|
Autorskie systemy RPG Rozmowy na temat autorskich systemów RPG |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
21-01-2007, 17:06 | #1 |
Reputacja: 1 | [Warlords] Bestiariusz W Warlords występuje bardzo wiele bestii, od snotlinga po Eksterminatora. Tutaj opiszę je wszystkie. Ludzie jako wrogowie Chłop Chłopi to najsłabsi z ludzi. Nie umieją walczyć, są niezdarni i nie czarują. Jedyną ich zaletą jest spora siła. W grupie stanowią nie lada zagrożenie nawet dla rycerza. Posiadają atak specjalny: Ogłuszenie, który unieruchamia na 2 tury. Ich statystyki: Walka wręcz: 35 Umiejętności strzeleckie: 23 Siła: 45 Zręczność: 20 Intelekt: 20 Siła woli: 20 Charyzma: 34 Ataki: 1 Żywotność: 50 Wytrzymałość: 1 Szybkość: 4 Wyposażenie: Widły/kilof/siekiera Muzyk Muzycy są bardzo lubianymi ludźmi, przez co ciężko jest z nimi walczyć samotnie. Potrafią szybko zwołać pokaźną grupę chłopów, którzy... No wiadomo co potrafią w grupie. Łatwo można ich zabić, gdy są sami. Są słabi i głupi, ale zwinni. Ich statystyki: WW: 20 US: 21 S: 18 Int: 35 Zr: 43 Sw: 31 Ch: 49 A: 1 Żyw: 30 Wt: 0 Sz: 4 Wyposażenie: Skrzypce/gitara/trąbka Rzezimieszek Rzezimieszki również należą do najsłabszych, jednak mają lepszy atak niż chłop, i więcej intelektu niż muzyk. Najczęściej można ich spotkać w karczmach na mieście, rzadziej poza miastami. Najczęściej działają w niewielkich grupkach, chociaż często spotyka się ich samych, w ciemnych uliczkach. Ich statystyki: WW: 34 US: 25 S: 36 Int: 32 Zr: 34 Sw: 15 Ch: 15 A: 2 Żyw: 60 Wt: 2 Sz:4 Dwa sztylety kiepskiej jakości(+0 bonusowych obrażeń) Złodziej Złodzieje należą już do wyższej klasy wrogów. Nieźle walczą, i są bardzo zręczni. Potrafią też bardzo dobrze strzelać. Łatwo ich wynająć w karczmach i brudnych, portowych spelunach. Prawie zawsze działają sami. Przeciętny gracz nie powinien mieć z nimi problemów. Kiedy zostaną nakryci, walczą do upadłego. Ich statystyki: WW: 43 US: 39 S: 35 Int: 32 Zr: 49 Sw: 25 Ch: 30 A: 2 Żyw: 100 Wt: 3 Sz: 4 Wyposażenie: Dwa sztylety średniej jakości (+1 bonusowych obrażeń) Mała kusza (zasięg 30 metrów) 10 bełtów Zbieg Zbiegowie są dobrymi wojownikami. A co gorsza, silnymi. Więzienie nauczyło ich, jak być zaradnym, przez co mogą szybko nas zabić. Nie polecam polowania na Zbiegów poczatkującym graczom. Za zbiegów często są wyznaczane nagrody w wysokości do 2 srebrnych monet (100 miedzianych monet = 1 srebrna moneta = 0.01 złotej monety). Ich statystyki: WW: 50 US: 35 S: 45 Int: 35 Zr: 40 Sw: 20 Ch: 15 A: 2 Żyw: 120 Wt: 5 Sz: 4 Wyposażenie: Miecz kiepskiej jakości Recydywista Recydywiści to najsilniejsi z przestępców. Bardzo często mają za sobą kilka morderstw, co czyni ich naprawde groźnymi przeciwnikami. Nie polecam ich nawet średnim graczom, ponieważ mogą mieć z nimi problemy. Recydywistów można spotkać najczęściej w dużych miastach, w karczmach i małych barach. Łatwo ich poznać, ponieważ wszędzie wiszą ich rysopisy. Ich statystyki: WW: 58 US: 40 S: 55 Int: 40 Zr: 50 Sw: 25 Ch: 5 A: 2 Żyw: 150 Wt: 8 Sz: 4 BESTIE W Warlords można spotkać bardzo wiele bestii. Tutaj przedstawiam tylko podstawowe rasy. Nie zdziwcie się, jeżeli podczas gry spotkacie bestię, której nie ma tu opisanej. Zdarzają się krzyżówki. Snotling Snotlingi to pierwsza postać goblina, nie licząc grzybów. Nie są niebezpieczne, wręcz śmiesznie łatwe. Dobre źródło doświadczenia dla gracza na poziomie 1-10. Są to małe, około pół-metrowe stworki, z ostrymi zębami. Ich wzrost przekłada się na zręczność - są bardzo zręczne, jak na gobliny. Nie posiadają broni, i są bardzo słabe. Nie potrafią zbić ciosu gracza (czyli blokować). Najczęściej mozna je spotkać na bagnach i mokradłach, w pobliżu niewielkich wsi. Ich atak mierzy się na kościach k10. Oto ich statystyki: WW: 23 US: 15 S: 20 Int: 5 Zr: 30 Sw: 15 Ch: 3 A: 1 (1k10) Żyw: 20 Wt: 0 Sz: 5 Exp: 20 Goblin Gobliny to zielonoskóre stworki, przypominające ludzi. Są silniejsze i lepiej walczą od snotlingów, ale z pewnością nie są mądrzejsze. Dobre źródło poziomów dla gracza na poziomie 10-15. Groźne są jedynie w grupie, kiedy jest ich więcej niż 5. Wtedy potrafią zasypać gracza strzałami i ciosami mieczy i toporów, co najczęściej skutkuje śmiercią ofiary. Ich statystyki: WW: 35 US: 30 S: 25 Int: 5 Zr: 35 Sw: 20 Ch: 5 A: 1 (k30) Żyw: 50 Wt: 1 Sz: 5 Exp: 50 Wyposażenie: Mogą mieć łuk, toporek albo miecz. Ork Orkowie to wyższa szkoła jazdy. Początkującemu potrafią mocno dowalić sprawiając, że odechce mu się polowania na nie. Nie polecam graczom poniżej 15 poziomu. Są silne, ale niezręczne. Posiadają wielkie miecze i topory, zawsze dwuręczne, które pozbawiają ich możliwości blokowania ciosów. Rzadko spotyka się zielonego orka z pancerzem. Ich statystyki: WW: 45 US: 30 S: 40 Int: 15 Zr: 20 Sw: 30 Ch: 10 A: 1 (k30) Żyw: 100 Wt: 5 Sz: 4 Exp: 100 Wyposażenie: Dwuręczny miecz, topór albo młot. Czerwony Ork Czerwoni Orkowie to rodzaj diabłów. Lepsi z nich czarodzieje, niż wojownicy, i, wbrew pozorom, są dość mądre. Mają czerwoną skórę, krótkie, ostre rogi i długi ogon. Zamiast stóp mają kopyta, ale mają ludzkie palce i rąk. Najczęściej nie mają broni. Ich statystyki: WW: 35 US: 30 S: 50 Int: 45 Zr: 35 Sw: 50 Ch: 30 A: 1 (czar, k30 obrażeń) Żyw: 200 Wt: 10 Sz: 4 Exp: 200 Wyposażenie: brak Centaur Centaury to pół ludzie, pół konie. Najczęściej. Zdarzają się też krzyżówki orków i koni, oraz goblinów i koni. Dobrze walczą, i dobrze strzelają, nie polecam ich dla średnich graczy. Nie należą do najmądrzejszych, i śmierdzą. Ich statystyki: WW: 45 US: 45 S: 60 Int: 30 Zr: 30 Sw: 20 Ch: 15 A: 1 Żyw: 300 Wt: 5 Sz: 10 Exp: 300 Wyposażenie: Łuk, 20 strzał, miecz Zwierzoludź Zwierzoludzie to bardzo niebezpieczne stworzenia. Urodzeni szpiedzy, ponieważ potrafią zamieniać się w człowieka, w zwierze, oraz w krzyżówkę człowieka i zwierzęcia. Są bardzo silne i zwinne, działają same. Nie używają broni Ich statystyki: WW: 50 US: 30 S: 60 Int: 40 Zr: 50 Sw: 30 Ch: 50 A: 2 Żyw: 300 Wt: 5 Sz: 6 Exp: 500 Wyposażenie: brak Wilkołak Wilkołaki to wysoce niebezpieczne stworzenia. Mity mówią, że wampir ugryzł wilka, a wilk człowieka, i w ten sposób z człowieka powstał wilkołak. Wystarczy jedno ugryzienie wilkołaka, by samemu nim się stać. Wilkołaki atakują jedynie w pełnię księżyca, ale niektóre, co silniejsze, również w zwykłe noce. Są bardzo inteligentne, i wszyscy się ich boją. WW: 50 US: 0 S: 70 Int: 50 Zr: 30 Sw: 10 Ch: 30 A: 2 Żyw: 400 Wt: 5 Sz: 8 Exp: 600 Wyposażenie: brak Dinozaur Dinozaury w Warlords to bardzo niebezpieczne, czworonożne bestie. Są olbrzymie, mają 3 metry wzrostu i 6 metrów długości. Są bardzo potężne, ale głupie i niezręczne. Mają ostre zęby, i wielkie, najeżone ogony. Zazwyczaj występują same, ale w gniazdach, gdzie nie zapuszczają się nawet Chaunowskie armie, można ich spotkać 10 naraz. Ich statystyki: WW: 100 US: 10 S: 100 Int: 20 Zr: 10 Sw: 10 Ch: 10 A: 2 Żyw: 500 Wt: 5 Sz: 4 Exp: 1000 Wyposażenie: brak Wampir Wampiry są stanowczo bardziej szlachetne od wilkołaków. Mają swoją hierarchię, mają nawet swoje tereny. Są to wysokie, silne stworzenia, wymagające wielkiej siły w walce. Pojedynczo nie ma nawet co próbować zabić wampira. Jeżeli gracz zostanie ugryziony przez wampira, sam się w niego zamienia, i otrzymuje podobną siłę. Wampiry boją się światła i czosnku, srebro i kołki na nich nie działają. Ich statystyki: WW: 78 US: 30 S: 89 Int: 54 Zr: 30 Sw: 56 Ch: 15 A: 1 Żyw: 600 +wyssanie życia w wysokości k10 Wt: 5 Sz: 4 Exp: 1500 Mały Smok Małe smoki, to smocze dzieci. Są jeszcze małe, mają rozmiary dinozaurów. Nie umieją jeszcze walczyć, ale są bardzo odporne. Bardzo trudno jest je zabić, ponieważ występują w towarzystwie swoich rodziców. Ich statystyki: WW: 15 US: 15 S: 95 Int: 60 Zr: 15 Sw: 80 Ch: 80 A: 1 Żyw: 1000 Wt: 20 Sz: 10 Exp: 500 Smok Smoki to legendarne stworzenia. Latają wysoko poand chmurami, i zamieszkują wysokie góry. Są to niezwykle potężne istoty, obdarzone bardzo silną magią. Żadne czary na nie nie działają, a ich łuski może przebić tylko najlepszej jakości oręż. Są odporne na wszystkie trucizny i magiczne przedmioty. Należą do najmądrzejszych istot zamieszkujących świat. Ich statystyki: WW: 115 US: 120 S: 130 Zr: 30 Int: 80 Sw: 90 Ch: 90 A: 3 Żyw: 3000 Wt: 30 Sz: 15 Exp: 5000 Smoczy Lord Smoczy Lordowie to jedne z najpotężniejszych istot na świecie. Bardzo szybko latają, zioną ogniem i mają bardzo zaostrzony ogon i pazury. Są mądrzejsze od zwykłych smoków, a ich ciała emanuują potężną aurę. Ich statystyki: WW: 130 US: 130 S: 150 Zr: 30 Int: 90 Sw: 100 Ch: 100 A: 6 Żyw: 5000 Wt: 30 Sz: 20 Exp: 10000 Warlord (Eksterminator) Warlordowie są najpotężniejszymi postaciami świata. Ich siła, wytrzymałość i pancerz nie mają sobie równych, a pomoc bogów czyni ich prawie nieśmiertelnymi. Jeden Warlord jest w stanie zniszczyć całe Chaun. Eksterminatorzy mają zwyczaj atakować każdego, kto zapuści się na ich tereny na północy Chaun. Z natury są spokojni, nie wykraczają poza swoje tereny. Mają za zadanie pilnować pokoju na świecie. Ich statystyki: WW: 250 US: 250 S: 300 Zr: 90 Int: 160 Sw: 200 Ch: 200 A: 2 Żyw: 20 000 Wt: 50 Sz: 25 Exp: 50 000 PH: 5000 Wszystkie inne potwory takie jak np. ogr są jedynie krzyżówkami podanych wyżej potworów. Nieumarłych pozostawiam waszej (czasami chorej) wyobraźni. |
21-01-2007, 19:21 | #2 | |||
Reputacja: 1 | Wiem, zaczynam być nudny, ale skoro udostępniłeś swoje dzieło to musisz się liczyć że ktoś je oceni, także negatywnie. Zaczynamy: Cytat:
Cytat:
Kradnie a nie zabija, bo po co? Nie jest wojownikiem. Dlaczego w takim razie walczy do upadłego? Cytat:
To nazywa się myśleniem, skoro coś jest silniejsze to nie rzucam się na to z pianą na ustach, tylko myślę. Dobrze, powiedz że się mylę i tworzysz grę komputerową albo jakiegoś bitewniaka.
__________________ Mroczna wydawnicza małpa przedstawia Gindie, czyli wydawnictwo fabularnych gier karcianych. Uuuk. | |||
25-01-2007, 17:32 | #3 |
Reputacja: 1 | Fakt faktem ale Darken ma racje, niewiem czemu jest winien ten biedny muzyk może to jest jakaś nowa profesja? muzyk bojowy.. ?
__________________ Spal heretyka , zabij mutanta , oczyść niewiernych. |
02-06-2007, 22:11 | #4 |
Reputacja: 1 | Omg. Wtf. Lol. Muzyk? Heheh. Też nie lubię gangsta rapu, ale żeby aż w Ksiedze Potworów? Oj, to chyba nie jest rpg.
__________________ "To bez znaczenia, czy wygrasz, czy przegrasz, tak długo jak będzie to WYGLĄDAŁO naprawde fajnie"- Kpt. Scundrel. OotS |
02-06-2007, 23:04 | #5 |
Reputacja: 1 | W8 kiedy ja to napisałem? 21 styczeń Wtedy jeszcze nie do końca pojmowałem RPG i pisałem co mi tylko na palce przyszło |
15-06-2007, 22:38 | #6 | |
Reputacja: 1 | Heh żeczywiście: Cytat:
__________________ Allandril Elavien | |
23-06-2007, 18:38 | #7 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Jedna z mocy pseudomagicznych Władców Żywych Trupów: Trąbka level 1 - wym.Zabawkarstwo2; twoja gra hipnotyzuje i przyciąga dzieci, a zwykłe zwierzęta uciekają Trąbka level 2 - możesz nadać Zabawkarstwo2 i Trąbkę1,3 swoim sługom (max5/turę) Trąbka level 3 - Trąbką można wyssać żywemu człowiekowi mózg (dodaje na stałe 1żw) (max1/turę) Trąbka level 4 - wym.Żelazomagia5; stal możesz przemieniać również w Trąbki (max2/turę) Trąbka level 5 - Trąbką można przeprowadzić Atak Soniczny (stożkowaty promień o zasięgu 20m) (1/turę) (10obr od Dźwięku) | |