|
Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
16-01-2007, 20:09 | #51 |
Reputacja: 1 | Wynik 88 to prawa noga a cios byłby zadany z siłą równą (3 z rzutu + 3 z bonusu siły - 3 ze specyfiki broni + 1 z silnego ciosu) 4. Nie wiesz, ile może mieć on bonusu z odporności, ale skoro Ty masz go równego 2 a rzut nie był za dobry, zatem można się spodziewać, że weteran przyjmie ten cios ze spokojem, choć może się wściec. Krzyknie też "Wystarczy" i oczywiście poczeka na Twoją reakcję.
__________________ ...and the Dead shall walk the Earth once more _. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._ |
19-01-2007, 17:44 | #52 |
Reputacja: 1 | Wtedy ja wstrzymam atak ze względu na jego komendę.
__________________ (...)"To właśnie nas różni.Elfy zabijają z konieczności-wy, ludzie, robicie to dla przyjemności".(...) |
25-01-2007, 19:42 | #53 |
Reputacja: 1 | Joachim zatem szykuje się do nieczystego zagrania jakim jest rzucenie piaskiem w oczy po czym rzucenie nożem w bezradnego kapitana. Manewr dobry, zobaczymy jak się sprawdzi w praktyce. Inicjatywa pierwsza. Joachim -zwinność 26 [dice:a46dcb3ef1]1d10 = 332714315 [/dice:a46dcb3ef1] Kapitan - zwinność 36 [dice:a46dcb3ef1]1d10 = 672354250 [/dice:a46dcb3ef1] Od tego zależy, czy posunięcie Joachima będzie zakończone powodzeniem. Ponieważ jest to zagranie niestandardowe podciągnięte będzie pod akcję połówkową i traktowane jako atak bronią rzucaną. Garść piachu będzie mogła odwrócić uwagę kapitana. Jeśli atak się powiedzie, to kapitan straci kolejkę a w następnej będzie miał -10 do Inicjatywy co umożliwi zaatakowanie przed nim. Jednak nie jest on znów taki bezsilny. Jeśli uda mu się rzut na Walkę, to będzie mógł przejrzeć Twój plan i łatwo uniknąć oślepienia. Zatem jeszcze rzut dla Kapitana na Walkę Wręcz - 69 [dice:a46dcb3ef1]1d100 = 1216857289 [/dice:a46dcb3ef1]
__________________ ...and the Dead shall walk the Earth once more _. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._ |
25-01-2007, 19:56 | #54 |
Reputacja: 1 | Inicjatywa w rundzie wynosi Kapitan 41 Joachim 34 Dodatkowo kapitanowi wyszedł rzut na walkę przez co przejrzał Twoje zamiary i zamierza zaatakować pierwszy, by nie dać ci szansy rzucić piaskiem. Zauważcie, że w tym momencie Walka Wręcz jako cecha jest traktowana nie tylko jako zwykłe trafienie czy posługiwanie się bronią, ale również jako obycie w walce oraz umiejętność znalezienia się w niej i wyciągania wniosków. Użycie cechy w danej sytuacji inaczej niż przy trafieniu pozwala zobaczyć, czy przeciwnik nie knuje czegoś podłego, nie stosuje jakiegoś tricku czy manewru. Ponadto czasami pozwala też zorientować się w walce, gdy wyjdzie pech czy krytyk u przeciwnika i jest szansa na wykorzystanie tego. Jeszcze tego nie stosowałem, ale można, co oczywiście wymaga dodatkowego rzutu. To ma symulować walkę oraz to, że czasami walczący nie widzą pewnych rzeczy z racji braku doświadczenia czy też zbytniego zaangażowania w walkę. Obecny przykład jest dobry pod tym względem, bowiem pozwala przejrzeć zamiary przeciwnika i się nań przygotować. Zatem atak Kapitana. Będzie chciał nim przejść jak najbliżej rekruta i postraszyć troszkę szybkością oraz celnością ataku. Ponieważ orientuje się, że coś się szykuje, zatem będzie się nastawiać na parowanie przy swoim szybkim ataku. Kapitan - trafienie Walka Wręcz 69 [dice:97bc379ea4]1d100 = 889830806 [/dice:97bc379ea4] Od razu sprawdzę, czy Joachim będzie w stanie sparować ewentualny trafiony atak. Potem ewentualnie będzie szansa na rzucenie, choć dopiero w następnej turze. Joachim Walka Wręcz 32 [dice:97bc379ea4]1d100 = 249639325 [/dice:97bc379ea4]
__________________ ...and the Dead shall walk the Earth once more _. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._ |
25-01-2007, 20:12 | #55 |
Reputacja: 1 | Atak się nie udał, zatem Joachim może próbować rzucać piachem w garści. Tym razem potrzebne będą umiejętności strzeleckie rekruta. Strzelectwo ma on na poziomie 26, zatem trafienie będzie trudne. Kapitan będzie odpowiadać unikiem - spodziewa się tego ataku zatem będzie się "bronił" przed nim w ten sposób. Trafienie Joachima Strzelectwo 26 [dice:81529c5c65]1d100 = 1719555234 [/dice:81529c5c65] Unik kapitana na Zwinność 36 [dice:81529c5c65]1d100 = 375995140 [/dice:81529c5c65]
__________________ ...and the Dead shall walk the Earth once more _. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._ |
25-01-2007, 20:17 | #56 |
Reputacja: 1 | Piach nie trafił w oczy kapitanowi, choć nieudany unik nie pozwolił na całkowite uchylenie się przed piaskową pigułą. W dodatku wyszło to trochę pechowo, gdyż rzucił się "dubel" czyli 88. Powiedzmy, że wybiło to kapitana z rytmu i ma -5 do inicjatywy. Ponieważ powoduje to zmianę inicjatywy w kolejnej turze, zatem wymagany jest kolejny rzut na ustalenie nowej kolejności. Jest to szansa na udany rzut dla Joachima, który ma szansę być przed kapitanem. Joachim, Zwinność 26 [dice:c4d09cf67a]1d10 = 1205976545 [/dice:c4d09cf67a] Kapitan Zwinność 31 [dice:c4d09cf67a]1d10 = 1045752320 [/dice:c4d09cf67a]
__________________ ...and the Dead shall walk the Earth once more _. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._ |
25-01-2007, 20:23 | #57 |
Reputacja: 1 | Joachimie. Twoja decyzja co dalej. Nie będziesz na tyle daleko po ataku kapitana by rzucić nożem, chyba że wykorzystujesz część akcji na przesunięcie się dalej. Raczej niewielkie są szanse na bycie przed kapitanem chyba że ten znów będzie miał pecha.
__________________ ...and the Dead shall walk the Earth once more _. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._ |
25-01-2007, 20:50 | #58 |
Reputacja: 1 | Kapitan spodziewa się ataku nożem, a co zrobi jeśli po prostu będę chciał go kopnąć? Przekonajmy się. Kopię więc kapitana. Biorąc pod uwagę jego częściowe oślepienie i załzawienie oczu spowodowane piaskiem może nie zauważyć tego co chcę zrobić.
__________________ Szczęścia w mrokach... |
25-01-2007, 20:57 | #59 |
Reputacja: 1 | Dobrze więc. Będziesz go kopać, choć to najpierw kapitan wyprowadzi cios. Zamierza to zrobić bez zwłoki, zatem oto jego akcja. Kapitan Walka Wręcz 69 [dice:a776e03194]1d100 = 1179764441 [/dice:a776e03194] oraz ewentualne parowanie z Twojej strony (nóż i tak nie przyda się w tej akcji, jeśli będziesz kopać ) Joachim, Walka Wręcz 32 [dice:a776e03194]1d100 = 1473349649 [/dice:a776e03194]
__________________ ...and the Dead shall walk the Earth once more _. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._ |
25-01-2007, 21:01 | #60 |
Reputacja: 1 | Kapitan nie trafił w Ciebie, co oczywiście wykorzystujesz kopiąc go. Nie jest on oślepiony ani załzawiony, bo nie trafiłeś go w oczy piaskiem, zatem nie ma co liczyć na jego dezorientację. Wymierzasz mu kopniaka Joachim, Walka Wręcz 32 [dice:ae2eb8dc8f]1d100 = 1273414287 [/dice:ae2eb8dc8f] Kapitan będzie próbować unikać uderzenia, Zwinność 36 [dice:ae2eb8dc8f]1d100 = 1596441756 [/dice:ae2eb8dc8f]
__________________ ...and the Dead shall walk the Earth once more _. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._ |