lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Warhammer (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/)
-   -   [komentarze]Syf Kiła i Mogiła (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/6029-komentarze-syf-kila-i-mogila.html)

Cedryk 23-09-2008 18:57

Posłuchaj i tu się mylisz, nie wiesz czy na tym terenie nie działają siły chaosu a jeśli działają to MG może uznać, iż szansa wystąpienia manifestacji chaosu jest większa, a co za tym idzie rzucić dodatkowymi kościmi chaosu. Może być ich w zależności od decyzji MG do 4, więc sam widzisz bardzo ważne jest rzucanie, chyba że od razu zakładasz, iż zawsze przyzywasz demony, które się na ciebie rzucają i rozrywają na strzępy.:devil:

Cedryk 23-09-2008 19:20

Zabiłbym, aby ukazać, iż igranie z mocami chaosu, czyli czarowanie jest niebezpieczną sztuką. W innym wypadku postacie magów w wrhammerze są tak potężne, że praktycznie nie potrzebne są im inne postacie graczy, ponieważ sami stanowią olbrzymią moc. Na forum zabicie nawet jak się wyda PP, aby go uniknąć niweluje na jakiś czas z rozgrywki danego gracza.
Jeśli w przygodzie mają być demony to będą o to się nie martw, dodatkowe nie zmienią rozgrywki.

Daleko w Opolskim.

Maciekafc 23-09-2008 22:16

Od jutrzejszego rana do piątkowego wieczora jestem nieobecny, do internetu nie będę miał dostępu, po powrocie, naturalnie, odpiszę należycie.

Mortarel 23-09-2008 22:27

dobrzE:) nie ma problemu

Van der Vill 24-09-2008 13:53

A póki co idziemy dalej... chyba już wszyscy odpisali? To czekamy na MG, mniam. To na razie najsmaczniejsza sesja na forum.

Mortarel 24-09-2008 19:04

Koniec żartów... walczcie o życie waszych postaci.





zestawienie odległości. Jedna kratka= 2 m

Bieg/Szarża/ Odwrót: akcja podwójna

Ruch: akcja zwykła

Jeśli ktoś chce biec lub szarżować w tunelu pokrytym grubą warstwą szlamu, musi wykonać dodatkowy test na zręczność. Nieudany test oznacza poślizgnięcie się i upadek w połowie drogi możliwej do przebycia, postać musi poświęcić akcję na podniesienie się.

Np. Biegnę do potwora (poświęcenie akcji na ruch) -> nieudany test na zręczność= upadek w połowie drogi i powstanie ( poświęcenie akcji)

Zasada ta będzie się tyczyć obszaru lochów, pokrytego grubą warstwą szlamu. Będę o tym informował w moich postach. Może zdarzyć się tak, że postać z szybkością np. 5 będzie mogła przebyć biegiem 30 m. Jeśli jej test okaże się nieudany, postać upada na 15 metrze. Jeśli w tym miejscu będzie znajdował się wróg, postać nie musi wstawać. Może atakować z pozycji leżącej. Jednak to wiąże się z modyfikatorem -10 do WW. Jeśli jednak postać wstanie, niemoże wykonywać więcej akcji w tej turze.

Jeśli potwór będzie znajdował się w odległości mniejszej, niż połowa drogi. Postać przewraca się obok potwora, więc może atakować od razu z pozycji leżącej.

Renegat 24-09-2008 20:12

Moja postaćwykonuje ruch odwrót, dzięki czemu znajduje się w sali głównej. Co by nie było niedomówień.

Mortarel 24-09-2008 21:45

Zobaczymy czy chociaż pokonacie tych skavenów. :)

RavenOmira 24-09-2008 21:46

Eh szkoda Maciass0, bo mi w sumie postac Baby Jagi wydawała się właśnie ciekawym kontrastem z resztą drużyny...coż Twoja wola;)
mam nadzieję, że nie raz nas postraszysz;)

Renegat 24-09-2008 22:10

A kolega jednak tak się nie zmienił. Ładnie lałeśwodęo zmianie. jednak "kim sięurodzisz taki zostaniesz do śmierci" ;)
Dobrze, dobrze :D Jeszcze zobaczymy kto się będzie śmiał ostatni :D

Pozdro


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:41.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172