lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Warhammer (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/)
-   -   [komentarze]Syf Kiła i Mogiła (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/6029-komentarze-syf-kila-i-mogila.html)

Mortarel 26-08-2008 16:17

jeszcze tylko post maciassa0 i walne kolejnego MG-wego posta. Mam nadzieję, że zaczynacie ostrzyć sobie zeby na złoto dziadka. Zapowiem z wyprzedzeniemi, iż istnieje możliwść pojawienia się wątku miłosnego. Czyżby staruszek mógł zakochac się w Babie Jadze? Jak myślicie?

Maciekafc 26-08-2008 16:50

Myślę, że na trzeźwo/bez rzuconego czaru, bądź uroku/wypicia jakiegoś eliksiru raczej nie. Chociaż to rzecz gusty ;>.

To ja już nic nie piszę w takim razie.

RavenOmira 27-08-2008 17:03

Ej mam małe pytanko, który link z kostnicy mam wkleić jak wykonuje rzut??

ok juz wiem;)

Cedryk 27-08-2008 19:48

RavenOmira oraz Mortarel mam do was pytanie czy ten rzut opisany jako MG był omówiony.
Do tej pory wydawało mi się zawsze, iż MG sam rzuca oraz, iż sam opisuje skutki rzutów. Czy też sam rzuciłeś za MG RavenOmira. Jest to bardzo ważna kwestia.
Jedna uwaga na temat mechaniki.
Od upadku, jeśli nie był on z wysokości większej niż 3 metry nie ma obrażeń, więc strażnik nie powinien też ich otrzymać.

Teraz pytanie mechaniczne do RawenOmira, czego dotyczył wcześniejszy rzut 99, spalony przez ciebie. Podkradania się do strażnika – tak?

RavenOmira 27-08-2008 23:59

Jeśli chodzi o rzuty na kostnicy to był to mój debiut. Skontaktowałem się z MG i poprosiłem go o wyjaśnienie mi o co chodzi z tą kostnicą. MG wszystko dokładnie mi wyjaśnił. Rzuciłem więc dwa razy – na atak i obrażenia. Następnie MG powiedział, ze rzuci na dodatkowe obrażenia – jego rzut zamieściłem w swoim poście (zgodnie z Jego prośbą).
Co do natomiast, jak to ująłeś „spalonego” rzutu to był to rzut czysto treningowy (chciałem po prostu zobaczyć jak działa kostnica). To, ze rzut wyniósł aż tyle to czysty przypadek. Rzecz jasna mogło to wyglądać nieco podejrzanie co zresztą zgrabnie wyłapałeś. Pierwszy rzut nie miał nic wspólnego z aktualną rozgrywką…

PS. i tak odnośnie tych obrażeń z 3 metrów. Wydaje mi się to trochę nonsesowne, w końcu nawet na chłopski rozum jak ktoś idzie chodnikiem i się potknie czy straci przytomność to jak uderzy głową o ziemię to na pewno cos niedobrego może sobie zrobić. Chyba, że jest to ujęte w podręczniku ale trochę to nierealne…tak mi się przynajmniej wydaje.

Cedryk 28-08-2008 07:16

Głównie chodziło mi o te dziwne rzuty MG. No ale zostałem usatysfakcjonowany odpowiedzią Mortarela na gg.
Co do upadków masz rację wszystko jest opisane w podręczniku i nie odnosi się ran za potkniecia i upadek z poziomu zero. Taka jest młotkowa mechanika.

Mortarel 28-08-2008 08:34

To obrażenia przy spadaniu, spadku, swobodnym spadaniu. Obrażenia, których doznał strażnik są trocę nietypowe, mechanika młotka ich nie przewiduje, ale jednak takie obrażenia istnieją. Tak jak wspomniał Raven, można potknąć się, niefortunnie uderzyć głową i umrzeć. Nie trzeba do tego 3 m, a w tej skali próg zaczyna się właśnie od 3 m. Zresztą mniejsza o to. Jeśli chodziło o to, że przeciwnik umarł za szybko to nie martwcie się. Za chwilę sobie powalczycie

Cedryk 28-08-2008 08:44

Ponieważ nie było w młotku obrażeń od potknięć tylko od upadków. Przyjmuję, iż to jest sytuacja wyjątkowa, a następni przeciwnicy nie będą umierali od potknięć o próg.

Renegat 28-08-2008 10:05

Z resztą, tutaj MG zawsze ma rację, i spokojnie mógł uznać, że takowe obrażenia istnieją, pomimo że ich nie ma opisanych w księdze. Domyślam się że to był taki przedsmak tego, by pokrzepić nas, że nawet w trudnych chwilach możemy sobie dać radę ;)
Tylko aż tyle tych walk to nie musi być Mortarel :P Daj nam pożyć.

Mortarel 28-08-2008 16:15

Od potknięć o próg nie:) Ale jak ktos będzie próbował wyskoczyć przez okno robiąc przy tym salto, to niech się nie zdziwi, że uderzy głową w parapet:)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:14.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172