|
Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
26-01-2007, 20:49 | #1 |
Reputacja: 1 | [Warhammer 2ed.] Podziemia Altdorfu Oto postacie do gry, i początek scenariusza: Imie: Merchirio (czyt. Merczirio) Rasa: Człowiek Profesja: Rajtar Poprzednia profesja: Szlachcic Płeć: Mężczyzna Wiek: 39 lat Wzrost: 198 cm Waga: 115 kg Kolor oczu: Szare Kolor włosów: Czarne Znaki szczególne: Blady Pochodzenie: Marienburg Rodzina: Ojciec w Middenheim, Brat w Wolfenburgu, drugi brat walczy na wojnie z Chaosem w Norsce. Pozycja społeczna: Jest członkiem Zakonu Paladynów Altdorfu. Bardzo szanowany, nawet wśród rzezimieszków. Cechy: WW: 59 US: 40 K: 47 Odp: 45 Zr: 42 Int: 40 Sw: 35 Ogd: 39 A: 2 Żyw: 17 S: 5 Wt: 4 + 3(za pancerz) Sz: 4+6 (za konia) Mag: n/d PO: 4 PP: 5 Umiejętności: Jeździectwo (drugi poziom) Dowodzenie (pierwszy poziom) Opieka nad zwierzętami (drugi poziom) Spostrzegawczość (drugi poziom) Targowanie (drugi poziom) Wycena (drugi poziom) Wiedza imperium (trzeci poziom) Język staroświatowy (trzeci poziom) Język bitewny (drugi poziom) Zdolności: Odporność psychiczna (choroba ujawnia się dopiero przy 20 PO) Silny cios (+1 do obrażeń) Wyposażenie: Miecz imperium (k10 obrażeń, cięte) Kopia imperium (k10 obrażeń, kute) 2x Pistolet wielostrzałowy (4 strzały, przeładowuje 4 tury, k10 obrażeń, kute) Zbroja płytowa (+3 do wytrzymałości na nogi, ręce, korpus i głowę) Koń (+6 do prędkości) mię: Corran (czyt. Koran) Rasa: Człowiek Profesja: Mistrz Magii Poprzednia profesja: Uczeń czarodzieja, Wędrowny Czarodziej Płeć: Mężczyzna Wiek: 34 Wzrost: 175 cm Waga: 80 kg Kolor oczu: Błękitne Kolor włosów: Białe Znaki szczególne: Tatuaż kolegium na nadgarstku Pochodzenie: Midelheim Rodzina: Brak Pozycja społeczna: Jest Członkiem Kolegium Wiatry Hysh jest hierofantem. Cechy: WW: 36+5 US: 37+5 K: 29 Odp.: 40+10 Zr: 38+15 Int: 34+30 Sw: 39+35 Ogd: 26+15 A: 1 Żyw: 12+4 S: 2 Wt: 4 Sz: 4 Mag: 0+3 PO: 0 PP: 3 Umiejętności: Jezyk(Staroświatowy) Wiedza(Stary swiat) Czytanie i pisanie Jt. Magiczny Nauka(Magia) Przeszukiwanie Splatanie magii +20 Spostrzegawczość Wykrywanie magii +20 Znajomość języka (Klasyczny) Jeżdziectwo Nauka(Demony) Zastraszanie Wiedza (Demony, Elfy) Znajomość jezyka(Demoniczny, Tajemny Elfi) Zdolności: Szczęście, B. Szybki Błyskotliwość Magia Prosta(Tajemna) Zmysł Magii Niezwykle odporny Magia tajemna(Swiatło) Magia powszechna (Pancerz Eteru, Rozproszenie Magii) Mordercyz Pocisk Czarnoksiestwo Odporność psychiczna Dotyk Mocy Medytacja Wyposażenie: Księga wiedzy Tajemnej(Światło) Księga wiedzy tajemnej (M tajemna prosta) Okuty kij( s-2) Plecak Przybory do pisania Na resztę jeszcze poczekamy, bo narazie jest tylko dwóch graczy Okej, let's play warhammer! Dwóch paladynów wyszło z kąta budynku zakonu. Byli cisi, i mieli zasłonięte twarze. Tylko nieliczni znali ich imiona. Merchirio, który niegdyś był rajtarem w armii imperium, oraz Corran, jeden z najpotężniejszych czarodziejów w Altdorfie. Podejmiemy się tego zadania. Oczyścimy Altdorf z rzezimieszków przed przybyciem Cesarza. W kącie pozostało kilka pustych miejsc. Ich właściciele jeszcze nie przybyli. Cesarz kończył sprawy w Norsce, i szykował się do rychłego powrotu. Pozostało 6 miesięcy. W Altdorfie panuje wielki bałagan, nikt nie czuje się bezpieczny. Władzę sprawują nekromanci i złodzieje, z władzą u tajemniczego herszta. |
27-01-2007, 08:29 | #2 |
Reputacja: 1 | - Nie wiem jak ciebie Merchiro, ale mnie denerwuje że nasi bracia - Pokazał na puste miejsca - Jeszcze sie nie pojawili, ciekawe co ich mogło zatrzymać. Popatrzył po sali i zajął jedno z pustych miejsc. Trzeba na nich poczekać, a to takie nudne, mam nadzieje że Merchiro podzieli sie ze mną szczególami swojego pomysłu, - Co zamierzasz zrobić przyjacielu?
__________________ Dyplomata to ktoś, kto mówi ci abyś poszedł do diabła, a ty cieszysz się na podróż... |
27-01-2007, 09:15 | #3 |
Reputacja: 1 | Pewnie spotkały ich jakieś przeszkody za miastem. Są dobrymi tropicielami, znajdą nas bez trudu. Choćmy, trzeba zabrać się za porządki. Musimy odnaleźć herszta zbójów w tym mieście. Merchirio gestem kazał Corranowi opuścić gmach Zakonu, po czym zrobił to samo. Od razu ogarnęła go zła aura. Miasto było w tragicznym stanie. Połowa budynków była chociaż w najmniejszech części zajęte ogniem. Wszędzie biegali zakapturzeni ludzie z mieczami w rękach, i atakowali kogo popadnie, po czym odbiegali gdzie popadnie. Merchirio zdenerwowany wyjął swój długi miecz, po czym zaszarżował na najbliższego rozbójnika, dzieląc go w pasie na pół. Choć, Corran! Wsiadaj na mojego konia, musimy zobaczyć w jakim stanie jest pałac Cesarza! |
27-01-2007, 09:33 | #4 |
Reputacja: 1 | Pobiegł sam bez konia był szybki jak na człowieka, naprawde szybki, jego broń roztrzaskiwała łby przeciwników podczas biegu, Wymówił jedno zaklecie i i tłum przed nim nagle oślepł na chwile co pomogło mu sie przedrzeć biegł jak najszybciej za swoim druhem....
__________________ Dyplomata to ktoś, kto mówi ci abyś poszedł do diabła, a ty cieszysz się na podróż... |
27-01-2007, 09:50 | #5 |
Reputacja: 1 | Po pół godziny biegu dwaj paladyni dobiegli do pałacu cesarskiego. Był w opłakanym stanie. Wszędzie grasowali zbóje. Kiedy obaj bohaterowie chcieli wejść do pałacu, grupa rzezimieszków zagrodziła im drogę. |
27-01-2007, 10:08 | #6 |
Reputacja: 1 | Skoncentrował sie chwile mamrocząc inkantacje pod nosem [Pancerz eteru], A chwile póżniej druga[Świetlisty strażnik], dookoła niego zaczeła krązyć kulka wielkości głowy miał nadzieje ze zwyki rzeźimieszkowie zlękna sie magi jak wszyscy mieszkancy respektowali magów ale tylko przez strach, Stanął w pozycji obronnej i czekał...
__________________ Dyplomata to ktoś, kto mówi ci abyś poszedł do diabła, a ty cieszysz się na podróż... |
27-01-2007, 10:15 | #7 |
Reputacja: 1 | Rzezimieszki drżeli ze strachu przed wielkim czarodziejem, zaczęli płakać, ale nie zrywali swej blokady. Merchirio stał u stóp schodów, nie mogąc wjechać na koniu do pałacu. |
27-01-2007, 10:40 | #8 |
Reputacja: 1 | Przywołal swojego Chowńca by przestraszył Zbójów[Um. Strzaszny] i rozpedził ich Chmurka energi zaczęła latać poemidzy złymi
__________________ Dyplomata to ktoś, kto mówi ci abyś poszedł do diabła, a ty cieszysz się na podróż... |
27-01-2007, 11:40 | #9 |
Reputacja: 1 | Dla rzezimieszków to było za wiele. Rozbiegli się na wszystkie strony, pozostawiając wejście do pałacu otwarte. |
27-01-2007, 12:41 | #10 |
Reputacja: 1 | Zaczął smiać sie dosyć głośńo- Nietrzeba być magiem by ich przestraszyć prawda Xardasie zwrócił sie do Chowańca
__________________ Dyplomata to ktoś, kto mówi ci abyś poszedł do diabła, a ty cieszysz się na podróż... |