|
Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
26-01-2007, 21:49 | #1 |
Reputacja: 1 | [Warhammer 2ed.] Podziemia Altdorfu Oto postacie do gry, i początek scenariusza: Imie: Merchirio (czyt. Merczirio) Rasa: Człowiek Profesja: Rajtar Poprzednia profesja: Szlachcic Płeć: Mężczyzna Wiek: 39 lat Wzrost: 198 cm Waga: 115 kg Kolor oczu: Szare Kolor włosów: Czarne Znaki szczególne: Blady Pochodzenie: Marienburg Rodzina: Ojciec w Middenheim, Brat w Wolfenburgu, drugi brat walczy na wojnie z Chaosem w Norsce. Pozycja społeczna: Jest członkiem Zakonu Paladynów Altdorfu. Bardzo szanowany, nawet wśród rzezimieszków. Cechy: WW: 59 US: 40 K: 47 Odp: 45 Zr: 42 Int: 40 Sw: 35 Ogd: 39 A: 2 Żyw: 17 S: 5 Wt: 4 + 3(za pancerz) Sz: 4+6 (za konia) Mag: n/d PO: 4 PP: 5 Umiejętności: Jeździectwo (drugi poziom) Dowodzenie (pierwszy poziom) Opieka nad zwierzętami (drugi poziom) Spostrzegawczość (drugi poziom) Targowanie (drugi poziom) Wycena (drugi poziom) Wiedza imperium (trzeci poziom) Język staroświatowy (trzeci poziom) Język bitewny (drugi poziom) Zdolności: Odporność psychiczna (choroba ujawnia się dopiero przy 20 PO) Silny cios (+1 do obrażeń) Wyposażenie: Miecz imperium (k10 obrażeń, cięte) Kopia imperium (k10 obrażeń, kute) 2x Pistolet wielostrzałowy (4 strzały, przeładowuje 4 tury, k10 obrażeń, kute) Zbroja płytowa (+3 do wytrzymałości na nogi, ręce, korpus i głowę) Koń (+6 do prędkości) mię: Corran (czyt. Koran) Rasa: Człowiek Profesja: Mistrz Magii Poprzednia profesja: Uczeń czarodzieja, Wędrowny Czarodziej Płeć: Mężczyzna Wiek: 34 Wzrost: 175 cm Waga: 80 kg Kolor oczu: Błękitne Kolor włosów: Białe Znaki szczególne: Tatuaż kolegium na nadgarstku Pochodzenie: Midelheim Rodzina: Brak Pozycja społeczna: Jest Członkiem Kolegium Wiatry Hysh jest hierofantem. Cechy: WW: 36+5 US: 37+5 K: 29 Odp.: 40+10 Zr: 38+15 Int: 34+30 Sw: 39+35 Ogd: 26+15 A: 1 Żyw: 12+4 S: 2 Wt: 4 Sz: 4 Mag: 0+3 PO: 0 PP: 3 Umiejętności: Jezyk(Staroświatowy) Wiedza(Stary swiat) Czytanie i pisanie Jt. Magiczny Nauka(Magia) Przeszukiwanie Splatanie magii +20 Spostrzegawczość Wykrywanie magii +20 Znajomość języka (Klasyczny) Jeżdziectwo Nauka(Demony) Zastraszanie Wiedza (Demony, Elfy) Znajomość jezyka(Demoniczny, Tajemny Elfi) Zdolności: Szczęście, B. Szybki Błyskotliwość Magia Prosta(Tajemna) Zmysł Magii Niezwykle odporny Magia tajemna(Swiatło) Magia powszechna (Pancerz Eteru, Rozproszenie Magii) Mordercyz Pocisk Czarnoksiestwo Odporność psychiczna Dotyk Mocy Medytacja Wyposażenie: Księga wiedzy Tajemnej(Światło) Księga wiedzy tajemnej (M tajemna prosta) Okuty kij( s-2) Plecak Przybory do pisania Na resztę jeszcze poczekamy, bo narazie jest tylko dwóch graczy Okej, let's play warhammer! Dwóch paladynów wyszło z kąta budynku zakonu. Byli cisi, i mieli zasłonięte twarze. Tylko nieliczni znali ich imiona. Merchirio, który niegdyś był rajtarem w armii imperium, oraz Corran, jeden z najpotężniejszych czarodziejów w Altdorfie. Podejmiemy się tego zadania. Oczyścimy Altdorf z rzezimieszków przed przybyciem Cesarza. W kącie pozostało kilka pustych miejsc. Ich właściciele jeszcze nie przybyli. Cesarz kończył sprawy w Norsce, i szykował się do rychłego powrotu. Pozostało 6 miesięcy. W Altdorfie panuje wielki bałagan, nikt nie czuje się bezpieczny. Władzę sprawują nekromanci i złodzieje, z władzą u tajemniczego herszta. |