|
Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
27-12-2006, 18:48 | #1 |
Reputacja: 1 | [Komentarze] Warsztaty - Gildia Magów Witajcie w komentarzach do warsztatów. Pierwszy post w sesji już jest faktem. Zwyczajowo to właśnie tutaj można rozmawiać o tym, co się na sesji dzieje, obgadać mechanikę gry oraz skomentować poza grą to, co się w niej dzieje. Dlatego też będę wykorzystywać ten obszar do kontaktu z Wami a tam, gdzie jest sesja - do kontaktu z Waszymi bohaterami. Jak widać już po pierwszym poście - układ kwestii jest czytelny i jasny. Opisy, zdarzenia oraz sytuacje piszemy normalnym pismem. Kursywą oznaczamy dialogi. Wszelkie własne przemyślenia (jako przemyślenia bohatera) można umieszczać z podkreśleniem lub innym kolorem, albo zostawić w cudzysłowie ale odpowiednio oznaczone. Przyjęta jest narracyjna forma sesji czyli że umieszczamy dialogi a nie opisujemy rozmowy. Co teraz? Pojawiło się pytanie, zatem w grze NPC w postaci Mistrza oczekuje na odpowiedź. Kolejność waszych odpowiedzi jest dowolna - kto pierwszy zacznie ten będzie pierwszy i druga osoba powinna uwzględnić to ewentualnie w swojej wypowiedzi (choć nie musi). Odpowiedzieć też można jednym słowem, chociażby „nic”, ale nie jest to ani eleganckie ani grzeczne. Takie coś, co zwykle można opisać jedną linijką zwykle starajmy się obudować dodatkowym opisem, chociażby wyglądu postaci (jeśli jest to pierwszy post w sesji) albo też własnych przemyśleń na temat sytuacji (na temat Mistrza Aldophusa chociażby). Warto się postarać, gdyż dzięki temu sesja nie jest nudna i monotonna. Nie muszę chyba mówić, że liczę na Waszą stronę ortograficzną. Czasami jest strasznie trudno czytać posty z bykami, bo jeszcze dodatkowo dochodzi to, że trzeba się zastanawiać, co autor chciał napisać, ale mu nie wyszło. W tym celu polecam lekturę poradnika do sesji, który co nieco w tej kwestii rozjaśnia.
__________________ ...and the Dead shall walk the Earth once more _. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._ |
28-12-2006, 20:58 | #2 |
Reputacja: 1 | To pierwsze posty za nami. Teraz wizyta w komnacie. Jak spojrzycie w karty postaci przy sesji zobaczycie, że dokonałem tam wpisów dotyczących cech, zdolności oraz talentów. Są tam tylko te rzeczy, które będą przydatne w dalszym szkoleniu. I nie jest to lista zamknięta. Póki co, po wizycie w komnacie będzie mieli podstawowe umiejętności dla ucznia maga. Wyjaśnię wtedy co i jak. Podobnie będzie z czarami. kamillu - nie bój się pisać więcej. W końcu na forum jedyne czym możesz operować to słowem. Nie można stroić min, wzruszać ramionami - o ile tego nie napiszesz. Zachęcam do rozbudowania postów.
__________________ ...and the Dead shall walk the Earth once more _. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._ |
28-12-2006, 21:52 | #3 |
Reputacja: 1 | Dzięki za rade, postaram się pisać więcej w postach podczas sesji, ale poprostu nie wiem co napisać czasami. A co do sesji to bardzo mi się podoba jak narazie i napewno tak zostanie do końca. PS: Pozwoliłem sobie w karcie postaci zmienić imię, bo napisałeś Gerarht (czy jaoś tak) poprawiłem to na Gunther . |
29-12-2006, 00:05 | #4 |
Reputacja: 1 | kamilll15, Dołanczam się do Yarota. Pisz Pisz i opisuj i jeszcze raz opisuj. Pisz nawet o duperelkach które niamają znaczenia grunt by było to ciekawe i nadawało głębi twej postaci. Edit: Się lekko rozpisze. Zerknij na moją duperelke z Zbrojmistrze. Samego tekstu nie uzgadniałem z Yarotem. Niby nic wielkiego, ale jest parę linijek tekstu więcej. W nosi to tyle, że jak będzie mnie wzywał Ojciec w jakieś sprawie najpewniej pośle właśnie owego zbrojmistrza. Pierwsza z służek, jakie spotkamy będzie owa Amelia. Nic wielkiego a sprawia, że i ja i ty mamy sporą władze w świecie i możemy go kształtować w ograniczonym stopniu. Większe innowacje tudzież pomysły powinieneś uzgodnić z Yarotem. Pamiętaj, że im więcej opisujesz tym lepiej się czyta. Wciągasz się tym samym samemu i innych sprawiając, że przyjemniej i chętniej się gra w sesje. Jesteś zarówno czytelnikiem jak i pisarzem to ty decydujesz, co twoja postać zrobi i z zapartym tchem powinieneś czytać, jakie konsekwencje spotkały twoją postaci, co powiedzieli o niej tudzież jak zareagowali twoi współtowarzysze. Nie graj postacią ty nią bądź!
__________________ Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać.— Cyceron Mędrzec jest mędrcem tylko dlatego, że kocha. Zaś głupiec jest głupcem, bo wydaje mu się, że miłość zrozumiał.— Paulo Coelho |
04-01-2007, 21:15 | #5 |
Reputacja: 1 | Teraz, przed otworzeniem drzwi, czas na mały teścik. Teraz tak naprawdę będziecie mieli doczynienia z wiatrem magii. W Komnacie macie "przyzwać" w sobie postrzeganie magii. W mechanice gry chodzi o wykształcenie umiejętności "Zmysł Magii", która jest podstawową dla magów. Macie ją na kartach. To na początek. Zatem pierwszy test będzie własnie na Zmysł Magii. Testuje się, jak przy większości umiejętności zorientowanych na magię, na Siłę Woli. Od stopnia jego zdania zależy to, czy uda się dostrzec otaczającą maga magię, określić jej siłę czy kierunek. Normalnie test ten przeprowadziłbym u siebie, ale ponieważ to warsztaty, zatem wszelkie rzuty jawne. Oto one: Dla Gunthera [dice:d20087e95b]1d100 = 8812490 [/dice:d20087e95b] Dla Edmunda [dice:d20087e95b]1d100 = 450454683 [/dice:d20087e95b]
__________________ ...and the Dead shall walk the Earth once more _. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._ |
04-01-2007, 21:19 | #6 |
Reputacja: 1 | A jaj 100 czyli teścik fatalnie oblany. Z kolei Gunther ma szanse. Zasada im mnie tym lepiej tu obowiązuje. Zaraz oberwe:/.
__________________ Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać.— Cyceron Mędrzec jest mędrcem tylko dlatego, że kocha. Zaś głupiec jest głupcem, bo wydaje mu się, że miłość zrozumiał.— Paulo Coelho |
04-01-2007, 21:46 | #7 |
Reputacja: 1 | Hmmm...no tak. Wyniki nie są najlepsze. Ponieważ Wasza Siła Woli to 33 (Gunther) i 35 (Edmund) to jak pokazują testy - żaden z Was tego pierwszego nie zdał. Dodatkowo Edmund rzucił 100 czyli przydarzył mu się pech. Tak się zastanawiałem, co też to mogło by być. W końcu to tylko test na wyczucie magii. Dlatego też nie będzie to specjalny efekt czy też zranienie. Dodatkowo muszę brać pod uwagę to, że jednak bardzo mocno przygotowywał się do tego. I ... to zamierzam wykorzystać. W obliczu magii padnie zwalony na jakiś czas. Magia go przytłoczy a biedny Edmund nadal nie będzie wiedział co go tak "poraziło". Zatem teraz do sesji.
__________________ ...and the Dead shall walk the Earth once more _. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._ |
04-01-2007, 21:49 | #8 |
Reputacja: 1 | Czekam. Jednak by sie psychiatra przydał:P najpierw taki strach a potem Łup i podłoga
__________________ Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać.— Cyceron Mędrzec jest mędrcem tylko dlatego, że kocha. Zaś głupiec jest głupcem, bo wydaje mu się, że miłość zrozumiał.— Paulo Coelho |
04-01-2007, 21:53 | #9 |
Reputacja: 1 | Brawo! Śliczny początek! Serio mówię. Jednak moc magii jest wielka... Yarot, może jakieś Punkty Obłędu? ;]
__________________ Nie chcę ukojenia, które mogłoby mi odebrać skruchę, nie pragnę uniesień, które wbiłyby mnie w pychę. Nie wszystko, co wzniosłe, jest święte, nie wszystko co słodkie - dobre, nie wszystko co upragnione - czyste, nie wszystko co drogie - miłe Bogu. |
04-01-2007, 21:58 | #10 | |
Patronaty i PR Reputacja: 1 | Cytat:
Powodzenia w kolejnych rzutach!
__________________ Courage doesn't always roar. Sometimes courage is the quiet voice at the end of the day saying, "I will try again tomorrow.” - Mary Anne Radmacher | |