lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Warhammer (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/)
-   -   [Komentarze] Groza w Talabheim (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/18387-komentarze-groza-w-talabheim.html)

Caleb 06-08-2019 07:20

Jeśli chodzi o mojego oponenta to Günter będzie posługiwał się takim zestawem jak ostatnio, czyli korbacz+tarcza. Wykona on fintę i jeśli będzie posiadać jeszcze jedną akcję, przeprowadzi zwykły atak.

Gerwazy 06-08-2019 08:16

Gunter wykonuje udany zwód (47), kompletnie dezorientując ogra (96). Niestety wyprowadzony cios nie dosięga celu. (75)

Luiza słysząc słowa Jean-Luca wymierza w ogra walczącego z Gunterem, posyła w jego kierunku dwie strzały. Pierwsza (2) leci w kierunku prawej łapy stwora i delikatnie zahacza o skórę stwora zostawiając niewielkie rozcięcie. Druga jest niestety niecelna. (75)

Ernst skupiony na splataniu czerwonego wiatru (5) nie dosłyszał okrzyku Jean-Luca. Koncentrując się na formującej się kuli ognia (14), siłą umysłu posyła ją w stronę rannego ogra (79) trafiając go w korpus. Po raz kolejny pancerz ogra osłania go przed obrażeniami, choć kula ognia uszkadza zbroję w poważny sposób.

@Hen_cerbin postanowiłem w tym momencie zatrzymać rozliczanie akcji, gdyż nie wiem czy decydujesz się na szarżę w rannego ogra. Napoczęty stwór nie trzyma już broni i jest zgięty w pół. Po obu jego stronach pojawili się jego kompani, więc jeśli byś zaszarżował znajdziesz się samotnie w zwarciu z trzema ogrami w tym jednym nieuzbrojonym. Czy nadal chcesz wykonać szarżę? Może zdecydujesz się na inny cel np. atak na pierwszego od prawej rozważałbym jako zwarcie z atakowanym + tym rannym.

hen_cerbin 06-08-2019 09:18

Może tak być jak napisałeś. Na rannego i bezbronnego nie będzie przecież szarżował;)

Kerm 06-08-2019 09:47

Nie jesteśmy w stanie zatłuc jednego ogra, to jak sobie poradzić z czwórką...

Ernst bierze na cel zaklęcia pierwszego ze swojej lewej.

Phil 06-08-2019 10:06

Trza szybko zatłuc jednego, może dwóch, i liczyć na załamanie się morale :)

Gerwazy 06-08-2019 13:02

Jean-Luc ponownie szarżuje na wroga tym razem za cel obierając nowego przeciwnika. (39) Ogr widzi nadciągające niebezpieczeństwo i stara się uniknąć ciosu (50) niestety jest zbyt wolny i ostrze kopii trafia go w lewą nogę. Tym razem cios był idealnie wymierzony i rozdziera udo masywnego przeciwnika na całej szerokości kończyny. Jakby tego było mało rozpędzony Piorun boleśnie potrąca ogra (32) który mimo nacierającej na niego masy zdołał utrzymać równowagę.

Ranny i bezbronny stwór wycofuje się głośno rzężąc i trzymając się za sterczącą z piersi strzałę.
Gluk, który okazał się ogrem zaatakowanym przez Jean-Luca nie pozostaje mu dłużny i stara się trafić ciosem potężnego miecza zwierze lub jeźdźca. (40, 55, 57) Mimo trzech prób nie udaje mu się ta sztuka ani razu.
Ogr który zaszarżował na Guntera również wymierza w swojego przeciwnika trzy ataki. Pierwszy (39) pudłuje, drugi (35) już zmierza w stronę lewej ręki łowcy.

@Caleb Nie weszło parowanie. (94) Przerzucamy punktem szczęścia?

A propos już wiem czemu większość MG wymaga wcześniejszej deklaracji użycia PSa, człowiek całe życie się uczy.

Caleb 06-08-2019 14:15

Cytat:

Napisał Gerwazy (Post 845338)
@Caleb Nie weszło parowanie. (94) Przerzucamy punktem szczęścia?

Tak, zużywam jeden punkt. Mój BG jest za młody, żeby umierać.

Gerwazy 06-08-2019 14:52

Ogr który zaszarżował na Guntera również wymierza w swojego przeciwnika trzy ataki. Pierwszy (39) pudłuje, drugi (35) już zmierza w stronę lewej ręki łowcy, któremu nie udaje się przyjąć ciosu na tarczę (93). Otrzymuje mocne uderzenie (6+5=11) w ramię. Traci 6 punktów żywotności. Trzeci atak ogra już nie trafia. (45)
Ostatni z ogrów szarżuje w stronę gromady wieśniaków biorąc na cel jednego z nich. (29) Potężnym cięciem rozpłatał wieśniaka na pół, dodatkowo zahaczając końcem klingi rękę kolejnego. (weszła furia stąd taka rozpierducha)

Wieśniacy nie pozostają dłużni stworom. Jeden z łuczników, ten który poprzednio zranił srodze ogra celuje ze swojego długiego łuku i posyła kolejną strzałę w uciekającego humanoida. Trafia go w plecy (36) posyłając na ziemię. Ogr przestaje się ruszać.
Pozostali łucznicy strzelają w ogra który zaszarżował na wieśniaków. Tylko jeden z nich trafia ogra w głowę, lecz pocisk odbija się od hełmu przeciwnika. Jednemu z łuczników cięciwa uszkodziła rękę, nie będzie zdolny do dalszego ostrzału.
Wieśniacy którzy potykają się z ogrem wręcz starają się trafić bestię. Aż czterem udaje się ta sztuka. Stwór ryczy w niebo krwawiąc z kilku ran.
Pozostała trójka omija grupkę walczących kierując się w stronę ogra "napoczętego" przez Jean-Luca.

@Phil, tak to wygląda. Co robi Garran?

Phil 06-08-2019 15:09

Szczerze mówiąc, już się pogubiłem :)
Ale tu już tłok jest, a Gunter biedny sam walczy i dostaje wciry, to ja do niego pobiegnę. Jakby się dało ogra od tyłu zaatakować (pewnie jeszcze nie teraz), to chętnie.

EDIT: no chyba że JeanLuc jest w stanie zaszarżować w następnej rundzie, to może spróbuję tego poranionego przez wieśniaków ciachnąć.

Gerwazy 07-08-2019 19:32

Runda 5

Mapka z początku piątej rundy w spojlerze. Każda kratka ma 10x10 m.


Ogr który padł i się nie rusza został przekreślony. Czarna kropka to martwy wieśniak.

Kolejność:

1. Hugo
2. Gunter
3. Luiza
4. Ernst
5. Garran
6. JeanLuc
7. Ogry
8. Ochotnicy

Hugo widząc problemy Guntera posyła dwie strzały w ogra z którym walczy łowca. Pierwsza ze strzał (32) wbija się w prawą łapę ogra, druga (6) ociera się o bok stwora pozostawiając krwawą szramę.

Deklaracje:

Caleb -
Jessica - Autopilot
Kerm - Zaklęcie w ogra zmagającego się z wieśniakami?
Phil - Szarża na pomoc Gunterowi?
Hen_cerbin - Szarża w "samotnego" ogra?

Wybaczcie przestój, sprawy prywatne mnie zajęły na cały dzień. Byłem tylko z doskoku na komórce.
Ogólnie to wszystkie ogry wyglądają na mocno poranione, jeden jest martwy, całkiem nieźle wam idzie. Oby tak dalej.:-D


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:06.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172