Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > Autorskie systemy RPG
Zarejestruj się Użytkownicy

Autorskie systemy RPG Rozmowy na temat autorskich systemów RPG


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 11-12-2006, 23:18   #1
 
Solfelin's Avatar
 
Reputacja: 1 Solfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumny
Neerhutln

Przed nocami, przed dniami, przed światem, istniało wielkie morze. Morze to zwane było wielkim morzem nieświadomości - sumą wszystkich zalążków doświadczeń. Później, stało się to miejscem składowania pomysłów i idei. Były one wraz z doświadczeniami chowane w tej otchłani, jak nieszczęśni śmiertelnicy w grobach.

Przeobrażenia zaczęły się, gdy morze zaczęło rodzić ląd. Wypłynęły z niego pierwsze świadomości. Tak powstał uniwszechświat - uniwersum, wszechświaty składające się na to, co istnieje i będzie istnieć i co istniało w zalążku. Z morza nieświadomości powstał ląd świadomości. Celem istnienia tych istot stał się Rozwój.

Powstały liczne krainy, każde inna. Na początku wszystkie one były w sposób płaski ze sobą zjednoczone, zlepiały się. Jednak w pewnym momencie, rozwój istot zaczął się skrzywiać. Z Pierwotnego Dobra, które było całkowitym przeciwieństwem nieświadomości, chociaż nieświadomości czystej, stała się świadomością, ale zupełnie splugawioną. Właśnie tak stała się prawdziwym odbiciem otchłani - czystych, nieświadomych.

Świadomości były świadome zarówno dobra, jak i zła, ale ze swej natury wybierały zło. Przez naturę stały się również przeklęte, chociaż tylko ich dążenie do odrzucenia natury sprawiały, paradoksalnie, ich wybawienie. Również paradoksalnie wybieranie zła prowadziło ich do zła, gubiło, lecz ci, którzy poświęcali się do czystości lub jej pragnęli, stawali się oczyszczeni przez samą intencję.

Reszta jednak została oddzielona. Tak powstały góry, lasy, morza pełne potworów. Krainy zostały rozdzielone, nie tylko barierą materialną, ułożoną z bloków skalnych oraz leśnostworów bez świadomości grasujących w puszczach na lądach, lecz przez ściany duchowe. Były one same w sobie specyficzne. Każda kraina posiadała własny wymiar. Chociaż odległość pomiędzy nimi, grubość tego muru nie wynosiłby więcej niż 0,000000000001 mm, to były wystarczająco oddzielone i nie do przebicia. Stanowiły oddzielne wymiary, chociaż w rzeczywistości wszystkie były ułożone na jednym planie.

Źródłem wszystkich nieszczęść była jednak jedna kraina. Mroczna, odległa, od wszystkich innych, bardzo mało czysta duchowo, zniszczona przez splugawione i pokręcenie patrzenie moralne na świat. Byty były bardziej zagubione, niż gdzie indziej. Kraina ta nazwana została Neerhutln, jako, że na jej terenie występują liczne jeziora, będące odbiciem błota i kałuż zawartych w duszach ich mieszkańców, zarówno wód jak i ziem.

Sam rejon składa się z kilku ważnych części, Zachodniej, górzystej, zamieszkiwanej przez czarowników, zwanych Shuuguga. Północnej, oddzielonej morzem, pokrytymi lasami Wygnańców, posiadających nazwę Maeeo. Wschodnia część to same niziny, pokryte gęsto jeziorami. Od wschodu bierze właśnie nazwa krainy - która jest właściwa tylko temu regionowi, zwanemu również Neerhutln. Południe to również tereny górzyste, zamieszkiwane przez Paaotom, fioletowych stworów emanujących energią i będącymi jej kwintesencją.

Tak się przedstawia część I Mitów Neerthuln, Tou ri Neerhutln.
 
Solfelin jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:39.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172