Przepraszam, ale tu się komentuje, a nie urządza pogawędki przy kawie od tego jest gg. Prosze mi nie zaśmiecać kometarzy, bo w innym wypadku zgłosze to do odpowiednich władz forumowych. (kłania się) Dziękuje za uwagę :) |
Proponowałbym, by każdy przesłał do MG PW z informacją o tym, co chce kupić. Oszczędzilibyśmy trochę czasu, a MG nie musiałby na targu pilnować każdego z osobna :) Jeśli wszystkie przedmioty są dostępne (a MG wyrazi zgodę), to MG zsumuje ceny (i poda każdemu wynik - wraz z kosztem posiłku w gospodzie). A my dopiszemy zakupy do listy ekwipunku, zmniejszymy ilość zk :( i spotkamy się przy wschodniej bramie (jeśli taka jest w tym mieście :) ) I jeszcze jedna sprawa związana z sesją. Na jednej z rekrutacji pojawił się zapis: "Jeśli chcecie odgrywać dialogi, róbcie to na GG bądź PW, a później całość zamieśćcie w jednym poście, oszczędzi nam to niepotrzebnego oczekiwania na forumowy odpis osoby z którą prowadzicie dialog." Byłbym za wprowadzeniem tego na naszej sesji.... A gdyby komuś zależało na ilości postów, to w ramach sprawiedliwości całość mogłaby zostac podzielona na kawałki - dla każdego "dialogowicza" jedna część :D |
Zgadzam się z tą propozycją a propos dialogów pomiędzy wami. Obgadujcie wszystko pomiędzy sobą na gg czy PW. Później sami zdecyduje co pisze w poście, jeśli będziemy czekać na każdego, który ma coś do powiedzenia albo na kogoś kogo nie ma na sesji (czyt. Nami) będziemy długo czekać, a sesja stanie. Większość przedmiotów jest dostępne ( nie liczyć broni maszynowej itp. ), które nie pasują do czasów WH. |
Skoro taka jest wola dm ... to niech bedzie ... choc uwazam ze pomijanie czesci "socjalnej " to pomijanie mozliwosci pewnej autokreacji postaci . Ale jezeli mamy expresowo przejsc do walenia toporem - to czemu nie ... mam tylko nadzieje ze wystarcz mi na te wszytkie zakupy pieniedzy ... jak ne to zrobie "edit" ... |
nie byłabym co do tego przekonana, już miałam do czynienia z takim systemem i to według mnie psuje cały nastrój przez nas stworzony |
Cytat:
Ejj, ale jednak moglibyście zwolnić do jasnej cholery nie każdy jest nałogowcem jeśli chodzi o net i nie kazdy jest tu codzień może jednak wypada poczekać ? A jakby ktoś na was nie czekał tylko wypruł sesje na 7 stron to miło wam by było?! :\ |
Nami nie rzucaj się tak. Wiele nie zrobione zostało w sesji, bo BG się wląką jak dżdżownice w wodzie. Mnie się nie śpieszy, BTW większość są to dialogi pomiędzy BG. Wiecie co, dogadajcie się między są czy chcecie siekać i zabijać, czy gadać. Dla mnie to ryba i tak poprowadzę przygodę w większości co się bedzie działo i jak sesja będzie przebiegać zależy od was drodzy gracze. Jeszcze jedno zaglądajcie do kart postaci i je edytujcie, dałem niektórym do wyboru bronie, jak zostawiłem wpis, to tak został. |
Kerm na gg lub PW możemy sie dogadywać co robić itp ale dialogi bardzo wzbogacają grę |
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Dotyczy zakupów: a) jeśli MG uważa, że się za bardzo rozpisałem, to skrócę post :) b) z postu EsQuero wynika, że idziemy w trójkę... Jeśli on lub Neferi mają jakieś uwagi, co do mego postu, to poprawię... (wiem, że nie należy kierować innymi bohaterami :) ) a nie miałem szans pogadać na GG EDIT Cytat:
Ja mogę pisać setki postów :) |
Uwaga tłumaczę zasady walki. Wcześniej pisałem o ruchach postaci typu kto jest najszybciej może reagować podczas walki. Od tego służy współczynnik I (inicjatywa). Teraz o ataku. Żeby trafić kogoś wynik na kościach ( którymi operuje) musi być równy bądź mniejszy od tego, który postać posiada (np. Wacek ma WW:(walka wręcz) równe 30. Wynik na kościach wyszedł 29. Wacek trafił, następnie wykonuje rzut w co trafił i jakie obrażenia zadał Obrażenia = siła postaci + wynik K6 + ewentualne plusy od broni - wytrzymałość przeciwnika - pancerz) W taki sposób to przeliczam. Dalej. Gdy postać jest atakowana, może się zasłonić tarczą, sparować atak lub uniknąć. Obrona tarczą i parowanie: jest to test walki wręcz (WW) pozytywny postać się obroniła, negatywny postać oberwała i dalej wg ww opisu obliczeń. Uniki: jest to test na zręczność. Tak ustaliłem i po dyskusji kiedyś dawno z moimi znajomymi posługiwaliśmy się tą cechą postaci. Wiadomo test udany unik równierz, test nie udany unik tak samo. Czarowanie: magia jest zależna od SW (siła woli) to dzięki niej jest wyzwalana moc magiczna, test udany na siłę woli oznacza cel i skuteczny atak, test nie udany może spowodować wiele konsekwencji typu omdlenia, wcelowanie tam gdzie nie trzeba itp. [i]Obrona magiczna:[/b] odpowiada statystyka SW (siła woli), udany test oznacza osłabienie czaru i wtedy obrażenia zmniejszają się o połowę. Jest jedyna możliwość. Efekty czarów są niedouniknięcia. Jest gra turowa oparta na systemie, jeśli byłby to storyline moglibyśmy polemizować nad odskoczeniem czy czymś podobnym. Statystyka A(atak): Liczba ta mówi o ilości ataków możliwość wykonania ataków podczas jednej tury. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:58. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0