|
Autorskie systemy RPG Rozmowy na temat autorskich systemów RPG |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
05-12-2005, 22:13 | #1 |
Reputacja: 1 | NeverHere [WorkLog] Niedawno zaczełem prace nad EverQuest, sysemem stworzonym pod wpływem impulsu. Odrazu mówię: Tutaj prędzej czy później przygoda/ kampania zmienia się w ratowanie świata/ światów. Skompletujcie drużynę i zaopatrzcie swój okręt w działa i niezbędną łaźnie dla ukochanej. Ruszcie w portal by przenieść się w zupełnie inny świat. Pomysły: +Gracze tworzą sobie postać jaką tylko chcą - wyklęty mag, stary smok, syn króla... CZemu by nie, niech poczują się jak bohatzrzy jakiegoś anime! +Daj im do dyspozycji narzędzie do kreowania własnego statku powietrznego, niech wsadzą co chcą, ale niehc nie narzekają gdy zabraknie na pociski do dzial... +Niech ich broń będzie ich drugim imieniem, wielki 3 metrowy miecz w rękach młodziana? Co Ci szkodzi Mg? +Kopiuj ile mozesz schematy z popularnych anime, z nich twórz własne. +Mechanika z Savage world jest wymarzona! Po co ci osobne umiejętności do każdej broni? To tyko hamuje akcje. Pojedynczy rzut kości i wiesz czy przeciwik żyje czy nie. +Niech postacie mają wstęp do pałacy, nmeich są witani w kolejnym świecie jak bohaterzy Dobra, nieco chaotycznie ale zaniedługo napiszę więcej :P Ps. Miał wyjść pewien system RPG - crystalicum - ale jakoś wciąż nie mogą go wydać, więc
__________________ Mroczna wydawnicza małpa przedstawia Gindie, czyli wydawnictwo fabularnych gier karcianych. Uuuk. |
05-12-2005, 22:29 | #2 |
Reputacja: 1 | Według mnie świetne! Pomimo, iż na pierwszy rzut oka wydaje się lekko "pokręcone", to jednak doskonałe. Idealny system dla graczy (i MG), którzy właśnie zdobywają swój 48 poziom w DnD, czy zabijają następną setkę stworzeń w Warhammerze. Jednym słowem idealne dla znudzonych stereotypowymi sesjami (i systemami) graczy. Choć trzeba przyznać, iż nie jest to gra na dłuższą metę. Kilka sesyjek i będzie sie znowu pragneło wrócić do swojego schorowanego, bladego i bezsilnego mechanika w Neuroshimie. Pamietaj, iż jedną z zalet RPG, są równierz słabości Twego bohatera. Co zmienia faktu, iż czekam na rekrutacje do tego systemu. Jestem pierwszym graczem, zamawiam!!! Wyobrażam już siebie jako... a zresztą zagrajmy. Pozdrawiam
__________________ "Niektórzy patrzą na świat i pytają: Dlaczego? Inni patrzą na swoje marzenia i pytają: Dlaczego nie?" George Bernard Shaw |
06-12-2005, 16:05 | #3 |
Reputacja: 1 | Cóż, myślałem o tym że gra może szybko się znudzić. Ale jest parę rzeczy która powinna zatrzymać graczy. Bo kto powiedział że ta gra to tylko wyrzynka? Gracze mają potęzne postacie [bieganie po ścianach itp], ale nie tylko oni je mają :P. W jakim anime widzieliście że w pierwszym odcinku główny bohater/bohaterka zabija tego przeprzydłego wielkiego Big bad bossa. Oglądałeś może slayers? w jednym z pierwszych odcinków Lina [główna bohaterka] brała garściami klejnoty i zamieniała je w cacuszka :P Ile pomysłów na granie szarmackimi złodziejami :P. To samo anime, bohaterzy trafiają do teatru i biorą udział w przedstawieniu [nota bene, był to konkurs]. Wpadli ich przeciwnicy, zabawna walka, a widzowie zachwycali się nad efektami specialnymi. Inny punkt-->zakładam że postacie mają dostęp do statku powietrznego i podróżuja nim między wymiarami. Nie musimy się zastanawiać że chwile po pobycie w tropikach, boh lądują na skutym lodem pustkowiu. Wampir maskarada daje możliwość grania potężnymi postaciami które niby mogą wiele, zaś hamuje je wiele ograniczneń. A kto nie chiałby latać spokojnie po mieście z 2ręcznym mieczem? Co do grania na forum to muszę się głęboko zastanowić. Planowałem tylko przedyskutować ten system tutaj, a poprowadzić w realu, ale może się skusze na grę tutaj.
__________________ Mroczna wydawnicza małpa przedstawia Gindie, czyli wydawnictwo fabularnych gier karcianych. Uuuk. |
12-12-2005, 18:56 | #4 |
Reputacja: 1 | EverQuest- Prawda i Fakty [center:6074f7d946]Światy[/center:6074f7d946]
Baronia - Można powiedzieć że to coś na wzór cyberpunkowych korporacji. Tutaj to poszczególne osoby z rodzin handlowych, które razem z Nawigatorami kontrolują szlaki międzywymiarowe. Nawigatorzy - Rodzina szlachecka, która specializuje się w podróżach międzywymiarowych. Największe kontrakty dochodzą do skutku tylko z ich poparciem. Skojarzenie z nawigatorami z Diuny jest dość słuszne, ale jednak w tej rzeczywistości istnieje bardzo liczna konkurencja. Podrózować nie jest trudno, jednak by zapewnić bezpieczstwo łądunkowi trzeba mieć doświadzczenie. Piraci Wszedzie gdzie tworzone są zasady, istnieją ludzie którzy traktują je raczej jako wskazówki. Nawigatorzy oficialnie nie mają wyłączności na szlaki miedzywymiarowe, jednak próbuja zwalczać konkurencje drobnych przewoźników. Są też tacy którzy otwarcie z nimi walczą, i tymi ludzmi są właśnie piraci. Kto chce poznać przygodę wstępuje do piratów. Kto chce się wzbogacić przyłącza się do piratów. Kto twierdzi że życie jest nudne, wstępuje do piratów. Przygoda czeka. [center:6074f7d946]Fakty[/center:6074f7d946] Podróż Zwykle podróż między światami jest bardzo bezpieczna i szybka. Jednak taka podróż jest możliwa tylko przez stałe tunele, które są kontrolowane przez Gildię lub miejscowe władze, co czyni handel nieco mniej opłacalnym a samą podróż drogą. Niektórzy są na tyle odważni (lub jak mówią niektórzy:Szaleni) że tworzą właśne tunele które wychodzą nie bezpośrednio do innego świata ale wprost do pustki. Jednak tylko tak można zarobić prawdziwe pieniądze, i handlować nielegalnymi towarami.
__________________ Mroczna wydawnicza małpa przedstawia Gindie, czyli wydawnictwo fabularnych gier karcianych. Uuuk. |
28-12-2005, 11:55 | #6 |
Reputacja: 1 | Jak dlamnie to zapowiada się rewelacyjnie popieram ten projekt za różnorodność światów i lużne zasady ,podróżowanie statkiem do innych wymiarów coś mi to przypomina final fantasy,jest cool
__________________ Spal heretyka , zabij mutanta , oczyść niewiernych. |
15-01-2006, 12:01 | #7 |
Reputacja: 1 | [center:7f4d2d7357]:UPDATE:[/center:7f4d2d7357] Rozszerzyłem opisy Avalonu i Arici i właściwe zmieniłem ich koncept. Jeżeli ktoś ma dobre pomysły to niech wali aż do bólu do mnie, albo niech sam coś tu dopisuje. Będę wdzięczny.
__________________ Mroczna wydawnicza małpa przedstawia Gindie, czyli wydawnictwo fabularnych gier karcianych. Uuuk. |
18-01-2006, 23:44 | #9 |
Reputacja: 1 | Karta bardzo fajna Wytnij Wklej rządzi. Tylko co to za pytanie o klejnoty Dużo pracy w to wszystko wkładasz ale naprawde widać efekty. Moje gratulacje.
__________________ It`s not a vengance, It`s Punishment |