Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > Zakątek LI-teracki > Artykuły, opowiadania, felietony > Systemy RPG > Artykuły Postapokalipsa
Zarejestruj się Użytkownicy


komentarz
 
Narzędzia artykułu Wygląd
<!-- google_ad_section_start -->Artykuł "O małych maszynach w Neuroshimie, czyli mniejsze nie zawsze gorsze<!-- google_ad_section_end -->
Artykuł "O małych maszynach w Neuroshimie, czyli mniejsze nie zawsze gorsze
Autor artykułu: jacekjacek
06-02-2009
Artykuł "O małych maszynach w Neuroshimie, czyli mniejsze nie zawsze gorsze

Nad artykułem zacząłem się zastanawiać, gdy czytałem wątek o lataniu i okazało się nie są brane pod uwagę modele samolotów i helikopterów, choć dają pewne możliwości taktyczne.
Np. model helikoptera z podczepionym granatem może polecieć nad budynek i zrzucić go do komina. Wtedy przypomniałem sobie, że są jeszcze inne tego typu maszyny i już wiedziałem, że nie zmieszczę się wątku. Więc do dzieła! Te maszyny należy podzielić na:
Nosiciele ładunku użytecznego. Bez przystosowania potrafią się tylko przemieszczać. Te przystosowania to wszczepienie do modelu chipu, do którego podłącza się sterowane przez niego urządzenia. Żeby to zrobić trzeba być dobrym specem od elektroniki i mechaniki. Należą do tej grupy:
- modele latające, samochodów i łodzi dla młodzieży
- autonomiczne maszyny ogrodowe (np. kosiarki) i tego typu urządzenia
Autonomiczne maszyny mobilne. Mają nieco większe możliwości taktyczne niż powyższe maszyny, np. same z siebie już dysponują jakimiś alarmami. Do ich modyfikacji wystarczą "klocki" (części, z których się budowało takie roboty) i zaprogramowanie jednostki centralnej. Do tej grupy należą:

- roboty dla młodzieży


Rzeczy, które BG może podczepić do modelu:
kamerkę
pistolet maszynowy typu uzi
niewielki ładunek wybuchowy lub granat
nożyce
lub towar do przetransportowania(magazynki itp.)

Autonomicznej maszynie ogrodowej można przyczepić proste manipulatory w stylu:
nożyce
podnośnik
"koparka"


Możliwości zwiększania ilości używanych maszynek przez BG i zasięgu ich działania.
Radiostacja zwiększa siłę sygnału nadawcy, więc i odległość z jakiej maszyna wykonuje rozkazy BG, a zamontowanie do niej routera umożliwia sterowanie większą ilością maszyn, nawet kilku BG jeśli są w drużynie lub się włamią do tej mikro sieci(sądzę, że pojedyńczy BG powinien móc sterować max. 2 maszynami i to po odpowiednim umocowaniu konsol sterujących).

Mikrokomputer pokładowy (tzn. wielkości tych co są w kalkulatorach)pozwala na wykonywanie wcześniej zaprogramowanych czynności automatycznie. Dobry programista może też napisać programy dla współpracujących ze sobą maszyn (np. operator steruje pierwszą maszyną, a reszta leci za nią w ustalonym kluczu) przez utworzenie z nich sieci.

Zalety:
- dostają do normalnie niedostępnych miejsc (np. model helikoptera może wlecieć na dach budynku, kosiarka może wjechać do zawalanej zawalonej bazy).
- nowi "sojusznicy" w walce z trudami życia (np. charakterze stróża obozu lub dodatkowej siły ognia)
- niewielkie zużycie paliwa

Wady:
- trudno dostępne
- brak części zamiennych
- nieporęczne w transporcie, chyba że BG dysponuję środkiem lokomocji. Nad artykułem zacząłem się zastanawiać, gdy czytałem wątek o lataniu i okazało się nie są brane pod uwagę modele samolotów i helikopterów, choć dają pewne możliwości taktyczne.
Np. model helikoptera z podczepionym granatem może polecieć nad budynek i zrzucić go do komina. Wtedy przypomniałem sobie, że są jeszcze inne tego typu maszyny i już wiedziałem, że nie zmieszczę się wątku. Więc do dzieła! Te maszyny należy podzielić na:
Nosiciele ładunku użytecznego. Bez przystosowania potrafią się tylko przemieszczać. Te przystosowania to wszczepenie do modelu chipu, do którego podłącza się sterowane przez niego urządzenia. Żeby to zrobić trzeba być dobrym specem od elektroniki i mechaniki. Należą do tej grupy:
- modele latające, samochodów i łodzi dla młodzieży
- autonomiczne maszyny ogrodowe (np. kosiarki) i tego typu urządzenia
Autonomiczne maszyny mobilne. Mają nieco większe możliwości taktyczne niż powyższe maszyny, np. same z siebie już dysponują jakimiś alarmami. Do ich modyfikacji wystarczą "klocki" (części, z których się budowało takie roboty) i zaprogramowanie jednostki centralnej. Do tej grupy należą:
- roboty dla młodzieży

Rzeczy, które BG może podczepić do modelu:
kamerkę
pistolet maszynowy typu uzi
niewielki ładunek wybuchowy lub granat
nożyce
lub towar do przetransportowania(magazynki itp.)

Autonomicznej maszynie ogrodowej można przyczepić proste manipulatory w stylu:
nożyce
podnośnik
"koparka"

Możliwości zwiększania ilości używanych maszynek przez BG i zasięgu ich działania.
Radiostacja zwiększa siłę sygnału nadawcy, więc i odległość z jakiej maszyna wykonuje rozkazy BG, a zamontowanie do niej routera umożliwia sterowanie większą ilością maszyn, nawet kilku BG jeśli są w drużynie lub się włamią do tej mikro sieci(sądzę, że pojedyńczy BG powinien móc sterować max. 2 maszynami i to po odpowiednim umocowaniu konsol sterujących).

Mikrokomputer pokładowy (tzn. wielkości tych co są w kalkulatorach) pozwala na wykonywanie wcześniej zaprogramowanych czynności automatycznie. Dobry programista może też napisać programy dla współpracujących ze sobą maszyn (np. operator steruje pierwszą maszyną, a reszta leci za nią w ustalonym kluczu) przez utworzenie z nich sieci.

Zalety:
- dostają do normalnie niedostępnych miejsc (np. model helikoptera może wlecieć na dach budynku, kosiarka może wjechać do zawalanej zawalonej bazy).
- nowi "sojusznicy" w walce z trudami życia (np. charakterze stróża obozu lub dodatkowej siły ognia)
- niewielkie zużycie paliwa

Wady:
- trudno dostępne
- brak części zamiennych
- nieporęczne w transporcie, chyba że BG dysponuję środkiem lokomocji
Autor artykułu
Zarejestrowany: Jan 2009
Posty: 71
Reputacja: 1
jacekjacek ma w sobie cośjacekjacek ma w sobie cośjacekjacek ma w sobie cośjacekjacek ma w sobie cośjacekjacek ma w sobie cośjacekjacek ma w sobie cośjacekjacek ma w sobie cośjacekjacek ma w sobie cośjacekjacek ma w sobie cośjacekjacek ma w sobie cośjacekjacek ma w sobie coś

Oceny użytkowników
Język
40%40%40%
2
Spójność
40%40%40%
2
Kreatywność
60%60%60%
3
Przekaz
60%60%60%
3
Wrażenie Ogólne
40%40%40%
2
Głosów: 1, średnia: 48%

Narzędzia artykułu

  #1  
Arango on 06-02-2009, 21:48
Jacek, na razie ten tekst nijak nie można nazwać artykułem, najwyżej jego zalążkiem.

Jeśli mógłbym coś zasugerować, to usuń obecny tekst, dobrze przemyśl jego treść, rozwiń go, napisz jeszcze raz bez powtórzeń i literówek (bo jest ich sporo).

Pozdrawiam
Odpowiedź z Cytowaniem
  #2  
iwoszki on 17-03-2009, 17:37
No i ogólnie, sam artykuł jest napisany podwójnie...
Odpowiedź z Cytowaniem
komentarz



Zasady Pisania Postów
You may Nie post new articles
You may Nie post comments
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:46.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site
artykuły rpg

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172