Hmm... W zasadzie to tak właśnie początkowo planowałem, hyh :razz: Nie chciałem też przeginać, że Hugo trzech zielonych bydlaków z procy powali :berserk: Z kolei nie mogłem sobie podarować małej zaczepki ze strony "wielkiego" nizioła :nordic: No i wyszło, jak wyszło... W każdym razie uwagi przyjęte do wiadomości :wink: PS.: A Chłopców Mamy to jeszcze sporo przecież zostało, co nie? Dla każdego wystarczy... xD |
co do przeładowywania muszkiety: ta postać aż tak zielona nie jest i 1min to trochę przesada... prędzej chyba jakieś 20-30 sek :D (rozumiem też że odwoływanie się do mechaniki systemu nic nie da xD) co do reszty ok orki od dzisiaj gatunek chroniony xD |
Gdyby podejść do sprawy stricte z punktu widzenia historii, to nikt przy zdrowych zmysłach nie nosiłby muszkietu (w czasie gdy go ładowano łucznik wypuszczał 10 - 12 strzał). Ale to nie historia, a sesja RPG. Przyjmijmy że 30 sek. Pistolet miał mniejszy kaliber (inaczej odrzut złamałby ci nadgarstek), stąd o ile na upartego kula pistoletową załadujesz do muszkietu, to odwrotnie już nie. :) Dodałem w pierwszym poście (i w panelu sesji w Sesja) mapkę, postaram się niedługo jakiś szkic doliny też zrobić. Jeśli ktoś wprowadza NPCa proszę o jego krotką charakterystykę w komentarzach. Na razie czekamy na John5. O ile mi wiadomo dziś dopiero ma mieć dostęp do netu. Dzień po jego i mój post powinien się ukazać. Pozdrawiam PS Och samych Chłopców Mamy jest... no jest trochę, a to przecież nie wszyscy :) Jakżebym mógł was urazić wystawiając przeciwko wam siły mniej niż 10kroć silniejsze ? :D A ja was przecież baaardzo cenię :D |
Dobra to ja zrobię charakterystkę: Myśliwy, człowiek Hans Upherr nie jest to człowiek zamożny, ani wpływowy jednak to on dostarcza mięso i skóry do faktorii. Większość nocy poluje a w dzień śpi, gra w kości albo pije. Raczej interesują go zwierzęta i natura niż polityka. To tyle... Chyba mniej więcej wyjaśnia jaki jest to człowiek. |
Dziękuje blaz11 :) W ten sposób mamy kolejnego "pełnokrwistego" mieszkańca faktorii. Uzupełniłem co nieco pierwszy post w temacie. O innych NPC wiecie tyle ile jest napisano. Jak chcecie ich w późniejszych postach sami "budować" droga wolna :) |
Jestem, jestem pozdrawiam współgraczy, MG, npc'ów itd. ;P Odpiszę dziś lub jutro (choć wolałbym to pierwsze, żeby nie stopować reszty ;)). Jeśli ktoś chce moje gg jest w profilu. |
noszenie broni palnej w świecie Warhammera opłaca się z tego samego powodu dla którego używa się jej w prawdziwym świecie: ma większy zasięg i doskonale przebija pancerz ( a Chaos i orkowie lubią grube pancerze :D), a na ludzi i inne mnie odporne istotki działa też efekt psychologiczny... a kule pistoletową załadujesz do muszkietu o ile znajdziesz coś, czym może ją otoczyć by pasowała kalibrem :D |
Szkic faktorii (można też go znaleźć w poście pierwszym komentarzy). 1 - sklep Paula 2 - stajnia i wozownia 3 - kuźnia Harry'ego Pencroffta 3a - magazyn kuźni 4 - zajazd "Pod tłustą gęsią" 5 - 6 - skład i sklep Snogara 7 - przybytek "Pod Różą" madame Herty 8 - dom myśliwego Hansa Upherra 9a - chata do wynajęcia 9b - chata do wynajęcia M - wspólne magazyny faktorii (na zimę) Przy bramie znajduje się czatownia (zwykła wieżyczka a'la Biskupin). Niebieskie kwadraty to ujęcia wody (studnie), bo Struga w zimie zamarza. Oprócz głównej bramy jak widać istnieją dwie furty. Budynek 5 pozostał nieopisany. A nuż tak jak baz11 stworzycie jakiegoś BNa, albo po prostu może się przydać potem ? :) Pozdrawiam |
Wielce pocieszny ten rysuneczek (nie to bym się śmiała - moje są gorsze :)) :D No i przybytek "Pod Różą" na honorowym miejscu - po środku ;) |
Ten rysunek to szczyt moich możliwości graficznych w Paincie więc zamilcz niewiasto :D <łypie złym okiem i notuje - Franceska - otwarte złamanie >:razz: |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:31. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0