Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 29-12-2018, 16:50   #1
 
Reinhard's Avatar
 
Reputacja: 1 Reinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputację
[Komentarze] Obywatel Imperium

Eonach – przed Burzą Chaosu był to klasztor w okolicach Ristedt, bogaty dzięki rogatce na przeprawie przez rzekę Eiskalt oraz dzięki słynnym na całe Imperium, przepięknie iluminowanym kopiom „Żywotów Sigmara”. Obecnie władzę w Eonach sprawuje były więzień tego klasztoru, kapłan lub demon Tzeentcha, znany jako „Zmieniający Twarze”. Na rozkaz Archaona są do niego przyprowadzani wszyscy kapłani Sigmara złapani w okolicy oraz są przynoszone wszelkie święte księgi tego kultu. Nawet najbardziej chciwi łowcy niewolników wypełniają ten rozkaz. Zmieniający Twarze rządzi poprzez swoją Radę Uczonych Eonach – grupę uczonych, nad którą, jak to ładnie się określa, sprawuje mecenat. Wielu kapłanów i akolitów stało się poprzez jego oddziaływania Prorokami Zmiany – wędrownymi krzewicielami wiary w Tzeentcha. Głoszą oni, że każdy, kto umie czytać i pisać, jest mile widziany w Eonach, a pod opieką Wielkiej Rady żaden uczony nigdy nie zazna głodu ani poniewierki. I tak jest, ale cena, którą się za to płaci…

Felde – na miejscu dawnej wsi powstało miejsce zwane Polami Płaczu. Jest to obóz jeniecki, prowadzony przez Wielkiego Szpitalnika, niegdyś Templariusza Sigmara, obecnie szczerego sługę Nurgle’a. Niegdyś próbowali ten obóz podbić zwierzoludzie i Kurganie, obecnie są żywymi trupami, patrolującymi jego okolicę – dosłownie żywymi i świadomymi niewolnikami Siewców Zarazy. Wielkiego Szpitalnika interesują tylko jego eksperymenty, produkuje również broń i wysyła oddziały specjalizujące się w brukaniu świętych miejsc.

Lubrecht - Na wzgórzach nieopodal Lubrecht panuje uczeń i przyjaciel Wielkiego Szpitalnika, Maksymilian Neustadt – Carstein, wampir posiadający nadzwyczajne uprawnienia sądownicze, nadane ma przez Archaona. Jeżeli można mówić o policji politycznej Pana Krańca Światów, to jeden z jej przedstawicieli. Jest powszechnie uznanym mediatorem pomiędzy lordami Chaosu. Dysponuje nieumarłymi latającymi bestiami i spaczonymi upiorami, wykonującymi jego polecenia. W Lubrecht znajduje się obóz jeniecki, w którym ludzie są zdumiewająco dobrze traktowani, dopuszczalne jest nawet czczenie ludzkich bogów – poza Sigmarem.

Grunackeren – na trakcie pomiędzy Wolfenburgiem a Grunrackeren przed Burzą Chaosu działały niemal tak dobrze jak w Reiklandzie Manufaktury Imperialne. Obecnie zakłady te zostały zrekonstruowane i działają jako dwie niezależne instytucje, pomiędzy którymi toczy się zimna wojna.
Młyny Prochowe zostały opanowane przez Grazzuka Bregssona, spaczinżyniera Krasnoludów Chaosu, jednego z twórców przerażających Spaczdział i faworyta Archaona. Między ludźmi jest znany jako Kupiec Kości, gdyż wielu jego podwładnych skupuje ten surowiec. Szczególnie dobrze płacą oni za kości elfie i stare kości krasnoludzkie. Czerwone Bregssony to dobra złota moneta. Próba kruszcu jest tak wysoka, że jeden Bregsson liczy się za dwie złote korony, nawet pomimo niewielkiej emanacji energią dhar
Podziemne Miasto obok Młynów to twór Karsnika z klanu Moulder (coś jak podziemia Sarumana) - powstaja tam oddziały mutantów i spaczinżynieria. Karsnik bardzo dużo płaci za krasnoludzki materiał do “pracy”, ma swój oddział mutantów- byłych krasnoludów do wbijania ambicjonalnej szpili Bregssonowi
Samo Grunackeren to wieś pod kontrolą Karsnika, ruiny w których żyją starcu i dzieci (zbyt delikatni na mutacje) i kobiety w ciąży (efekt eksperymentów), którym powierzono uprawy.

Dassel – na zboczach niedaleko tej miejscowości przez Burzą Chaosu znajdował się piękny Pałac Zimowy Elektora Ostlandu. Obecnie jest jeszcze piękniejszy, dzięki staraniom Lin Tanga, kitajskiego kapłana Slaanesha. Wielu ludzi ochoczo i dobrowolnie dla niego pracuje w zamian za Tęczowy Pył – substancję, która w różnych dawkach pozwala odgonić smutki, znaleźć siły, a w różnych swych odmianach również mieć przyjemne doznania i wizje. Tęczowy Pył jest zabroniony w Manufakturach i Polach Płaczu, co jest przyczyną napięć pomiędzy tymi lordami.

Dwór de Roifa – 5 mil na południe od Grunackeren, traktem. Dawna, bogata i rozbudowana świątynia przydrożna Sigmara, obecnie jedno z przedstawicielstw Eonach. Administruje nim jeden z Rady Uczonych Jehan de Roifa. Niegdyś udał się jako misjonarz Sigmara do Arabii, gdzie stał się wyznawcą Ormazda. Po powrocie w rodzinne strony stał się więźniem w Eonach, próbowano dowieść jego herezji. W lochach miał możliwość poznania innego więźnia – Zmieniającego Twarze. Obecnie jest jednym z jego faworytów. Zostało mu udzielone prawo wyznawania Ormazda bez konieczności czczenia Tzeentcha. De Roifa jest znakomitym intelektualistą, dzięki czemu nie udowodniono mu herezji, a obecnie jest jednym z ulubionych dyskutantów Zmieniającego Twarze na wszelkie tematy. Przyjaźni się z Bartoldem Guthem, co jest gwarancją względnej niezależności Guthenwald

Guthenwald – 5 mil na wschód od Grunackeren dawna rezydencja wiejska i zameczek myśliwski rodu Guth. Dzięki wsparciu Jehana de Roify stał się względnie niezależną enklawą pod formalnym protektoratem Zmieniającego Twarze. W zamian za „opiekę” narzucony jest dość łagodny trybut. Za gwarancją Roify panuje tu również tolerancja religijna. Niektórzy członkowie Rady Uczonych z powodu Guthenwaldu zarzucają Roifie sympatie prosigmaryckie, ale dopóki zarzuty znajdują się na poziomie dysputy, Jehan daje sobie z nimi radę. Forsuje projekt pokojowej koegzystencji wierzących w Bogów Chaosu z wierzącymi w Bogów Ludzi. Zmieniający Twarze traktuje ten projekt jako interesujący eksperyment społeczny.

Wurzen – najbliższe miasto „strony przeciwnej”. Pytanie, czemu zostało oszczędzone podczas Burzy Chaosu? Istnieje tam silna frakcja izolacjonistyczna, która neguje próby frakcji talabeklandzkiej „odzyskania lenna Sigmara”.

Fort Korver – aktualnie siedziba wdowy de Rocmort, po generale bohatersko stojącym po stronie Karla – Franza. Prowadzi ożywione rozmowy z „frakcją talabecklandzką”, choć jest spokrewniona z Raukowami. Odrzuca frakcję izolacjonistyczną. Gromadzi zasoby i dąży do odzyskania Wolfenburga.

Lenkster – w zamku silna jest frakcja secesjonistów. Secesjoniści – frakcja finansowana przez Talabeklandczyków, głównie opozycjoniści Raukowów, głoszący, że wobec nieudolności Valmira należy odzyskać południowy Ostland i uczynić z niego lenno Talabeklandu.


Ferlangen faktyczna stolica Ostlandu opanowanego przez siły Archaona. Siedziba Arcykapłanów poszczególnych religii, którym podporządkowani są lokalni władcy z okolic Wolfenburga. Również siedziba „ambasady” Mrocznych Elfów – centrum handlu niewolnikami. Do Ferlangen są odprowadzane wszelkie trybuty i nowe wojska.
 

Ostatnio edytowane przez Reinhard : 29-12-2018 o 20:22.
Reinhard jest offline  
Stary 29-12-2018, 16:50   #2
 
Reinhard's Avatar
 
Reputacja: 1 Reinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputację
Guthenwald
W dawnych czasach Guthenwald było faktorią, zajazdem, następnie, wykupione przez rodzinę Guth, stało się dworkiem myśliwskim. Z czasem, zaczęto tu załatwiać sprawy które nie do końca licowały z wizerunkiem poważnego, szanowanego rodu: wychowywano nieślubne dzieci, wyprowadzano się tu przy okazji różnych skandali, prowadzono prywatne dochodzenia, ładnie to ujmując. Pomimo odległości 5 mil do Grunackeren, zwarta ściana puszczy pozwalała na spokój i dyskrecję. Wyselekcjonowana grupa gajowych pilnowała spokoju majątku i pozbywała się kłusowników.

Guthenwald był obwarowany murem z fosą. Obecnie mur jest naprawiany, a fosa pogłębiana. Czasowo postawiono płoty i częstokoły – trudno znaleźć odpowiednich fachowców do prac naprawczych.

Dwór. Główny budynek dworku był piętrową, murowaną budowlą. Spalony przez najeźdźców, został odbudowany z użyciem materiału z innych kamiennych budynków i z muru. Na parterze mieszczą się kuchnia i magazyn – obecnie pilnie strzeżone, żebracy są przeganiani. Na górze, w dawnej Sali Rycerskiej, mieszka Guth i jego niepełna rodzina ze służbą. Zbrojni nocują w kuchni i magazynie.

Stołb. Baszta została splądrowana podczas Burzy Chaosu, znajdująca się w niej kapliczka uległa desakracji. Przez rozbity ołtarz sączy się tęczowa mgła, a głosy demonów usiłują przekonać śmiertelnych, by dokończyli dzieła i otworzyli w pełni przejście, które je uwolni. Z tego powodu stołb opieczętowano. Pod kapliczką znajdowały się komnaty Guthów, ale na wszelki wypadek, w obawie przed skażeniem, pozostawiono tam większość ekwipunku. Póki co nie znalazł się kapłan, który przywróciłby to miejsce Bogom Ludzi.

Bardisan z Plarwyn – zadbany dom na kamiennej podmurówce wygląda na obejście bogatego chłopa, i tak częściowo jest. Nardisan jest dobrym rolnikiem, ojcem i oprawcą, wiernie służącym Guthom. Ma wprawę w odcinaniu uszu i dłoni kłusownikom oraz przesłuchiwaniu wrogów rodu. Jego „miejsce pracy” znajdowało się w piwnicy stołbu, gdzie z wiadomych względów pozostały jego narzędzia. Bardzo go złości fakt, że obecnie musi wykonywać swoje obowiązki improwizowanymi narzędziami. Kapłanki Shallyi chętnie posyłają po niego, gdy trzeba dokonać amputacji. Aktualnie Bardisan z rodziną zajmuje jeden pokój. W pozostałych mieszkają goście Gutha oraz rodziny wierne Guthom. Sam Bardisan często przebywa w dworze, jako jeden z bardziej zaufanych ludzi Gutha.

Jarn Posokowiec – kolejny dom należy do głównego łowczego i zwierzchnika gajowych Gutha. Jarn jest żonaty z siostrą Bardisana, Alteą między panami jest pełna współpraca i sympatia. W czasie Burzy Chaosu Altea poprowadziła osoby niewalczące do pobliskich jaskiń, gdzie ukrywały się aż do momentu porozumienia między Guthem a Roifą, stąd ma duży autorytet w wiosce. Podobnie jak mąż, jest sprawnym łucznikiem i myśliwym, obecnie niemal zawsze polują razem. Mówi się, że nie zawsze ich celem jest zwierzyna, ale to są sprawy pomiędzy Guthem a nimi. Jarn jest dumny ze swojej sfory psów myśliwskich, a szczególnie poskowców, od których nosi swój przydomek. Ojciec Jarna, Bedlin, znakomicie wyrabia strzały i łuki, zagonił do roboty wszystkich, którzy mieszkają u niego, a nie uczestniczą w polowaniach ani nie mają służby we dworze. Z braku metalu część grotów jest krzemienna lub kościana, ale nadal są to dobre strzały.

Montris Wdowiec – przed Burzą Chaosu był karbowym, nadzorującym uprawę nielicznych pól i sadów wokół majątku. Jego rodzina zginęła, pozostała jedna córka jest żoną jednego z synów Bardisana. Montris przyjął do swojego domu grupę uchodźców, których zadaniem jest uporządkowanie pól i sadów i dalsza ich uprawa. Przed Burzą Chaosu Montris raczej przewodził i inspirował, niż zastraszał. Obecnie nie ma tyle cierpliwości, co oporniejsi noszą ślady po jego bacie. Po śmierci rodziny zamknął się w sobie. Niekiedy nie może spać, naprawia wówczas sprzęty rolnicze, których jest wiecznie za mało. Jego dumą jest ocalałe drzewko brzoskwini. Pomimo klimatu, dzięki jego staraniom, pańskie dzieci zawsze miały brzoskwinie. Kiedy jeden z uchodźców, pomimo napomnień, próbował zerwać owoc z drzewka, Montris zabił go. Został publicznie pochwalony przez Gutha i od tej pory jest namawiany, by stał się jednym z Gęsich Piór.

Hans Jaeger – przydzielono mu obejście wójta, który zginął walcząc zbrojnie u boku Gutha. Obowiązkiem Hansa jest zajmowanie się Gęsimi Piórami – oddziałem milicji, formalnie częścią milicji de Roify, faktycznie – dzięki staraniom Jaegera – coraz sprawniejszą, małą jednostką wojskową lojalną wobec niego. Nie jest tajemnicą, że jego ludzie nie noszą przy sobie, ale mają poukrywane symbole Sigmara.
Na ćwiczenia strzeleckie Jaeger zaadaptował chatkę jednego z gajowych kilka mil od osady. Obsadziło ją kilkunastu „starych” wojaków, a Jaeger przyjął nowych do służby. Dzieje się to za milcząca zgodą Gutha. Oficjalnie, weterani z chaty zamieszkali poza Guthenwaldem, by zwiększyć efektywnośc polowań – zwierzyna w okolicach osady jest już przetrzebiona.

Szpital. Mieści się w pozostałościach dawnych baraków. Guth zdecydował się zmienić ich funkcję, by nie dawać pretekstu przeciwnikom de Roify, którzy na pewno mają tu swoich informatorów. Szpital, a przy okazji sierociniec i przytułek, prowadzą siostry Shallyi. Brakuje wszystkiego.

Ruzan. Ruzan jest cieślą – i dość niezwykłym Kurganem. Ożenił się z jedną z córek Jarna, ślubu udzielił im kapłan Taala. Oficjalnie przed domem cieśli stoi kurgański totem z rzeźbami bogów Chaosu. Ruzan woli jednak pracę z drewnem, niż styl życia swoich pobratymców. Jako daninę dla Roify sporządza tarcze, okuwane następnie przez kowala. Jako daninę dla Gutha dokonuje napraw w dworze lub innych zleconych przez pana. Jako, że zostaje mu niewiele czasu na inną pracę, jego ceny są dość wysokie. W wyjątkowo rzadkich chwilach wolnego dal się poznać jako znakomity snycerz. Formalnie jest jednym z Gęsich Piór. Zawsze też chętnie chodzi na polowania, jeżeli tylko obowiązki mu na to pozwolą. Do tej pory dorobił się jednego dziecka, ale – przyzwyczajony do dużej rodziny – przyjął pod swój dach część sierot i ludzi starszych, których nazywa rodziną. Po pewnym czasie zaskarbił sobie sympatię sióstr Shallyi.

Stajnie. Nieliczne konie i rogacizna są doglądane przez stajennego, Faesala z Ostermarku. Jego ojciec, ułaskawiony przez Gutha złodziej koni, służył wiernie i zginął w obronie pana. Faesal jest znakomitym lansjerem, przed Burzą Chaosu zgarniał wiele nagród na turniejach od Middenheim do Taalgradu, raz był nawet w Altdorfie. Jego miłość do koni była tak wielka, że nawet nauczył się czytać, by móc studiować traktaty na ten temat. Ma talent do języków, traktaty o jeździectwie czytał nawet w języku klasycznym. Marzy o możliwości wychowania hipogryfa od jajka. Niestety, z powodu wojny, jego stajenni to głównie mało doświadczeni wyrostkowie, a jego obowiązki zostały rozciągnięte na czuwanie nad zdrowiem każdego zwierzęcia hodowlanego w osadzie.

Kowal. Fasquer Troyes. Trudno o kowala, który nie jest czcicielem Sigmara – chyba, że jest to kowal z Bretonii. Fasquer zajmował się artystycznym wykuwaniem płotów i bram w Wolfenburgu dla bogaczy i trudno mu teraz przystosować się do prostego zycia. Osadzony w osadzie rozkazem barona de Roify, nie jest z tym faktem szczęśliwy. Na wyraźny rozkaz Gutha przyjął do kuźni „uczniów” – w rzeczywistości uchodźców – co rozżaliło go jeszcze bardziej. Oficjalnie należy do Gęsich Piór.

Obora. Wspólna obora to miejsce, gdzie uchodźcy śpią z trzodą, drobiem, kozami i mają za zadanie się o nie troszczyć. Faesal przeniósł już mleczne krowy do stajni i rozważa przeniesienie drobiu, bo jak wcześniej mleko, tak teraz jajka, tajemniczo giną nim dotrą do zarządcy.

Kupiec. Kelethor. Syn dawnego wójta, z nadmiaru szarż w wiosce aktualnie bez rangi. Jako zaufanemu słudze Guth udostępnia mu parę wołów i wóz. Kelethor jest dobrym handlarzem – nie tylko, jeśli chodzi o targowanie się, ale i utrzymanie przy życiu i wolności. Lubi go i więszkość „miejscowych”, i uchodźców. W jego domu mieszka kilku „dworskich” z Wolfenburga i ocalała część jego rodziny.


Błonia. Szumnie powiedziane. Miasteczko namiotowe i ziemianki w różnych fazach konstrukcji, otoczone płotem trzymającym się na słowo honoru. Nowy Guthenwald - ta ironiczna nazwa najwyraźniej się przyjęła.
Przy wejściu na pokaz kapliczki bóstw Chaosu.
 

Ostatnio edytowane przez Reinhard : 29-12-2018 o 20:14.
Reinhard jest offline  
Stary 29-12-2018, 16:51   #3
 
Reinhard's Avatar
 
Reputacja: 1 Reinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputację
Wieża.
Kiedy stawiano kamienne mury, okazało się, że na ich linii znajdowały się fundamenty starej elfiej wieży. Postanowiono je wykorzystać do wzmocnienia obronności i wzniesiono wieżę, która teraz znajduje się w południowej sekcji murów. Spalona i pozbawiona najwyższej kondygnacji, była przez pewien czas legowiskiem jakiegoś latającego stwora. Po umowie pomiędzy Roifą a Guthem, dotychczasowi „gospodarze” Guthenwaldu wynieśli się wraz ze swoją poczwarą, zostawiając praktycznie gołe ściany i kupę guana. Wieża została z grubsza uprzątnięta i oddana czarodziejowi.

Piwnica. W piwnicy jest mnóstwo gruzu. Poprzednikom nie chciało się go odwalać.

Parter. Dawniej były tu kuchnia i pomieszczenie gospodarcze, pozostało kilka zydli, stół i palenisko.

Piętro. Dawniej pomieszczenie mieszkalne. Czuć, że komuś nie chciało się wychodzić za potrzebą na dwór. Zostało częściowo porąbane, brudne podwójne łoże i zbite lustro.

Drugie piętro. Drzwi zablokowane magiczną pieczęcią, noszą ślady nieudanych prób wyważania i wyłamywania zawiasów. Resztki organiczne naprzeciw drzwi – chyba ktoś uruchomił jakieś magiczne zabezpieczenie.

Trzecie piętro. Tutaj drzwi zostały rozbite. Znajduje się tu kilka solidnych regałów (do naprawy) i trochę częściowo gnijących ksiąg oraz solidny stół do pracy. Blat wymaga odnowienia, chyba siekano na nim mięso.

Czwarte piętro. Bez dachu, tutaj rezydowała skrzydlata poczwara. Większość guana została wykorzystana jako nawóz na pola, ale nadal tu cuchnie. Trzeba odbudować dach.
 

Ostatnio edytowane przez Reinhard : 29-12-2018 o 20:12.
Reinhard jest offline  
Stary 29-12-2018, 20:12   #4
 
Reinhard's Avatar
 
Reputacja: 1 Reinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputację
WĄTKI:
Wieża.
Siedziba Justusa wymaga wiele pracy.
Plotka: spoczywa na ruinach elfiej wieży
Chudy, ciocia Erma, Arno - mają ogarnąc wieżę

Szpital
Aver Baer oczekuje pomocy.

Ebner
brat potrzebuje wsparcia w życiu i karierze. Aktualnie w szpitalu po przygodzie z niedźwiedziem.

Dirk Lankdorf
Udowodnił swoją sympatię do Justusa pomagając w przygodzie z niedźwiedziem. Aktualnie zobowiązał się do rozeznania sytuacji mutantów Bregssona.

Czeladź
Ludzie przysłani przez Gutha do pomocy, potrzebują pokierowania, ochrony i opieki.
Kurt
Odniósł maggiczną ranę, aktualnie w szpitalu.
Gerhard
wzrost lojalności po docenieniu przez Justusa

Jaeger
przydzielając Kurta, wyraził swoje poparcie dla Justusa.

Meyer z Gęsich Piór
niechętny Justusowi z powodu jego siedziby (ostrzył sobie na nią zęby)

"Niedźwiedziowi" malcy
"fani" Justusa, prawdopodobnie sieroty

Stołb
Wymaga domknięcia portalu i wypędzenia demonów

Sprawa mutantów - uciekinierów
Kwestie dyplomatyczne z tym związane
Miejsce mocy - przynęta na mutantów

Hipergeometria
De Roifa potrzebuje pomocy w badaniach

Guthenwald
Przygotowanie na falę uchodźców i żołnierzy po bitwie pod Middenheim

Płaszcz Sigmaryty

Hierofanta
 

Ostatnio edytowane przez Reinhard : 18-01-2019 o 10:47.
Reinhard jest offline  
Stary 31-12-2018, 20:36   #5
 
KlaneMir's Avatar
 
Reputacja: 1 KlaneMir ma wspaniałą reputacjęKlaneMir ma wspaniałą reputacjęKlaneMir ma wspaniałą reputacjęKlaneMir ma wspaniałą reputacjęKlaneMir ma wspaniałą reputacjęKlaneMir ma wspaniałą reputacjęKlaneMir ma wspaniałą reputacjęKlaneMir ma wspaniałą reputacjęKlaneMir ma wspaniałą reputacjęKlaneMir ma wspaniałą reputacjęKlaneMir ma wspaniałą reputację
Jak Justus będzie na powierzchni i nic takiego się nie stanie, to daj mi kilka akcji przeprowadzić tam na powierzchni.
 

Ostatnio edytowane przez KlaneMir : 01-01-2019 o 01:57.
KlaneMir jest offline  
Stary 01-01-2019, 12:54   #6
 
Reinhard's Avatar
 
Reputacja: 1 Reinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputację
Justus zdobył 1 PD
Punkty Doświadczenia można wykorzystywać na dwa sposoby:
1/ 1PD podnosi cechę o 1 do maksymalnej wartości 15
2/ Przy odpowiednim uzasadnieniu fabularnym, Justus może zdobywać nowe czary lub modyfikować te, które już zna.
Nowy czar: Wymagany Poziom Magii: 1-5 =1PD; 6-10 = 2PD itd.
Modyfikacja: w zależności od efektu
 
Reinhard jest offline  
Stary 08-01-2019, 22:41   #7
 
KlaneMir's Avatar
 
Reputacja: 1 KlaneMir ma wspaniałą reputacjęKlaneMir ma wspaniałą reputacjęKlaneMir ma wspaniałą reputacjęKlaneMir ma wspaniałą reputacjęKlaneMir ma wspaniałą reputacjęKlaneMir ma wspaniałą reputacjęKlaneMir ma wspaniałą reputacjęKlaneMir ma wspaniałą reputacjęKlaneMir ma wspaniałą reputacjęKlaneMir ma wspaniałą reputacjęKlaneMir ma wspaniałą reputację
Uciekinierzy o których wspomina Guth i Roif, to są uciekające wojska, czy uchodźcy?
 
KlaneMir jest offline  
Stary 10-01-2019, 15:49   #8
 
Reinhard's Avatar
 
Reputacja: 1 Reinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputację
Uciekające wojska Archaona, ale ludzcy uchodźcy też się mogą pojawić - niektórzy mogą dojść do wniosku, że lepiej się wycofać z ziem na których ponownie rozegrają się walki nawet na tereny kontrolowane przez CHaos.
 
Reinhard jest offline  
Stary 17-01-2019, 16:34   #9
 
KlaneMir's Avatar
 
Reputacja: 1 KlaneMir ma wspaniałą reputacjęKlaneMir ma wspaniałą reputacjęKlaneMir ma wspaniałą reputacjęKlaneMir ma wspaniałą reputacjęKlaneMir ma wspaniałą reputacjęKlaneMir ma wspaniałą reputacjęKlaneMir ma wspaniałą reputacjęKlaneMir ma wspaniałą reputacjęKlaneMir ma wspaniałą reputacjęKlaneMir ma wspaniałą reputacjęKlaneMir ma wspaniałą reputację
Czy szaty włóczęgi wyglądały jak oficjalne szaty Kapituły które zobaczył? Kapituła Światła ma bardzo charakterystyczne stroje. Jak Magister to lśniące, nie wspominając o symbolach. Po zatem Justus zobaczył Wiatry przyciągane przez Czarodzieja jeżeli to był on? Hysh jest dość charakterystycznym wiatrem w zachowaniu.
 
KlaneMir jest offline  
Stary 18-01-2019, 09:08   #10
 
Reinhard's Avatar
 
Reputacja: 1 Reinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputację
Szaty włóczegi to był płaszcz sigmarycki, który Guth kazał spalić.
Nikt oprócz Justusa nie widział szat ani człowieka w szatach Kolegium Światła. Albo Justusowi się wydawało, albo to jakiś fenomen, chociaż takimi iluzjami zajmuje się Kolegium Cienia.

EDYTA: w komentarzach w poście 4 jest robocza lista wątków.
 

Ostatnio edytowane przez Reinhard : 18-01-2019 o 10:48.
Reinhard jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:12.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172