Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 10-05-2020, 09:08   #11
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Nie o profesję mi chodziło, tylko o dobór umiejętności itd. Teraz głowię się nad kolejną koncepcją.
 
Gladin jest offline  
Stary 10-05-2020, 09:20   #12
 
Molkar's Avatar
 
Reputacja: 1 Molkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputację
Gladin co do przedmiotów to możesz wydaje mi się płynąć wedle uznania a ewentualnie złośliwy MG Cię ich pozbawi
 
__________________
„Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?”
Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427
Molkar jest offline  
Stary 10-05-2020, 09:46   #13
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Chcę ustalić takie, które z definicji odpadają. Bo to też wpłynie na koncepcję postaci.

Edit: Kapłana w drużynie nie przwidujesz?
 

Ostatnio edytowane przez Gladin : 10-05-2020 o 09:49.
Gladin jest offline  
Stary 10-05-2020, 10:34   #14
 
archiwumX's Avatar
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
Skoro już koncepcje się krystalizują to zapodam statystyki dla mojej postaci, która nazywa się Felix:
Imię: Felix
Rasa: Krasnolud

Profesja: Łowca wampirów
Wybrane Statystyki na 75: Zr i Int

Umiejętności:
Unik +20
Przeszukiwanie +10
Skradanie się +10
Spostrzegawczość +10
Ukrywanie się +10
Czytanie i pisanie +20
Otwieranie zamków +20

Zdolności:
Widzenie w ciemnośći
Broń specjalna (kusze)
Broń specjalna (unieruchamiająca)
Szybkie wyciągnięcie
Strzał mierzony
Człowiek-guma
Strzelec wyborowy

Wyposażenie: Sieć, kusza samopowtarzalna z 20 bełtami, sztylet, włócznia, 10 liny i hak, wytrychy
Do tego zestawu przydałaby się jakaś sensowna zbroja...
Dekline nakładasz jakieś kary na Zr, gdy się zbroje?
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.

Ostatnio edytowane przez archiwumX : 10-05-2020 o 10:42.
archiwumX jest offline  
Stary 10-05-2020, 10:54   #15
Opiekun działu Warhammer
 
Dekline's Avatar
 
Reputacja: 1 Dekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputację
Ciesze się z Waszego entuzjazmu, jednoczesnie przypominam że odpisywać mogę dość rzadko, w sensie jeden, dwa razy dziennie, ale czytam na bieżąco i myślę nad odpowiedziami Odpowiadam po kolei na Wasze posty, proszę mnie poprawić jeśłi coś przeoczyłem

Molkar:
Ok, kamien z serca z tym Magiem A cechy tak jak ostatnio, rasa to tylko wyglad zewnętrzny, ew zachowanie, bez zadnych plusow czy minusów. Język, wiedza, plotkowanie ma każdy gracz, kazda rasa, czyli masz 8 na wszystko inne. Elf może być, ale tak jak poprzednio, może być cieżko odnaleźć się w świecie ludzi i krasnoludów Pisałem w poprzedniej rekrutce ze śmierć z wyboru, ale wybór rasy to tez wybór Także zezwalam, ale uważaj, i zeby nie bylo ze nie ostrzegałem

Gladin:
No dla Was niepotrzebna, bo i po co. to trochę tak jakbym miał nie przyjąć graczy to kontunuacji. Tu kontynuacji nie ma, ale powiedzmy że tak trochę jakby jest, gdyż jest to ten sam sposób gry i zgrana drużyna.
Zawsze irytowały mnie pełne komendy: "Lewy foka szot wybieraj, prawy foka szot luz" , przecież wiadomo że chodzi o szota foka a nie o foka, no i jak jeden wybierasz to drugi luzujesz A slang miał podkreślić zgarną druzyne, że juz sobie tak wypracowali.

Arthur:
No i super, chociaż imie i nazwisko jakby znajome Dobrze byłoby aby każda karta zawierała w nawiasach opis um/zd/eq zebym nie musiał za każdym razem szukać co to daje i jak działa.

Gladin:
Co to znaczy normalnie? Bierzesz unik za 2 pkt um, do tego jeden rozwoj +20 i masz, czemu nie
A co daje ten sztylet? Jest gdzieś w podreczniku? Nie grałem nigdy z runami i musiałbym ograrnąć jak to działa. Jeśli takie coś jest w podreczniku to pewnie że możesz mieć, a jeśli nie ma to musiałbym zastanowić się nad wyważeniem takiego przedmiotu zeby pasował do systemu.
Cechy oręża jak najbardziej mogą być wykorzystywane.

Molkar:
Płynać można jak najbardziej. Pozbawiać niekoniecznie, w sensie nie zakładam że na 100% wszystko stracicie. No chyba że ktoś wezmie np kurnik, no to jeśli statek sie rozbije przed dotarciem na ląd to ...sorry

Gladin:
Z definicji nie odpada nic co jest logiczne nawet jeśli w ciul drogie albo rzadkie, np ten kurnik gdy okret zatonie albo ...drugi okręt, bo niby gdzie byś go trzymał?

Arch:
Spoko, daj jezcze jakis opis postaci. I na ile strzałów ta kusza. No i 20 strzał w zapasie trochę mało nie bój się marzyć z rozmachem jak to było w pamietnej scenie w incepcji
Kary owszem, podręcznikowe. -10zr na średnią i dodatkowo -1szybkosci na ciężką, chyba ze posiadasz odpowiednią zdolność.
 
__________________
ORDNUNG MUSS SEIN
Odpowiadam w czasie: PW 24h, disco: 6h (Dekline#9103)
Dekline jest offline  
Stary 10-05-2020, 11:30   #16
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Czy wykupienie trzeciego ataku przewiduje rozszerzenie go w ramach +20 do czwartego ataku?

O unik pytałem, czy np. są obostrzenia, że uniku nie można o +20 wziąć (skoro 2 sloty zajmuje). Czyli można, ok.

I znowu kolejna koncepcja i widzę otwieranie zamków poszło, człowiek-guma, czytanie-pisanie. Generalnie widzę podobnie typujecie co i ja, co by się mogło przydać. Tylko w trochę innych konfiguracjach. Dumam dalej, może poczekam na kolejną kartę

Dekline, jaki sztylet? Runy to cały osobny rozdział, mogą dawać mnóstwo różnych rzeczy. Pobieżnie są chyba w podstawce opisane, rozwinięte w królestwie magii. Skoro nie wykluczasz to zobaczę i będę Ci głowę zawracał dopiero, gdy będę się nad tym rozwiązaniem bardzo poważnie zastanawiał.
 

Ostatnio edytowane przez Gladin : 10-05-2020 o 11:34.
Gladin jest offline  
Stary 10-05-2020, 11:34   #17
 
Molkar's Avatar
 
Reputacja: 1 Molkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputację
ojj ja to chce popłynąć z kartą czekam tylko na zielone światło od MG chyba, że moje fantazje pobanuje
 
__________________
„Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?”
Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427
Molkar jest offline  
Stary 10-05-2020, 11:44   #18
Opiekun działu Warhammer
 
Dekline's Avatar
 
Reputacja: 1 Dekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputację
Proszę o pisanie tylko tu, żadnych PW, bo ciężko się piszę ko na telefonie, chcę mieć jedno źródło żeby się nie pogubić. No i żeby resztą też widziała.



3 ataki to maks, czyli nie można dalej moczymy rozwijać


Eq z podstawowego podręcznika, chyba że zapodacie konkretną stronę to się zastanowię. Nie zastanawialem się na tym, muszę pomyśleć.


Molkar, pytania wklejaj tu
 
__________________
ORDNUNG MUSS SEIN
Odpowiadam w czasie: PW 24h, disco: 6h (Dekline#9103)
Dekline jest offline  
Stary 10-05-2020, 11:52   #19
 
Molkar's Avatar
 
Reputacja: 1 Molkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputację
Ok

To w sumie mam tu pytanie, zezwalasz na zdolność lewitacja?:> (bo latanie to na pewno odpada ale jak nie to może być i latanie)

Co do sprzętu płynąć można ale jak bardzo?
Elif łuk najlepszej jakości? + np. magiczny / runy?
Elfia kolczuga która nie daje - do zręczności (Zbrojownia starego świata 18 strona w ramce)? + magia / runy
Elfie miecze - tu reaczej fabularnie bo one nie maja zadnych zdolności + magia / runy?
Do tego magiczne przedmioty z Królestwa magi (runy od 213 / magiczne przedmioty od 204) / wymyślanie własnych magicznych przedmiotów?

Wiesz wole dopytać bo mając pełną swobodę można na prawdę zrobić potężny ekwipunek a nie wiem jak bardzo jesteśmy koksami w tym świecie i jaki dostęp do tego typu sprzętu mamy jako wyspecjalizowana jednostka ;D

Edit
Można np. zamienić 1 zdolność na 2 umiejętności lub 2 umiejętności na 1 zdolność?
 
__________________
„Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?”
Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427

Ostatnio edytowane przez Molkar : 10-05-2020 o 12:09.
Molkar jest offline  
Stary 10-05-2020, 16:14   #20
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Molkar, nadal celujesz w zwiadowcę/tropiciela? Jak daleko jesteś z kartą (kiedy planujesz wrzucać?)

edit: Dekline, Królestwo Magii, strona 213. Czy dopuszczasz runy, jeżeli tak to czy nakładasz limit na ich ilość w ekwipunku?
Obecnie myślę o:
  • mistrzowskiej runie rzutu (strona 216), wykuta na młocie powoduje, że powraca po rzucie do ręki, +30US
  • runa odnowy (rune of restoration), 1ed WH, dodatek Realms of sorcery, strona 217, nałożona na amulet pozwala raz dziennie przywrócić 1K6 życia krasnoludowi lub 1K3 innemu humanoidowi
  • runa światła (Rune of light) - 1ed, dodatek Dwarfs Steel and Stone, strona 62, umieszczana na krysztale. Świeci pod ziemią jak świeca (krasnoludy widzą doskonale), na powierzchni jak pochodnia, działa 1K6 rund.

Co do magicznych przedmiotów, źródło Królestwo Magii:
  • Amulet trzykrotnie błogosławionej miedzi (str. 250), +20 testy odporności na truciznę, -1 siła uderzeń w użytkownika, wykrywa trucizny (zmienia kolor).
  • Zwój piątej tradycji (s. 209) - ukazuje się na nim tekst, który spodziewa się ujrzeć czytająca osoba. Np. otrzyma go strażnik, z informacją, że to przepustka, zobaczy na nim przepustkę.

Magicznych przedmiotów i run jest dużo więcej, starałem się wybrać użyteczne, ale nie bardzo dopakowujące (np. +30WW, regeneracja 1ż co turę, odporność na ogień, runy zmniejszające w okolicy ilość magii, albo ilość kostek magii, runa osłony zmniejszająca siłę trafienia do 0 (zostaje tylko K10), runa mocy dająca obrażenia o sile x 2 przeciwnikom o odporności 50+, runa żywotności dodająca +4żw) itd.
 

Ostatnio edytowane przez Gladin : 10-05-2020 o 16:44.
Gladin jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:30.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172