|
Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
16-06-2018, 03:12 | #1 | |||||||
Reputacja: 1 | [Komentarze] Kampania: Man - o'- War Część I: Na północnych wodach. Zasady Sesji: 3 dnia na odpis dla MG (ale może mi zejść dłużej jeśli duży post) 7 dni na odpis dla graczy (ale można szybciej) Wszystko 18 + dopuszczalne jeśli w klimacie Warhammer'a (Khorne/Slaanesh/Nurgle/Tzeentch i ich "specjalizacje") Piszemy w pierwszej osobie liczby pojedynczej. Dialogi zaczynamy od Imię BG: Tekst. Myśli zaczynamy "~", choć lepiej więcej dialogów niż myśli. Używamy 2 edycji WFRP z Percepcją i Cechami Przywódczymi. Percepcja jest używana do testów: Czytanie z warg, Nawigacja, Przeszukiwanie, Sekretne znaki, Sekretny język, Spostrzegawczość, Tropienie. Cechy Przywódcze dowódcy dają bonus SW podwładnym podczas testów strachu i grozy. Oprócz tego CP jest używane jako modyfikator podczas testów dowodzenia dowódcy. MG pozwala na 1 edycyjną magią po konwersji (Są to czary żywiołów z 1 edycji przystosowane do 2 edycji, więcej o tym dla maga na PW). Przejście na profesję wyjściową - 100 PD Przejście na nową profesję początkową - 100 PD Wykupienie cech z obecnej profesji - 100 PD Wykupienie umiejętności z obecnej profesji - 100 PD Wykupienie umiejętności nie z obecnej profesji - 200 PD Obniżenie obłędu o 1 punkt - 50 PD (UWAGA! PO można obniżyć o 1 jedynie jeśli dotychczasowa liczba PO jest 5 lub mniejsza) Kodeks Kaperski: 1. Wszyscy muszą słuchać rozkazów. Za bunt na pokładzie marunowanie lub śmierć. 2. Kapitan bierze 2 udziały, kwatermistrz 1.5, pozostali oficerowie 1. Reszta załogi ma udziały warte 0.1. 3. Zdobyty łup należy przekazać kwatermistrzowi, celem wspólnego podziału. Kto ukryje łupy bądź ukradnie udziały innego członka załogi zostanie marunowany. 4. Za utratę członków zostanie wypłacona rekompensata proporcjonalna do wartości utraconej kończyny. 5. Każdy winien trzymać broń wyczyszczoną i gotową do użycia, a proch suchy. 6. Każdy członek załogi ma prawo do równej racji żywnościowej oraz alkoholu. 7. Kłótnie między załogą muszą zostać natychmiast wstrzymane podczas napotkanie innego okrętu. 8. Pijaństwo podczas walki karane jest grzywną pieniężną. 9. Kto stchórzy podczas walki bądź spróbuje uciec z kompanii zostanie ukarany śmiercią wybraną przez członków załogi. 10. Nikt nie może opuścić okrętu bez bezpośredniego rozkazu kapitana bądź innego oficera. 11. Zabrania się gwizdania na pokładzie okrętu, by nie ściągać gniewu morza. 12. Na okręcie nie wolno polować na Albatrosy, lub krzywdzić ich w jakikolwiek sposób. 13. Gra w karty lub kości na pieniądze na pokładzie okrętu jest surowo zabroniona. Bohaterowie Graczy BOSMAN Gorok Urwijor Cytat:
Bardin Gladinson KAPELAN Bertha Mürbe “Krucha” Cytat:
VISLA KAPITAN ALEXANDR CZARNOVSKY Cytat:
KONICZYNKA APPLEBLOOM MEDYK SILVIO AMORETTI Cytat:
FANRIEL STORMBREAKER HANDLARZ WIM VAN DER WERDE Cytat:
WRZOS MULLER ZAŁOGA ŻOŁNIERZE OKRĘTOWI Cytat:
ŻEGLARZE Cytat:
KALENDARIUM:
__________________ Man-o'-War Część I Ostatnio edytowane przez Baird : 10-09-2018 o 14:22. | |||||||
16-06-2018, 03:31 | #2 | |||
Reputacja: 1 | TABELE MIAR I WAG Jednostki objętości Cytat:
Jednostki długości Cytat:
Jednostki masy Cytat:
WARSZTAT BARDINA =============================================== LABORATORIUM FANRIEL Oficjalna Mapa Starego Świata Kislev: Kraina Lodu Erengrad: Bursztynowy Port Chebokov: Spichlerz Północy Norska: Dzika Północ Swerborg: Ziemie Sarlów Imperium: Państwo Elektorów Nordland: Wybrzeże Młotodzierżcy Jałowa Kraina: Republika Kupiecka Marienburg: Wolne Miasto Bretonnia: Królestwo Muszkieterów Lyonesse: Lwia Wyspa Estalia: Tereny Szermierzy
__________________ Man-o'-War Część I Ostatnio edytowane przez Baird : 09-09-2018 o 00:44. | |||
17-06-2018, 12:48 | #3 | |
Reputacja: 1 | OKRĘTY STAREGO ŚWIATA Cytat:
Galeon * Maszty: 3 * Napęd: Żaglowy * Kadłub: Drewniany * Wymiary Kadłuba: - Długość: 42 m - Szerokość: 13 m - Wysokość: 11 m * Wytrzymałość Okrętu: 10 * Punkty Struktury: 150 * Załoga: 90 osób * Uzbrojenie: 32 Działa, 1 Balista * Ładowność: 400 Łasztów (144.000 Punktów Obciążenia) * Prędkość: 8 Węzłów (14,8 km/h) =============================================== Karawela * Maszty: 3 * Napęd: Żaglowy * Kadłub: Drewniany * Wymiary Kadłuba: - Długość: 36 m - Szerokość: 11,5 m - Wysokość: 10 m * Wytrzymałość Okrętu: 5 * Punkty Struktury: 70 * Załoga: 50 * Uzbrojenie: 16 Dział * Ładowność: 250 Łasztów (90.000 Punktów Obciążenia) * Prędkość: 5 Węzłów (9,2 km/h) =============================================== Karaka * Maszty: 3 * Napęd: Żaglowy * Kadłub: Drewniany * Wymiary Kadłuba: - Długość: 29 m - Szerokość: 7 m - Wysokość: 8 m * Wytrzymałość Okrętu: 4 * Punkty Struktury: 55 * Załoga: 45 * Uzbrojenie: 12 Dział * Ładowność: 200 Łasztów (72.000 Punktów Obciążenia) * Prędkość: 4 Węzły (7,5 km/h) =============================================== Pinta * Maszty: 2 * Napęd: Żaglowy * Kadłub: Drewniany * Wymiary kadłuba: - Długość: 20 m - Szerokość: 5 m - Wysokość: 5 m * Wytrzymałość Okrętu: 3 * Punkty Struktury: 45 * Załoga: 38 * Uzbrojenie: 8 Dział * Ładowność: 150 łasztów (54.000 Punktów Obciążenia) * Prędkość: 3 węzły (5,5 km/h) =============================================== Drakkar * Maszty: 1 * Napęd: Żaglowo-Wiosłowy * Kadłub: Drewniany * Wymiary Kadłuba: - Długość: 25 m - Szerokość: 5 m - Wysokość: 1,5 m * Wytrzymałość Okrętu: 2 * Punkty Struktury: 35 * Załoga: 32 * Uzbrojenie: Brak * Ładowność: 100 Łasztów (36.000 Punktów Obciążenia) * Prędkość: 6 Węzłów (11 km/h) =============================================== Wężowy Okręt * Maszty: 2 * Napęd: Żaglowo-Wiosłowy * Kadłub: Drewniany * Wymiary Kadłuba: - Długość: 46 m - Szerokość: 10 m - Wysokość: 8 m * Wytrzymałość Okrętu: 9 * Punkty Struktury: 120 * Załoga: 65 * Uzbrojenie: 12 Balist * Ładowność: 350 Łasztów (126.000 Punktów Obciążenia) * Prędkość: 9 Węzłów (16,6 km/h) =============================================== Jastrzębi Okręt * Maszty: 1 * Napęd: Żaglowo-Wiosłowy * Kadłub: Drewniany * Wymiary Kadłuba: - Długość: 43 m - Szerokość: 7 m - Wysokość: 9 m * Wytrzymałość Okrętu: 8 * Punkty Struktury: 105 * Załoga: 120 * Uzbrojenie: 12 Balist * Ładowność: 340 Łasztów (122.400 Punktów Obciążenia) * Prędkość: 10 węzłów (18,5 km/h) =============================================== Orli Okręt * Maszty: 3 * Napęd: Żaglowo-Wiosłowy * Kadłub: Drewniany * Wymiary Kadłuba: - Długość: 58 m - Szerokość: 13 m - Wysokość: 12,5 m * Wytrzymałość Okrętu: 12 * Punkty Struktury: 180 * Załoga: 300 * Uzbrojenie: 15 Balist * Ładowność: 500 Łasztów (180.000 Punktów Obciążenia) * Prędkość: 8 Węzłów (14,8 km/h) =============================================== Pancenik * Maszty: Brak * Napęd: Parowy[ * Kadłub: Stalowy * Wymiary kadłuba: - Długość: 35 m - Szerokość: 10 m - Wysokość: 13 m * Wytrzymałość Okrętu: 10 * Punkty Struktury: 120 * Załoga: 95 * Uzbrojenie: 54 Działa * Ładowność: 555 łasztów (199.800 Punktów Obciążenia) * Prędkość: 5 węzłów (9,2 km/h) ===============================================
__________________ Man-o'-War Część I Ostatnio edytowane przez Baird : 03-07-2018 o 22:44. | |
20-06-2018, 19:26 | #4 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
__________________ Man-o'-War Część I Ostatnio edytowane przez Baird : 18-08-2018 o 03:00. | |
20-06-2018, 21:08 | #5 | |||
Reputacja: 1 | Cytat:
Edit: Erengard tylko mała i nieczytelna Edit: Cytat:
Edit: Czy w „kolecje” dopuszczalny jest więcej niż jeden post? Np. tak 1. MG 2. Bardin 3. Gorok 4. Bardin 5. Gorok 6. Bertha 7. MG czy też tylko jeden post? Edit: Cytat:
Jako krasnolud jestem mocno niezadwolony z tego, że testy przeciwko strachowi i grozie opierają się na ogładzie Edit: Masz jakieś łącze do tego ultimate warhammer? Na sieci tego trochę jest, ale nie chciałbym czytać niewłaściwej wersji Ostatnio edytowane przez Gladin : 20-06-2018 o 22:25. | |||
20-06-2018, 23:54 | #6 |
Reputacja: 1 | Hej mistrzu, Hej towarzysze. Otwiera się mała mapka. Co dają te CP, jak można ich użyć. |
21-06-2018, 03:19 | #7 |
Reputacja: 1 | odwaga działa jako modyfikator do strachu i grozy po dodaniu CP. To tylko taki niewielki bonus dla tych co nie mają odwagi. Po moim odpisie możecie pisać w dowolnej kolejności. Jeśli ze sobą rozmawiacie to jak najbardziej posty na zmianę między BG. Jeśli coś robisz, to niestety musisz poczekać na mój odpis, by poznać rezultat swoim akcji. No ale mogą zdarzyć się wyjątki. Jak teraz mapy? Percepcją i Ultimate Warhammer się nie przejmujcie, sam dodam to do waszych kart jak znajdę chwilę na dokumenty.
__________________ Man-o'-War Część I |
21-06-2018, 08:24 | #8 |
Reputacja: 1 | Erengard nadal mała |
21-06-2018, 20:37 | #9 |
Reputacja: 1 | Mapy naprawione. Jeszcze tylko wrzucę ważnych npców i wasze karty i możemy zaczynać.
__________________ Man-o'-War Część I |
21-06-2018, 20:56 | #10 |
Reputacja: 1 | grafiki okrętó się widzę zmieniły |
| |