|
Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
05-03-2019, 01:57 | #1 |
Majster Cziter Reputacja: 1 | [Warhammer 2] - Bastion - przez ostępy Ostlandu (komenty) Siemka - Witam wszystkich Graczy w komentach. Dziękuję za zgłoszenia i zmajstrowanie KP. A póki co przyjemniej gry Wam i sobie życzę. Lista Graczy i ich postaci: - Ehran - Klaus Fortzman - urzędnik i skryba - Kerm - Karl von Schatzberg - człowiek, wojak/strzelec - Driada - Gabrielle Litz - człowiek, łotrzyk - Zara - Bernard Schweiger - człowiek, wojownik - Gladin - Tladin Gladenson - krasnolud, wojownik - Witam na pokładzie - Część KP ma jeszcze mniejsze lub większe braki i nie jest dokończona całkowicie. Ale liczę, że na dniach to uregulujemy. - Na dniach zapewne wyjdzie parę rzeczy do obgadania, głównie drużynowych lub ogólno sesyjnych. Proszę, miejcie wszyscy na uwadzę, że mecha jakiej będziemy używać jest mocno prototypowa więc prawie na pewo bedą wychodzić w trakcie sesji jakieś zmiany, edycje, coś może wylecieć zbędnego lub wprowadzającego zamieszanie a coś dojść. Generalnie to taka eksperymentalna sesja i właśnie zapene będzie cierpieć na choroby wieku dziecięcego. I ta sesja również jest po to by wyłapać takie bugi i dlatego prosiłbym Was o cierpliwość i zrozumienie tego punktu. - Druga sprawa to docowanie na sesji. Część mi na to odpowiedziała w zgłoszeniach część niekoniecznie. Dlatego chciałbym abyśmy mieli orientację jak kto się zapatruje na docowanie, w jakiej formie, jakiej częstotliwości itd. - Trzecia sprawa to awatary. Jakby nie było wcześniej mowy to prosiłbym was abyście przygotwali swoje awatary nawymiar (szer. ok 200 pikseli). Nie będę ganiał za parę pikseli w tą czy w tą ale fajno jakbyśmy wszyscy mieli pi x oko podobne. - Czwarta to fabuła i też tradycja sesji. Czyli przedstawienie swoich postaci. Możecie uznać, że wszyscy BG stanowią głowną, decyzyjną część wyprawy jaka ma w górach odnaleźć Bastion. Powiedzmy, że znacie się od minimum kilku dni właśnie z tej okazji. Więc BG znają swoje imiona, wygląd, mieszkają w tej samej knajpie. Wiadomo, że nie będzie to łatwa wyprawa więc jej przygotowanie spada właśnie na BG. A jako Gracze macie okazje przedstawić swoje postacie. - Jest jeszcze ogólna kwestia owych zasobów. BG będą kierownikami owej wyprawy i jakieś zasoby dostaną do dyspozycji. Tu jak ktoś ma coś do powiedzenia, zaproponowania, sugestii czy pytania no to jest okazja. Sesja zapewne zacznie się "trochę" przed wyprawą więc będzie jeszcze okazja pozałatwiać coś na mieście przed wyjazdem. "Trochę" czyli pewnie z kilka dni - tydzień. Zaczynacie w Wolfenburgu, czyli stolicy prowincji, więc o większą ostoję cywilizacji na trasie będzie raczej trudno. --- - Na pierwszy raz chyba tyle. Jeśli coś to pytajcie a póki co zapraszam na sesję --- - Namiar do służbowego doc: https://docs.google.com/document/d/1...AqSiZBRFU/edit - Namiar do ściągi kto jest kto: https://docs.google.com/document/d/1...JibjumoP0/edit - Namiar do zbiorczego excel z KP i mechą: https://docs.google.com/spreadsheets..._3c/edit#gid=0
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić Ostatnio edytowane przez Pipboy79 : 16-10-2019 o 23:56. Powód: Namiar do zbiorczej KP. |
05-03-2019, 01:57 | #2 |
Majster Cziter Reputacja: 1 | FAQ BG Driada Gabrielle Litz - średniego wzrostu i raczej drobnej budowy młoda ludzka kobieta. Długie, ciemne włosy zwykle nosi spięte i pod kapturem. Preferuje skórznie i broń dystansową. Tym co ją wyróżnia są oczy różnej barwy - prawe błękitne, lewe orzechowe. Z charakteru impulsywna, czasem arogancka, ale przede wszystkim otwarta na ludzi (i nie ludzi), nowe perspektywy. Działa pod wpływem chwili, często coś się jej przyklei do ręki. Z opowieści którymi chętnie raczy okolicę wynika, że parę razy trafiła w przeszłości do lochu za przywłaszczenie cudzej własności, ale jakoś całkowitym przypadkiem zwiewała z nich zanim ktoś pomyślał o skręceniu powrozu na szubienicy. Ehran Klaus Fortzman Skryba, urzędnik. Dołączony do wyprawy by skatalogował ruchomości i nieruchomości bastionu, i - jak twierdzą nieżyczliwe języki - oczywiście naliczył odpowiedni podatek od wzbogacenia się. Ubiera się pragmatycznie, przeciętnie, nie wyróżniając się z tłumu. Poplamione inkaustem ręce chętnie zapisują opowiadania wędrowców. Klaus jest dobrym słuchaczem. Przeciętnej urody, wzrostu i postury, z lekko zaprószonymi siwizną włosami. Gladin Tladin jaki jest, każdy widzi. Krasnolud. Opancerzony. Po zęby. Wygląda, jakby mógł stanąć do walki z balistą albo z taranem. Obnosi się z wielką groźną tarczą, lepiej uważać, bo można sobie dodatkowe dziury w ciele zafundować. Rudowłosy. Wesolutki, gadatliwy i towarzyski. W obejściu prosty (bo prostacki nie radzę mu w twarz mówić). Niewysoki i krzepki. Hejka, nazywam się Tladin, syn Gladena. Klapnijmy sobie razem i napijemy się czegoś co? Od jutra może być z tym krucho, he, he. Co też was tu przywiało? Ja właśnie niedawno dałem sobie spokój z życiem najemnika. Myślałem, że to będzie jakaś wesoła kompania, a tymczasem... eh, normalnie, sztywniaki jak u mnie w rodzinnych stronach. Hola, dziewko. A nuże tu z tym piwem. Ładniutkaś... No, przed wyprawą noc z jakąś milutką dziołchą by się spędziło, nie? Rozejrzę się później, jak już sobie pogadamy. A gra ktoś z was w kości? Albo w karty? Bo ja chętnie, jakby co... To co jeszcze chcecie o mnie wiedzieć? Kerm Karl von Schatzberg, szlachcic Mieszka - można by - rzec w okolicy. Wysoki mężczyzna, stosunkowo szczupły. Ciemne włosy, krótko przystrzyżone włosy. Oczy niebieskie, twarz opalona (ogorzała), lekki zarost. Blizna w okolicach oka. Ubrany jest strój bardzo dobrej jakości, w różnych odcieniach brązu - jasna koszula, ciemnobrązowe spodnie, wysokie, skórzane buty do kolan, o wywijanych cholewach. Brązowa skórzana kurtka z dobrze wyprawionej skóry jakiegoś jaszczura. Charakter - to się okaże w sesji, ale da się z nim żyć Nie obnosi się ze swym szlachectwem, nie wywyższa się itd. Zara Bernard Schweiger z wyglądu jest młodym, silnym najemnikiem o dość groźnej aparycji. Nosi na sobie wzmacnianą skórznie, jako główną broń nosi przy sobie topór jednoręczny. W zachowaniu jest raczej dość stonowany, spokojny, chociaż misja powoduje w nim pewną ekscytację. Jako swoje umiejętności wymienia oprócz typowo najemniczych opiekę medyczną i gotowanie. Dość dobrze orientuje się w samym Wolfenburgu i... na tym koniec, bo sam po cichu wyraża swoje obawy, że na tyle rzadko wychylał nos poza stolicę Ostlandu, że nie jest przekonany do włączenia go do kierownictwa misji. Uwagę może też zwracać jego przywiązanie do rodziny, którą jeszcze na ile może, to stara się odwiedzać przed opuszczeniem Wolfenburgu. --- Generator BN I Płeć: 1 - 7 mężczyzna 8 - 0 kobieta II Rasa/pochodzenie: 1-4 człowiek > Ostland 5 człowiek > Imperium 6 człowiek > Kislev 7 człowiek > zagranica (Bretonia, Estalia, Kislev, Marienburg, Tilea) 8 krasnolud 9 niziołek 10 elf III Wiek: 1 młodzik (nastolatek) 2 - 5 młody (ok 20 - 30 l) 6 - 8 dojrzały (ok 30 - 40 l) 9 podstarzały (ok 40 - 50 l) 10 stary (ok 50+ l) IV Typ/klasa: 1 - 2 lider 3 - 4 łotrzyk 5 - 6 ranger 7 - 8 uczony 9 - 0 wojownik V Ranga: 1 - 3 b. niska 1 - 2 4 - 5 niska 3 - 4 6 - 7 przeciętna 5 - 6 8 - 9 niezła 7 - 8 10 wysoka 9 - 10 10.5 b.wysoka 11+ VI Zasoby: 1 b.słabe (Ranga -3) 2 - 3 słabe (Ranga -1) 4 - 5 przeciętne (Ranga 0) 6 - 7 niezłe (Ranga +1) 8 - 9 duże (Ranga +3) 10 b.duże (Ranga +5) VII Zachowanie 01 agresywne - szuka zaczepki, wyzywające 02 biznes - spotkanie w interesach 03 chory - gorączka, rany, opatrunki, kaszle 04 czeka - czeka na kogoś, rozgląda się, niecierpliwi 05 głodny - zainteresowany głównie jedzeniem 06 maniery - dobrze wychowany, dystyngowany, kulturalny 07 nijakie - trudno coś powiedzieć, enigmatyczne 08 obserwuje - czujność, ostrożność, spięty 09 odpychające - odstręczające, wulgarne, głośne 10 ponętny - przykuwa uwagę atrakcyjnością lub zachowaniem 11 pijany - pijany na całego 12 radosne - cieszy się, świętuje 13 show - robi jakiś numer, przykuwa uwagę, robi scenę 14 smutne - rozpacz, smutek, przygnębienie 15 sympatyczne - przychylne, miłe, ciepłe 16 szuka - szuka kogoś, czegoś, ankietuje, nagabuje, werbuje 17 wulgarne - cham z gminu, oprych 18 wycofane - unika kontaktu, bojaźliwe 19 zamroczony - upity jak bela, pod wpływem narkotyków, czarów itd. 20 zbir - odpychający, groźny wygląd lub zachowanie, typ spod ciemnej gwiazdy --- Pechowe i fartowne wydarzenia - Czasem jest trudno coś oszacować czy coś może się wydarzyć czy nie. Zwykle różne losowe sprawy jakie są właśnie trudne do przewidzenia. No więc na takie okazje jest poniższa tabelka: 01 - 10 sp.sukces 11 - 20 du.sukces 21 - 30 śr.sukces 31 - 40 ma.sukces 41 - 60 remis 61 - 70 ma.porażka 71 - 80 śr.porażka 81 - 90 du.porażka 91 - 00 sp.porażka Pory doby Aby był jakiś standard będę posługiwał się w grze konkretnymi porami doby. W grze oczywiście nie ma tak precyzyjnych podziałów ani czasomierzy więc podaje je głównie dla naszej wygody czyli tak metagrowo i dla Graczy a nie dla postaci. 00:00 - 03:00 - noc 03:00 - 06:00 - świt 06:00 - 09:00 - ranek 09:00 - 12:00 - przedpołudnie 12:00 - 15:00 - południe 15:00 - 18:00 - popołudnie 18:00 - 21:00 - zmierzch 21:00 - 00:00 - wieczór Poziom sukcesu i porażki różnica na k100: 91> epic sukces 71 - 90 spektakularny sukces 51 - 70 duży sukces 31 - 50 średni sukces 11 - 30 mały sukces 10 - -10 remis -11 - -30 mała porażka -31 - -50 średnia porażka -51 - -70 duża porażka -71 - -90 spektakularna porażka -91> epic porażka Tydzień imperialny 1 - wellentag > dzień pracy 2 - aubentag > dzień wypłaty 3 - marktag > dzień targu/handlu 4 - backertag > dzień piekarzy/wypieku 5 - bezahltag > dzień opłat/podatków 6 - konistag > dzień królewski 7 - angestag > początek tygodnia 8 - festag > dzień wolny Link do kalendarza: https://warhammerfantasy.fandom.com/...erial_Calendar
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić Ostatnio edytowane przez Pipboy79 : 15-06-2019 o 14:25. Powód: Dodanie generatora BNów. |
05-03-2019, 07:33 | #3 |
Reputacja: 1 | Pancerz może być najlepszy op 3. To znaczy, jeżeli mnie trafią, to rzucamy K10 i tylko przy wyniku 1-2 dostaję obrażenia, tak? Czy do tego mogę dołożyć 2 OP za tarczę i wtedy jestem nieuszkadzalny? A jeżeli nie mogę dołożyć tarczy, to czy jest jakikolwiek sens posiadania tarczy, skoro dokładnie to samo załatwia się pancerzem (nie widzę żadnej różnicy), a drugą rękę mamy wolną? Avka 200 pikseli wrzucę do sesji, bo w excelu dałem mały, żeby nie przesłaniać, a w gdocu duży, żeby było fajniej. Co do gdoca - nie przeszkadza mi, chociaż często mam wrażenie, że zamiast pomagać, to przeszkadza. No ale do dialogów się przydaje i większość MG, z którymi grałem, prowadzi na nim walki. Ostatnio edytowane przez Gladin : 05-03-2019 o 07:45. |
05-03-2019, 08:14 | #4 |
Administrator Reputacja: 1 | Witam wszystkich Przedstawienie może się odbyć tu, w komentarzach, gdzie każdy może napisać, co inni wiedzą o postaci. Doc może być, ale bez przesady - żeby nie było tak, że niektórzy poczują się wykluczeni z sesji. |
05-03-2019, 08:35 | #5 | |
Reputacja: 1 | Hej wszystkim. Cytat:
| |
05-03-2019, 08:52 | #6 | ||||||
Majster Cziter Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić | ||||||
05-03-2019, 09:05 | #7 |
Reputacja: 1 | ok, gdzieś się z tą tarczą zaplątałem; byłem przekonany, że tarcza dodawała jeden poziom OP przypominam się, że na gdocowej karcie (nie a'la excel) mam ekwipunek, który czeka na przeliczenie na sloty, bo od tego zależy jaki pancerz ostatecznie będę miał i jaki ekwipunek ostatecznie zabiorę Edit: co w przypadku, gdy inicjatywa wyjdzie ujemna? Edit: czy inicjatywa liczona jest co turę (SW co turę)? Edit: czy do inicjatywy (Zr/SW) dodawany jest jakiś rzut kością? Edit: jeżeli ktoś ma 3 ataki, robi wszystkie na raz? Ostatnio edytowane przez Gladin : 05-03-2019 o 09:34. |
05-03-2019, 09:33 | #8 | ||||
Majster Cziter Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić | ||||
05-03-2019, 09:40 | #9 |
Reputacja: 1 | w międzyczasie doeedytowałem mojego posta odnośnie inicjatywy, powyżej edit: na stronie 6. nie ma wymienionych rzeczy, które ja mam u siebie; tam masz praktycznie samą broń, a ja o ekwipunek pytam (np. namiot, lina, kości do gry, karty do gry, bełty, pochodnie, drewno na opał itd. itp.) może czegoś nie rozumiem i nie potrafię tego sam ogarnąć, dlatego potrzebuję wyjaśnień Ostatnio edytowane przez Gladin : 05-03-2019 o 09:42. |
05-03-2019, 10:31 | #10 | |||||||
Majster Cziter Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić | |||||||