System autorski, a współpraca ze społecznością Nurtuje mnie pewna rzecz. Tak jak w temacie. W jaki sposób tworząc system autorski, budować również społeczność ? Uważam, że jest to sprawa bardzo zaniedbywana, a kryjąca wielki potencjał. Takie jednoczesne wspieranie społeczności jest bardzo trudne, biorąc pod uwagę fakt, ze raczej o naszym systemie będzie wiedziało tylko "kilka" osób. Załóżmy, jednak, że zorganizowaliśmy międzygalaktyczną reklamę. Pytanie, w jakis sposób zachęcić do odwiedzania naszego oficjalnego forum ? Częstymi newsami ? Współpraca ze społecznością w tworzeniu systemu? Macie jakieś pomysły? |
Dawać co jakiś czas sesje pbf, pbch i wogle jakieś fabularne eventy robic często. |
Na tym forum przez cały czas musi się coś dziać. Jak wspomniała istota wyżej ; trzeba organizować sesje i bez przerwy rozwijać koncepcję. Możesz założyć dział, w którym zwykli gracze będą dawać swoje pomysły. Niech wiedzą, że są częścią tego świata. To tylko moje zdanie. Najlepiej zapytać speca od reklamy. |
Cytat:
Nie zawsze ktoś musi się kopsnąć by napisać jakąś ideę czy opinię na temat tworzonego systemu autorskiego. Zatem jak już MrScoob powiedział, najlepiej prowadzić sesje w tym systemie, czy to w realu czy PBFy/PBCHy, i na bieżąco otrzymywać komentarze i opinie, a także samemu zobaczyć, jak się gra, jak się mistrzuje, i jak wszystko się komponuje (i czy sama idea pasuje wystarczająco wielu osobom). Bez sesji... system autorski jest martwy, albo bezużyteczny niemalże (służy tylko jako zalążek czegoś kiedyś tam, o ile w ogóle). Zatem sesje, sesje, jeszcze raz sesje. |
Zgadzam się z wyżej wymienionym użytkownikiem. Ostatnio "ranimowaliśmy" nasz system właśnie przez sesję(w realu). Naprawdę, dzięki 3 sesją(w tym dwie były od siebie zależne), wyłapaliśmy mnóstwo błędów. Potwierdzę tylko post wyżej, sesje to podstawa. Nie dość że, tworzy społeczeństwo nowo powstającego systemu, to jeszcze pomaga w poprawieniu błędów i/lub udoskonaleniu mechaniki, a nawet świata, poprzez sugestie i pomysły graczy. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:36. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0