Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > Zakątek LI-teracki > Artykuły, opowiadania, felietony > Systemy RPG > Artykuły Świat Mroku
Zarejestruj się Użytkownicy


komentarz
 
Narzędzia artykułu Wygląd
<!-- google_ad_section_start -->Crossover na spokojnie czyli „Totalna stabilizacja” - III Rekrutacja<!-- google_ad_section_end -->
Crossover na spokojnie czyli „Totalna stabilizacja” - III Rekrutacja
Autor artykułu: Johan Watherman
27-03-2010
Crossover na spokojnie czyli „Totalna stabilizacja” - III Rekrutacja

Ahoj towarzysze! Pora zabrać się za rzecz kompletnie zbędną w zwyczajnych sesjach i kluczową przy pośrednictwie forum czyli rekrutacji, ostatecznie równie ważnej jak każdy element sesji. Miał być trup z szafy i jest. Bo sławetna sesja upadła przez wzajemnie niezrozumienie się graczy i Narratora, a zaczęło się ono właśnie przy rekrutacji. Nie mam zamiaru robić tutaj sekcji zwłok, ale taka wzmianka i zastanowienie się nad nią powinno zobrazować do czego prowadzą takież to problemy. Teraz już tylko o ich uniknięciu, niestety bez przykładów, nie kopie się wszakże leżącego, a martwego to bezcelowe...
Czym jest rekrutacja? Prócz roli ogłoszeniowej, jest również umową zawieraną między czytającymi, a twórcą. Tą metodą oboje wiedzą w jakim przedsięwzięciu chcą uczestniczyć, po co poświęcają czas na zaprezentowanie się w postaci kart postaci i do jakiego konkursu startują. Przy takim założeniu zrazu negujemy sławione przez wielu hasło o wszechwładzy Narratora. Tutaj jego zakres zmiany prawa już ustanowionego mamy ustalić w rekrutacji. Jeśli chcesz wszechwładzy, zaznacz to. Jeśli zaś współdecydowania, Rózię o tym powiedz. Najlepiej kierować się przy tym zasadą, że im bardziej jesteś uległy, tym bardziej idź w stronę totalitaryzmu. Jeśli zaś masz wolę, a nie znasz całkowicie systemu, pomoc doświadczonych graczy może się przydać. Przy czym ty masz być najbardziej obcykany. Masz być o krok do stania się omnibusem w sesji. Wiem, jak to brzmi.
Zdaj sobie sprawę czym jest WoD w powszechnym mniemaniu, jak ludzie widzą poszczególne systemy. Jeśli więc mówisz o systemie, stawiasz znaczek. Ludzie widzą ten system w typowym wydaniu kształtowanym przez podręcznik oraz maniery w nim. Możesz się z tym nie zgadzać, lecz tak widzą to gracze kiedy widzą nagłówek, a niestety, jeśli większość osób nie zrozumie przekazu, to wina osoby tworzącej rekrutacje. W tej sytuacji tłum ma racje, nie jednostki. Dlatego też wyraźnie zaznacz wszelakie różnice między klimatem i stylem rozgrywki pomiędzy ogólną wizją, a tym co chcesz zaserwować na sesji. Jeśli nie masz dobrego rozeznania na tym poletku, trudno. Wypisz wszystko, a nie tylko różnice. Dosadnie. Jeśli mówimy WoD, zazwyczaj (pomijając niektóre podsystemy) nie myślimy o powergamingu i bezmyślnej sieczce. Klimat już kompletnie musisz opisać, wszakże będzie on zależał od małego i dużego kaonu, a zapewne będzie jeszcze wybraną częścią tegoż zbioru. Tutaj także roba opowiadań wstępnych które mają pomoc zrozumieć styl sesji jak i paru linków do twoich sesji aby zaprezentować swój styl właśnie. Powiedz czy sesja jest bardziej wolna czy też liniowa.
Skoro już o kanie, ro pozostańmy przy nim. Najwięcej problemów jest pomiędzy edycją review, a drugą, a również czasem rozrywki. Świat podlegał pewnym zmianą wraz z edycjami i kolejnymi latami, ale czasem zmiany te prowadziły do katastrof których możemy nie chcieć jak burze avatarów, maelstromy, koniec linii wydawniczej Upiora czy ogólnie koniec WoDa.. W Magu 2 i rev. magya jest wykastrowana, przynajmniej bez jednego jądra. Malkavianie mają zamieszanie pomiędzy Dominacja, a Demencją czasowa nielegalność tej drugiej kiedy posługiwał się nią tylko Sabat. Assamici i sprawa kobiet czy walki z klątwą. Inny mi słowy – masa nieścisłości, które trzeba sprecyzować. Ja proponuje wychodzić z głównych nadeczników małego kanonu, traktując je bezwzględnie. Dalej wydarzenia z czasem idą biegiem prostym, zaś wszelakie niespodzianki w całości obejmują podręczniki które akceptujesz bezgranicznie. Resztę zaś z pewnym ale, jak zapewne podręczniki poświęcone poszczególnym frakcją. Trzeba to więc nakreślić graczom. Podstawki najlepiej wybierać z jednej edycji, lecz niekiedy możesz sobie pozwolić na odstępstwa jak np. przy 2 ed, wykorzystanie Wampira w rev. z czego sam korzystam – nadzwyczaj w świecie podobają się mi zmiany polityczne które zaszły, czego bym nie mógł już powiedzieć w Magu. Następnie wybierz podręczniki które akceptujesz przy tworzeniu świata i postaci bezgranicznie, je również dokładnie. Na koniec rzeczą takich, które traktujesz wybiorczo bo nie podobają się, nie ma stałego do nich dostępu czy podobne – najweselsza rzesza i raczej nie rób dokładnej listy. Ot rzuć linią wydawniczą czy podobne. Zaznacz również, które systemy są głównymi, przez które rozpatrujesz wszystko inne.
Dobrze, uchleliśmy już połowy niedomówień, . Czas na drugą połowę. Określ jak bardzo będziesz trzymać się mechaniki oraz poinformuj o... Częstotliwości rzutów. Mechanika automatycznego sukcesu jest tak świetna, że wypada z niej korzystać. Jeśli często korzystasz z mechaniki, robienie ciągle rzutów to zbrodnia na pechowych osobnikach. To, pod jakim kątem będziesz rozpatrywać problemy, już określiłeś. Lecz i tak wypływa na wierzch sprawa konfliktów. Czy chcesz sytuacji konfliktowych między graczami czy też wolisz, aby oni stworzyli postacie od tegoż stroniące? A nawet jeśli do tego dojdzie, będziesz bezwzględnie sprawiedliwy czy też nie pozwolisz wykończyć danej postaci i ogólnie załagodzisz antagonizmy. Miej drogi Narratorze świadomość, że systemy nie są dobrze wyważone. Początkujący Mag, jeśli nie został zrobiony dobrze, jest bardzo słaby, a w najlepszym wypadku równa się średnio ukradzionemu wampirowi. Wilkołak ma na początku silną pozycje bo i takiego Lupusa bardzo ciężko ruszyć atakami społecznymi, ale szybko odbiega. Wampir jest długo bardzo silny, lecz od średniego etapu praktycznie wszystkich dystansują Magowie, Upiory i Wampiry Wschodu które to na początku są żałośnie mierne. I co wtedy? Zaznacz, co zamierzasz robić. Bo o ile w jednym wypadku sesja bezie głównie opierać się na odgrywaniu, to w drugim grać może nie chcieć dostać kopa od świata już na początku knucia z powodu wyboru jakiego dokonał. Poinformuj o tym ludzi. Uprzedzając ryki wściekłej hordy, będzie to już tylko uprzejmość ze strony tworzącego rekrutacje. Wszakże chęć wygrywania, a nie cierpienia jest rzeczą do której trudno się przyznać w WoDowoym środowisku.
Powiedz też wielkimi literami czy nie będziesz odp. (nie, nie chodzi tu bynajmniej o odpowiadanie) cyrków. Stań przed swoim lustrem, pełniej pokochaj siebie sam z duchem zespołu który firmuje piosenką ten i inne teksty, a następnie powiedz to sobie i się trzymaj tegoż. Nie udziwniaj i nie eksperymentuj. W pierwszych crossoverach nie to sensu, a rekrutacja ma być przejrzystą umową. Co najwyżej poćwicz lapidarność.
Na koniec sprawy oczywiste do których zastrzeżeń większych również nie ma. Ot termin, czas na odpowiedzi, format kart postaci, kryteria przyłączenia, dostępne rodzaje istot oraz warunki dostania specjalnej postaci jeśli taka będzie jak np. zagrania czymś naprawdę nietypowym.
Wiesz już zapewne o czym wspomnieć aby unikając niedomówień, ustaliłeś zasady zmiany tychże w trakcji sesji. Wszystko gra. Co zaś z ewentualnymi pytaniami? Proś nie w temacie. Będą widoczne, a także... Zapewne nie powinienem tegoż mówić lecz tym sposobem podbijesz swoją rekrutacje na liście. System jest tak strasznie niedoskonały, że nie widać w rekrutacjach ruchu jeśli nie ma postów. Nikt nie kliknie na nie, a jak tak pomyśli, że świecą pustki, a samemu się nie zagra – nie opłaca się robić więc Karty Postaci. Takie ogólne spostrzeżenie, nie tylko do rekrutacji oWoDa crossover.
To byłoby na tyle. Zbierając wszystko w jednym miejscu:
-rekrutacja jest umową
-określ swoją władze i kompetencje zmiany umowy
-przekaż informacje o różnicy klimatu z klasycznym ujęciem
-pokaż rożnymi formami swój styl prowadzenia
-podaj informacje o kaonach i grupach podręczników
-jeśli większość źle coś zrozumiała, ty źle przekazałeś informacje
-zarysuj korzystanie z mechaniki i wewnętrzne antagonizmy
-nie rób cyrków
Dziękuje za uwagę. Następne zagadnienia już nie tak układnie czasowo, co się robi. Bo sama sesja w biegu to wielki temat.

JW
Autor artykułu
Johan Watherman's Avatar
Zarejestrowany: Dec 2007
Miasto: Tu i tam.
Posty: 992
Reputacja: 4630
Johan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputację

Oceny użytkowników
 
Brak ocen. Dodaj komentarz aby ocenić.
 

Narzędzia artykułu

  #1  
Efcia on 27-03-2010, 21:59
Cytat:
Zdaj sobie sprawę czym jest WoD w powszechnym mniemaniu, jak ludzie widzą poszczególne systemy. Jeśli więc mówisz o systemie, stawiasz znaczek. Ludzie widzą ten system w typowym wydaniu kształtowanym przez podręcznik oraz maniery w nim.
A czym jest?? Pytam poważnie.
Przejrzawszy podręcznik do dowolnego systemu, no dobrze przeczytawszy go dokładnie, człowiek wyrabia sobie zdanie o systemie. A zdań, jak powszechnie wiadomo, jest tyle ilu ludzi czytających,a nawet więcej.
Nie ma czegoś takiego jak TYPOWE widzenie ŚM!!

Cytat:
Klimat już kompletnie musisz opisać, wszakże będzie on zależał od małego i dużego kaonu, a zapewne będzie jeszcze wybraną częścią tegoż zbioru.
A mógłbyś rozwinąć to, bo nie bardzo rozumiem co masz na myśli??

Cytat:
Tutaj także roba opowiadań wstępnych które mają pomoc zrozumieć styl sesji jak i paru linków do twoich sesji aby zaprezentować swój styl właśnie.
To chyba się tyczy wszystkich systemów. Opowiadanie wstępne ma pokazać przecież jak pisze MG. Przynajmniej jeżeli jest nowym użytkownikiem na forum.
Owszem, może owo opowiadanko wstępne być jakimś wstępem do historii jaką narrator chce zaprezentować. Ale nie musi.


Odnośnie samego artykułu. Jest o wiele lepszy i bardziej zrozumiały niż poprzednie, pomijając kilka błędów ortograficznych i zjadanie końcówek. A to zdarza się nawet najlepszym. Wiem, bo sama

Co mi się nie podoba, to to, że znowu jest odwołanie do jednej sesji. Co, jako jej obserwator, nie gracz, poczytuję jako czepialstwo. Padał?? Trudno. Być może jej twórca przeanalizował już dlaczego tak się stało. Wiele sesji umiera, z różnych powodów.


Czekam na dalszą część.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #2  
Johan Watherman on 27-03-2010, 22:16
Efcia, to tak samo jak z pierwszą edycją WarHammera. W naszym pięknym kraju ludzie wyrobili ten świat na bazie podręcznika + z naleciałością brudnej, syfiastej jesieni. Tego podważyć nie można. I tak zazwyczaj rodacy myśleli o tym systemie i klimacie. Z WoDem bywa podobnie, jak np. odraza wielu do powergamingu. Pewne elementy są bezsprzeczne po przeczytania nadecznika, inne wyrabia środowisko. Ot mamy paradygmat.
A o kanonach było w poprzednim artykule wspominając o scenariuszu
Odpowiedź z Cytowaniem
  #3  
Efcia on 27-03-2010, 22:33
Tylko, że to co Ty nazywasz "środowiskiem" to jest kilka, żeby nie rzecz bliżej nieokreślona liczba zbiorów rozłącznych. Prawie wszyscy wiedzą co to zbiór rozłączny.

Więc ja się pytam. Czym jest Świat Mroku według Ciebie??

Bo ja osobiście, możesz spytać Asenat, potrafiłam mieć komedię na sesji w Wampira. Było naprawdę zabawnie. Jak sobie przypomnę te imprezy w domu pewnej Tremerki. Te przyjęcia i bale. A kto był głównym gościem tam?? Pewien Ravnos i Nosferatu. Czy to odpowiada Twojemu mniemaniu o ŚM??
I wcale nie przeszkodziło nam to zagrać coś bardziej mrocznego i poważnego.

A co do kanonów?? Wiesz, tej części to akurat zupełnie nie rozumiem. Może powinnam ją przejrzeć raz jeszcze. A potem jeszcze i jeszcze, aż załapię??
Odpowiedź z Cytowaniem
  #4  
Johan Watherman on 27-03-2010, 22:44
Jeju, a to już o czym mówisz to pewna kanwa i tematyka poszczególnej sesji. Co zaś środowiska to chodzi o pewne elementy powtarzające się. Jeśli mówię WoD, to zazwyczaj mam na myśli sesje na poważnie, chociaż luźniejszy styl nie jest bluźnierstwem. Kiedy sesja okazałaby się na przykład parodią to coś nie tak, jeśli nikt tego w rekrutacji nie zaakcentował. Jeśli w wampirze porzucić całkowicie wątek degradacji, również jest rzecz warta wzmianki. Właśnie o takież rzeczy chodzi, nie zaś o o w co można grać, a w co nie. No i nie ogólnie WoD, a bardziej zbiór podsystemów. Bo już w systemy niektórych łowców gra się zazwyczaj inaczej.
Ironia, achhh... Mały kanon – grywalne i najważniejsze, duży – systemy tła.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #5  
Aschaar on 28-03-2010, 17:33
Cytat:
Miał być trup z szafy i jest. Bo sławetna sesja upadła przez wzajemnie niezrozumienie się graczy i Narratora, a zaczęło się ono właśnie przy rekrutacji. Nie mam zamiaru robić tutaj sekcji zwłok, ale taka wzmianka i zastanowienie się nad nią powinno zobrazować do czego prowadzą takież to problemy. Teraz już tylko o ich uniknięciu, niestety bez przykładów, nie kopie się wszakże leżącego, a martwego to bezcelowe...
Przed napisaniem czegokolwiek - wręcz przeciwnie. POPROSZĘ. Wręcz żądam.

Dlaczego?

Jedziesz po mojej rekrutacji, jednak operujesz ogólnikami nie podając żadnych przykładów popierających twoje tezy. Może po prostu ich nie masz? Przypomnę, że sam zgłosiłeś się w tej rekrutacji i jakoś podczas rekrutacji nie miałeś pytań czy wątpliwości. Zacząłeś je mieć dopiero w sesji, kiedy okazało się, że twoja zmunchkinowana do granic możliwości postać nie jest najsilniejszą postacią w sesji i nie przejdzie przez scenariusz jak nóż przez masło. Co więcej zacząłeś je mieć i wyartykułowałeś je dopiero gdy rzuciłeś kartą wcześniej upewniając się, że nie będziesz jedynym.


Więc drogi autorze - zacznij operować przykładami. Bo na razie nie powiedziałeś NIC z czym można by polemizować, a cały czas traktujesz "Volvo (...)" jako odskocznię do zarzucania nas swoimi wypocinami. Najwyraźniej gdyby nie "Volvo (...)" nie miał byś nic do powiedzenia.



PS.
Cytat:
Zapewne nie powinienem tegoż mówić lecz tym sposobem podbijesz swoją rekrutacje na liście. System jest tak strasznie niedoskonały, że nie widać w rekrutacjach ruchu jeśli nie ma postów
Tak, a jak nie ma pytań to doklej samemu jakiegoś posta - np. z wydłużeniem terminu rekrutacji.

Cytat:
Mały kanon – grywalne i najważniejsze, duży – systemy tła.
Źródło poproszę.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #6  
Johan Watherman on 28-03-2010, 19:00
Od końca.
Źródłem jest poprzedni artykuł. Ot termin wprowadzony przez moją osobę w celu takim, w jakim się tworzy zazwyczaj dodatkową terminologie. To chyba wiemy, po co.
Tak, w szczególności aby było to widoczne i jest dozwolone w regulaminie.
Co zaś rekrutacji, to jak mówiłem sekcji zwłok nie mam zamiaru robić, mignięcie drzwiami od szafy było ironicznie lekko lecz nie w formie ataku. Chociaż pytania miałem. Ja i Rat mieliśmy wątpliwości co do ilości punktów, ja tylko na PW, on zaś umieścił post. To tak między innymi. Z sesji też zrezygnowałem pierwszy w komentarzach, a co się działo podczas rozmów w gronie graczy, to się działo. Poza tym na sesji zaserwowano coś zupełnie innego niżeli można było wyczytać z rekrutacji. I co? Robić sekcje zwłok? Tylko po co, aby Cię jeszcze jechać po Tobie jak po łysej kobyle? Nie, nie czuje jakiejś wewnętrznej potrzeby aby to robić. Dlatego też dalej artykuł abstrahuje od Twojej sesji, zaś przykłady konkretne nie są albo potrzebne albo też rzeczy są logiczne. Powtarzane słowa o Demencji i Dominacja już drugi raz, trochę maniakalnie, wynikają z rzeczy która wydarzyła się już na jednej sesji tutaj. O ile pamiętam Miry, ale zastrzelcie – nie pamiętam, trzeba poszukać. Gracz używał Demencji, nie wiedząc, że jest ona w świecie sesji traktowana troch jako nielegalna. Dokładniejszego szperania, robienia bibliografii i przypisów nie czułem potrzeby.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #7  
Aschaar on 28-03-2010, 20:12
Cytat:
Źródłem jest poprzedni artykuł. Ot termin wprowadzony przez moją osobę w celu takim, w jakim się tworzy zazwyczaj dodatkową terminologie.
Czyli jest to TWOJA nigdzie niepotwierdzona, niepublikowana na szerszą skalę oraz tym bardziej nie mająca żadnego odzwierciedlenia w podręcznikach systemowych czy materiałach Twórców systemu? Tak mam to rozumieć? Dopuszczasz się więc własnej interpretacji, której zabraniasz i przed którą tak nas wszystkich przestrzegasz.

Cytat:
Tak, w szczególności aby było to widoczne i jest dozwolone w regulaminie.
Tłumaczą się winni.

Cytat:
Chociaż pytania miałem. Ja i Rat mieliśmy wątpliwości co do ilości punktów, ja tylko na PW, on zaś umieścił post.
I na pytanie te otrzymaliście odpowiedź. Jakoś innych pytań nie było.

Cytat:
Poza tym na sesji zaserwowano coś zupełnie innego niżeli można było wyczytać z rekrutacji.
Poproszę przykład - przypomnę, że postacią zdołałeś zagrać dwie sceny. Jakież to różnice i pomiędzy czym a czym zaobserwował twój lotny umysł??


Cytat:
Tylko po co, aby Cię jeszcze jechać po Tobie jak po łysej kobyle? Nie, nie czuje jakiejś wewnętrznej potrzeby aby to robić.
To poczuj proszę. Bo twoje ogólniki cytat:
Cytat:
Miał być trup z szafy i jest. Bo sławetna sesja upadła przez wzajemnie niezrozumienie się graczy i Narratora, a zaczęło się ono właśnie przy rekrutacji.
są obecnie co najmniej pustosłowiem, aby nie użyć słowa "oszczerstwo". Za wszelką cenę usiłujesz - swoje (IMHO) szczeniackie zachowanie wybielić i przedstawić się jako "ostatniego sprawiedliwego". Np. przez pisanie, że wszystko złe to wina prowadzącego (gratuluję w tym miejscu "Wszechrzeczy" - jak widać niezrozumienie na linii Gracz - MG całkowicie nie było moją winą; ulżyło mi)


Unikanie konkretów to najprostszy sposób na ukrycie swojej niewiedzy. Więc jeżeli odwołujesz się do mojej pracy to z przykładami i cytatami - albo...


Wbrew temu co piszesz - przykłady są konieczne, bo mnie one są konieczne, a
Cytat:
dobrze, powtórzmy – indywidualizuj
Odpowiedź z Cytowaniem
  #8  
Johan Watherman on 28-03-2010, 21:30
W ramach krótkiej informacji, dalszą dyskusje przeniosłem na PW. Aby nie było, że Johan tak ucieka. Ot jeśli Aschaar zechce, może potem opublikować jej przebieg. Bo tutaj syfu nie ma sensu robić ani też prać brudów. Mam nadzieje,ze pomimo błędu bazy danych, PW doszło.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #9  
Aschaar on 29-03-2010, 15:08
Z właściwą sobie manierą Johan W. - kiedy skończyły się mizerne argumenty a zaczęły ciężkie pytania - uciekł na PW, bo cóż - najwidoczniej nie czuł się na tyle mocny ze swoimi argumentami, aby obronić się na forum publicznym, na którym zarzuca mojej rekrutacji (ba! - prowadzeniu, a nawet rozumieniu świata) błędy... To wiele mówi o klasie...

Johanie W.: Cały czas odwołujesz się do mojej pracy i - szczerze - mam to gdzieś, że usiłujesz ją zdyskredytować. Zrób cokolwiek co się do niej chociażby zbliży, a wtedy będziemy mieli o czym rozmawiać...


Jako rodzynek:
Spójrzmy na fragment felietonu:
Cytat:
Bo sławetna sesja upadła przez wzajemnie niezrozumienie się graczy i Narratora, a zaczęło się ono właśnie przy rekrutacji.
W PW (mogę każdemu chętnemu podesłać) Johan W. już wycofuje się raczkiem ze swoich słów, stwierdzając, że rekrutacja była ok, a problemy zaczęły się później:

Cytat:
Bo rekrutacja był zwarta i ok. Tylko co innego na sesji się pojawiło. Pisałeś w rekrutacji o klasycznym WoDzie. Tegoż nie było.
Więc - jak to jest? A może tylko ja widzę tutaj rozbieżności?

Nie pozostało nic innego jak ustosunkować się do artykułu, co uczynię w najbliższym czasie.
Odpowiedź z Cytowaniem
komentarz



Zasady Pisania Postów
You may Nie post new articles
You may Nie post comments
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:20.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site
artykuły rpg

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167