|
Autorskie systemy RPG Rozmowy na temat autorskich systemów RPG |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
22-12-2014, 20:52 | #1 |
Reputacja: 1 | [Krew na Toporze] Magia i sztuki pokrewne EDIT 31 lipca 2021: Dawno nieaktualne. Jeżeli ktoś jest zainteresowany KnT Beta 3.0, pisać na PW. Zamierzałem na początku przepisać Magię Przedmiotów, czy też według starszej nomenklatury - Magię Materii. I mimo, że uważam że to byłby najlepszy wybór, pierwsza pojawi się Czarna Magia, a to dlatego, że jeden z "finalistów" Wyprawy Doktora Symeona zamierza poświęcić się bardziej sztuce zaklęć, a właśnie podstawy czarnej magii zna. Czasami w opisach zaklęć pojawią się miary, których używa się w świecie KnT Pacierz to w przybliżeniu 1 minuta. Klepsydra to pół godziny. Kroki to odpowiednik metra. Jeżeli w opisie zaklęcia nie napisano inaczej, zaklęcie z reguły działa na istoty rozmiaru czarodzieja lub mniejsze - choć czary raniące można posłać we wszystko Kiedyś w tym poście opiszę dokładniej jak działa magia, skąd pochodzi itd, dlatego zostawię go prawie pustego, ufam że admini nie zabiją mnie za to. Ilość posiadanych zaklęć (bez kosztów, w zależności od poziomu umiejętności Magia) 20% Ix2 40% IIx2, Ix4 60% IIIx2, IIx4, Ix6 80% IVx2, IIIx4, IIx6, Ix8 100% Vx1, IVx4, IIIx6, IIx8, Ix10 Koszty dodatkowych zaklęć: Uczniowskie: 5p, Czeladnicze: 10p, Adepta: 15p, Mistrza: 20p, Arcymistrza: 40p
__________________ Bez podpisu. Ostatnio edytowane przez TomaszJ : 31-07-2021 o 13:31. Powód: Dodane kilka informacji |