Absolutnie po nic, ale skoro już poprosiłem o przerzut... U mnie zostaje jak jest, zdany po PSie. |
Cytat:
|
Nie udał nam się początek tej walki, więc postanowiłem zrobić to jeszcze raz, tym razem na spokojnie i myśląc o wszystkim tak aby nie było niedomówień lub nieścisłości. Runda 1 Mapka z początku pierwszej rundy w spojlerze. Każda kratka ma 10x10. m Inicjatywa: 1. Garran - 37 2. Ernst - 43 3. Gunter - 50 4. JeanLuc - 35 5. Luiza - 50 6. Hugo - 57 7. Ochotnicy - 31 8. Ogry - 33 Kolejność: 1. Hugo 2. Gunter 3. Luiza 4. Ernst 5. Garran 6. JeanLuc 7. Ogry 8. Ochotnicy Jako, że zaczęła się de facto walka, a ogr jest straszny, pora trochę poturlać kości i zobaczyć jak sobie radzicie ze strachem. Z racji tego, że macie czas się przygotować i od dłuższego czasu mieliście świadomość możliwej walki wszyscy otrzymują bonus +10 do testu SW. 1. Ernst : 56 2. Luiza : 16 3. Gunter: 92 4. Jean-Luc: 84 5. Garran: 98 6. Hugo: 41 7. Ochotnicy: 86 Wszystkie rzuty został zachowane zgodnie z poprzednim postem. Zgodnie z mapką ogry są od was oddalone o jakieś sto metrów. Wasze postacie mają świadomość, że dotarcie stworów do was zajmie im co najmniej 20 sekund (trzy rundy). Wieśniacy na ten moment są na skraju ucieczki, dobrze by było jakoś wesprzeć ich niskie morale. Ze swojej strony dodam, że Hugo strzela z łuku do najbardziej wysuniętego ogra (tego który wygląda jakby się zbierał do biegu). Jest to strzał na bardzo daleki zasięg na -40 US z wycelowaniem, które nie daje żadnych plusów. Niestety nie trafia: 34 Deklaracje: Caleb - Pod wpływem strachu. Jessica - Wyciąga i przygotowuje łuk do strzału. Kerm - Przygotowuje się do użycia magii. Phil - Pod wpływem strachu. Hen_cerbin - Rusza galopem w stronę wroga. Prosiłbym o potwierdzenie starych deklaracji lub pozostawienie nowych. Zmiana deklaracji nie niesie ze sobą żadnych konsekwencji! E: Potwierdzenie deklaracji Phila, Hen_cerbina, Kerma i Jess |
Tak, zostawiamy. Choć nie napisałeś tym razem, zakładam że 1 PO dostałem :) |
Cytat:
|
Cytat:
|
Ernst poczeka, aż ogr będzie w zasięgu czaru; czar bez zmian. Info od Jess. A Luiza strzela z łuku, gdy ogr podejdzie bliżej. |
Runda 2 Mapka z początku drugiej rundy w spojlerze. Każda kratka ma 10x10 m. Kolejność: 1. Hugo 2. Gunter 3. Luiza 4. Ernst 5. Garran 6. JeanLuc 7. Ogry 8. Ochotnicy Wszyscy przygotowywali się do przyjęcia ogrów lub po prostu zastygli ogarnięci strachem, gdy nagle Jean-Luc spiął swojego rumaka i wystrzelił do przodu niczym poruszona cięciwą strzała. Ogry w odpowiedzi zawyły i postąpiły naprzód, choć tylko jeden z nich, uzbrojony w dwuręczną maczugę, ruszył w pełnym biegu na spotkanie jeźdźca. Widząc kierunek w jakim zmierza i stwora przed sobą Piorun zaczął się niepokoić, lecz Jean-Luc szybko ułożył zwierzę (20) i płynnie przeszedł w cwał. Hugo widząc szarżującego rycerza biegiem rusza za nim aby skrócić dystans i mieć możliwość celniejszego ostrzelania ogrów. (czerwona strzałka na mapie) Deklaracje: Caleb - Darmowe opóźnienie. Jessica - Kerm - Darmowe opóźnienie. Phil - Udało się opanować. 54 Rusza w stronę szarżującego rycerza. Hen_cerbin - Podejrzewam, że szarża na najbliższego ogra i :berserk: |
Spróbuję zachęcić ochotników do ruszenia wprzód w jako takim szyku i strzelania, a sam ruszę za rycerzem. |
Ernst poczeka, aż ogr podejdzie bliżej. Czy można poczekać z ruchem do końca tury? |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:09. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0