|
Autorskie systemy RPG Rozmowy na temat autorskich systemów RPG |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
01-03-2005, 12:45 | #1 |
Reputacja: 1 | fundamenty Necropolis w/g Diabolique Miasto zarządane będzie przez Jedynego Najwyrzszego (nazwa do uzgodnienia) ma władzę absolutna, nieograniczona - do pomocy ma dwuch gubernatorów(nazwa j/w) sprawuja oni opiekę nad dzielnicami to jest dla złych i dobrych (nazwa j/w) np. północna i połudnowa --- zastanawia mnie kto będzie chciał być w dobrej dzielnicy? czy jest sens robienia 2 dzielnic może skoncentrujemy sie na złej albo dobrej - w każdej dzielnicy będa lokacje TUTAJ ZAPRZASZAM DO KONSTRUKCJI / wydaje mi się ze każda w osobnym temacie do ewentualnej edycji. Każdy kto chce może coś dopisać co by chciał zeby było. szcegułowy opis co jak i po co. - każda lokacja ma swojego opiekuna. Lokacja może być zamykana i otwierana przez opiekuna. Opiekun moze poruszać sie po mieście(ale tylko w swojej dzielnicy) - Agenci (opiekunowie dusz) mają pod opieką 3-4 duszyczki tak na dobry początek. oczywiście duszyczki poruszaja sie samodzielnie. Agent pojawia się i znika gdy duszyczka ma jakiś problem lub łamie jakąś zasade,prawo itp itd. dusze moga poruszac się tylko po swojej dzielnicy. to znaczy dobra dusza nie może wejść do dzielnicy dla złych... dlaczego ? niewiem wejście do miasta - także lokacja. we władaniu opiekuna mozna to rozbudowac wchodząc do miasta dusza dostanie kwestionariusz osobowy i musi go skrupulatnie wypełnić. tutaj zapraszam do ruszenia tego tematu. w kwestionariuszu okresli się predysopzycje takiej duszy do czego jest zdolna,w jakiej dzielnicy przypadnie egzystować, oraz najważniejsze zostanie przydzielony Agent (nazwa j/w) ruszmy się bo Soli mnie zajeździ,zrób to załatw tamto,jeszcze dojdzie do tego ze bede biegał po fajki i browar na sam koniec wypadało by napisać regulamin miasta obowiązki Władcy obowiązki gubernatora obowiązki opiekuna lokacji obowiązki agenta obowiązki duszy obowiązki innych zapomnianych przezemnie
__________________ eMIEJoteSCe eNA PeODePyIeS old desingn(tm)'s man |
02-03-2005, 22:55 | #2 |
Reputacja: 1 | Nieco za bardzo rozdrobnione, IMHO. Sądzę, że Agenci powinni dstać o wiele (lub choćby troche) większe przydziały na przyszłość. 3-4 dusze to stanowczo za mało - w przyszłości możemy mieć problemy "z kadrą". Co do regulaminu - nie mamy na razie nawet dokładnej koncepcji Necropolis, dopóki nie określimy wszystkiego dokładnie, dopóty nie ma potrzeby wymyślania regulaminu. Pomyśl się nad tym na koniec. Ale dwie rzeczy można już założyć: Jedyny Najwyższy (samp Najwyszy powinno IMHO wystaczyć) ma władzę absolutną nad miastem, choć jest nieco krępowany przez setki formularzy. Ogólnie rzadko wtrąca się do życia miasta, i decyduje tylko w NAPRAWDĘ WAŻNYCH dla miastach sprawach. Agent powinien służyć odpowiednią pomocą i pozwolić się zabawić (napędzając przy okazji fabułę swoim podopiecznym)
__________________ MG, P+, G++, SG++, SS, SD++, K, p, Z, S---, H, D+, K, f-, h, w-, cp--, sf+, L+, NS+++, SC -, Kon+, D++, Gaz+, T+, SU?; ZC, WoD, SW, GS |
03-03-2005, 08:21 | #3 |
Reputacja: 1 | -- mała zmiana planów :/ lepiej bedzie jak bedzie miasto bez dzielnic jak chciałem zrobic (na dobra i zła) . Bez zadnych gubernatorów. Bo się pogubimy. ewent. Jak bedziemy mieli więcej zdeklarowanych duszek ze chcą byc Good or Bad zrobi sie przebudowe. Narazie sugerowałem dla agenta 3-4 duszki bo zauwaz jakoś mało chetnych jest do zabawy w Necro. tzn do jego budowy. propozycje budynków nazwy do uzgodnienia budynek milicji hotel park cmentarz kolejne knajpy sklepy arena - koloseum - miejsce zebrania wszystkich dusz
__________________ eMIEJoteSCe eNA PeODePyIeS old desingn(tm)'s man |
03-03-2005, 16:11 | #4 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
budynek milicji - IMHO całkowicie zbędny. Nad bezpieczeństwem czuwają Agenci, którzy mają swoje placówki w biurze na środku miasta. Milicja jako taka nie jest potrzebna, choćby że to budynek-atrapa - kompletnie nonsensowne miejsce pracy dla dusz-policjantów () hotel - może być, choć też nie wiem, czy nie zrobi to z Necropolis zbyt żywego miasta. W końcu po co dusze mają wynajmować hotele? Choćby, że założymy, że to zakwateowanie każdej duszy - biedactwo trafia do Necro, dostaje darmowy apartamencik/pokój/pokoik/klitkę (jakość zależy od życia na ziemi), i jak mówi mój kolega, jest gites. park - tutaj jestem jak najbardziej za cmentarz - cóż, jako "miejsce-atrapa" mógłby być, choć nie wiem za bardzo, jak ta lokacja miałaby wpłynąć na życie mieszkańców Necro. knajpy - tak knajpy to naprawdę ważna rzecz, choć jeśli zrobimy ich za dużo, powstanie mętlik. proponuje ograniczyć się do jednej, naprawde dużej knajpy (jest ich w Necro więcej, ale wiadomo - dopasujmy miasto do możliwości, pi postarajmy się, by było dobrze zorganizowane...) sklepy - tutaj też nie mam nic przeciwko arena - jak najbardziej, tylko potrzebujemy lepszej nazwy. Ta nie pasuje kompletnie. Niestety mam obecnie pustkę w głowie. Może wymyślę coś później.
__________________ MG, P+, G++, SG++, SS, SD++, K, p, Z, S---, H, D+, K, f-, h, w-, cp--, sf+, L+, NS+++, SC -, Kon+, D++, Gaz+, T+, SU?; ZC, WoD, SW, GS | ||
10-03-2005, 10:50 | #5 |
Reputacja: 1 | Coś takiego jak cmentarz niepowinno mieć miejsca w Nekropolis skoro to miasto duchów i nikt tu nieumiera,powinien być jakiś osrodek kultury duchowej który wskazywał by drogę jak wydostać się z Nekropolis do raju , bo nekropolis to tylko następna stacja (klataka w której dusze są uwięzione)tylko troche inna różniąca się od Ziemi.
__________________ Spal heretyka , zabij mutanta , oczyść niewiernych. |
15-08-2005, 20:10 | #6 |
Reputacja: 1 | Karczma jest obowiazkowa Ktos powiedzial Arena...hmm...Teatr Krwi? |
15-08-2005, 20:20 | #7 |
Administrator Reputacja: 1 | to jest dział do śmietnika,jak tylko naprawie zarzadzanie forumami to go nie będzie ,więc się nie wysilajcie
__________________ |
15-08-2005, 20:39 | #8 |
Reputacja: 1 | Nie szkoda ? Moze sie kiedys rozkreci ....? Chociaz jak bedzie forumowa gra, to.... |
15-08-2005, 20:41 | #9 |
Administrator Reputacja: 1 | To wszystko inne pójdzie w zapomnienie.Nawet Wam się nie będzie chciało pisac na sesjach...Zobaczycie
__________________ |