIN Odpowiadam w czasie: PW 24h, disco: 6h (Dekline#9103) |
29-01-2018, 21:17 | #25 |
Reputacja: 1 | Myslisz że wynegocjujesz jakiegoś wypasa?
__________________ Our sugar is Yours, friend. |
29-01-2018, 23:50 | #26 |
Opiekun działu Warhammer Reputacja: 1 | Koń jaki jest każdy widzi, on już tam był, nie został stworzony
__________________ ORDNUNG MUSS SEIN Odpowiadam w czasie: PW 24h, disco: 6h (Dekline#9103) |
31-01-2018, 13:19 | #27 |
Reputacja: 1 | Ok pościk jest. Oczywiście jeśli nie macie co pisać to dam dalej jak ruszacie, ale pomyślałem, że moze będziecie chcieli coś zrobić, to szkoda tak przeskakiwać. Dekline A co do konia to sprawdziłem w karcie Luisa i jest to -lekki koń bojowy z siodłem i uprzężą Obrazek dałem bez siadła i uprzęży no i koń biały ale możesz sam wybrać kolor jak chcesz, nie przeszkadza mi to w sceneri Jak wybierzesz raz to potem będę już się tego trzymał, chyba że chcesz aby był biały to będzie z obrazkiem pasłowo |
31-01-2018, 13:47 | #28 | |
Administrator Reputacja: 1 | Cytat:
| |
31-01-2018, 13:52 | #29 |
Reputacja: 1 | (...) i dobrze naostrzonym kilofie! Bo jego pradziadek to krasnoludem był.
__________________ Our sugar is Yours, friend. |
31-01-2018, 13:55 | #30 |
Reputacja: 1 | dzięki, chodzi oczywiście o kołki |